Zendesk Benchmark
voor uw klantenservice

Ondernemingen hebben te maken met nieuwe uitdagingen. Leer wat de beproefde werkwijzen zijn voor ondernemingen, benchmark uw metingen en vergelijk deze met die van soortgelijke supportteams.

Voor gevestigde bedrijven Voor de digitale generatie

Over Zendesk Benchmark

Wij zijn met Zendesk Benchmark van start gegaan om organisaties een methode te bieden de prestaties van hun klantenservice te meten en met soortgelijke bedrijven te vergelijken.

Zendesk Benchmark is geen enquête of de mening van een deskundige. Nee, Zendesk Benchmark is een gegevensindex die is gebaseerd op echte klantenservicegegevens en supportinteracties van meer dan 45.000 deelnemende organisaties in meer dan 140 landen.

Hoe een wirwar aan gegevens tot nieuwe inzichten leidt

Elke dag verwerkt de Zendesk-productfamilie 13 miljoen interacties tussen bedrijven en hun klanten. Dat zijn heel veel gegevens. Gelukkig is ons Data Science Team gespecialiseerd in het herkennen van patronen en het ontwikkelen van inzichten voor onze klanten. En op basis daarvan kunt u actie ondernemen.

Het is tijd voor verandering

Als u een gevestigd B2C-bedrijf hebt, hebt u een plek in uw bedrijfstak veroverd, maar zoals altijd, moet u blijven veranderen om te blijven groeien. Volwassen ondernemingen die support leveren aan consumenten hebben te maken met verontrustende metingen: het hoogste volume aan aanvragen, de laagste klanttevredenheid en de traagste reactietijden.

Ontdek waarom

Beschouw uw support als een platform

Supportteams die goed digitaal onderlegd zijn, hebben zich toegelegd op uitbreiding en integratie van hun supportoplossing. Het is een feit dat ondernemingen van de digitale generatie die hun supportsoftware als een platform beschouwen dat waar nodig kan worden uitgebreid, veel hogere ticketvolumes efficiënter oplossen dan hun minder geavanceerde branchegenoten.

Hoe u voor de platformbenadering kiest

Meer onderzoek, betere inzichten

Gegevens hebben geen betekenis als u niet weet waar u naar op zoek bent. Met onze bibliotheek vol met informatie over klantenervaringen, kunt u onderzoeken wat u belangrijk vindt en inzichten ontwikkelen op basis van de aanbevolen werkwijzen van meer dan 45.000 organisaties.

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met u door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die over Zendesk heeft.

Een demo plannen