Service

Acht normen voor klantenservice om je bedrijf te verbeteren Artikel

Acht normen voor klantenservice om je bedrijf te verbeteren

Klantenservice is een belangrijke onderscheidende factor in het huidige concurrerende bedrijfsleven. Stel normen voor je klantenservice en werk ze regelmatig bij om je publiek tevreden te stellen en merkloyaliteit te stimuleren.

De ultieme gids voor klantsegmentatie voor supportteams Artikel

De ultieme gids voor klantsegmentatie voor supportteams

Klantsegmentatie is niet alleen voor marketing- en productteams. Zo werkt segmentatie voor je supportteam.

Zo gebruik je Apple Messages for Business voor je klantenservice Artikel

Zo gebruik je Apple Messages for Business voor je klantenservice

Met Apple Messages for Business kun je contact maken met klanten op de Apple-apparaten en platforms die ze elke dag gebruiken.

De sleutel tot klantenservice in 2021: durf flexibeler te zijn Artikel

De sleutel tot klantenservice in 2021: durf flexibeler te zijn

De Covid-19-pandemie heeft impact gemaakt op de wereldeconomie Zowel bedrijven als klanten werden getroffen door lockdowns…

Sales

Waarom je sales en klantenservice nu direct met elkaar moet verbinden Artikel

Waarom je sales en klantenservice nu direct met elkaar moet verbinden

Memorabele klantervaringen opbouwen is het modewoord in ieders hoofd. Maar wat betekent dat eigenlijk in de praktijk? En waarom is het belangrijk?

Wat is de buyer’s journey (aankooptraject in het Nederlands)? Definitie, stadia en voorbeelden Artikel

Wat is de buyer’s journey (aankooptraject in het Nederlands)? Definitie, stadia en voorbeelden

Verdiep je in het aankooptraject van je publiek, zodat je je sales- en marketinginspanningen kunt verbeteren.

Het leiden van een digitale transformatie Artikel

Het leiden van een digitale transformatie

Nu zowel klanten als werknemers de digitale economie omarmen, streven steeds meer bedrijven naar digitale transformatie.

Wat is social selling? Definitie, index en voorbeelden Artikel

Wat is social selling? Definitie, index en voorbeelden

Werk online aan je merkgeloofwaardigheid en je klantrelaties met social selling.

Bedrijfscultuur

Hoe live-commerce barrières voor klantervaringen kan doorbreken Artikel

Hoe live-commerce barrières voor klantervaringen kan doorbreken

Ontdek hoe het merk met live-commerce weer de controle krijgt en de algehele klantervaring verbetert.

Infographics: Chatbots en AI in de Benelux Infographic

Infographics: Chatbots en AI in de Benelux

Hoe kunnen banken het vertrouwen van de klant terugwinnen? Artikel

Hoe kunnen banken het vertrouwen van de klant terugwinnen?

Hoewel 2020 zeker de geschiedenis in zal gaan als het jaar dat onze economie op zijn…

Een digitale transformatie van de klantervaring starten Artikel

Een digitale transformatie van de klantervaring starten

Ontdek wat het betekent om de klantervaring te transformeren en waarom het creëren van een engine voor klantinzichten en acties zo belangrijk is.

Handleidingen, onderzoek en meer

CX TRENDS 2022 : Overheid

CX TRENDS 2022 : Overheid

Het is eindelijk tijd voor overheidsorganisaties om na te denken over de toekomst. Na meer dan…

CX TRENDS 2022: Reiswereld en horeca

CX TRENDS 2022: Reiswereld en horeca

Nu mensen weer reizen, is het voor bedrijven (en hun winstmarge) weer mogelijk om te groeien,…

CX TRENDS 2022 : Gezondheidszorg

CX TRENDS 2022 : Gezondheidszorg

Bedrijven in de gezondheidszorg kunnen groeikansen creëren door hun klanten betere ervaringen te bieden. Het succes…

De nieuwste verhalen Pagina 3

Verbeter je klantervaring met AI en gespreksgerichte service

Verbeter je klantervaring met AI en gespreksgerichte service

            Het belang van klantenservice kan niet genoeg worden benadrukt. Volgens…

Creatieve manieren om met collega’s op afstand verbonden te blijven (die niet een virtueel happy hour zijn) Artikel

Creatieve manieren om met collega’s op afstand verbonden te blijven (die niet een virtueel happy hour zijn)

Je van je menselijke kant laten zien op het werk kan echte voordelen hebben, onder meer door ons meer verbonden te laten voelen en het soort toevallige ontmoetingen op te wekken die in een traditionele kantooromgeving vanzelf ontstaan.

Social media strategie: complete handleiding

Social media strategie: complete handleiding

Social media is niet meer weg te denken uit onze samenleving, en dus ook niet uit…

Influencer marketing, iets voor jouw bedrijf?

Influencer marketing, iets voor jouw bedrijf?

Influencer marketing is een nieuwe manier voor het promoten van je producten en diensten. In de…

Je klantervaring toekomstbestendig maken met asynchrone messaging Artikel

Je klantervaring toekomstbestendig maken met asynchrone messaging

In een recent onderzoek in opdracht van Zendesk had slechts 39% van de klantenservice-agents er vertrouwen…

Zorg dat je op de hoogte bent van deze 5 eCommerce-trends in 2022 Artikel

Zorg dat je op de hoogte bent van deze 5 eCommerce-trends in 2022

Nu online winkelen een periode van enorme groei doormaakt en het wedijveren om consumenten toeneemt, is…

Klachtenmanagement – hoe je van elke klacht een kans maakt

Klachtenmanagement – hoe je van elke klacht een kans maakt

Niemand ontvangt graag klachten, omdat dit een negatieve associatie heeft. Toch zijn klachten heel nuttig, en…

Bedrijfscultuur opbouwen in je bedrijf

Bedrijfscultuur opbouwen in je bedrijf

Een bedrijfscultuur of organisatiecultuur is in theorie de basis en bestaansreden van je cultuur. Hierin zitten…

Een klantgericht servicemodel bouwen voor IT-services en technologiebedrijven Artikel

Een klantgericht servicemodel bouwen voor IT-services en technologiebedrijven

Een juiste toepassing van technologie kan bedrijven helpen goede klantervaringen te creëren. Volgens een onderzoek van…

Digitaal zakendoen: waarom en hoe?

Digitaal zakendoen: waarom en hoe?

We kunnen er niet meer naast kijken – de digitalisatie is overal, en ook onze manier…

De 8 uitdagingen voor een groeiend bedrijf

De 8 uitdagingen voor een groeiend bedrijf

Eens de start-up fase van je bedrijf erop zit, en je bedrijf een gevestigde waarde is…

Het ondersteunen van je agents is de sleutel tot het realiseren van bedrijfsgroei Infographic

Het ondersteunen van je agents is de sleutel tot het realiseren van bedrijfsgroei

Tips en tools voor een succesvol innovatieproces in CRM

Tips en tools voor een succesvol innovatieproces in CRM

Innovatie is een belangrijk element van elk bedrijf, of je nu een start-up bent of een…

Welke projectmanagement tool past het best bij jouw team?

Welke projectmanagement tool past het best bij jouw team?

Het managen van projecten, teams en afdelingen kan een grote uitdaging zijn voor een onderneming. Gelukkig…

Zendesk geeft Vimeo een flexibele oplossing om zijn klantenservice gemakkelijk te schalen

Zendesk geeft Vimeo een flexibele oplossing om zijn klantenservice gemakkelijk te schalen

Lees hoe Vimeo zijn agents de tools geeft die ze nodig hebben om zijn productiviteit en de klantervaring te verbeteren.

Zo creëer je de perfecte klantreis

Zo creëer je de perfecte klantreis

In het afgelopen decennium zijn klanten veranderd van passieve ontvangers van informatie in machtige beslissingnemers. Daarom…

Waarom creatieve botnamen helpen bij het opbouwen van je merk en betere klantrelaties Artikel

Waarom creatieve botnamen helpen bij het opbouwen van je merk en betere klantrelaties

Soms ruikt een roos met een andere naam niet zo zoet. Dat geldt natuurlijk ook voor de chatbot van je bedrijf. Leer hoe je een creatieve en effectieve naam voor je bedrijfsbot kiest.

Omgaan met klanten die je beledigen: 3 manieren om achter je team te staan

Omgaan met klanten die je beledigen: 3 manieren om achter je team te staan

Leer hoe je zorgvuldig met beledigende klanten omgaat en hoe je je team bij conflicten ondersteunt.

Hoe CX zal evolueren in 2022 en daarna Artikel

Hoe CX zal evolueren in 2022 en daarna

We hadden onmogelijk de veranderingen kunnen voorspellen die de afgelopen jaren hebben plaatsgevonden. In 2020 moesten…

Wat is bedrijfscultuur: betekenis en voorbeelden

Wat is bedrijfscultuur: betekenis en voorbeelden

Een bedrijfscultuur is een belangrijke basis – niet enkel voor je bedrijf, maar ook voor je…