Wat is er nieuw?

Bekijk de webinar
'Wat is er nieuw?'
voor een volledig overzicht.

Overzicht

Het is het laatste kwartaal van 2019 en we gaan het jaar uit met een knal. Scroll verder en ontdek de nieuwe producten en functies van Zendesk. Leer hoe je met Sunshine Conversations betere klantervaringen kunt creëren tijdens gesprekken en wat de waarde is van de Zendesk Gather-communityforums voor klanten. Er is voor elk wat wils.

Zendesk Support iconSupport

Klanten eerst

Een fraai en gebruiksvriendelijk systeem om supporttickets van klanten te volgen, prioriteiten toe te kennen en op te lossen.

Werkruimte van agenten

Verzend en ontvang chatgesprekken en e-mails in dezelfde omnichannel gebruikersinterface. Ontvang meldingen, werk ticketeigenschappen bij en draag chatgesprekken over - het kan allemaal zonder dat de agent zijn werkruimte hoeft te verlaten. En de agent heeft tegelijkertijd toegang tot Chat-functionaliteiten zoals Apps, Kantooruren, Beoordelingen en Bijlagen.

Lees meer informatie over de werkruimte van agenten.

WhatsApp voor Zendesk Support

Maak gemakkelijk contact met 1,5 miljard gebruikers op WhatsApp en beheer gesprekken vanuit een uniforme werkruimte in Zendesk Support.

Meld je aan voor WhatsApp voor Zendesk.

Nieuwe Salesforce-integratie gebouwd op Zendesk

Een nieuwe integratie die sales- en supportgegevens samenbrengt voor een meer holistische kijk op je klanten.

Meerdere groepsweergaven

Beheer weergaven efficiënter door één enkele weergave te delen met meerdere groepen agenten.

Updates voor mobiele app

In bulk bewerken, snel tickets samenvoegen en de status van de Talk-agent wijzigen, rechtstreeks vanuit de mobiele app van Zendesk Support.

E-mailafbakening

Het Early Access-programma voor e-mailafbakening zorgt ervoor dat de tekst '### Reageer boven deze regel ###' wordt verwijderd, waardoor er een betere eindgebruikerservaring ontstaat voor klanten die Zendesk als hun e-mailclient gebruiken.

Zendesk Guide iconGuide

Zet uw kennis in

Een slimme kennisbank voor een betere zelfservice en productievere agenten.

Geplande publicatie

Plan een datum in de toekomst om een artikel te publiceren. Beheer tijdgevoelige content om ervoor te zorgen dat de juiste content op het juiste moment wordt gepubliceerd.

Lees meer informatie over Gepland publiceren.

Uniforme weergave van zoekresultaten in Helpcenter

Geef zoekresultaten uit je community en al je Helpcenters op één plaats weer. Geef klanten de mogelijkheid de kennis die ze nodig hebben gemakkelijker te vinden, waar deze kennis zich ook bevindt.

Lees meer informatie over de uniforme weergave van zoekresultaten.

Lees meer informatie over meerdere zoekopdrachten in Helpcenter.

Flexibele gebruikerssegmenten

Configureer flexibelere gebruikerssegmenten in Guide op basis van gebruikerstags.

Lees meer informatie over flexibele gebruikerssegmenten.

Gebruikerssegmenten voor de Answer Bot API

Geef je doelgroep de content die voor hen het meest relevant is. Met de Answer Bot API kunnen ontwikkelaars nu de lijst met artikelen beheren die Answer Bot aan elk gebruikerssegment van Guide voorstelt.

Lees meer informatie over de Answer Bot API en de gebruikerssegmenten van Guide.

Pictogram voor Zendesk GatherGather

Samen sterk

Een communityforum waarop klanten contact kunnen maken en kunnen samenwerken.

Introductie van Zendesk Explore

Zendesk Gather is communityforumsoftware die klanten de ruimte biedt om contact op te nemen met je bedrijf en met jou en met elkaar samen te werken.

Meer informatie over Zendesk Gather.

Aliassen

Laat leden van de community bijnamen maken om gebruikersprofielen extra te personaliseren.

Lees meer informatie over gebruikersaliassen.

@Mentions

Moedig één-op-één gesprekken aan in je community door rechtstreeks te reageren op leden die aan een discussie deelnemen.

Groepen met redacteuren in de community

Geef leden de mogelijkheid om communityredacteur te worden door verschillende machtigingsniveaus toe te wijzen. Redacteuren krijgen de mogelijkheid om berichten uit te lichten, markeren, verbergen, bewerken en verplaatsen.

Lees meer informatie over het maken en beheren van redacteurgroepen voor je community.

Zendesk Chat iconChat

Ga het gesprek aan

Live chat is een snelle manier om op elk moment contact te maken met consumenten.

Updates voor mobiele app

Teams die veel onderweg zijn, kunnen efficiënter werken dankzij Kantooruren en Routeren van chataanvragen in de mobiele Chat-app.

Recente updates voor Chat Enterprise

Voor intensief gebruik van chat hebben we enkele grote verbeteringen doorgevoerd op het gebied van schaalbaarheid, routeringsinstellingen via onze REST API en het beheer van lijsten met verboden bezoekers.

Zendesk Talk iconTalk

Praat het uit

Callcenteroplossing voor persoonlijkere, productievere telefonische supportgesprekken.

Controlemechanismen voor het opnemen van telefoongesprekken

Houd de privacy van de klant in stand door agenten toe te staan opnames van een telefoongesprek te onderbreken en te hervatten.

Lees meer informatie over Controlemechanismen voor het opnemen van telefoongesprekken

Toestemming om gesprekken op te nemen

Bied bellers de keuze om zich aan of af te melden voor het opnemen van een gesprek. Stel instellingen voor het opnemen van gesprekken per telefoonnummer in.

Lees meer informatie over toestemming om gesprekken op te nemen

IVR-groepsroutering

Wijs overflowgroepen toe aan een IVR-route om ervoor te zorgen dat bellers altijd een live agent bereiken en de hulp krijgen die ze nodig hebben.

Lees meer informatie over IVR-groepsroutering.

Pictogram van Zendesk SellSell

Geef deals een kans

Salessoftware voor verkoopteams om uw productiviteit, processen en de zichtbaarheid van uw pipeline te verbeteren.

Sell-apps

Maak gebruik van de eerste reeks Sell-apps in Zendesk Apps Marketplace. Vermijd het wisselen tussen tools door favoriete tools zoals MailChimp en PandaDoc rechtstreeks vanuit Sell te gebruiken.

Registreer je voor een gratis testperiode van Sell.

Gebruikersrollen

Vereenvoudig het instellen van nieuwe gebruikers en verhoog de consistentie tussen gegevensmachtigingen aan de hand van verbeteringen in gebruikersrollen en op acties gebaseerde machtigingen.

Op acties gebaseerde machtigingen

Bescherm kritische salesgegevens met controle over welke specifieke acties je agenten mogen ondernemen wanneer zij met leads, contactpersonen en deals werken.

Telefonisch vergaderen

Volg en beheer oproepen waarbij meerdere verkopers of belanghebbenden betrokken zijn met Telefonisch vergaderen in Sell Spraak.

Pictogram van Zendesk SunshinePlatform

Bouw het zelf, op je eigen manier

Krachtige tools voor admins en ontwikkelaars om de best mogelijke klantervaring te bouwen.

Aangepaste objecten zoeken

Vind, filter en beheer je aangepaste objectgegevens gemakkelijker met onze nieuwe Search API.

Lees meer informatie over het gebruik van de Sunshine API.

Bekijk het gebruik van Sunshine in Beheercentrum

Volg je gebruik van aangepaste objecten vanuit de beheerinterface. Begrijp het gebruik en pas dit aan om te voorkomen dat je tegen de grenzen van aangepaste objecten aanloopt.

Leer hoe je toegang krijgt tot Beheercentrum.

Invoegen en bijwerken voor API-eindpunten

Maak nieuwe aangepaste objecten of werk bestaande objecten bij met gegevens van externe bronnen, allemaal in één enkele API-oproep.

Lees meer informatie over het gebruik van de Sunshine API.

Meer gebeurtenissen via de AWS-connector

Stream meer real-time gebeurtenistypen van Zendesk naar AWS, waaronder meer gebruikersgebeurtenissen en Talk-gebeurtenissen.

Lees meer informatie over Zendesk Events Connector voor AWS.

Gesprekken: ondersteuning voor donkere modus in iOS

Bied klanten de keuze uit de lichte of donkere modus bij het gebruik van je eigen iOS-apps, mogelijk gemaakt Sunshine Conversations.

Lees meer informatie over het bouwen van eigen messaging-ervaringen met Sunshine Conversations.

Gesprekken: de berichtenknop 'Contact met ons opnemen' in WhatsApp

Laat je klanten weten dat ze met Sunshine Conversations direct een gesprek in WhatsApp kunnen starten, rechtstreeks vanuit je mobiele app of vanaf je website.

Lees meer informatie over de WhatsApp Business API

Aanvullende beveiligingskenmerken van het product

Krijg toegang tot verbeterde productbeveiligingsfuncties op elk planningsniveau, waardoor je over meer tools beschikt om je gegevens te beveiligen.

Meer informatie over een verbeterde beveiliging van het product.

Zendesk Explore iconExplore

Ontdekken

Analyses waarmee je de gehele klantervaring kunt verbeteren.

Real-time dashboards verkennen

Elke seconde telt. Raadpleeg real-time updates van belangrijke metrics bij alle kanalen, allemaal in één enkel dashboard.

Lees meer informatie over het Early Access-programma voor Real-time dashboard.

Delen buiten Zendesk

Deel interactieve dashboards met belangrijke stakeholders, partners en decision-makers. Houd dashboards privé met veilige koppelingen die met een wachtwoord zijn beveiligd.

Lees meer over het Early Access-programma voor delen buiten Zendesk.

Aangepaste rollen en light agenten

Verleen meerdere agenten tegelijk toegang tot Explore met behulp van aangepaste rollen (voor Support Enterprise-klanten).

Deel Explore-dashboards als alleen-lezen met light agenten (voor klanten met de add-on Samenwerking).

Lees meer informatie over het Early Access-programma voor aangepaste rollen en light agenten.

Detecteerbaarheid van gegevenssets

Begrijp beter welke gegevenssets je kunt gebruiken om query's te maken.

Lees meer informatie over Detecteerbaarheid van gegevenssets.

Explore-certificering

Je bent al expert op het gebied van Explore, dus is het logisch om je te laten certificeren als Zendesk Explore Specialist. Wees de aangewezen persoon voor het bouwen van krachtige visualisaties en het nemen van beslissingen met betrekking tot big data.

Lees meer informatie over Explore-certificering.

En meer

Betere ervaring

Andere interessante nieuwe functies en services waarmee je optimaal kunt profiteren van Zendesk.

Zendesk Partner Program

We bieden je iets speciaals aan. Meld je aan voor ons nieuwe Zendesk Partner Program, zodat je kunt profiteren van diverse niveaus met voordelen, zoals training op basis van rollen, aanbrengpremies en resale- of BPO-kortingen. Ons programma is flexibel en kan worden aangepast aan je behoeften en mogelijkheden.

Hier vind je meer informatie over het Zendesk Partner Program.

Integratie van Statuspage

Houd je klanten en agenten op de hoogte van eventuele service-incidenten of -uitval van Support, Chat en Guide met Atlassian Statuspage Integration.

Installeer de Atlassian Statuspage-integratie.

PagerDuty-integratie

Breek barrières af tussen klantenservice, IT en DevOps met de vernieuwde API-gebaseerde integratie van PagerDuty.

Installeer de PagerDuty-integratie.