Begin een gesprek met live chat

Bereik je klanten direct via het web, live chat op hun mobiel en via messaging

Live chat en messaging met Zendesk Suite

Met Messaging, voorheen bekend als Zendesk Chat, kun je in realtime live chatgesprekken voeren en beschik je op elk moment over een volledige geschiedenis van de gesprekken met je klanten. Messaging is beschikbaar in Zendesk Suite en biedt je team de voordelen van live chatsoftware en meer. Met Zendesk Messaging zijn waardevolle gesprekservaringen mogelijk die verbonden zijn op internet, mobiele apparaten en social media. Eenvoudig te automatiseren en snel op te schalen voor elke behoefte van de klant.

Meer informatie over Zendesk Messaging

Laat de gesprekken maar komen

Met Zendesk Messaging heb je toegang tot realtime en doorlopende support. Voeg live chat toe aan je website of mobiele app en praat binnen enkele minuten met klanten. Met Chat kun je klanten in realtime helpen, waardoor de klanttevredenheid toeneemt. En tevreden klanten zijn gelukkige klanten.

Zendesk live chat

Maak jezelf beschikbaar voor chatgesprekken

Live chat en messaging zorgen voor een persoonlijke connectie met klanten die op zoek zijn naar support. Chat is een snelle en doelmatige manier om hulp te bieden, zonder dat de ervaring van de klant wordt verstoord. Met chatgesprekken wordt je bedrijf op de volgende manieren geholpen:

  • Sta direct voor je klanten klaar: anticipeer op vragen van klanten en bied hulp wanneer en waar ze die het meest nodig hebben
  • Verhoog je omzet: klanten zijn 3x meer geneigd om tot aankoop over te gaan als je contact via live chat met ze opneemt
  • Minder wachten - meer tevreden klanten: met Chat en messaging kunnen agenten meer klanten helpen in minder tijd, en dat betekent meer tevreden klanten.
Inzicht in klanten met de live chatsoftware van Zendesk voor agenten

Profiteer optimaal van realtime support met Zendesk Messaging

Voeg messaging met live chat toe aan je website of mobiele app, zodat klanten waardevolle gesprekken kunnen voeren zonder dat ze in herhaling hoeven vallen. Met Zendesk Messaging beschikt je team over de mogelijkheden om snel en goed georganiseerd aan de slag te gaan.

  • Betrek klanten bij je bedrijf op jouw voorwaarden. Maak contact via internet en op mobiele apparaten met embeddables die kunnen worden aangepast aan de unieke behoeften van je merk.
  • Voer in realtime gesprekken en houd het gesprek in stand op verschillende apparaten en kanalen met behoud van de volledige gespreksgeschiedenis.
  • Bied waardevolle ervaringen met support voor typindicatie, bezorgmeldingen en opmaakmogelijkheden, zoals emoji's, GIF's, formulieren, carrousels en snelle antwoorden.
  • Automatiseer reacties met bots om problemen op te lossen of een klant op welk kanaal dan ook naar de juiste agent door te sturen
  • Maak gebruik van de context, zodat agenten het volledige plaatje zien (waaronder het profiel van de klant en diens geschiedenis) en geef snellere, gepersonaliseerde reacties vanuit een werkruimte voor agenten, die is geoptimaliseerd om support te leveren via live chat en messaging.
  • Organiseer je gesprekken met bedrijfsregels en workflows, zoals routering, rapporten, tags en meer om efficiënt de beste klantervaring te leveren.

Foodpanda

Foodpanda realiseert de hoogste tevredenheidsscore met live chat, die zij online en ingesloten in hun app aanbieden

Lees een klantverhaal

Duik dieper in de gegevens