Wat is er nieuw bij Zendesk

Klantenservice moet niet ingewikkeld zijn – het gaat er eigenlijk alleen om dat je behulpzaam bent. Gesprekservaringen zijn de toekomst van het bedrijfsleven en de beste tijd om hiermee te beginnen is nu. Lees alles over onze nieuwe messaging-functies en hoe ze je klantervaring kunnen verbeteren.

Alleen beschikbaar in het Engels.

Photo: working on laptop
Sticker: Nieuw!

Service

Messaging

Messaging op je website en in apps biedt klanten boeiende ervaringen op alle apparaten en kanalen. Reageer op klanten via elk messaging-kanaal, allemaal op één plek. Meer informatie

Messaging
Flow Builder

Answer Bot is nog krachtiger door de introductie van Flow Builder. Deze tool kun je met enkele klikken configureren en hiermee kunnen door AI aangedreven messaging bots worden gebouwd, die 24 / 7 pasklare antwoorden kunnen geven. Verlaag de kosten en verhoog de efficiëntie van het team. Meer informatie

Flow Builder
Native Unity SDK

Voeg eenvoudig naadloze supportervaringen toe aan je mobiele Unity-games. Stel spelers in staat om met je supportteam te communiceren en door artikelen in Helpcenter te bladeren zonder de app te verlaten. Binnenkort beschikbaar. Meer informatie

Native Unity SDK
Ingebouwde spraak voor mobiele SDK

Voeg een belknop toe aan je mobiele app, zodat klanten direct en naadloos contact met je kunnen opnemen. Klanten kunnen overal ter wereld via een internetverbinding bellen. Meer informatie

Ingebouwde spraak voor mobiele SDK
Richtinggevende thema's in Zendesks Marketplace

Fris je helpcenter op door naar de Marketplace van Zendesk te gaan, waar je thema's van onze vertrouwde partners kunt bekijken en uitproberen. Meer informatie

Richtinggevende thema's in Zendesks Marketplace
Admin en beveiligingsupdates

Klanten van Support en Suite Enterprise kunnen nu gebruikers beheren met meer gedetailleerde rollen en machtigingen om eenvoudig wijzigingen bij te kunnen houden met behulp van het controlelogboek.

Admin en beveiligingsupdates
Meer updates voor services

Bekijk onze releaseopmerkingen voor alle overige ontwikkelingen die dit kwartaal rond onze serviceproducten plaatsvinden:

Zie releaseopmerkingen

Zie onze Early Access-programma's

Sales

Verbeteringen in de integratie met Sell-Support

Stroomlijn de samenwerking tussen afdelingen om de efficiëntie van medewerkers te verhogen en de klantervaringen te verbeteren met behulp van nieuwe mogelijkheden voor Sell-Support, waaronder verbeterde zichtbaarheid van Support-tickets.

Verbeteringen in de integratie met Sell-Support
Meer updates voor Sales

Bekijk onze releasenotities voor alle andere ontwikkelingen van onze salesproducten dit kwartaal:

Zie releaseopmerkingen

Zie onze Early Access-programma's

Platform

Shopify-app

Verbind je bestaande tools met Shopify-gegevens, zoals recente transacties en verzendinformatie. De nieuwe integratie heeft een vernieuwde gebruikersinterface met de mogelijkheid om terugbetalingen en annuleringen rechtstreeks vanuit de zijbalk van de app te verwerken.

Shopify-app
Messaging Bot-partners

Automatiseer gesprekken door een chatbotpartner te installeren en op maat gemaakte botgestuurde ervaringen te ontwerpen. Stroomlijn de overdracht tussen bots, Zendesk en andere software terwijl je tickets beheert om workflows in real time te activeren met behulp van data.

Messaging Bot-partners
Meer updates voor het platform

Bekijk onze releaseopmerkingen voor alle overige ontwikkelingen die dit kwartaal rond ons platform plaatsvinden:

Zie releaseopmerkingen

Zie onze Early Access-programma's

Sticker: Nieuw! Sticker: Nieuw!

Analytics en kunstmatige intelligentie

Live statistieken voor messaging

Ontdek trends en handel sneller met directe toegang tot realtime messaging-statistieken en -dashboards. Meer informatie

Live statistieken voor messaging
Meer updates voor Analytics en AI

Bekijk onze releasenotities voor alle andere ontwikkelingen van onze analyse- en AI-producten dit kwartaal:

Zie releaseopmerkingen

Zie onze Early Access-programma's

Sticker: Nieuw!

Apps Marketplace

BrightReps Sidekick™

Of het nu gaat om retouren, RMA's (retouren met autorisatie), vragen over de status van bestellingen, probleemoplossing, onboarding of offboarding, met BrightReps Sidekick kun je de moeilijkste processen van je team automatiseren. Voeg alles samen in één interface, direct vanaf het ticket. Meer informatie

Zendesks On-Demand Training

We bieden gratis toegang tot meer dan 70 cursussen op aanvraag voor beheerders, agenten en ontwikkelaars. Deze zijn beschikbaar op training.zendesk.com. Zorg dat je teams Zendesk-gecertificeerd zijn zodat je zeker weet dat je het meeste uit je oplossingen haalt. Meer informatie