De nieuwste verhalen
Pagina 3
De privacy van klanten beschermen in een wereld vol personalisering
Leer hoe CX- en beveiligingsteams samen kunnen werken om de privacy van de klant prioriteit te geven.
11 manieren om AI te gebruiken voor een betere werknemerservaring
AI kan de werknemerservaring verbeteren door de vaardigheden van werknemers uit te breiden, een einde te maken aan steeds terugkerende taken en nog veel meer. In onze AI-gids over werknemerservaring wordt uitgelegd hoe.
Vermijd deze 3 generatieve AI-valkuilen en wat je in plaats daarvan moet doen volgens IT-leiders
De race voor bedrijven om generatieve AI te omarmen is begonnen. IT-leiders kunnen voorop blijven door deze potentiële valkuilen te vermijden.
Artikel
3 min read
Geef klanttevredenheid een boost met behulp van Zendesk Customer Service Reports
Alle verzoeken die bij de klantenservice binnenkomen vertellen een waardevol verhaal over je klanten. Wat willen…
Artikel
3 min read
Zo verbeter je de Net Promoter Score van jouw organisatie.
Welk rapportcijfer krijgen jullie van jullie klanten? De Net Promoter Score (NPS) is binnen de branche…
Artikel
5 min read
Integreer Asana in Zendesk voor meer functionaliteit
Veel gebruikers van Zendesk maken ook gebruik van Asana. Het is daarom heel fijn dat beide…
Artikel
4 min read
Dit is waarom succesvolle organisaties Jira en Zendesk integreren
Om de best mogelijke klantenservice te kunnen verlenen is het heel belangrijk dat interne processen goed…
Artikel
1 min read
Zendesk als omnichannel CRM
Wij helpen organisaties bij het realiseren van een hoge klanttevredenheid en het behalen van de bedrijfsdoelstellingen.…
Artikel
4 min read
Zo gebruik je CRM-data effectief
De mogelijkheden van CRM-systemen zijn tegenwoordig eindeloos. Dat is fantastisch omdat je met zoveel CRM-data binnen…
Het IT-dilemma: een evenwicht vinden tussen gegevensprivacy en personalisering in klantervaringen
Trust is at odds with consumer expectations of personalization, according to new research. Here's how IT leaders are making sense of it.
Rapport: IT-leiders gaan nieuwe uitdagingen aan op het gebied van beveiliging, AI en CX
IT-leiders zijn verantwoordelijk voor het up-to-date houden van systemen en het beheren van beveiligingsproblemen. Nu de…
De nieuwste release van Zendesk AI: een grote vooruitgang op het gebied van klant- en werknemerservaringen
Generatieve AI, intelligente tools voor werknemers en de werknemerservaring staan in de schijnwerpers.
7 manieren waarop CX-leiders het vertrouwen van klanten in AI kunnen bevorderen
Klanten geloven al in de kracht van AI om hun ervaringen te verbeteren. Ontdek hoe bedrijven op deze verwachtingen in kunnen spelen.
Artikel
7 min read
3 verborgen kosten van Freshdesk: Waarom lage licentiekosten misleidend kunnen zijn
Freshdesk zegt dat je geld bespaart door hun lage licentiekosten, maar er zijn grote nadelen om rekening mee te houden.
Artikel
3 min read
Zendesk neemt Tymeshift over en maakt AI-gedreven personeelsbeheer beschikbaar voor klanten
De overname versterkt de toewijding van het bedrijf om innovatieve omnichannel- en AI-mogelijkheden te bieden die uitmuntende klantervaringen mogelijk maken.
CX voor productiebedrijven 2023
Download het rapport CX voor productiebedrijven 2023 voor praktische informatie over CX, speciaal ontwikkeld voor producenten in de hedendaagse ultraconcurrerende omgeving.
Artikel
2 min read
Hoe AI bedrijven kan helpen zich in te dekken tegen onzekerheid
Voor bedrijven is veerkracht geen mantra, het is een must have. Daarom wenden veel bedrijven zich tot AI en tot hun CX-teams om hen te helpen door uitdagende tijden te navigeren.
Artikel
5 min read
Waarom fabrikanten de aandacht van product naar CX, aangedreven door AI, moeten verleggen
De tijden zijn veranderd. Volgens onderzoek is zesenzestig procent van de fabrikanten van plan binnen de…
Artikel
4 min read
Hoe immersive CX met AI retailers kan helpen de loyaliteit van klanten voor zich te winnen
We kunnen minder met ons geld kopen dan voorheen. Prijzen blijven stijgen – de prijs van…
Artikel
3 min read
Nieuwe standaard voor de CX-meting van klantemoties
Denk eens aan je meest recente koopervaring. Kun je je herinneren een product impulsief vanwege enthousiasme…
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.