Wat is er nieuw bij Zendesk?

Om de steeds veranderende behoeften van je klanten bij te houden heb je een hoog niveau van CX-volwassenheid nodig. Daarom bespreken we in onze nieuwe productupdates en -aankondigingen hoe jouw bedrijf zo snel mogelijk op de weg naar CX-succes komt.

Alleen beschikbaar in het Engels.

Sticker: New!

Maak het je klanten gemakkelijk

Optimaliseer en schaal je gepersonaliseerde messaging-ervaringen

Bekijk hoe tevreden klanten zijn met social messaging

Verzamel beoordelingen via websites, mobiele kanalen en social media, zoals Facebook, WhatsApp en Twitter, om een nauwkeurig beeld te krijgen van je klanttevredenheidsscore.

Bied snellere support met authenticatie

Geef je agents volledige context en houd je data veilig

Meer informatie over gebruikersauthenticatie

Meet de prestaties van je bots

Verkrijg praktische inzichten in hoe je geautomatiseerde gesprekken presteren in Flow Builder om je gebruikservaring te verbeteren.

Ontdek rapporten voor Flow Builder

Geef agents betere context met bijlagen

Geef klanten de optie om foto's en bestanden te delen, zodat je supportteams problemen efficiënter kunnen debuggen, onderzoeken en oplossen.

Leer te werken met bijlagen

Ontdek wat er nog meer nieuw is

Bekijk onze release notes om te ontdekken wat er dit kwartaal nog meer aankomt voor messaging:

Bekijk release notes

Bekijk onze Early Access Programs

Sticker: All New!

Geef je teams de tools voor succes

Optimaliseer de efficiëntie van je team met tools die je tijd besparen, je inspanningen verminderen en de kwaliteit van je dienstverlening verbeteren.

Help agents sneller te werken met macro-suggesties

Begeleid je agents en versnel de onboarding met geautomatiseerde aanbevelingen op basis van je meest relevante automatische antwoorden.

Meer informatie over macro-suggesties

Bespaar tijd met inhoudsblokken

Creëer, beheer en update herbruikbare inhoud op één plek, om te zorgen dat je teksten in verschillende artikelen en helpcenters consistent blijven.

Optimaliseer je helpcenter met rapporten

Ontdek waar je klanten het meeste naar zoeken, pas je content aan, behandel veelvoorkomende problemen en vul gaten in je kennisbank aan.

Meer informatie over het analyseren van zoekresultaten

Verbeter je selfservice met aangepaste pagina's

Geef je admins en ontwikkelaars de volledige controle om meer gepersonaliseerde webervaringen te bieden in je helpcenter.

Meer informatie over aanpasbare helpcenterpagina's

Pas nieuwe interne workflows toe

Vereenvoudig samenwerking door het agents gemakkelijk te maken een zijgesprek te beginnen als onderliggend ticket of e-mail via triggers die informatie uit het hoofdticket kopiëren.

Meer informatie over triggeracties voor zijgesprekken

Meer informatie over verbeteringen voor onderliggende tickets

Ontdek wat er nog meer nieuw is

Bekijk onze release notes voor alle andere functies die we dit kwartaal voor agents en admins toevoegen:

Bekijk release notes

Bekijk onze Early Access Programs

Sticker: Very New! Sticker: New!

Voor het geval je het gemist hebt

Bekijk What's New on-demand

Zorg voor consistentie in je bedrijfsvoering

Koppel Zendesk met je populairste bedrijfssystemen en krijg sneller meer gedaan.

Schaal slimmer op met tools voor samenwerking

Integreer Slack, Atlassian, Asana en meer, zodat je interne en externe teams eenvoudig en efficiënt kunnen samenwerken aan supporttickets. Dit maakt het beheren van projecten met verschillende teams een stuk eenvoudiger.

Meer informatie over onze tools voor samenwerking

Consolideer workflows met Microsoft Teams

Zendesk-tickets maken en bijwerken zonder ooit Microsoft Teams te hoeven verlaten. Dit vereenvoudigt workflows, centraliseert informatie en verhoogt de productiviteit. Deze integratie is binnenkort beschikbaar.

Meer informatie over de nieuwe Microsoft Teams-integratie

Bied face-to-face ondersteuning met Zoom

Plan vergaderingen, deel je scherm, voer Zoom-gesprekken en vind opgeslagen opnames terug, allemaal vanuit Zendesk. Onze nieuwe Zoom-integratie maakt het gemakkelijk om gepersonaliseerde, realtime hulp te bieden.

Meer informatie over de nieuwe Zoom-integratie

Ontdek wat er nog meer nieuw is

Bekijk onze release notes voor alle andere functies die we dit kwartaal aan ons platform toevoegen:

Bekijk release notes

Bekijk onze Early Access Programs

Sticker: Ultra New!

Verkoop slimmer, niet agressiever

Blijf gefocust, productief en sluit het jaar sterk af met tools die gemaakt zijn om je salesteam een voorsprong te geven.

Verhoog je productiviteit om sneller deals te sluiten

Geef vertegenwoordigers beter inzicht in hun leads en deals met verbeterde taakpagina's en opvolgen van contacten.

Meer informatie over verbeteringen aan taakpagina's

Bespaar tijd door je tools te verbinden

Help je vertegenwoordigers efficiënter te werk te gaan met de nieuwe kant-en-klare apps en integraties van partners zoals Act-On en Myndbend.

Meer informatie over kant-en-klare apps en integraties

Krijg praktische inzichten voor goede beslissingen

Krijg betere intel met extra datasets, zoals aangepaste velden, in onze Explore Open Beta

Ontdek wat er nog meer nieuw is

Bekijk onze release notes voor alle andere functies die we dit kwartaal aan Sell toevoegen:

Bekijk release notes

Bekijk onze Early Access Programs