The Zendesk Customer Service Benchmark

Onderscheid u van de menigte

Uitmuntende klantenservice levert tevreden klanten op, en tevreden klanten zorgen voor een gezond bedrijf. Een van de manieren om klanten tevreden te houden, is door vooruit te lopen op hun verwachtingen. Gelukkig voor u hebben wij een heel Data Science Team dat zich speciaal bezighoudt met Zendesk-klanten om patronen en inzichten te ontdekken om dat voor elkaar te krijgen.

Wees de curve voor

Met Zendesk Benchmark kunnen organisaties de prestaties van hun klantenservice meten en vergelijken met hun branchegenoten. Beschouw ze als vriendelijke concurrenten. Het gaat niet om een enquête of een mening van deskundigen, maar om de beste gegevensindex gebaseerd op daadwerkelijke klantenservice-interacties bij meer dan 45.000 bedrijven die gebruikmaken van Zendesk.

Gebaseerd op gegevens van:

5.5B

Tickets

486M

Klanten

1.05M

Agenten

140

landen

Ontdek waar u staat

Het is eenvoudig. Selecteer uw branche en ontdek hoe uw bedrijf zich verhoudt tot uw branchegenoten.

Verlies trends niet uit het oog

De perfecte klantervaring bestaat niet en bedrijven in alle sectoren vinden het moeilijk om de best mogelijke service te verlenen. 84% van klanten zegt dat klantenservice een belangrijke factor is bij de beslissing met welk bedrijf ze in zee gaan. Gemak en reputatie spelen in verhouding tot klantenservice een ondergeschikte rol. Klanten zijn het er zelfs over eens dat hun supportverwachtingen tegenwoordig hoger zijn dan een jaar geleden.

In het Zendesk Customer Experience Trends Report staan de belangrijkste klantenservicetrends voor 2019 en wat uw supportteam kan doen om deze optimaal te benutten. Zie wat de beste van de beste bedrijven doen om hun klanten de service te verlenen die ze verwachten.

Ontdek de trends

Doe je voordeel met onze onderzoeken

Gegevens hebben geen betekenis als u niet weet waar u naar op zoek bent. Met onze bibliotheek vol met informatie over klantenervaringen, kunt u onderzoeken wat u belangrijk vindt en inzichten ontwikkelen op basis van de aanbevolen werkwijzen van meer dan 45.000 organisaties.