Wat is er nieuw?
Het tijdperk van gespreksgerichte CRM is aangebroken. Ontdek hoe je met updates van Zendesk nog persoonlijkere klantervaringen kunt bieden. Registreer nu voor ons gratis virtuele evenement.
Alleen beschikbaar in het Engels.



Voor je klanten
Maak het je klanten gemakkelijk
Relaties zijn vaak ingewikkeld. Gesprekken hoeven dat niet te zijn. Houd de dialoog gaande met een flexibele, gepersonaliseerde en gespreksgerichte service, waar je klanten ook zijn en hoe ze ook contact met je opnemen.
Soepelere gesprekken in Slack
Nieuwe functies voor Slack Connect maken het mogelijk om privéberichten te beheren via de centrale Workspace voor agents van Zendesk.
Meer informatie over privéberichten in Slack

Mobiele app-updates voor agents
De mobiele app heeft nu dezelfde functionaliteit als de desktopversie. Dat betekent dat agents service van hoge kwaliteit kunnen bieden, waar ze ook zijn.
Meer informatie over de mobiele app voor agents

Aanvullende tags voor Flow Builder
Maak het je agents gemakkelijk. Met Flow Builder-tags worden routeringsregels verbeterd en krijgen agents meer context om gepersonaliseerde support te bieden.
Meer informatie over tags in Flow Builder

Waardevolle gesprekken met bots
Pas de persoonlijkheden van je bots aan met extra geavanceerde berichten in Flow Builder. Ontdek hoe je knoppen met links, afbeeldingen, gifs, emoji's en carrousels kunt integreren.
Meer informatie over geavanceerde berichttypes voor gesprekken met bots

Verbeterde datasets en dashboards
Meet de effectiviteit van de antwoorden van je bots en identificeer mogelijkheden om ze te optimaliseren. Beheerders kunnen nu voor elk bot-antwoord het engagementpercentage, het oplossingspercentage en de feedbackprestaties analyseren.
Meer informatie over de verbeterde datasets en dashboards voor de Flow Builder

Houd klantendata veilig
Verhoog veiligheid en naleving door gevoelige klantendata in de Workspace voor agents te bewerken.
Meer informatie over het bewerken van ticketinhoud

Ontdek wat er nog meer nieuw is
Kijk wat er dit kwartaal nog meer aankomt voor Messaging:
Krijg vroeg toegang tot nieuwe functies door deel te nemen aan een bèta:

Bereid je teams voor op succes
Alleen met de juiste tools kun je goede support bieden. Voor het bieden van uitmuntende support heb je echter context en inzichten nodig, zodat je je klanten altijd een paar stappen voor kunt blijven.
Verbeterd beheer van afbeeldingen
Vereenvoudig het hergebruik van afbeeldingen in meerdere artikelen. Dankzij de galerie met afbeeldingen op accountniveau zie je alles op één plek.
Meer informatie over de galerie met afbeeldingen op accountniveau

Nieuwe inhoudsblokken met beelden
Voeg inhoudsblokken met beelden toe aan artikelen en hergebruik ze in je hele kennisbank.
Meer informatie over inhoudsblokken met beelden

Tags voor de inhoud van zoekpagina’s
Help gebruikers nuttige informatie te vinden door tags toe te voegen aan artikelen en communityberichten.
Meer informatie over tags voor de inhoud van zoekpagina’s

Verbeterde AI-mogelijkheden
Verrijk tickets door gesprekstaal, intentie en sentiment te voorspellen met Intelligent Triage-updates. Gebruik Smart Assist om agents contextuele informatie en suggesties voor antwoorden te geven.
Meer informatie over Intelligent Triage en Smart Assist

Nieuwe routeringsmogelijkheden
Maak aangepaste agentstatussen die gemakkelijk toegankelijk en bij te werken zijn.
Automatiseer omnichannel-routering en stuur de juiste tickets door naar de juiste agents, op basis van hun capaciteit en status.
Geef teamleiders inzicht in waar agents mee bezig zijn met live rapportages van hun activiteiten.
Meer informatie over aangepaste agentstatussen, omnichannel-routering en live rapportages van agentactiviteiten

Ontdek wat er nog meer nieuw is
Bekijk alle andere functies die we dit kwartaal voor agents en admins toevoegen:
Krijg vroeg toegang tot nieuwe functies door deel te nemen aan een bèta:

Breng je bedrijf op orde
Vergroot je operationele mogelijkheden met tools die elke klantervaring afstemmen op je bedrijf.
Uitgebreide machtigingen en dataprivacy
Bescherm bedrijfs- en klantendata door het opstellen van machtigingen voor tickets, het beheren van automatiseringen en meer.
Meer informatie over aangepaste rollen en machtigingen

Zoom voor Zendesk
Vereenvoudig de workflow voor agents met Zoom, direct vanuit Zendesk. Agents kunnen gepersonaliseerde, persoonlijke service bieden zonder van app te wisselen.
Meer informatie over Zoom voor Zendesk

Ontdek wat er nog meer nieuw is
Kijk wat er dit kwartaal nog meer aankomt voor Platform:
Krijg vroeg toegang tot nieuwe functies door deel te nemen aan een bèta:

Verkoop slimmer, niet agressiever
Minder repetitieve taken, meer sales. We laten je zien hoe je dat doet met kant-en-klare apps, integraties en nieuwe verbeterde functies.
Verbeterde salestriggers
Stroomlijn workflows en verhoog de productiviteit van verkopers. Met deze laatste updates kunnen routinetaken worden geautomatiseerd met behulp van extra aangepaste velden voor deals.
Meer informatie over verbeterde salestriggers

Omnichannel e-mailsamensteller
Met de nieuwe e-mailsamensteller kunnen verkopers het gesprek gaande houden terwijl ze schakelen tussen kanalen zoals e-mail en sms.
Meer informatie over de omnichannel e-mailsamensteller

Aangepaste dealkaarten
Sell-beheerders kunnen nu bepalen hoe kenmerken van deals worden weergegeven. Bijvoorbeeld door indeling en ordening op standaard en aangepaste velden.
Meer informatie over de configuratie van dealvelden

Ontdek wat er nog meer nieuw is
Kijk wat er dit kwartaal nog meer aankomt voor Sell:
Krijg vroeg toegang tot nieuwe functies door deel te nemen aan een bèta: