De benchmark van de Zendesk-klantenservice
Onderscheid je van de massa
Goede klantenservice zorgt voor tevreden klanten en tevreden klanten zorgen ervoor dat de zaken goed blijven gaan. Je kunt je klanten tevreden houden door vooruit te lopen op hun verwachtingen. Zendesk heeft een Data Science-team dat volledig gericht is op het helpen van Zendesk-klanten bij het identificeren van de patronen en inzichten die dit mogelijk maken.

Laat je bedrijf voorop lopen
Met Zendesk Benchmark kunnen organisaties hun klantenservice meten tegen die van branchegenoten. Zie het als vriendelijke competitie. Het is geen enquête of advies van een exper: het is de allerbeste data-index gebaseerd op daadwerkelijke interacties tussen klanten en klantenservice, afkomstig van 90.000 bedrijven die Zendesk gebruiken.
Gebaseerd op gegevens van:
5.5B
Tickets
486M
Klanten
1.05M
Agents
140
Landen
Zie hoe je ervoor staat
Het is eenvoudig: selecteer je branche en zie hoe je presteert ten opzichte van branchegenoten.

Weet wat er speelt
70% van de organisaties ziet een direct verband tussen klantenservice en prestaties, en 60% van de klanten is het ermee eens dat de lat hoger ligt door de coronacrisis. Dit betekent meer werk - en meer mogelijkheden - om het ROI-potentieel van de klantenservice te benutten.
We hebben gegevens van 97.500 Zendesk-klanten gebruikt voor het CX-trendsrapport van 2022. Dit rapport geeft je het vertrouwen, de duidelijkheid en de juiste inzichten om groei te stimuleren met klantenservice.
Download het rapportLeer van ons onderzoek
Data zeggen weinig als je niet weet waar je naar moet kijken. We hebben een bibliotheek vol hulpbronnen over klantervaringen die je kunt gebruiken om te onderzoeken wat je belangrijk vindt en best practices te leren van 90.000 organisaties.