Wij zijn pas tevreden wanneer onze klanten dat ook zijn
De jaarlijkse softwareprijzen van G2 worden uitgereikt op basis van meer dan 2 miljoen gebruikersbeoordelingen. We zijn onze klanten dankbaar voor hun vertrouwen.
Handleidingen, onderzoek en meer

Op weg naar digitale transformatie in de branche van het personenvervoer
Digitale transformatie is onmisbaar in de branche van het personenvervoer. Ontdek hoe moderne CX-oplossingen de kloof kunnen overbruggen tussen oude en nieuwe systemen.

Zes manieren voor kleine en middelgrote retailers om de klantervaring te verbeteren
In de huidige concurrerende markt onderscheidt de retailer zich door gepersonaliseerde klantenservice. Dit ebook beschrijft best practices om je te helpen klanten te binden.

CX-trends voor de publieke sector
Ga in gesprek met je kiezers voor een naadloze openbare service-ervaring via verschillende kanalen.
Populaire gidsen
Wil je meer weten? Kies een onderwerp.
De nieuwste verhalen Pagina 3

Een meertalig supportteam opschalen met AI
Ontdek hoe meertalige automatisering voor meer gepersonaliseerde klantervaringen zorgt en bedrijven helpt efficiënt op te schalen.

Waarom P&C-verzekeringsmaatschappijen nu moeten investeren in de klantenservice bij claims
Ontdek hoe drie verzekeringsmaatschappijen succes boekten met een holistische CX-strategie met Zendesk.

COP27 en ESG: Waar bedrijven bij de conferentie van dit jaar op moeten letten
Het is tijd voor onze wake-up call. We worden gewaarschuwd dat we ons op het kantelpunt…

Hoe bedrijven het meeste uit Buy Now Pay Later-diensten kunnen halen
Dit jaar kijken veel Europese klanten reikhalzend uit naar Black Friday om eindelijk de spullen te…

Digitaal lenen neemt het voortouw
Sinds de introductie van smartphones begin jaren 2000 hebben digitale platforms de manier waarop banken zaken…

Maak salesvertegenwoordigers van je klantenserive-agents
Klantinteracties kunnen inkomsten genereren als CX-agents de juiste tools hebben om de conversie en de gemiddelde bestelwaarde te verhogen.

Blijf flexibel en innovatief en beperk je uitgaven
Met het oog op een mogelijke recessie moeten bedrijfsleiders moeilijke keuzes maken. Toch is het mogelijk om te besparen, zonder in te boeten aan kwaliteit of schaalgrootte.

Waarom CX-koplopers de lat voor uitmuntende klantenservice steeds hoger moeten leggen
Je hebt een krachtige supportorganisatie opgebouwd, een prestatie die alle lof verdient. Maar hoe nu verder? Ontdek wat andere CX-koplopers doen om innovatieve service te blijven bieden.

Op weg naar de top - deze CX-leiders zijn in staat om complexe service-uitdagingen op te lossen
Probeer je het juiste evenwicht te vinden tussen menselijke agents en AI? Zijn je klantendata verdeeld over verschillende systemen en apps? Heb je problemen met het aanwerven en behouden van getalenteerde supportagents? Dan behoor je wellicht tot de Gevestigde CX-organisaties.

Nog maar net begonnen om je CX te optimaliseren? Dit is waarom de investering vooraf de moeite waard is
Zijn je klantenservice-agents vaak overweldigd? Heb je geen realtime zicht op data? Kan je nog veel verbeteren aan je persoonlijke service? Dan ben je wellicht een CX-starter.

Op weg naar een betere CX - stappen die je nu kunt nemen om kostbare correcties in de toekomst te voorkomen
Nog steeds aan het uitzoeken hoe en waar je AI kunt gebruiken voor support? Heb je moeite om klantendata om te zetten in zinvolle aanpassingen? Zijn je opleidingsprogramma's voor agents verre van ideaal? Dan behoor je wellicht tot de Opkomende CX-organisaties.

Waarom je bedrijf de wetenschap achter sales nodig heeft
Succesvolle sales wordt van oudsher beschouwd als een soort kunst, een vaardigheid waar ervaren salesagenten jarenlang…

Zo overbrug je de kloof tussen klantenservice en sales
In ons gratis e-book lees je hoe je je sales- en klantenserviceteams bij elkaar brengt, zodat je groei kunt stimuleren.

De 7 geheimen van salesleiderschap
In dit deskundig samengestelde overzicht lees hoe je je agents het best begeleidt, je salesproces stroomlijnt en de vruchten plukt van je salesinspanningen.

3 stappen om een meetbare salespipeline te ontketenen
Een effectieve salespipeline opbouwen, onderhouden en optimaliseren is veel ingewikkelder dan leads binnenhalen en orders scoren.…

Een strategisch salesplan opstellen
Verkopers zijn het grootste gedeelte van hun tijd bezig met het proberen behalen van de beoogde…

Je salesproces verbeteren
Een goed salesproces vormt de fundering van een succesvolle salesorganisatie. En net als in de bouw…

12 effectieve e-mailtemplates voor sales (+ schrijftips)
Vergroot je kans op succes met deze e-mailtemplates voor sales die elke fase van de pipeline bestrijken, van begin tot eind.

Buiten de grenzen: Black History Month in het VK in de kijker
De partners van Zendesk nemen belangrijke stappen om racisme te bestrijden, het bewustzijn over discriminatie op grond van etniciteit te vergroten en sterke gemeenschappen op te bouwen.

Redenen waarom detailhandelaars een strategie voor digitale schappen nodig hebben en tips om dit goed aan te pakken
Je kunt gerust stellen dat online winkelen een enorme groei heeft gekend. Volgens Statista overtrof de…