Zendesk Benchmark
voor uw klantenservice

Omnichannel support groeit bij veel bedrijven in populariteit. Lees onze nieuwe rapporten over hoe deze supportstrategie uw team en de service die u levert, kan versterken.

Ontdek waarom Zie hoe het werkt

Over Zendesk Benchmark

Wij zijn met Zendesk Benchmark van start gegaan om organisaties een methode te bieden de prestaties van hun klantenservice te meten en met soortgelijke bedrijven te vergelijken.

Zendesk Benchmark is geen enquête of de mening van een deskundige. Nee, Zendesk Benchmark is een gegevensindex die is gebaseerd op echte klantenservicegegevens en supportinteracties van meer dan 45.000 deelnemende organisaties in meer dan 140 landen.

Hoe een wirwar aan gegevens tot nieuwe inzichten leidt

Elke dag verwerkt de Zendesk-productfamilie 13 miljoen interacties tussen bedrijven en hun klanten. Dat zijn heel veel gegevens. Gelukkig is ons Data Science Team gespecialiseerd in het herkennen van patronen en het ontwikkelen van inzichten voor onze klanten. En op basis daarvan kunt u actie ondernemen.

Ontmoet uw klanten overal. Versterk uw support.

Bedrijven die gebruikmaken van omnichannel support leveren betere klantenservice, terwijl bedrijven die met verkokerde kanalen werken zichzelf beperkingen opleggen en hun klanten niet ontmoeten waar zij zich bevinden. Een geïntegreerde supportstrategie betekent dat uw klanten minder tijd kwijt zijn aan het wachten op antwoord en hun problemen sneller zijn opgelost.

Ontdek waarom

Meerdere kanalen. Betere klantensupport.

Het is waar. Alle klanten zijn uniek. Gedurende de eerste maand lanceren zowel B2C- als B2B-bedrijven snel extra supportkanalen om aan de behoeften en verwachtingen van hun klanten te voldoen.

Hoe u meer kanalen toevoegt

Meer onderzoek, betere inzichten

Gegevens hebben geen betekenis als u niet weet waar u naar op zoek bent. Met onze bibliotheek vol met informatie over klantenervaringen, kunt u onderzoeken wat u belangrijk vindt en inzichten ontwikkelen op basis van de aanbevolen werkwijzen van meer dan 45.000 organisaties.

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met u door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die over Zendesk heeft.

Een demo plannen