Overslaan naar belangrijkste inhoud

Wat is er nieuw?

2023 was een geweldig jaar voor Zendesk. Tijdens dit evenement delen we onze vijf meest baanbrekende innovaties van het jaar waarvan ook jij kunt profiteren. Bovendien kun je meer te weten komen over de productupdates van dit kwartaal, demo’s bekijken en al je productgerelateerde vragen stellen aan de experts van Zendesk.

Voor je klanten

AI-gedreven gesprekservaringen

Ontgrendel de kracht van intelligente CX en verbeter je klantenbinding.

Doelsuggesties voor bots

Weet precies wat je moet automatiseren met een geheel nieuw doeldashboard.

Kom meer te weten over doelsuggesties voor bots
Generatieve antwoorden voor bots (Early Access)

Elimineer de tijd die nodig is om bots te bouwen en laat je bots op een natuurlijk aanvoelende manier antwoorden voor klanten genereren en samenvatten uit je bestaande kennisbank.

Meer informatie over generatieve antwoorden voor bots
Botpersona’s (Early Access)

Pas de toon van je bot aan zodat hij beter aansluit bij de unieke uitstraling van je merk.

Meer informatie over botpersona’s
Generatieve AI voor kennisbanken (Early Access)

Versnel het schrijven van artikelen met minimale tekstinvoer.

Meer informatie over generatieve AI voor kennisbanken
Ontdek wat er nog meer nieuw is

Ontdek wat er dit kwartaal nog meer voor updates aankomen:

Bekijk de release notes

Krijg vroeg toegang tot nieuwe functies door deel te nemen aan een bèta:

Meer informatie

Voor je werknemers

Zendesk voor de werknemerservaring

Geef je werknemers een superieure ervaring door ze net zo te ondersteunen als je klanten.

Zendesk AI voor IT- en HR-teams

Voeg intelligentie aan elke laag van je IT- en HR-activiteiten toe met Zendesk AI.

Meer informatie over Zendesk AI voor IT en HR
Gespreksgerichte bots voor privéberichten in Slack

Verbeter de selfservice-ervaring van werknemers door gespreksgerichte bots te gebruiken voor privéberichten in Slack.

Meer informatie over gespreksgerichte bots voor privéberichten in Slack
Veilige integraties voor het helpcenter

Creëer een compleet platform voor werknemerssupport door apps van derden veilig te integreren in helpcenters.

Meer informatie over veilige integraties voor het helpcenter
Aangepaste ticketstatussen

Maak aangepaste ticketstatussen die passen bij de unieke workflows van je werknemers.

Meer informatie over aangepaste ticketstatussen
Ontdek wat er nog meer nieuw is

Ontdek wat er dit kwartaal nog meer voor updates aankomen:

Bekijk de release notes

Krijg vroeg toegang tot nieuwe functies door deel te nemen aan een bèta:

Meer informatie

Voor je supportteam

Intelligente activiteiten op schaal

Geef je teams de tools die ze nodig hebben om de ervaringen te bieden waar je klanten om vragen.

Layout-bouwer (Early Access)

Maak aangepaste layouts voor de workspace voor klantenservicemedewerkers op basis van verschillende brands, rollen, workflows en meer.

Meer informatie over de layout-bouwer
Appsnelkoppelingen

Pin je meest gebruikte apps vast voor snelle toegang.

Meer informatie over appsnelkoppelingen
Agent Home (Early Access)

Voeg het werk voor klantenservicemedewerkers samen op één plek.

Meer informatie over Agent Home
Generatieve AI voor klantenservicemedewerkers (Early Access)

Geef je klantenservicemedewerkers de mogelijkheid om slimmer te werken, empathische gesprekken te voeren en tijd te besparen met generatieve AI.

Meer informatie over generatieve AI
Vergelijkbare tickets (Early Access)

Rust klantenservicemedewerkers uit met contextueel vergelijkbare tickets voor snellere en consistente oplossingen.

Meer informatie over vergelijkbare tickets
Ontdek wat er nog meer nieuw is

Ontdek wat er dit kwartaal nog meer voor updates aankomen:

Bekijk de release notes

Krijg vroeg toegang tot nieuwe functies door deel te nemen aan een bèta:

Meer informatie

Voor je beheerders

Open en flexibel platform

Pas Zendesk aan je unieke zakelijke behoeften aan.

Aangepaste objecten

Geef klantenservicemedewerkers een totaalbeeld van de klant en geef klanten een persoonlijkere service door gegevens uit externe systemen te koppelen en op te slaan.

Meer informatie over aangepaste objecten
Unity SDK & demogame

Integreer de mogelijkheden van Zendesk in je Unity-gameprojecten en maak gebruik van onze nieuwe demogame om de SDK in een levensecht scenario te ervaren, zonder dat je extra hoeft te coderen.

Meer informatie over Unity SDK & demogame
Dashboard voor opslag van data en bestanden

Beheer je gegevensopslag eenvoudig met een transparante manier om opslaggebruik en selfservice bij te houden.

SLA-verbeteringen voor messaging

Verbeter het bijhouden van je prestaties en algehele operationele efficiëntie met beter aanpasbare SLA’s voor messaging.

Meer informatie over SLA-verbeteringen voor messaging
Ontdek wat er nog meer nieuw is

Ontdek wat er dit kwartaal nog meer voor updates aankomen:

Bekijk de release notes

Krijg vroeg toegang tot nieuwe functies door deel te nemen aan een bèta:

Meer informatie

Voor je bedrijf

Vertrouwen en veiligheid

Bescherm je bedrijf en bouw klantvertrouwen op.

Geavanceerde gegevensbescherming en -privacy

Bied je klanten de meest vertrouwde en veilige ervaring.

Meer informatie over geavanceerde gegevensbescherming en -privacy
Toegangslogboek

Krijg inzicht in wanneer klantenservicemedewerkers een ticket en een gebruikersprofiel hebben bekeken en welke zoekopdrachten ze de afgelopen 90 dagen hebben uitgevoerd.

Meer informatie over het toegangslogboek
Geavanceerd beleid voor gegevensbewaring

Verwijder klantendata die je bedrijf niet nodig heeft en pas aan wat er wordt verwijderd op basis van merken, tags, aangepaste velden en andere voorwaarden.

Meer informatie over geavanceerd beleid voor gegevensbewaring
Geavanceerde encryptie (Early Access)

Krijg meer controle over de encryptie van je gegevens. Nu inclusief helpcentergegevens en een beheercentrum voor het roteren van encryptiesleutels.

Meer informatie over geavanceerde encryptie
Gegevens in eigen land opslaan

Biedt klanten in bepaalde regio’s de mogelijkheid om hun gegevens in eigen land op te slaan.

Meer informatie over gegevens in eigen land opslaan
Ontdek wat er nog meer nieuw is

Ontdek wat er dit kwartaal nog meer voor updates aankomen:

Bekijk de release notes

Krijg vroeg toegang tot nieuwe functies door deel te nemen aan een bèta:

Meer informatie

Wat is er nieuw?

Ontvang de updates van dit kwartaal, plus advies van experts en tips over producten