Messaging- en live chat-software
Bied waardevolle gesprekservaringen
Voeg messaging toe aan je website, mobiele apps en sociale en zakelijke kanalen, zodat klanten je altijd kunnen bereiken
Volledig oplossing voor messaging
Kom je klanten tegemoet, waar ze ook zijn
Klanten verwachten uitmuntende service via alle kanalen. Dankzij messaging kunnen klanten gemakkelijk in contact blijven, met gepersonaliseerde, interessante interacties. Met Zendesk kun je messaging kant-en-klaar inzetten of volledig aanpassen naar wens.

Automatisering en AI
Bied 24/7 support
Answer Bot geeft klanten twee verschillende manieren om hulp te krijgen, zelfs wanneer er geen agents beschikbaar zijn. Je hoeft geen code te schrijven en de bot is volledig naar wens aan te passen.
Web-, mobiele, sociale en zakelijke kanalen
Blijf verbonden via alle kanalen
Voeg messaging toe aan je website, mobiele app, populaire sociale kanalen als WhatsApp en Facebook en zakelijke productiviteitstools als Slack. Zo kun je snel support bieden aan klanten, zakelijke partners en werknemers.
Workspace voor agents
Alle interacties op één plek
Klantgesprekken en -informatie bevinden zich in een centrale werkruimte, zodat agents alle context krijgen die ze nodig hebben om klanten te helpen. Ze kunnen van kanaal wisselen en bots toevoegen of verwijderen wanneer nodig.
Tools voor maatwerk
Maak messaging je eigen
Wees je klanten een stap voor met meldingen die je klantbetrokkenheid stimuleren en escalaties voorkomen.
“Als klantgerichte luchtvaartmaatschappij is het van essentieel belang dat Cathay Pacific met zijn klanten communiceert via de kanalen waaraan zij de voorkeur geven. Messaging is hard op weg om de voorkeursmethode voor communicatie te worden bij onze klanten en we kijken ernaar uit om onze klantervaring te verbeteren met deze nieuwe Zendesk-functies."
Lawrence Fong
Group GM IT en Digital, Cathay Pacific Airways