Messaging- en live chat-software

Bied waardevolle gesprekservaringen

Voeg messaging toe aan je website, mobiele apps en sociale en zakelijke kanalen, zodat klanten je altijd kunnen bereiken

Messaging screenshot

Volledig oplossing voor messaging

Kom je klanten tegemoet, waar ze ook zijn

Klanten verwachten uitmuntende service via alle kanalen. Dankzij messaging kunnen klanten gemakkelijk in contact blijven, met gepersonaliseerde, interessante interacties. Met Zendesk kun je messaging kant-en-klaar inzetten of volledig aanpassen naar wens.

  • Gemak

    Voer één doorlopend gesprek, ongeacht het kanaal, zodat klanten nooit in herhaling hoeven te vallen.

  • Snelheid

    Geef klanten de mogelijkheid meer zelf te doen met behulp van bots en integraties, waarbij agents alleen bijspringen wanneer nodig.

  • Personalisering

    Zet klantendata in om waardevolle, interactieve gesprekken te voeren, afgestemd op de behoeften van de klant.

Automatisering en AI

Bied 24/7 support

Answer Bot geeft klanten twee verschillende manieren om hulp te krijgen, zelfs wanneer er geen agents beschikbaar zijn. Je hoeft geen code te schrijven en de bot is volledig naar wens aan te passen.

Web-, mobiele, sociale en zakelijke kanalen

Blijf verbonden via alle kanalen

Voeg messaging toe aan je website, mobiele app, populaire sociale kanalen als WhatsApp en Facebook en zakelijke productiviteitstools als Slack. Zo kun je snel support bieden aan klanten, zakelijke partners en werknemers.

Workspace voor agents

Alle interacties op één plek

Klantgesprekken en -informatie bevinden zich in een centrale werkruimte, zodat agents alle context krijgen die ze nodig hebben om klanten te helpen. Ze kunnen van kanaal wisselen en bots toevoegen of verwijderen wanneer nodig.

Tools voor maatwerk

Maak messaging je eigen

Stylized screenshot: proactive messaging
Proactieve messaging

Wees je klanten een stap voor met meldingen die je klantbetrokkenheid stimuleren en escalaties voorkomen.

Stylized screenshot: map integration
Integraties van derden

Stel klanten in staat om vanuit het gesprek naar selfservice te gaan met waardevolle messaging-integraties, zoals live locatiekaarten en aangepaste bots.

Stylized screenshot: group messaging
Groepsgesprekken

Verbind alle betrokken partijen, zodat interacties efficiënter verlopen.

Proactieve messaging

Wees je klanten een stap voor met meldingen die je klantbetrokkenheid stimuleren en escalaties voorkomen.

Integraties van derden

Stel klanten in staat om vanuit het gesprek naar selfservice te gaan met waardevolle messaging-integraties, zoals live locatiekaarten en aangepaste bots.

Groepsgesprekken

Verbind alle betrokken partijen, zodat interacties efficiënter verlopen.

Bekijk aanpassingen

“Als klantgerichte luchtvaartmaatschappij is het van essentieel belang dat Cathay Pacific met zijn klanten communiceert via de kanalen waaraan zij de voorkeur geven. Messaging is hard op weg om de voorkeursmethode voor communicatie te worden bij onze klanten en we kijken ernaar uit om onze klantervaring te verbeteren met deze nieuwe Zendesk-functies."

Lawrence Fong

Group GM IT en Digital, Cathay Pacific Airways