Wat is er nieuw?

Ontdek wat er allemaal nieuw is bij Zendesk

Overzicht

Of het nu regent of de zon schijnt, de toekomst is rooskleurig bij Zendesk. Wij presenteren heet van de naald enkele nieuwe producten voor u. Met Zendesk Support Suite kan je bedrijf gemakkelijk met elke klant gesprekken voeren. Met Zendesk Sunshine, het open en flexibele CRM-platform, heb je volledig overzicht over je klanten. En Zendesk Sunshine is nu voor iedereen beschikbaar. En tot slot introduceren we Zendesk Sales Suite - een oplossing waarmee verkopers relaties kunnen opbouwen en sneller deals kunnen sluiten. Mooi werk!

Zendesk Support icon

Til gesprekken naar een hoger niveau

De volledige service-ervaring

Werkruimte voor agenten

Geef agenten een eenvoudigere manier om klanten support te bieden via de kanalen van hun voorkeur. Met Werkruimte voor agenten kunnen supportmedewerkers vanuit één centrale plaats via verschillende kanalen reageren op klanten, zoals via chat, e-mail, telefonisch en via berichten op de sociale media. Werkruimte voor agenten maakt een einde aan de noodzaak om van kanaal te wisselen en biedt klanten het gemak dat ze verwachten.

Meer informatie over de nieuwe Werkruimte voor agenten.

Berichten via sociale media

Klanten willen moeiteloos met je bedrijf communiceren, zoals ze dat ook met hun vrienden doen. Dankzij integraties voor populaire messaging-apps, zoals WhatsApp, WeChat, Facebook Messenger, Twitter of LINE, kan je team met de add-on 'Berichten via sociale media' van Zendesk natuurlijke en gepersonaliseerde gesprekken voeren met klanten, allemaal vanuit één universele werkruimte.

Meer informatie over Berichten via sociale media.

Zendesk Support icon

Maak ruimte voor deal closers

De moderne salesoplossing voor lonende gesprekken.

Sales Suite

Sales Suite maakt een einde aan de problemen van traditionele salessoftware, zodat teams hun tijd kunnen besteden aan wat echt belangrijk is: betekenisvolle relaties opbouwen en sneller deals sluiten. Sales Suite bestaat uit: Zendesk Sell, Zendesk Chat, Voice en Reach.

Meer informatie over Sales Suite.

Zendesk Sell

CRM-salessoftware om de productiviteit, processen en de zichtbaarheid van je pipeline voor je salesteams te verbeteren. Sell maakt een einde aan de frictie als gevolg van steeds veranderende deals, zodat je team altijd toegang heeft tot relevante gegevens over deals, ermee kan samenwerken en gegevens kan analyseren.

Meer informatie over Sell in Sales Suite.

Zendesk Chat

Ontdek leads op een geheel nieuwe manier. Met live chat kun je contact opnemen met prospects en chatgesprekken omzetten in euro's.

Meer informatie over Chat in Sales Suite.

Voice

Genereer auto-dial gesprekkenlijsten en ga met slechts één klik van gesprek naar gesprek. Automatisch loggen en opnemen van gesprekken bespaart tijd en geeft je verkopers de mogelijkheid om zich echt te concentreren op het voeren van lonende gesprekken.

Meer informatie over Voice in Sales Suite.

Reach

Stel gerichte lijsten met prospects op en verrijk elke lead of contactpersoon met nauwkeurige gegevens, zodat je over de juiste informatie beschikt om je pipeline gevuld te houden.

Meer informatie over Reach in Sales Suite.

Zendesk Support iconSupport

Klanten eerst

Een fraai en gebruiksvriendelijk systeem om supporttickets van klanten te volgen, prioriteiten toe te kennen en op te lossen.

Zijgesprekken - Zoeken

Ontvang zijgesprekken tijdens zoekopdrachten, zodat je gemakkelijk waardevolle ticketgegevens kunt ophalen.

Registreer je voor het Early Acces-programma.

Zijgesprekken - Ticketkanaal

Agenten kunnen een nieuw zijgesprek starten waarmee een nieuw ticket wordt gemaakt om de interne workflow te stroomlijnen.

Registreer je voor het Early Acces-programma.

Afbakening in e-mails

Met de afbakening in e-mails wordt de tekst '### Reageer boven deze regel ###' verwijderd, waardoor er een betere eindgebruikerservaring ontstaat voor klanten die Zendesk als hun e-mailprogramma gebruiken.

Registreer je voor het Early Acces-programma.

Zendesk Guide iconGuide

Zet uw kennis in

Een slimme kennisbank voor een betere zelfservice en productievere agenten.

Early Access-programma voor geplande publicaties intrekken

Plan een datum in de toekomst om een artikel in te trekken.

Met geplande publicatie en artikelverificatie van deze functie kun je gemakkelijker tijdgevoelige content beheren, bijvoorbeeld content die is gekoppeld aan een specifieke campagne of een bepaald initiatief. Bovendien hebben meertalige Helpcenters nu de mogelijkheid om alle vertalingen in te plannen om in één keer live te gaan.

Meer informatie over het Early Access-programma voor geplande publicaties intrekken.

Gebruikerssegmenten: individuele gebruikers selecteren

Stel flexibelere gebruikerssegmenten in met de optie om personeel of eindgebruikers te selecteren. Je kunt specifieke gebruikers aan een segment toevoegen zonder ze te selecteren op basis van een kenmerk. Ook kan de configuratiewizard het bewerken van gebruikerssegmenten beter beheren.

Meer informatie over het Early Access-programma voor gebruikerssegmenten.

Thematische updates

Verbeter de toegankelijkheid voor eindgebruikers met een handicap met het thema 'Kopenhagen', en profiteer van snellere laadtijden en betere prestaties.

Implementeer en beheer aangepaste code precies zoals je dat wilt met de thema-API voor Guide. Beschikbaar voor Pro- en Enterprise-klanten.

Meer informatie over updates van het thema Copenhagen, Guide Templating API v2 en Guide Theming REST API.

Zendesk Talk iconTalk

Praat het uit

Callcenteroplossing voor persoonlijkere, productievere telefonische supportgesprekken.

Controlemechanismen voor het opnemen van telefoongesprekken

Laat agenten het opnemen van een gesprek onderbreken en hervatten om de privacy van de klant te waarborgen.

Lees meer informatie over Controlemechanismen voor het opnemen van telefoongesprekken

Toestemming om gesprekken op te nemen

Bied bellers de keuze om zich aan of af te melden voor het opnemen van een gesprek. Stel machtigingen voor het opnemen van gesprekken per telefoonnummer in.

Lees meer informatie over toestemming om gesprekken op te nemen

IVR-groepsroutering

Wijs overflowgroepen toe aan een IVR-route om ervoor te zorgen dat bellers altijd een live agent bereiken en de hulp krijgen die ze nodig hebben.

Lees meer informatie over IVR-groepsroutering.

Pictogram van Zendesk SellSell

Geef deals een kans

Salessoftware voor verkoopteams om uw productiviteit, processen en de zichtbaarheid van uw pipeline te verbeteren.

Sell-apps

Sell-apps zijn beschikbaar op Zendesk Marketplace. Koppel eenvoudig je andere tools met Sell, zoals Mailchimp of QuickBooks, om alle klantgegevens en onmisbare salesinformatie in één uniforme interface weer te geven. Bouw je eigen privé-apps om in aangepaste behoeften te voorzien die uniek zijn voor jouw bedrijf of salesproces.

Ontdek Sell-apps op Zendesk Marketplace.

Verbeteringen in aantekeningen: sterren en tags aanbrengen

Het maken van aantekeningen is cruciaal wanneer je met een prospect of klant praat. Nu kun je tags aan aantekeningen toevoegen om je aantekeningen te organiseren, en aantekeningen van een ster voorzien om ze te markeren en naar alle belangrijke notities te verwijzen die over een klant zijn gemaakt.

Voicemail

Wanneer verkopers bezig zijn met verkopen, kunnen ze oproepen missen en kunnen er voicemails worden ingesproken. We hebben de voicemail in Sell verbeterd, zodat prospects of klanten gemakkelijk een bericht kunnen inspreken en verkopers sneller kunnen terugbellen.

Round Robin

Verspreid nieuwe leads of deals snel over je team met behulp van geautomatiseerde distributielijsten.

Meer informatie over Round Robin.

Pictogram van Zendesk SunshinePlatform

Bouw het zelf, op je eigen manier

Krachtige tools voor admins en ontwikkelaars om de best mogelijke klantervaring te bouwen.

Algemene beschikbaarheid van aangepaste gebeurtenissen en universele profielen

Aangepaste gebeurtenissen is een functie die de acties van klanten vastlegt en weergeeft, variërend van winkelwagentjes tot webactiviteiten en alles wat daartussen ligt. Met Universele profielen worden complete klantprofielen gemaakt op basis van informatie uit interne en externe apps.

Meer informatie over Aangepaste gebeurtenissen en Universele profielen.

Algemene beschikbaarheid van AWS-connector

Stream Zendesk-gebeurtenissen met slechts een paar klikken naar AWS.

Meer informatie over de AWS-gebeurtenisconnector.

Early Access-programma voor Sunshine-workflows

Maak nieuwe workflows tussen systemen en producten. Automatiseer en start een proces op basis van aangepaste objectgegevens.

Meer informatie over het Early Access-programma voor WhatsApp Business

Early Access-programma voor Shopify en Sunshine-gebeurtenissen

Geef Shopify-gebeurtenissen zoals bestellingen en retouren weer in Sunshine, zodat je agenten de context zien die ze nodig hebben wanneer klanten contact met je bedrijf opnemen.

Meld je aan voor het Early Access-programma voor Shopify- en Sunshine-gebeurtenissen.

Early Access-programma voor Sunshine Data Manager

Beheer je aangepaste objecten in de supportinterface waarin je je aangepaste objecten met een paar klikken kunt maken, bekijken, bijwerken en verwijderen.

Meer informatie over het Early Access-programma voor Sunshine Data Manager.

Early Access-programma voor machtigingen voor aangepaste objecten

We voegen meer functionaliteit toe, zodat machtigingen kunnen worden ingesteld voor aangepaste objecten. Met deze functie kun je elke combinatie van lees-, update-, maak- en verwijderingsacties voor agenten en eindgebruikers selecteren.

Registreer je voor het Early Access-programma voor machtigingen voor aangepaste objecten.

Early Access-programma voor de app Aangepaste objecten

Met de kant-en-klare app Aangepaste objecten kunnen agenten automatisch toegang krijgen tot gegevens over reeds bestaande aangepaste objecten.

Registreer je voor het Early Access-programma voor de app voor aangepaste objecten.

Early Access-programma van multi-party voor SDK's

Maak gebruik van een nieuw gegevensmodel en een set API's om deelnemers te beheren en berichten te routeren voor geavanceerdere gebruiksscenario's, waaronder C2C, berichten op Marketplace en monitoring van gesprekken. Start en beheer meerdere gelijktijdige gesprekken tussen een klant en je bedrijf.

Neem contact op met je accountmanager voor meer informatie.

Notification-API

Stuur proactief en tegen lagere kosten via één enkele API-aanroep uitgaande berichten naar gebruikers, via elk bedrijfssysteem. Geef agenten de volledige context van het oorspronkelijke bericht met de mogelijkheid het volledige bericht te reconstrueren bij het beantwoorden van het bericht.

Meer informatie over door het bedrijf gestarte gesprekken.

Verbeteringen bij WhatsApp

Maak informatievere gesprekken mogelijk met systeemeigen multimedia-ondersteuning voor audio- en videoberichten, en maak gebruik van mediaberichtsjablonen om afbeeldingen en documenten te verzenden. Krijg de volledige context te zien dankzij berichtsjablonen met de mogelijkheid van berichtreconstructie voor WhatsApp.

Lees meer informatie over de WhatsApp Business API

Zendesk Explore iconExplore

Ontdekken

Analyses waarmee je de gehele klantervaring kunt verbeteren.

Aangepaste rollen

Beheer snel machtigingen bij elke schaalgrootte met aangepaste rollen. Alleen beschikbaar voor Support Enterprise-klanten.

Meer informatie over aangepaste rollen.

Toegang voor Light agenten

Klanten met de add-on Samenwerking kunnen hun hele team op de hoogte houden door view-only dashboards te delen met Light agenten.

Meer informatie over toegang voor Light agenten.

Geplande dashboards voor individuele personen

Maak je geplande dashboards op maat voor groepen of individuele agenten.

Meer informatie over geplande dashboards voor individuele agenten.

Het kenmerk Consolidated Group

Stel rapporten op over de prestaties van Support- en Chat-agenten dankzij een nieuw kenmerk: Geconsolideerde groep.

Meer informatie over Chat-agenten in Explore.

Links naar dashboards delen

Deel dashboards veilig met partners of andere belanghebbenden met een openbaar of een met een wachtwoord beveiligd webadres.

Meld je aan voor het Early Access-programma voor Link delen.

Verbeteringen ten aanzien van tags in rapporten

Til je analyses naar een hoger niveau met de nieuwe functie "INCLUDES" voor tags. Je kunt gegevens nu analyseren en interpreteren op basis van prioriteit, niveau, geografie en meer.

Meld je aan voor het Early Access-programma Granular Tag Reporting.

Verbeteringen ten aanzien van querymanagement

Stel eenvoudig query's op en werk deze bij dankzij enkele verbeteringen in de querymanagementervaring.

Meer informatie over verbeteringen in querymanagement.

Updates van gegevenssets

Nieuwe metrics voor Guide, updates van namen en formules van metrics, en updates van id-kenmerken in Explore.

Meer informatie over updates van Explore-gegevenssets.

Klantervaring

Onze mensen zijn uw mensen

Een speciaal team dat je helpt bij het leveren van de best mogelijke klantervaring.

Premier Enterprise

Maak kennis met ons grootste, meest veelomvattende Zendesk-klantervaringspakket. Dit aanbod is bedoeld voor alle unieke, complexe zakelijke behoeften van onze Enterprise-klanten. Wij leveren support met Technical Account Management, Managed Services Hours, Training Unlocked en Premier Support.

Neem contact op met je accountmanager voor meer informatie.

Zendesk Assist

Met de Zendesk Assist-pakketten beschik je altijd over Zendesk-experts die praktische hulp bieden tijdens de configuratie en contextuele begeleiding.

Neem contact op met je accountmanager voor meer informatie.

En meer

Betere ervaring

Andere interessante nieuwe functies en services waarmee je optimaal kunt profiteren van Zendesk.

Trends op het gebied van klantervaring volgens Zendesk

Bedrijven beheren nu drie keer zoveel gegevens als vijf jaar geleden

Ons team van experts heeft de gegevens bestudeerd van 45.000 bedrijven in 140 landen die gebruikmaken van Zendesk. Wij hebben vergeleken hoe zij Zendesk inzetten en hebben gekeken naar de mening van klanten, agenten, leiders op het gebied van klantervaring en sales. Lees meer over de belangrijkste trends die we hebben geïdentificeerd voor 2020 en ontdek hoe je de concurrentie te slim af kunt zijn met onze scorekaart met klantenserviceprestaties.

Meer informatie over de trends op het gebied van klantervaring volgens Zendesk.

Nieuwe integraties voor telefoniepartners

Integraties met Amazon Connect en NICE inContact CXOne bieden geconsolideerde werkruimten voor agenten zodat zij efficiënter kunnen werken en klanten betere support kunnen bieden.

Meer informatie vind je in onze Marketplace.

Nieuwe apps van partners in Marketplace

Bekijk onze gloednieuwe integraties met Recurly, Skedulo en anderen.

Meer informatie vind je in onze Marketplace.

Zendesk Luminaries

Bij Zendesk willen we het beste van het beste - mensen die zich inzetten om klantenservice van een verborgen held tot het hart van hun bedrijf te maken. Als Luminary kun je je verhalen delen (goede, slechte en alles ertussen in), je expertise laten zien en netwerken met andere Luminary's van over de hele wereld.

Meer informatie over Zendesk Luminary's.