The Zendesk Customer Service Benchmark

Onderscheid u van de menigte

Uitmuntende klantenservice levert tevreden klanten op, en tevreden klanten zorgen voor een gezond bedrijf. Een van de manieren om klanten tevreden te houden, is door vooruit te lopen op hun verwachtingen. Gelukkig voor u hebben wij een heel Data Science Team dat zich speciaal bezighoudt met Zendesk-klanten om patronen en inzichten te ontdekken om dat voor elkaar te krijgen.

Wees de curve voor

Met Zendesk Benchmark kunnen organisaties hun klantenservice meten tegen die van branchegenoten.Zie het als vriendelijke competitie.Het is geen enquête of advies van een expert—het is de allerbeste data-index gebaseerd op daadwerkelijke interacties tussen klanten en klantenservice, afkomstig uit 90.000 bedrijven die Zendesk  gebruiken.

Gebaseerd op gegevens van:

5.5miljard

Tickets

486M

Klanten

1.05M

Agenten

140

landen

Ontdek waar u staat

Het is eenvoudig. Selecteer uw branche en ontdek hoe uw bedrijf zich verhoudt tot uw branchegenoten.

Verlies trends niet uit het oog

Het afgelopen jaar was erg lastig, voor zowel grote als kleine bedrijven.Klanten verwachten nu meer dan ooit, en bedrijven moeten moeite doen om aan deze verwachtingen te voldoen.85% van de teams zegt veranderingen te hebben aangebracht in hun klantenservice in 2020, en 75% zegt dat de coronaviruspandemie de invoering van nieuwe digitale technologieën heeft versneld.

De verschillen tussen online en offline zakendoen zullen alleen maar toenemen in 2021. Om je hierbij te helpen hebben we de top vijf klantenservice-trends samengesteld in ons Zendesk Klantervaring-trendsrapport van 2021.Ontdek hoe je je kunt aanpassen aan een veranderende wereld zonder in te leveren op eersteklas klantenservice.

Bekijk de trends