Klantervaring verbeteren

Hoe Sendcloud slim opschaalde toen het exponentieel groeide Guide

Hoe Sendcloud slim opschaalde toen het exponentieel groeide

Sendcloud helpt duizenden Europese mkb'ers bij het optimaliseren van hun webwinkels en hun koppeling met grote internationale vervoerders. Toen de activiteiten van Sendcloud groeiden, werd Zendesk Support Suite in gebruik genomen om de efficiëntie van de agenten te verbeteren en robuuste selfservice-opties aan te bieden.

5 soorten klantloyaliteitsprogramma’s

5 soorten klantloyaliteitsprogramma’s

Met loyaliteitsprogramma's, mits goed uitgevoerd en de klant centraal staat, kun je je bestaande klanten behouden en merkloyaliteit opbouwen

Een cultuur van klantverbinding cultiveren: een CX Moment met Ali Rayl van Slack

Een cultuur van klantverbinding cultiveren: een CX Moment met Ali Rayl van Slack

Bedrijven maken een uitzonderlijke en onvoorspelbare tijd door. Van bijna de ene op de andere dag…

Laat van je horen – de afstand overbruggen tussen klanten en merken Infographic

Laat van je horen – de afstand overbruggen tussen klanten en merken

Klantgerichte ondersteuning past in de schema’s en voorkeuren van klanten en het is aan bedrijven om…

Verkoop meer

Genereer snel leads met Sell en Reach Artikel

Genereer snel leads met Sell en Reach

Verkopers kunnen urenlang kanalen zoals LinkedIn doorzoeken op potentiële leads om aan hun pipeline toe te voegen. En zelfs dan is er geen garantie dat ze de juiste contactgegevens vinden voor de leads die ze genereren.

Hoe Zendesk de klantervaring in 2020 transformeert Artikel

Hoe Zendesk de klantervaring in 2020 transformeert

We zijn blij om de officiële release van Support Suite, Sales Suite en Sunshine aan te kondigen

De 3 pijlers van effectief verkoopleiderschap Artikel

De 3 pijlers van effectief verkoopleiderschap

In mijn 16+ jaar ervaring met het managen en leiden van teams heb ik geleerd dat…

De beste leadscoremodellen bestaan uit deze 7 factoren Artikel

De beste leadscoremodellen bestaan uit deze 7 factoren

Om consequent sterke potentiële klanten te vinden, hebben salesvertegenwoordigers een leadscoremodel nodig. Laten we eens kijken naar de zeven factoren die alle degelijke scoremodellen met elkaar gemeen hebben

Handleidingen, onderzoek en meer

Gartner: De ervaring van werknemers verbeteren om te zorgen voor verbeteringen in de klantervaring

Gartner: De ervaring van werknemers verbeteren om te zorgen voor verbeteringen in de klantervaring

Marktleiders moeten zich realiseren hoe medewerkers de klantervaring beïnvloeden en directe maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dit correspondeert met de ervaring van de medewerkers

Waarom een goede werknemerservaring de basis is van een goede klantervaring Guide

Waarom een goede werknemerservaring de basis is van een goede klantervaring

Een geweldige werknemerservaring geeft bedrijven ook een voorsprong bij het leveren van uitmuntende klantervaringen.

5 Belangrijke opkomende technologieën en hun impact op de klantervaring, volgens Gartner Artikel

5 Belangrijke opkomende technologieën en hun impact op de klantervaring, volgens Gartner

Bij Zendesk ontwikkelen we service-first CRM-oplossingen waarmee bedrijven overal ter wereld innovatieve en naadloze ervaringen kunnen…

De nieuwste verhalen Pagina 3

4 factoren die je close rate belemmeren Artikel

4 factoren die je close rate belemmeren

We’ll talk about the four most common factors that hinder close rates and how to eliminate…

3 best practices om klantentrouw in de klantenservice te cultiveren Artikel

3 best practices om klantentrouw in de klantenservice te cultiveren

Nog niet zo lang geleden was klantentrouw bij een klantenservice vrij eenvoudig, zowel qua betekenis als qua methode. Goede merknaam? Dit alleen al roept loyaliteit op. Degelijk beloningsprogramma? Zo bind je klanten aan je. Dat was toen.

3 manieren om klanttevredenheid tijdens Black Friday te verbeteren Artikel

3 manieren om klanttevredenheid tijdens Black Friday te verbeteren

Ondanks het feit dat het fenomeen ‘Black Friday’ nog maar een paar jaar oud is aan…

Omnichannel support uitbreiden met WhatsApp Artikel

Omnichannel support uitbreiden met WhatsApp

Bedrijven die een wereldwijde klantenkring bedienen, stellen WhatsApp steeds nadrukkelijker centraal in hun omnichannel supportprogramma's

Hoe redacteuren je community naar een hoger niveau kunnen tillen Artikel

Hoe redacteuren je community naar een hoger niveau kunnen tillen

Communityforums zijn een belangrijk hulpmiddel geworden voor het schalen van support, met als logisch gevolg dat bedrijven hulp nodig hebben om het gesprek op gang te houden. Hieronder lees je waarom redacteuren bepalend zijn voor het succes van je community.

Geef je community de ruimte voor een betere klantervaring Artikel

Geef je community de ruimte voor een betere klantervaring

Een robuuste community met gebruikers is een krachtige combinatie van support, sociale netwerken en communicatie, die de klantervaring over de hele linie stroomlijnt. Zo kun je onmiddellijk resultaat boeken.

8 manieren om je klantgegevens effectief te beheren Artikel

8 manieren om je klantgegevens effectief te beheren

Met een beetje een vooruitziende blik kunnen je salesteam en bedrijf slimme gegevensbeheerders zijn. Hier is…

Hoe je de aanschafkosten van CRM-software rechtvaardigt Whitepaper

Hoe je de aanschafkosten van CRM-software rechtvaardigt

Hoewel je er misschien van overtuigd bent dat je salesteam een CRM-systeem nodig heeft, zijn anderen…

Hoe Homebridge met Zendesk wist op te schalen Artikel

Hoe Homebridge met Zendesk wist op te schalen

Als snel groeiend bedrijf schrijft Homebridge veel van haar succes toe aan een superieure klantenservice. Met…

Optimaliseer je sales-CRM om de klantenservice te verbeteren Whitepaper

Optimaliseer je sales-CRM om de klantenservice te verbeteren

In de beleveniseconomie verwachten klanten consistentie bij alle interacties met uw bedrijf. Klanttevredenheid is niet langer…

Sociale media als klantenservicetool Artikel

Sociale media als klantenservicetool

Research toont dat 40 tot 60 procent van kleine en middelgrote bedrijven een omnichannel aanpak verkiezen…

De ultieme begeleider om klantenrelaties te beheren Artikel

De ultieme begeleider om klantenrelaties te beheren

Je hebt de term customer relationship management waarschijnlijk al eerder gehoord, maar weet je hoe je dit klantbeheerproces met behulp van tools kunt optimaliseren?

Samenwerking, inspiratie, support: In de InVision-community Artikel

Samenwerking, inspiratie, support: In de InVision-community

Het team van InVision legt uit hoe zij de vruchten plukt van een betrokken community met gebruikers, nu een essentieel onderdeel van hun bedrijfsstrategie - voor support en nog veel meer

Hoe vier bedrijven een uitzonderlijke klantervaring op schaal leveren Guide

Hoe vier bedrijven een uitzonderlijke klantervaring op schaal leveren

Het leveren van een uitzonderlijke klantervaring op schaal kan een uitdaging zijn, maar met de juiste…

Enterprise Whitepaper

Enterprise

Grote ondernemingen, vooral in sectoren zoals technologie, gezondheidszorg, energie en productie, kampen met complexe uitdagingen als…

Hoe je de productiviteit van agenten kunt verbeteren voor een betere klantervaring Artikel

Hoe je de productiviteit van agenten kunt verbeteren voor een betere klantervaring

Naarmate je bedrijf groeit, neemt ook de complexiteit van de klantenservice toe. Je hebt meer producten,…

Klantervaring: wat gisteren bijzonder was, is vandaag heel normaal Artikel

Klantervaring: wat gisteren bijzonder was, is vandaag heel normaal

Elk bedrijf moet overwegen hoe voortdurend betere klantervaringen kunnen worden geleverd die kunnen concurreren met wat…

Verandermanagement onder de knie krijgen Artikel

Verandermanagement onder de knie krijgen

Ontdek hoe u verandermanagement, een gestructureerde aanpak van het organiseren van mensen, processen en technologie leert beheersen zodat u veranderingen in een bedrijf soepel kunt implementeren

Geef je werk een goede flow :  5 stappen om je supportactiviteiten schaalbaar te maken Guide

Geef je werk een goede flow : 5 stappen om je supportactiviteiten schaalbaar te maken

The many benefits to hosting a support community include better knowledge sharing, fostering productive conversations, enabling product experts, moderating conversations, SEO, and more.

Many-to-many support maakt rijkere, schaalbare klantenservice mogelijk in de Zendesk-community Guide

Many-to-many support maakt rijkere, schaalbare klantenservice mogelijk in de Zendesk-community

Een actieve community met gebruikers is een fantastische manier voor gebruikers om met elkaar in contact te komen, ideeën uit te wisselen en antwoorden op vragen te krijgen. Zo heeft de Zendesk-community de ervaring van onze klanten verbeterd en uitgebreid.