De benchmark van de Zendesk-klantenservice

Onderscheid je van de massa

Goede klantenservice zorgt voor tevreden klanten en tevreden klanten zorgen ervoor dat de zaken goed blijven gaan. Je kunt je klanten tevreden houden door vooruit te lopen op hun verwachtingen. Zendesk heeft een Data Science-team dat volledig gericht is op het helpen van Zendesk-klanten bij het identificeren van de patronen en inzichten die dit mogelijk maken.

Laat je bedrijf voorop lopen

Met Zendesk Benchmark kunnen organisaties hun klantenservice meten tegen die van branchegenoten. Zie het als vriendelijke competitie. Het is geen enquête of advies van een exper: het is de allerbeste data-index gebaseerd op daadwerkelijke interacties tussen klanten en klantenservice, afkomstig van 90.000 bedrijven die Zendesk gebruiken.

Gebaseerd op gegevens van:

5.5B

Tickets

486M

Klanten

1.05M

Agents

140

Landen

Zie hoe je ervoor staat

Het is eenvoudig: selecteer je branche en zie hoe je presteert ten opzichte van branchegenoten.

Weet wat er speelt

70% van de organisaties ziet een direct verband tussen klantenservice en prestaties, en 60% van de klanten is het ermee eens dat de lat hoger ligt door de coronacrisis. Dit betekent meer werk - en meer mogelijkheden - om het ROI-potentieel van de klantenservice te benutten.

We hebben gegevens van 97.500 Zendesk-klanten gebruikt voor het CX-trendsrapport van 2022. Dit rapport geeft je het vertrouwen, de duidelijkheid en de juiste inzichten om groei te stimuleren met klantenservice.

Download het rapport