GEACTUALISEERD IN OKTOBER 2016

Wat is er nieuw

Zoals u misschien al had gemerkt, hebben wij een andere vormgeving. Dat komt doordat Zendesk nu één grote productfamilie is, waaronder twee gloednieuwe toevoegingen: Explore en Connect. Bovendien hebben we verbeteringen aangebracht in Support, Helpcenter, Chat en Talk.



Support

Voorheen bekend als Zendesk

Een fraai en gebruiksvriendelijk systeem om supporttickets van klanten te volgen, prioriteiten toe te kennen en op te lossen.

Een aanpasbare webwidget, met bijlagen

Met de nieuwe functionaliteit van Web Widget kunt u het ontwerp van de widget aanpassen en bestandsbijlagen inschakelen.

Wijzig de vormgeving en positie van Web Widget, zodat deze goed passen bij uw merk en de behoeften van uw gebruikers. En eindgebruikers kunnen nu bijlagen toevoegen wanneer ze vragen via de widget indienen, zodat supportagenten meer contextinformatie hebben.

Meer informatie over aanpassingsopties en bijlagen.

Nieuwe filters voor opmerkingen, verbeterde pagina's met bedrijfsregels en een prullenbak voor tickets

Verbeteringen in de gebruikerservaring van supportagenten en admins zorgen ervoor dat complexe beheertaken gemakkelijk verlopen.

Krijg verwijderde tickets weer terug dankzij de ticketprullenbak. Dankzij nieuwe filters voor ticketopmerkingen kunnen agenten in lange gesprekken snel doordringen tot de essentie. En nieuwe pagina's met bedrijfsregels besparen tijd bij het bulksgewijs zoeken, sorteren en beheren van macro's.

Een vernieuwde Support-app

De Support-app is opnieuw vormgegeven, zodat u uw werk sneller klaar hebt wanneer u onderweg bent.

Bespaar tijd met verbeterde pushmeldingen, opnieuw vormgegeven ticketweergaven en snelle acties op tickets.
Meer informatie

Nieuwe integraties op het nieuwe Channel Framework

Maak automatisch tickets van Amazon, eBay en Trustpilot met integraties die zijn gemaakt op het Channel Framework.

Met deze nieuwe kanaalintegratiesworden van recensies, opmerkingen of berichten automatisch tickets gemaakt. En reacties die in Zendesk worden gegeven, worden rechtstreeks teruggeplaatst bij de oorspronkelijke bron.

Deze integraties zijn gemaakt op het Channel Framework (een add-on van ons Apps Framework) dat gegevens van externe bronnen eenvoudig omzet in tickets in Zendesk.
Meer informatie

“De Trustpilot-Zendesk-integratie heeft ons enorm veel tijd bespaard. We kunnen nu alles wat betrekking heeft of recensies op één plaats beheren.”

– Adam Young, Social Media, RC Willey

Betere JIRA- en Salesforce-integraties

De JIRA- en Salesforce-integraties verbeteren de zichtbaarheid en samenwerking tussen klantensupportteams, productteams en salesteams.

JIRA-gebruikers kunnen nu alle problemen met betrekking tot Zendesk-tickets opvragen, waardoor productteams beter in staat zijn prioriteiten te stellen. Meer informatie.

Salesforce-gebruikers kunnen Zendesk-ticketformulieren toepassen wanneer ze tickets in Salesforce bekijken of bewerken.
Meer informatie

Ontdek hoeLonely Planet support voor zijn reisgidsen, mobiele support en het volgen van interne functieaanvragen in Zendesk Support heeft ondergebracht.

Helpcenter

Een zelfservicelocatie met artikelen, interactieve forums en een community waardoor klanten zichzelf kunnen helpen.

Aanvragen kunnen gemakkelijker door eindgebruikers worden ingediend

Verbeteringen in het indienen, bekijken en beheren van aanvragen van eindgebruikers zorgen ervoor dat klanten gemakkelijker dan ook zichzelf kunnen helpen.

Klanten kunnen ontbrekende velden identificeren wanneer zij een aanvraag indienen, aanvragen sorteren in 'Mijn activiteiten', een ticket sluiten zonder een opmerking toe te voegen, en aanvullende personen rechtstreeks als cc in hun aanvraag kopiëren. En automatisch doorsturen naar de 'nieuwste opmerkingen' zorgt ervoor dat zij de nieuwste informatie direct binnen handbereik hebben.
Meer informatie

Ontdek hoeTrustpilot met Helpcenter het inkomende ticketverkeer met 35% heeft teruggebracht.

Chat

Voorheen bekend als Zopim

Live chatsoftware die een snelle, rechtstreekse lijn met de klant biedt.

Een geheel nieuwe vormgeving voor de Chat-app

De Zendesk Chat-app voor Android heeft nu een betrouwbaardere back-end, nieuwe functies en een gelikte vormgeving gekregen.

Naast de verbeteringen in de stabiliteit en het batterijverbruik hebben wij het Google Material Design Framework toegepast waardoor de app er op elk modern Android-apparaat geweldig uitziet.

Nieuwe functies zijn onder andere support voor tags, chatgesprekken tussen agenten onderling, toegankelijkheidsverbeteringen voor klanten met een visuele beperking en support voor 28 talen.

Meer informatie

Ga direct naar onze app in de Google Play Store en ontdek waarom onze app een beoordeling met 4,2 sterren heeft gekregen en in 2000 recensies bijna 5-sterren heeft gekregen.

Gefilterde weergaven en overdracht van chatgesprekken naar afdelingen

Verdeel de werkbelasting onder afdelingen om de productiviteit te verhogen en overbelasting tegen te gaan.

Met het nieuwe filter genaamd Afdeling in de lijst met bezoekers ziet u hoeveel chatgesprekken elk team verwerkt en welke teams te veel medewerkers hebben.

En we hebben de overdracht van chatgesprekken verbeterd. U kunt chatgesprekken nu naar elke afdeling overdragen, ook uw eigen afdeling.

Meer informatie

Ontdek hoe Edmunds.com 87% van zijn tickets oplost met Chat.

Talk

Voorheen bekend als Voice

Callcentersoftware die in Support is ingebouwd voor persoonlijkere en productievere telefonische supportgesprekken.

Overdracht naar groepen, zodat u gemakkelijker kunt samenwerken

Draag bellers over aan agentgroepen of een individuele agent, en zoek naar beschikbare agenten of groepen om bellers met de juiste persoon door te verbinden.

Overdragen naar groepen is een functie waarmee agenten bellers ook kunnen doorverbinden naar agentgroepen in plaats van naar een individuele agent. Samenwerking wordt hierdoor nog gemakkelijker en telefonische support nog efficiënter.
Meer informatie

Message

Berichtensoftware om gesprekken met klanten te beheren via hun favoriete berichten-app

Message is een gloednieuw onderdeel en hiervoor zijn wij op zoek naar klanten die willen meedoen aan het Early Access Program. Early Access Program

Explore

Voorheen bekend als BIME

Maak kennis met een nieuw analyseproduct om de gehele klantervaring te meten en begrijpen

Een holistische gegevenservaring

Eén plaats waar u rapporten van al uw Zendesk-producten beheert.

Rapporteer en analyseer gegevens van Support, Helpcenter, Talk en Chat. In dashboards met adviezen ziet u metingen om te volgen en geavanceerde aanpassingen die u kunt doorvoeren om uw analyses op maat te maken.
Meer informatie

Begrijp de gehele klantervaring

Breng alle klantgegevens samen die voor u van belang zijn.

Identificeer hoe klantcontactpunten werken bij elke stap in het traject dat klanten afleggen. Breng gegevens samen van uw website, product, CRM, campagnes, contactcenter en meer.
Laat mij zien hoe dit werkt.

Houd uw bedrijf steeds op de hoogte

Werk gemakkelijk samen aan analyses en onderneem actie op basis van uw analyses.

Zorg er ten eerste voor dat u over alle actuele Zendesk-gegevens beschikt. Deel vervolgens uw analyses en dashboards met uw gehele organisatie, partners of klanten, en ontvang bericht als er iets fout gaat.
Meer informatie.

Connect

De juiste connecties.

Alles over een klant, op één plaats

Zie een historische tijdlijn in het klantprofiel van alle interacties die een klant met uw organisatie heeft gehad.

Met Connect kunt u klantgegevens importeren en deze combineren met klantinteracties van al uw Zendesk-producten. Op een tijdlijn met gebeurtenissen ziet u de geschiedenis van de klant en welke pagina's op uw website de klant heeft bezocht, wanneer ze support nodig hadden, en waarom.
Meer informatie

Vind uw doelgroep

Maak klantsegmenten om op een betekenisvollere manier contact te hebben.

Filter op basis van klantgedrag, acties of kenmerken zodat u betekenisvolle klantsegmenten maakt waarmee u contact kunt onderhouden.
Meer informatie

Activeer tijdig berichten in producten

Ontwerp en verstuur welkomstberichten of functieaankondigingen naar de juiste mensen, op het juiste moment.

Ontwerp een contextuele campagne. Activeer berichten in producten op basis van segmenten, of verstuur een eenmalige campagne naar uw gehele lijst.
Meer informatie