Keuze van de redactie
Handleidingen, onderzoek en meer

CX TRENDS 2022 : Overheid
Het is eindelijk tijd voor overheidsorganisaties om na te denken over de toekomst. Na meer dan…

CX TRENDS 2022: Reiswereld en horeca
Nu mensen weer reizen, is het voor bedrijven (en hun winstmarge) weer mogelijk om te groeien,…

CX TRENDS 2022 : Gezondheidszorg
Bedrijven in de gezondheidszorg kunnen groeikansen creëren door hun klanten betere ervaringen te bieden. Het succes…
Zoek op onderwerp
Wil je meer weten? Wij hebben de informatie die je zoekt.
De nieuwste verhalen Pagina 3

Verbeter je klantervaring met AI en gespreksgerichte service
Het belang van klantenservice kan niet genoeg worden benadrukt. Volgens…

Creatieve manieren om met collega’s op afstand verbonden te blijven (die niet een virtueel happy hour zijn)
Je van je menselijke kant laten zien op het werk kan echte voordelen hebben, onder meer door ons meer verbonden te laten voelen en het soort toevallige ontmoetingen op te wekken die in een traditionele kantooromgeving vanzelf ontstaan.

Social media strategie: complete handleiding
Social media is niet meer weg te denken uit onze samenleving, en dus ook niet uit…

Influencer marketing, iets voor jouw bedrijf?
Influencer marketing is een nieuwe manier voor het promoten van je producten en diensten. In de…

Je klantervaring toekomstbestendig maken met asynchrone messaging
In een recent onderzoek in opdracht van Zendesk had slechts 39% van de klantenservice-agents er vertrouwen…

Zorg dat je op de hoogte bent van deze 5 eCommerce-trends in 2022
Nu online winkelen een periode van enorme groei doormaakt en het wedijveren om consumenten toeneemt, is…

Klachtenmanagement – hoe je van elke klacht een kans maakt
Niemand ontvangt graag klachten, omdat dit een negatieve associatie heeft. Toch zijn klachten heel nuttig, en…

Bedrijfscultuur opbouwen in je bedrijf
Een bedrijfscultuur of organisatiecultuur is in theorie de basis en bestaansreden van je cultuur. Hierin zitten…
.jpg 260w, https://zen-marketing-assets.s3.us-west-2.amazonaws.com/images/emea/blog/EmailSystem-1235+(2).jpg 520w, https://zen-marketing-assets.s3.us-west-2.amazonaws.com/images/emea/blog/EmailSystem-1235+(2).jpg 780w, https://zen-marketing-assets.s3.us-west-2.amazonaws.com/images/emea/blog/EmailSystem-1235+(2).jpg 330w, https://zen-marketing-assets.s3.us-west-2.amazonaws.com/images/emea/blog/EmailSystem-1235+(2).jpg 660w, https://zen-marketing-assets.s3.us-west-2.amazonaws.com/images/emea/blog/EmailSystem-1235+(2).jpg 990w)
Een klantgericht servicemodel bouwen voor IT-services en technologiebedrijven
Een juiste toepassing van technologie kan bedrijven helpen goede klantervaringen te creëren. Volgens een onderzoek van…

Digitaal zakendoen: waarom en hoe?
We kunnen er niet meer naast kijken – de digitalisatie is overal, en ook onze manier…

De 8 uitdagingen voor een groeiend bedrijf
Eens de start-up fase van je bedrijf erop zit, en je bedrijf een gevestigde waarde is…

Tips en tools voor een succesvol innovatieproces in CRM
Innovatie is een belangrijk element van elk bedrijf, of je nu een start-up bent of een…

Welke projectmanagement tool past het best bij jouw team?
Het managen van projecten, teams en afdelingen kan een grote uitdaging zijn voor een onderneming. Gelukkig…

Zendesk geeft Vimeo een flexibele oplossing om zijn klantenservice gemakkelijk te schalen
Lees hoe Vimeo zijn agents de tools geeft die ze nodig hebben om zijn productiviteit en de klantervaring te verbeteren.

Zo creëer je de perfecte klantreis
In het afgelopen decennium zijn klanten veranderd van passieve ontvangers van informatie in machtige beslissingnemers. Daarom…

Waarom creatieve botnamen helpen bij het opbouwen van je merk en betere klantrelaties
Soms ruikt een roos met een andere naam niet zo zoet. Dat geldt natuurlijk ook voor de chatbot van je bedrijf. Leer hoe je een creatieve en effectieve naam voor je bedrijfsbot kiest.

Omgaan met klanten die je beledigen: 3 manieren om achter je team te staan
Leer hoe je zorgvuldig met beledigende klanten omgaat en hoe je je team bij conflicten ondersteunt.

Hoe CX zal evolueren in 2022 en daarna
We hadden onmogelijk de veranderingen kunnen voorspellen die de afgelopen jaren hebben plaatsgevonden. In 2020 moesten…

Wat is bedrijfscultuur: betekenis en voorbeelden
Een bedrijfscultuur is een belangrijke basis – niet enkel voor je bedrijf, maar ook voor je…