Kunstmatige intelligentie
De AI van Zendesk is perfect voor je klantenservice
Alleen de AI van Zendesk is gebaseerd op ontelbare klantenservice-interacties. Onze AI heeft inzicht in klantervaringen, zodat je vanaf de eerste dag persoonlijke support kunt bieden tegen lagere kosten.
250
miljoen
tickets verbeterd met AI
35.5
jaar
werktijd voor agents bespaard sinds 2021
18
miljard
tickets gebruikt om onze AI-modellen te trainen
Deskundige CX voor je bedrijf
We ontwikkelen al zes jaar AI voor klantervaringen. We laten je zien hoe je het kunt inpassen in je serviceplan.
Zendesk + OpenAI
We werken aan nieuwe mogelijkheden met generatieve AI, ondersteund door OpenAI. Dankzij de specifiek op CX gerichte AI van Zendesk en de uitgebreide taalmodellen van OpenAI voelde AI nog nooit zo menselijk aan.
Efficiëntie van agents
Ondersteun je agents met AI
We ontwikkelden de meest geavanceerde triagetools in de branche om het handmatig sorteren en prioriteren van berichten en e-mails te verminderen. Agents weten wat klanten willen en hoe ze zich voelen, nog voor het gesprek begint.
Bots en automatisering
Geen mitsen en maren, of onhandige bots
Met de bots van Zendesk voelt AI als een verlengstuk van je team. Bots anticiperen op behoeften, bevorderen selfservice en geven klanten snel antwoord.
Lees de guide voor bot-bouwers
24/7 support voor leden via messaging
“De bot is perfect voor onze gebruikers die hulp nodig hebben wanneer onze agents offline zijn. Ze kunnen ermee communiceren om snel antwoord te krijgen. In plaats van ons een e-mail te sturen en te moeten wachten tot de volgende dag, kunnen ze meteen antwoord krijgen op hun vragen.”
Trishia Mercado
Director, Member Engagement Team bij Photobucket
Lees het verhaal-30%
Daling van het jaarlijks aantal tickets
-17%
Kortere tijd tot de eerste oplossing
96%
CSAT voor messaging
Veelgestelde vragen
Via Zendesk Suite kun je nu al toegang krijgen tot een aantal functies voor AI en bots, zoals standaard bots, macro's en kennis in het contextvenster. De geavanceerde AI add-on geeft toegang tot nieuwe functies, waaronder geavanceerde bots, AI-gedreven tools voor agenten, intelligente triage en macrosuggesties voor admins. Bekijk onze plannen en pakketten voor meer informatie.