CCW – special report: kennismanagement

De 10 belangrijkste strategische technologietrends van 2019 volgens Gartner

CRM
<5 min.

Doe meer dan alleen support verlenen: de 5 belangrijkste gebruiksscenario’s voor een open CRM-platform

Hoe Zendesk HR-teams helpt met de ervaring van medewerkers

Hoe Zendesk IT-teams helpt met de ervaring van medewerkers

Kennisbank
<5 min.

Uw gids voor de ontwikkelingsjaren van kennismanagement

Gartner Peer Insights ‘Voice of the Customer’: IT Service Management Tools

Zendesk Benchmark: gids over trends op het gebied van klantervaring

Guide
<5 min.

Schaalbare selfservice-support: op maat gemaakt voor elk bedrijf

Ervaring van werknemers: hoe verwachtingen van de consument de werkplek vormgeven

5 leuke feiten over omnichannel support

Analyse
<5 min.

Vier aanbevolen werkwijzen voor de implementatie van optimale selfservice voor klanten

Hoe kunstmatige intelligentie de klantervaring verbetert

Chat
<5 min.

Kunstmatige intelligentie gebruiken voor betere selfservice

Kennisbank
<5 min.

Uw klantenbestand wordt groter—schaalt uw zelfservice mee?

Waarom omnichannel support geen sprookje is

Uw gids over omnichannel support

Analyse
<5 min.

De 3 typen klantenservice-metrics die van belang zijn

Woordenlijst voor klantenservice

Flexibiliteit en de totale kosten van de klantervaring

Zendesk Benchmark: hoe snelgroeiende digitale bedrijven kunnen innoveren en opschalen

Zendesk Benchmark: hoe gevestigde bedrijven winnen met de digitale transformatie

Kennisbank
<5 min.

Aan de slag met Zendesk Guide: strategieën en aanbevolen werkwijzen

De Zendesk-benadering van omnichannel support

1 2 3