What's New bij Zendesk

De Zendesk Suite heeft alles wat je nodig hebt om je team voor te bereiden op succes en je bedrijf soepel te laten draaien. Dit kwartaal bouwen we verder op deze waarden, zodat we je kunnen helpen bij wat het allerbelangrijkste is: je klanten tevreden houden.

Alleen beschikbaar in het Engels.

Foto: Vrouw aan de telefoon
Sticker: Nieuw!

Maak kennis met de Zendesk Suite

Een complete oplossing voor klantenservice

Maak het je klanten gemakkelijk

Bied support op een manier die handig is voor je klanten, zodat zij eenvoudig de antwoorden kunnen krijgen waarnaar ze naar op zoek zijn.

Bereid je teams voor op succes

Help je agents, admins en interne teams optimaal te presteren. Zendesk biedt krachtige, kant-en-klare tools die snel te installeren en gemakkelijk in gebruik zijn.

Breng je bedrijf op orde

Pas alles naar hartenlust aan met ons open en flexibele platform dat je kunt opschalen, uitbreiden en optimaliseren naarmate je bedrijf verandert.

Messaging

Houd het gesprek gaande

Geef klanten de optie om over te schakelen van webmessaging naar e-mail, zodat ze het gesprek moeiteloos kunnen voortzetten.

Meer informatie over het voortzetten van messaging-gesprekken via e-mail

Steun internationale klanten met AI

Flow Builder ondersteunt nu 17 verschillende talen, zodat agents conversaties op het web en op mobiele en social media-kanalen automatisch kunnen vertalen.

Meer informatie over automatische vertalingen en meer talen in de Flow Builder

Meet je succes

Realtime statistieken zoals het aantal tickets, de beschikbaarheid van agents en de wachttijden zijn nu beschikbaar voor messaging.

Meer informatie over realtime analyses voor messaging

Houd je klanttevredenheid bij

Bedrijven kunnen nu gemakkelijk CSAT-enquêtes over messaging-gesprekken verzenden en analyseren.

Meer informatie over CSAT voor messaging

Ontdek wat er nog meer nieuw is

Ook nieuw dit kwartaal:

  • Een webwidget om spraak te integreren
  • Messaging-ondersteuning in de sandbox

Bekijk onze releasenotes om te ontdekken wat er dit kwartaal nog meer aankomt voor messaging:

Zie releaseopmerkingen

Zie onze Early Access-programma's

Sticker: Nieuw! Sticker: Nieuw!

Zelfservice

Verbeter je selfservicestrategie

Onze nieuwe publicatie- en artikelanalyses laten zien welke bijdrage je team levert en hoe je klanten omgaan met je helpcenter-content.

Meer informatie over artikelrapportages en teampublicatie-rapportages

Zoek naar kennis in je gehele helpcenter

Veel klanten van Zendesk hebben ook geweldige selfservice-content op andere plekken staan, zoals op websites, in blogs, in leermanagementsystemen, enz.Nu kan je via je helpcenter ook zoekresultaten uit deze externe bronnen laten weergeven.

Meer informatie over federatief zoeken

Meer updates voor selfservice

Ook nieuw dit kwartaal:

  • Vul ticketformulieren automatisch voor je klanten in

Bekijk onze releasenotities voor alle andere ontwikkelingen op het gebied van selfservice dit kwartaal:

Zie releaseopmerkingen

Zie onze Early Access-programma's

Agentervaring

Verberg vertrouwelijke klantgegevens

Verberg heel eenvoudig vertrouwelijke gegevens zoals creditcardnummers of burgerservicenummers in gesprekken.

Meer informatie over de functie Verbergen

Meer updates die de agentervaring verbeteren

Bekijk onze releasenotities voor alle andere ontwikkelingen bij Zendesk dit kwartaal:

Zie releaseopmerkingen

Zie onze Early Access-programma's

Apps en partners

Nieuwe functie in de Shopify-app

Shopify verwerkt transacties onmiddellijk door automatisch tickets te markeren die een terugbetalings- of annuleringsverzoek bevatten. Daarnaast kan je nu klantgegevens opzoeken met slechts een telefoonnummer.

Meer informatie over de nieuwe updates van onze Shopify-app

Tweerichtingsintegraties met AWS

Integraties met AWS werken nu beide kanten op. Verzend zonder te hoeven coderen data van realtime gebeurtenissen tussen Zendesk, AWAS en andere SaaS-applicaties voor zorgeloze synchronisatie.

Meer informatie over de updates van de AWS-integratie

Nieuwe en noemenswaardige apps

Kant-en-klare Marketplace-integraties zorgen voor een betere klantervaring en helpen je teams om sneller te werken met data en tools.

Met de Zendesk Bot voor Discord kun je je klanten soepel en persoonlijk ondersteunen. Je gebruikers blijven in Discord en je agents in Zendesk. Handig toch?

Pas je helpcenter aan op je merk met de templates van Lotus Themes voor een soepele klantervaring.

Los tickets rechtstreeks op in Asana, waar je met verschillende afdelingen kunt samenwerken, ticketinformatie kunt ophalen en taken kunt aanmaken.

Meer informatie over nieuwe en noemenswaardige apps

Meer updates voor apps en partners

Bekijk onze releasenotities voor alle andere ontwikkelingen bij Zendesk dit kwartaal:

Zie releaseopmerkingen

Zie onze Early Access-programma's

Sales

Sluit meer deals

Geef je verkoopmedewerkers een draaiboek en voorzie hen automatisch van context en gerelateerde kansen.

Meer informatie over taakverbeteringen en taakspeler

Automatiseer contact met leads en verhoog je conversiepercentage

Zet leads om in deals met ons nieuwe API-endpoint en gebruik Zapier om nieuwe leads automatisch toe te voegen aan Reach-reeksen.

Meer informatie over het toevoegen van leads in Zapier en de openbare API voor leadconversie

Dé tools voor een goede samenwerking

Met meer tools is het gemakkelijker voor je verkopers om tickets aan te maken en afgehandelde tickets te bekijken. De samenwerking tussen je sales- en supportteams wordt nu stukken eenvoudiger.

Meer informatie over onze updates voor samenwerking

Gebruik je bestaande telefoonsysteem

Bedrijven kunnen nu hun huidige telefoonsysteem, zoals Genesys of Avaya, in Zendesk integreren.

Meer informatie over onze Sell CTI-toolkit

Meer updates voor Sales

Ook nieuw dit kwartaal:

  • HTML-handtekeningen

Bekijk onze releasenotities voor alle andere ontwikkelingen van ons salesproduct dit kwartaal:

Zie releaseopmerkingen

Zie onze Early Access-programma's