Zendesk Relate

Ontdek wat Zendesk AI voor jou kan betekenen

Nu bekijken

Kunstmatige intelligentie

De AI van Zendesk is perfect voor je klantenservice

Alleen de AI van Zendesk is gebaseerd op ontelbare klantenservice-interacties. Onze AI heeft inzicht in klantervaringen, zodat je vanaf de eerste dag persoonlijke support kunt bieden tegen lagere kosten.

250

miljoen

tickets verbeterd met AI

35.5

jaar

werktijd voor agents bespaard sinds 2021

18

miljard

tickets gebruikt om onze AI-modellen te trainen

Deskundige CX voor je bedrijf

We ontwikkelen al zes jaar AI voor klantervaringen. We laten je zien hoe je het kunt inpassen in je serviceplan.

  • Geef agents extra hulp

    AI-tools voor agents stellen antwoorden voor en detecteren de intenties van klanten, zodat agents goed voorbereid zijn. 

  • Geen onhandige bots meer

    Bots van Zendesk beantwoorden aanvragen en vinden zelf de juiste agent zonder dat je er iets voor hoeft te doen.

  • Bied nu betere support

    Beoordeel gesprekken, versoepel workflows en vul kennishiaten op zonder ontwikkelaars of datawetenschappers.

Zendesk + OpenAI

We werken aan nieuwe mogelijkheden met generatieve AI, ondersteund door OpenAI. Dankzij de specifiek op CX gerichte AI van Zendesk en de uitgebreide taalmodellen van OpenAI voelde AI nog nooit zo menselijk aan.

Efficiëntie van agents

Ondersteun je agents met AI

We ontwikkelden de meest geavanceerde triagetools in de branche om het handmatig sorteren en prioriteren van berichten en e-mails te verminderen. Agents weten wat klanten willen en hoe ze zich voelen, nog voor het gesprek begint.

Bots en automatisering

Geen mitsen en maren, of 
onhandige bots

Met de bots van Zendesk voelt AI als een verlengstuk van je team. Bots anticiperen op behoeften, bevorderen selfservice en geven klanten snel antwoord.

Lees de guide voor bot-bouwers
Photobucket

24/7 support voor leden via messaging

“De bot is perfect voor onze gebruikers die hulp nodig hebben wanneer onze agents offline zijn. Ze kunnen ermee communiceren om snel antwoord te krijgen. In plaats van ons een e-mail te sturen en te moeten wachten tot de volgende dag, kunnen ze meteen antwoord krijgen op hun vragen.”

Trishia Mercado

Director, Member Engagement Team bij Photobucket

Lees het verhaal

-30%

Daling van het jaarlijks aantal tickets

-17%

Kortere tijd tot de eerste oplossing

96%

CSAT voor messaging

Veelgestelde vragen

Via Zendesk Suite kun je nu al toegang krijgen tot een aantal functies voor AI en bots, zoals standaard bots, macro's en kennis in het contextvenster. De geavanceerde AI add-on geeft toegang tot nieuwe functies, waaronder geavanceerde bots, AI-gedreven tools voor agenten, intelligente triage en macrosuggesties voor admins. Bekijk onze plannen en pakketten voor meer informatie.

Aan de slag met Zendesk AI