What's New bij Zendesk

De nieuwe Zendesk Suite biedt een complete klantenservice-oplossing die alles heeft wat nodig is om waardevolle gesprekservaringen te leveren, kant en klaar. Inclusief messaging die zonder onderbreking via apps, het web, mobiel en social media plaatsvindt. En dat allemaal op één plek. Meer informatie op 2 maart.

Alleen beschikbaar in het Engels.

Photo: Woman on her phone
Sticker: Nieuw!

Maak kennis met de nieuwe Zendesk Suite

Een complete oplossing voor klantenservice

Maak het uw klanten gemakkelijk

Bied support op een manier die handig is voor je klanten, zodat zij eenvoudig de antwoorden kunnen krijgen waarnaar ze naar op zoek zijn.

Bereid je teams voor op succes

Help je agenten, admins en interne teams optimaal te presteren. Zendesk biedt robuuste kant-en-klare tools die snel kunnen worden geïnstalleerd en gemakkelijk zijn te gebruiken.

Breng je bedrijf op orde

Naar hartenlust aanpasbaar dankzij een open en flexibel platform dat je kunt opschalen, uitbreiden en optimaliseren naarmate je bedrijf verandert.

Service

Messaging

Met Zendesk Messaging kun je waardevolle connected gesprekservaringen aanbieden bij je apps op internet, op mobiele apparaten en op social media. Eenvoudig te automatiseren en snel op te schalen, ongeacht de behoefte van de klant. Meer informatie

Messaging
Widget voor ingesloten spraak op internet

Voeg een belknop toe op je website om het klanten gemakkelijk te maken contact op te nemen, terwijl ze door hun selfserviceopties bladeren. De volledige oplossing bekijken

Widget voor ingesloten spraak op internet
Verbeteringen voor de aanwijzingen over benodigde inhoud

Geef signalen aan contentmanagers, zodat zij prioriteit kunnen geven aan verbeteringen van de kennisbank. Deze functionaliteit is verbeterd om meer talen en gemakkelijke toegang tot diepgaande inzichten mogelijk te maken. De volledige oplossing bekijken

Verbeteringen voor de aanwijzingen over benodigde inhoud
Kennisbankrapportages

Begrijp en optimaliseer je selfservicekanalen om te bepalen welke inhoud werkt en welke niet met artikelweergaven en prestatiemetrics. De volledige oplossing bekijken

Kennisbankrapportages
Rapportage voor teampublicaties

Analyseer het maken, publiceren en bewerken van artikelen en meer met Team Publishing Dashboard in de rapportage- en analysesoftware van Zendesk. De volledige oplossing bekijken

Rapportage voor teampublicaties
Nieuwe Shopify-app

Koppel Shopify-gegevens, zoals recente transacties en verzendinformatie, binnen Zendesk. De nieuwe integratie heeft ook een vernieuwde gebruikersinterface met de mogelijkheid om terugbetalingen en annuleringen rechtstreeks vanuit de zijbalk van de app te verwerken. Meer informatie

Nieuwe Shopify-app
Meer updates voor services

Bekijk onze releasenotities voor alle andere ontwikkelingen bij Zendesk dit kwartaal:

Zie releaseopmerkingen

Zie onze Early Access-programma's

Sticker: Nieuw! Sticker: Nieuw!

Sales

Updates aan Sell en Support

Maak tickets, bekijk volledige ticketinfo en stroomlijn de samenwerking rechtstreeks vanuit Sell. De volledige oplossing bekijken

Updates aan Sell en Support
Machtigingen voor rollen en acties

Definieer aangepaste rollen binnen je team en wijs specifieke machtigingen toe voor het bekijken, maken en beheren van gebruikersrecords. De volledige oplossing bekijken

Machtigingen voor rollen en acties
Meer updates voor Sales

Bekijk onze releasenotities voor alle andere ontwikkelingen bij Zendesk dit kwartaal:

Zie releaseopmerkingen

Zie onze Early Access-programma's