Messaging- en live chat-software
Bied waardevolle gesprekservaringen
Voeg messaging toe aan je website, mobiele apps en social media-kanalen, zodat klanten je altijd kunnen bereiken


Volledig oplossing voor messaging
Kom je klanten tegemoet, waar ze ook zijn
Klanten verwachten uitmuntende service via alle kanalen. Messaging maakt het klanten gemakkelijk om in contact te blijven, met gepersonaliseerde, interessante interacties. Met Zendesk kun je messaging kant-en-klaar inzetten of volledig aanpassen naar wens.

Automatisering en AI
Bied 24/7 support
Answer Bot geeft klanten twee verschillende manieren om hulp te krijgen, zelfs wanneer er geen agents beschikbaar zijn. Je hoeft geen code te schrijven en de bot is volledig naar wens aan te passen.


Web-, mobiele en social media-kanalen
Blijf verbonden via alle kanalen
Voeg messaging en live chat toe aan je website of mobiele app. Maak daarnaast gebruik van social media-kanalen zoals WhatsApp en Facebook om onmiddellijk support te bieden aan klanten zonder dat ze in herhaling hoeven te vallen. Bied je klanten ondersteuning via live chat of zet het gesprek voort wanneer het hen uitkomt.
Werkruimte voor agents
Alle interacties op één plek
Klantgesprekken en -informatie bevinden zich in een centrale werkruimte, zodat agents alle context krijgen die ze nodig hebben om klanten te helpen. Ze kunnen van kanaal wisselen en bots toevoegen of verwijderen wanneer nodig.


Tools voor maatwerk
Maak messaging je eigen



Proactieve messaging
Wees je klanten een stap voor met meldingen die je klantbetrokkenheid stimuleren en escalaties voorkomen.
Integraties van derden
Stel klanten in staat om vanuit het gesprek naar selfservice te gaan met waardevolle messaging-integraties, zoals live locatiekaarten en aangepaste bots.
Groepsmessaging
Verbind alle betrokken partijen, zodat interacties efficiënter verlopen.

“Als klantgerichte luchtvaartmaatschappij is het van essentieel belang dat Cathay Pacific met zijn klanten communiceert via de kanalen waaraan zij de voorkeur geven. Messaging is hard op weg om de voorkeursmethode voor communicatie te worden bij onze klanten en we kijken ernaar uit om onze klantervaring te verbeteren met deze nieuwe Zendesk-functies."
Lawrence Fong
Group GM IT en Digital, Cathay Pacific Airways