Overslaan naar belangrijkste inhoud

AI (Kunstmatige intelligentie)

Zendesk AI is ideaal voor je klantenservice

Alleen Zendesk AI is ontwikkeld op basis van ontelbare echte klantenservice-interacties. Zendesk AI begrijpt de klantervaring, wat betekent dat je de kracht van gepersonaliseerde support vanaf de eerste dag kunt ontsluiten, zonder extra werk.

Voordelen

Deskundige CX voor je bedrijf

Twee handen op elkaar stellen voor hoe AI agents kan ondersteunen.

Geef agents extra hulp

AI-tools suggereren antwoorden en detecteren de intentie van de klant, waardoor agents betere service kunnen bieden.

Een gehavend groen robothoofd laat zien hoe AI oude bots voor klantervaring verouderd en onbehulpzaam maakt.

Geen onhandige bots meer

Bots van Zendesk beantwoorden aanvragen en vinden zelf de juiste agent zonder dat je er iets voor hoeft te doen.

Een hand die een moersleutel vasthoudt; dit symboliseert Zendesk AI, jouw tool om bedrijfsfuncties te verbeteren.

Ga voor aanpassingen op basis van je bedrijfsbehoeften.

Optimaliseer activiteiten met gepersonaliseerde intentielabels en inzichten op basis van AI. Hiermee anticipeer je op behoeften en geef je het juiste antwoord.

Generatieve AI Nieuw

Laat AI de last dragen

Klantenservice is niet altijd gemakkelijk. Zendesk Generative AI, mogelijk gemaakt door OpenAI, maakt het makkelijker. Verander de toon, schrijf automatisch supportartikelen en zet bots in die klinken als mensen, allemaal met een paar klikken.

Bots en automatisering

Bots zijn nog nooit zo behulpzaam geweest

Nieuw

Generatieve AI-bots ondersteunen klanten in natuurlijke, menselijke taal. Zet de toon die bij je merk past en kijk hoe bots uit zichzelf de juiste informatie delen.

Krijg vroege toegang

Efficiëntie van agents

Het is een nieuw tijdperk van agentproductiviteit

Nieuw

Supportmedewerkers krijgen een AI-boost om snel

van hun berichten te veranderen en problemen snel en consistent op te lossen.

Krijg vroege toegang

Intelligente kennisbank

Selfservice wordt nog slimmer

Nieuw

Maak van een paar bulletpoints automatisch een compleet artikel. Maak het artikel één keer en werk het in je hele helpcenter bij. Je kunt ook de toon veranderen - van vriendelijk naar formeel.

Nieuw

Beoordelingen van klanten


9+

Verbetering van CSAT

-73%

Snellere reactietijd

“Dankzij Zendesk AI kunnen we ons richten op zaken als kwaliteit en coaching, in plaats van tijd te verspillen aan het lezen en handmatig categoriseren van tickets.”

Ian Hunt

Director of Customer Services, Liberty London

AI voor de werknemerservaring

Bevrijd je interne teams

Leg repetitieve verzoeken neer bij bots, die vooraf getraind zijn op miljoenen HR- en IT-interacties. Je kunt ook intenties instellen om gevoelige onderwerpen direct naar de juiste teams te leiden, zodat iedereen zich op de juiste taken kan richten.

Bekijk alle info
Een persoon in een paarse trui zit achter een laptop en helpt een andere medewerker met een intern teamverzoek. De boodschap aan de werknemer luidt: “Daar kan ik bij helpen! Laten we dit escaleren naar je IT-afdeling.”

Gegevensbescherming

Beveiliging en privacy op bedrijfsniveau

Zendesk AI valt onder dezelfde normen die gelden voor alle Zendesk-producten, omdat we weten hoe essentieel het is om klantgegevens veilig te houden. Voor branches die meer bescherming nodig hebben, biedt onze add-on Advanced Data Privacy and Protection een nog hoger beveiligingsniveau.

Bekijk alle info
In een doorzichtige doos zitten verschillende veelkleurige ballen die klantgegevens voorstellen. Net buiten de doos bevinden zich twee gouden sloten die de gegevens beschermen.

Veelgestelde vragen

Op dit moment kunnen klanten van het Suite Professional-plan of hoger gebruikmaken van geavanceerde AI. Meld je hier aan als je onze nieuwe generatieve AI-functies wilt proberen.

Aan de slag

Probeer Zendesk gratis uit

Een cluster lichtballen tegen een paarse achtergrond. Ze hebben allemaal verschillende texturen, kleuren en maten, maar komen samen in een prachtig geheel, zoals Zendesk AI is ontwikkeld op basis van miljarden verschillende, maar overlappende klantgegevenspunten.