Zendesk Benchmark
voor uw klantenservice

Ontdek de belangrijkste trends op het gebied van klantervaring in het Zendesk-rapport 2019 met deze informatie.

Meer informatie

Over Zendesk Benchmark

Wij zijn met Zendesk Benchmark van start gegaan om organisaties een methode te bieden de prestaties van hun klantenservice te meten en met soortgelijke bedrijven te vergelijken.

Zendesk Benchmark is geen enquête of de mening van een deskundige. Nee, Zendesk Benchmark is een gegevensindex die is gebaseerd op echte klantenservicegegevens en supportinteracties van meer dan 45.000 deelnemende organisaties in meer dan 140 landen.

Hoe een wirwar aan gegevens tot nieuwe inzichten leidt

Elke dag verwerkt de Zendesk-productfamilie 13 miljoen interacties tussen bedrijven en hun klanten. Dat zijn heel veel gegevens. Gelukkig is ons Data Science Team gespecialiseerd in het herkennen van patronen en het ontwikkelen van inzichten voor onze klanten. En op basis daarvan kunt u actie ondernemen.

Meer onderzoek, betere inzichten

Gegevens hebben geen betekenis als u niet weet waar u naar op zoek bent. Met onze bibliotheek vol met informatie over klantenervaringen, kunt u onderzoeken wat u belangrijk vindt en inzichten ontwikkelen op basis van de aanbevolen werkwijzen van meer dan 45.000 organisaties.

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met je door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die je over Zendesk hebt.

Een demo plannen