Wat is er nieuw bij Zendesk

Ondanks alles wat op je afkomt, lig je nog steeds goed in de markt bij je klanten. Om de vaart erin te houden, hebben we enkele gloednieuwe functies voor je ontwikkeld. Kijk hoe je vijf stappen vooruit kunt blijven door snel veranderingen door te voeren en hoe je in real-time met berichten via sociale media met je klanten in contact kunt blijven.

Alleen beschikbaar in het Engels.

Photo: working on laptop

Service

Werkruimte voor agenten: Berichten via sociale media

Beheer real-time support op berichtenkanalen, sneller dan ooit tevoren, in Werkruimte voor agenten, waaronder de berichtenkanalen WhatsApp, Facebook Messenger en Apple Business Chat. Meer informatie

Werkruimte voor agenten: Berichten via sociale media
Zijgesprekken in onderliggend ticket

Laat interne workflows zo soepel mogelijk verlopen. Je kunt een nieuw zijgesprek beginnen in een nieuw ticket in Support. Meer informatie

Zijgesprekken in onderliggend ticket
Contentblokken

Laat klanten content maken, beheren en bijwerken die op meerdere plaatsen aanwezig is. Alle wijzigingen die worden aangebracht in een contentblok, worden doorgevoerd in alle artikelen met dat blok. Ware magie. Meer informatie

Contentblokken
Gebruikersbadges

Betrek je community nog meer bij je bedrijf door gebruikers te belonen voor mijlpalen die zij behalen en voor hun unieke deelname. Mensen zijn doorgaans dol op beloningen. Meer informatie

Gebruikersbadges
Chat SDK v2

Bekijk de nieuwe versie van de Chat SDK voor iOS en Android. Enkele van de updates zijn: de donkere modus, ondersteuning voor snelle reacties en ondersteuning voor pushmeldingen. iOS-releaseopmerkingen en Android-releaseopmerkingen

Chat SDK v2
Meer service-updates

Bekijk onze releaseopmerkingen voor alle overige ontwikkelingen die dit kwartaal rond onze serviceproducten plaatsvinden:

Zie releaseopmerkingen

Zie onze Early Access-programma's

Sales

Automatisering van betrokkenheid bij sales

Automatiseren, maar wel met een persoonlijk tintje. Verkopers kunnen een serie gepersonaliseerde e-mails plannen om contact te maken met de juiste prospects. De automatisering past in bestaande workflows en werkt direct de gegevens over leads bij, waardoor handmatige handelingen niet meer nodig zijn en de productiviteit wordt verhoogd. Meer informatie

Automatisering van betrokkenheid bij sales
Meer updates voor sales

Bekijk onze releaseopmerkingen voor alle overige ontwikkelingen die dit kwartaal rond onze Zendesk-salesproducten plaatsvinden:

Zie releaseopmerkingen

Zie onze Early Access-programma's

Platform

Shopify-integratie, Sunshine-profielen en gebeurtenissen

Met onze nieuwe Shopify-integratie kunnen agenten terugbetalingen en annuleringen rechtstreeks vanuit de app verwerken, en gebeurtenissen en profieldetails vanuit je Shopify-store via Sunshine naar Support streamen. Meer informatie

Shopify-integratie, Sunshine-profielen en gebeurtenissen
Multiparty-gesprekken

Maak een einde aan silo's. Met de functie 'Gesprekken met meerdere partijen' kun je iedereen in één gesprek bereiken — of je nu kopers en verkopers met elkaar verbindt, externe teams zodat ze kunnen samenwerken, of de betrokkenheid van klanten wilt verbeteren. Meer informatie

Multiparty-gesprekken
Meer updates voor het platform

Bekijk onze releaseopmerkingen voor alle overige ontwikkelingen die dit kwartaal rond ons platform plaatsvinden:

Zie releaseopmerkingen

Zie onze Early Access-programma's

Analytics en kunstmatige intelligentie

Explore Enterprise

Met Explore Enterprise kunnen leiders op het gebied van klantenservice hun activiteiten beheren en opschalen in een snel veranderende wereld. Ontdek uitdagingen en reageer erop waar in je bedrijf ze ook opduiken. Doe dit in realtime op basis van analyses en stimuleer de samenwerking in en tussen teams met geavanceerde mogelijkheden om rapporten te delen. Meer informatie

Explore Enterprise
Transcripties van gesprekken in Answer Bot

Leer je klanten beter kennen en verhoog het aantal tickets dat wordt voorkómen door de transcripties te bekijken van wat je klanten aan Answer Bot vragen. Meer informatie

Transcripties van gesprekken in Answer Bot

Apps Marketplace

Beheer van samengestelde werkruimte

Een intern team managen kan lastig zijn, maar met de functie Beheer van samengestelde werkruimte wordt het gemakkelijker. Dit is een beheerplatform dat in Zendesk Support is geïntegreerd. Je kunt de prestaties analyseren en volgen, en belangrijke trends identificeren om verwachtingen van klanten bij te houden. Meer informatie

Beheer van samengestelde werkruimte
IBM Watson Assistant

Zendesk gaat samenwerken met IBM Watson, een virtuele assistent die is gebaseerd op kunstmatige intelligentie. Watson zet toonaangevende kunstmatige intelligentie in om te begrijpen wat klanten proberen te doen. Watson maakt hierbij gebruik van gewone spreektaal. Meer informatie