We zijn er om je te helpen. Met de speciale aanbieding voor Interne helpdesk ondersteun je je medewerkers, zodat zij je klanten beter kunnen ondersteunen. Meer informatie.

Wat is er nieuw?

Bekijk de webinar
'Wat is er nieuw?'
voor een volledig overzicht.

Alleen beschikbaar in het Engels.

Overzicht

Je klanten hebben je nu meer dan ooit nodig. Bij Zendesk ben jij onze hoogste prioriteit. Wij werken er hard aan om de functionaliteit in al onze producten te verbeteren. Wij concentreren ons volledig op het verlenen van de juiste support tijdens het nieuwe 'normaal'. Bekijk de nieuwste productupdates terwijl je de beste ervaringen blijft leveren, wat er ook gebeurt.

Service

Support

Zijgesprekken in onderliggend ticket

Stroomlijn interne workflows in Support door een nieuw zijgesprek te starten in een onderliggend ticket in Support. Registreer je voor het Early Acces-programma.

Ook nieuw dit kwartaal…

Guide

Contentblokken

Create, manage, and update content that lives in multiple places with content blocks. Any changes that you make to content blocks will occur across all articles that reference that block at once. Learn more about content blocks.

Ook nieuw dit kwartaal…

Gather

Badges

Zet de leden van je community in het zonnetje met badges. Badges zijn er in verschillende stijlen - een mooie manier dus om de betrokkenheid van je community een impuls te geven en je dankbaarheid tot uiting te brengen.

Het Early Access-programma kent twee fasen:

Fase 1 is een API-gebaseerde aanpak en fase 2 bestaat uit kant-en-klare functionaliteit.

Meer informatie over badges.

Chat

Chat-apps

Koppel uw favoriete, zakelijke tools aan Zendesk en geef contextinfo van de klant en andere informatie in Chat weer.

Dit is nu beschikbaar voor klanten die alleen Chat hebben. Meer informatie over chat-apps.

Ook nieuw dit kwartaal…

Talk

Oproepkwaliteit

Geef agenten de mogelijkheid live netwerk- en audioproblemen te monitoren dankzij meldingen. Ook kun je rapporten over de kwaliteit van gesprekken genereren in Explore.

Meer informatie over oproepkwaliteit.

Platform

Sunshine

Sunshine-workflows met profielen en gebeurtenissen

Gebruik details van profielen van derden in je workflow en bekijk workflowgebeurtenissen in Interactiegeschiedenis. Registreer je voor het Early Access-programma voor Sunshine-workflows.

Ook nieuw dit kwartaal…

Sunshine Conversations

Verbeteringen in de SDK

Bied een moderne messaging-ervaring aan op het web en mobiel, compleet met proactieve berichten. Meer informatie over Sunshine Conversations SDK's.

Ook nieuw dit kwartaal…

Analytics en kunstmatige intelligentie

Explore

Verbeteringen ten aanzien van tags in rapporten

Maak gebruik van de "INCLUDES"-analysefunctie in berekende metrics en kenmerken om gemakkelijk rapporten te maken over tags voor tickets, artikelen, oproepen en meer. Meer informatie over verbeteringen voor rapporten over tags.

Ook nieuw dit kwartaal…

Answer Bot

Talen voor Answer Bot

Answer Bot spreekt 11 nieuwe talen, waaronder Japans, Chinees, Koreaans en Russisch. Meer informatie over de uitgebreide taalondersteuning voor Answer Bot.

Ook nieuw dit kwartaal…