Knowledge base software

Je kunt kennisbankartikelen en content nu eenvoudig maken, ordenen en delen met klantenservicemedewerkers, geselecteerde klanten of het publiek, en meten welke artikelen het meest worden geraadpleegd.

Answer frequent questions quickly

Zendesk offers knowledge management software that is simple to customize and use - as either an internal knowledge base, an IT knowledge base, a support agent-only knowledge base, or a customer facing FAQ tool. And because it’s always available, customers and support agents can use this self-service portal to find the right information whenever they need.

Een zelfverzekerde contentoplossing die weinig van je systemen vergt

Stel een online kennisbank samen zonder je al te veel zorgen te maken over de details. Van taken waaraan je werkt, worden concepten opgeslagen, opmaak zorgt ervoor dat artikelen gemakkelijk te lezen zijn en met kant-en-klare sjablonen kun je de structuur van de content in stand houden. Als je een interne kennisbank maakt, kan de toegang tot content snel worden beperkt tot bepaalde groepen.

kennisbanksoftware

Weet hoe uw kennisbank verandert

Zie hoe de inhoud van je kennisbank in de loop van de tijd verandert. Bekijk een lijst met gebeurtenissen zodat je altijd op de hoogte bent van de laatste wijzigingen en de integriteit van uw inhoud behoudt.

kennisbankcontent

Spreek de taal van de klant

Zendesk maakt kennisbeheersoftware die gebruiksvriendelijk en voor iedereen toegankelijk is. En met de vrijheid om je artikelen in meer dan 40 verschillende talen te vertalen, zorg je voor een gelokaliseerde ervaring op maat voor elke klant.

kennis

Meet en verbeter je klantenservice

Met ingebouwde rapporten weet je waar je klanten naar zoeken en of ze de juiste antwoorden op hun vragen vinden. De kennisbanksoftware van Zendesk biedt inzichten en brengt lacunes aan het licht in je content en helpt je bij het identificeren van onderwerpen waarover nieuwe kennisbankartikelen kunnen worden geschreven.

kennisbanksoftware

Veeva

Zendesk helpt Veeva met de verwerking van 35.000 tickets per maand

Read customer story