Gartner – de acht bouwstenen van CRM: klantervaring

Hoe Homebridge met Zendesk wist op te schalen

Hoe vier bedrijven een uitzonderlijke klantervaring op schaal leveren

Hoe je de productiviteit van agenten kunt verbeteren voor een betere klantervaring

5 grootste hiaten in de klantenservice van middelgrote bedrijven

5 grootste hiaten in de klantenservice van kleine bedrijven

Geef je werk een goede flow : 5 stappen om je supportactiviteiten schaalbaar te maken

Kennisbank
<5 min.

Help klanten zichzelf te helpen met kunstmatige intelligentie

CCW – special report: kennismanagement

De 10 belangrijkste strategische technologietrends van 2019 volgens Gartner

CRM
<5 min.

Doe meer dan alleen support verlenen: de 5 belangrijkste gebruiksscenario’s voor een open CRM-platform

Hoe Zendesk HR-teams helpt met de ervaring van medewerkers

Hoe Zendesk IT-teams helpt met de ervaring van medewerkers

Kennisbank
<5 min.

Uw gids voor de ontwikkelingsjaren van kennismanagement

Gartner Peer Insights ‘Voice of the Customer’: IT Service Management Tools

Zendesk Benchmark: gids over trends op het gebied van klantervaring

Guide
<5 min.

Schaalbare selfservice-support: op maat gemaakt voor elk bedrijf

Ervaring van werknemers: hoe verwachtingen van de consument de werkplek vormgeven

5 leuke feiten over omnichannel support

Analyse
<5 min.

Vier aanbevolen werkwijzen voor de implementatie van optimale selfservice voor klanten

Hoe kunstmatige intelligentie de klantervaring verbetert

Chat
<5 min.

Kunstmatige intelligentie gebruiken voor betere selfservice

Kennisbank
<5 min.

Uw klantenbestand wordt groter—schaalt uw zelfservice mee?

Waarom omnichannel support geen sprookje is

1 2 3 4