Wat is er nieuw bij Zendesk?

Welkom bij gespreksgerichte CRM-systemen. Bouw duurzame klantenrelaties op met onze nieuwste en beste producten die bij Relate wordt aangekondigd.

Alleen beschikbaar in het Engels.

Sticker: New!

Maak het je klanten gemakkelijk

Digitaal is de nieuwe voordeur. Dankzij Zendesk kan elk team gespreksgerichte relaties met klanten opbouwen via populaire kanalen, zoals messaging.

Bouw betere bots

Dankzij de verbeterde bouw van bots kunnen admins complexe bots gemakkelijk beheren en trainen, en hebben ze meer controle over hun dialoog.

Meer informatie

Koppel bots met externe system

Voeg externe gegevens toe aan botgesprekken, zodat je klantgesprekken kunt personaliseren.

Meer informatie

Bekijk de nieuwe look

We hebben de gebruikersinterface van de ticketfunctie en support voor messaging op Android en iOS opgefrist.

Meer informatie over de nieuwe gebruikersinterface van onze mobiele app

Geef agents betere context

Via bekeken pagina's krijgen agents extra context door webpagina's of schermen te tonen die door eindgebruikers in realtime zijn bekeken.

Meer informatie over bekeken pagina's

Verbeterd taakbeheer

Met live rapportages voor messaging kunnen leidinggevenden vanaf één dashboard de beschikbaarheid van agents, de werklast en online statussen bekijken.

Meer informatie over de verbeterde rapportages voor messaging

Ontdek wat er verder nog nieuw is

Bekijk onze release notes om te ontdekken wat er dit kwartaal nog meer aankomt voor messaging:

Bekijk release notes

Bekijk onze Early Access Programs

Sticker: All New!

Bereid je teams voor op succes

Help agents een hoger ticketvolume te verwerken, krijg betere context en verbeter de focus op elk kanaal.

Geef agents meer mogelijkheden met aangepaste statussen

In Workspace voor agents kunnen agents aangepaste statussen instellen voor verschillende kanalen, zodat ze naar de juiste gesprekken worden geleid.

Meer informatie over nieuwe manieren om de status van agents te beheren

Strategisch tickets routeren

Triggers routeren binnenkomende aanvragen automatisch op basis van welke agents er de juiste vaardigheid voor hebben.

Meer informatie over intelligente routering

Bekijk de statussen van live agents

De live dashboards in Explore laten zien welke agents online zijn en met welke tickets, chats, gesprekken en oproepen ze op dat moment bezig zijn.

Meer informatie over live rapportages van agentstatussen

Ontdek wat er verder nog nieuw is

Bekijk onze release notes voor alle andere functies die we dit kwartaal voor agents en admins toevoegen:

Bekijk release notes

Bekijk onze Early Access Programs

Sticker: Very New! Sticker: New!

Breng je bedrijf op orde

Vergroot je operationele mogelijkheden met een platform dat elke klantervaring afstemt op je bedrijf.

Lever een naadloze CX met Conversational Data Orchestration

Bied ontwikkelaars de mogelijkheid om aangepaste koppelingen te maken tussen Zendesk en andere systemen, zodat workflows kunnen worden geautomatiseerd met voorgebouwde middleware, op gebeurtenissen gebaseerde event-driven API-indelingen en aangepaste bedrijfslogica.

Meer informatie over Conversational Data Orchestration

Scan naar malware en markeer pogingen tot phishing

Scan bijlagen bij e-mails, chats, en berichten op mogelijk schadelijke inhoud. Agenten krijgen waarschuwingen over mogelijk schadelijke bestanden en pogingen tot phishing.

Meer informatie over scannen naar malware

Werk veilig samen met besloten ticketgroepen

Handhaaf de workflow op verschillende afdelingen en zorg tegelijk voor de juiste toegang voor de juiste agenten. Houd gevoelige informatie vertrouwelijk en geef agenten toegang geven tot specifieke tickets zonder dat je groepen en machtigingen hoeft te veranderen. Verminder het gevaar van gegevensinbreuk met gerichte toegang en behoud het vertrouwen van klanten en je merkreputatie.

Creëer moderne werknemerservaringen

Behandel medewerkers als klanten door hun werk te organiseren en prioriteren, zodat je interne teams zich kunnen focussen op de belangrijke zaken.

Lever een moderne werknemerservaring

Ontdek wat er verder nog nieuw is

Bekijk onze release notes voor alle andere functies die we dit kwartaal aan het platform toevoegen:

Bekijk release notes

Bekijk onze Early Access Programs

Sticker: Ultra New!

Verkoop slimmer, niet agressiever

Sluit meer deals met nieuwe kant-en-klare apps, integraties en verbeterde functies.

Verbeterde salesanalyses

Dankzij updates voor salesrapporten en -analyses kunnen salesteams data inzetten om effectieve gesprekken te voeren en hun rapportagetools te centraliseren.

Meer informatie over salesrapportages in Explore

Gebruik aangepaste objecten in Sell

Met aangepaste objecten kunnen bedrijven gegevens in Sell precies afstemmen op hun behoeften door nieuwe objecttypes te definiëren en te koppelen aan leads, contactpersonen en deals.

Meer informatie over aangepaste objecten

Volg de leiders

Met de ingebouwde salesengagement-functie van Sell beschikken salesteams over de tools voor prospectie, verrijking en sequencing die ze nodig hebben om sneller meer gekwalificeerde leads te vinden.

Meer informatie over onze tools voor salesengagement

Integreer dotdigital met Sell

Dankzij onze integratie met dotdigital kunnen salesteams gerichte mogelijkheden voor marketing en klantbetrokkenheid realiseren met hun Zendesk Sell-accountgegevens.

Ontdek integraties voor Zendesk Sell

Ontdek wat er nog meer nieuw is

Bekijk onze release notes voor alle andere functies die we dit kwartaal aan Sell toevoegen:

Bekijk release notes

Bekijk onze Early Access Programs