Messaging- en live chat klantenservice support software

Bied waardevolle gesprekservaringen aan

Voeg messaging toe aan je website, mobiele apps en social media-kanalen, zodat klanten je altijd kunnen bereiken.

Volledig live chat klantenservice platform

Ontmoet uw klanten waar zij zitten

Klanten verwachten een prima service via alle kanalen. Dankzij live chat klantenservice kunnen klanten gemakkelijk contact met je maken in een omgeving met gepersonaliseerde en boeiende interacties. Met Zendesk beschik je standaard al over customer messaging. Je kunt dit volledig aan je behoeften aanpassen.

  • Gemak

    Voer één doorlopend gesprek, ongeacht kanaal, zodat klanten nooit in herhaling hoeven vallen.

  • Flexibel

    Geef klanten de mogelijkheid meer zelf te doen met behulp van bots en integraties. En laat agenten alleen bijspringen als dat nodig is.

  • Persoonlijke aanpassingen

    Zet klantgegevens in om waardevolle, interactieve gesprekken te voeren, afgestemd op de behoeften van de klant.

Automatisering en kunstmatige intelligentie

Bied 24/7 ondersteuning met chatbots

Answer Bot geeft klanten twee verschillende manieren om hulp te krijgen, zelfs wanneer er geen agents beschikbaar zijn. Je hoeft geen code te schrijven en de bot is volledig naar wens aan te passen.

Web-, mobiele en social media-kanalen

Op elk kanaal verbonden

Voeg messaging en live chat toe aan je website of mobiele app en maak gebruik van de aanwezigheid van klanten op social media-apps zoals WhatsApp of Facebook om direct support te bieden zonder dat klanten in herhaling hoeven te vallen. Bied je klanten support via live chat of zet het gesprek voort wanneer het hen uitkomt.

Workspace voor agents

Alle interacties op één plek

Klantgesprekken en klantinfo bevinden zich in één gecentraliseerde werkruimte, zodat agenten alle context krijgen die ze nodig hebben om klanten te helpen. Ze kunnen van kanaal wisselen en bots toevoegen of verwijderen als dat nodig is.

Tools om maatwerk te leveren

Maak je berichten persoonlijk

Proactieve berichten

Wees je klanten een stap voor met meldingen die de klantbetrokkenheid stimuleren en escalatie voorkomt.

Integratie met derden

Stel klanten in staat om vanuit het gesprek naar selfservice te gaan met waardevolle messaging-integraties, zoals live locatiekaarten of aangepaste bots.

Groepsberichten

Betrek alle benodigde partijen bij een probleem, zodat interacties efficiënter verlopen.

Proactieve berichten

Wees je klanten een stap voor met meldingen die de klantbetrokkenheid stimuleren en escalatie voorkomt.

Integratie met derden

Stel klanten in staat om vanuit het gesprek naar selfservice te gaan met waardevolle messaging-integraties, zoals live locatiekaarten of aangepaste bots.

Groepsberichten

Betrek alle benodigde partijen bij een probleem, zodat interacties efficiënter verlopen.

Zie aanpassingen

“Als klantgerichte luchtvaartmaatschappij is het van essentieel belang dat Cathay Pacific met zijn klanten communiceert via de kanalen waaraan zij de voorkeur geven. Messaging is hard op weg om de voorkeursmethode voor communicatie te worden bij onze klanten en we kijken ernaar uit om onze klantervaring te verbeteren met deze nieuwe Zendesk-functies."

Lawrence Fong

Group GM IT en Digital, Cathay Pacific Airways