Met de AI-gedreven tools voor personeelsbeheer van Zendesk wordt het opstellen van prognoses, het inplannen van supportmedewerkers en het bijhouden van prestaties een fluitje van een cent.
Goed georganiseerde werknemers zijn goed voor je bedrijf
Verbeterde productiviteit
Dankzij prestatierapportages en het bijhouden van activiteiten in realtime zie je hoe supportmedewerkers hun tijd besteden, zodat je je team efficiënter kunt laten werken.
Beheer kosten
Dankzij AI-gedreven voorspellingen weet je precies hoeveel supportmedewerkers je nodig hebt, waardoor er minder overuren gemaakt worden en je minder gaten in je planning hebt.
Bespaar tijd
Dankzij geautomatiseerde planning kun je de dienst van elk teamlid personaliseren en zo tijd besparen voor zowel managers als supportmedewerkers.
Geef supportmedewerkers meer mogelijkheden
Supportmedewerkers kunnen elke taak vooraf bekijken en krijgen diepgaand inzicht in hun werk. Duidelijkheid leidt tot meer teamloyaliteit
Zo werkt het
Bekijk onze nieuwe tools voor personeelsbeheer. Productieve supportmedewerkers zorgen voor tevreden klanten.
Zendesk analyseert je historische gegevens om de personeelsbehoefte voor een bepaalde dag, maand of seizoen te voorspellen. Bespaar op overwerkkosten en verkort de wachttijden.
Maak planningen tot op de minuut, inclusief training, pauzes en tickettypen. Supportmedewerkers krijgen ook volledig inzicht, zodat iedereen op dezelfde lijn zit.
Zie waar supportmedewerkers mee bezig zijn en ontvang aangepaste rapporten na diensten. Je kunt zien hoe ze hun tijd binnen en buiten Zendesk besteden en hoe goed ze zich aan hun planning houden.
Metrics tonen zowel probleemgebieden als grote successen met betrekking tot teams, tickettypes en individuen. De gegevens kunnen snel laten zien hoe je welke supportmedewerkers inzet en waar.
Speel open kaart met je supportmedewerkers. Er zijn geen verrassingen bij het inklokken, want de roosters zijn voor iedereen zichtbaar. Bovendien weten medewerkers zo precies wanneer ze te veel uren maken of hulp nodig hebben.
Beoordelingen van klanten
+450%
Increase in First reply time
2x
Faster full resolution time
“I went from spending 3 hours on schedule to 30 minutes with Zendesk WFM”
“We’re going to continue to chase technology and integrate AI into our customer support program. As long as Zendesk continues to be an innovator, we will continue to choose Zendesk.”
“Implementing Zendesk WFM strategically reduced operational costs and maximized efficiency. By measuring performance accurately, we optimized resource allocation and aligned our team with company needs, resulting in a 30% reduction in customer service costs and an 80% improvement in average resolution time.”
“We’re going to continue to chase technology and integrate AI into our customer support program. As long as Zendesk continues to be an innovator, we will continue to choose Zendesk.”
“Implementing Zendesk WFM strategically reduced operational costs and maximized efficiency. By measuring performance accurately, we optimized resource allocation and aligned our team with company needs, resulting in a 30% reduction in customer service costs and an 80% improvement in average resolution time.”
Op dit moment kunnen klanten met een Basic- of Suite-plan Zendesk WFM gebruiken. Neem hier contact met ons op als je een gratis proefperiode wilt starten.
Uitgebreide informatie over prijzen en functies vind je hier.
Personeelsbeheer bestaat uit een verzameling tools waarmee je werknemers en operationele systemen op het juiste spoor houdt. Lees meer in onze uitgebreide guide.