Wat is er nieuw?

Bekijk de webinar
'Wat is er nieuw?'
voor een volledig overzicht.

Overzicht

We doen er alles aan om aantrekkelijke nieuwe producten en functies aan onze groeiende productfamilie toe te voegen. Er is voor elk wat wils, dus kijk en ontdek hoe je agenten, ontwikkelaars en admins de beste klantervaringen met Zendesk kunt blijven bieden.

Pictogram voor Zendesk GatherGather

Samen sterk

Een communityforum waarop klanten contact kunnen maken en kunnen samenwerken.

Introductie van Zendesk Explore

Zendesk Gather is communityforumsoftware die klanten de ruimte biedt om contact op te nemen met je bedrijf en met jou en met elkaar samen te werken.

Meer informatie over Zendesk Gather.

Gebruikersaliassen

Vergroot de deelname van leden met gepersonaliseerde community-aliassen.

Meer informatie over gebruikersaliassen.

@Mentions

Onderhoud contact met je community door rechtstreeks in een thread op leden te reageren met @-vermeldingen.

Communityredacteuren

Selecteer communityleden om opmerkingen uit uw community te beheren.

Meer informatie over communityredacteuren

Pictogram van Zendesk SunshinePlatform

Bouw het zelf, op je eigen manier

Krachtige tools voor admins en ontwikkelaars om de best mogelijke klantervaring te bouwen.

Sunshine Conversations

Maak kennis met Sunshine Conversations - een berichtenplatform waarmee bedrijven voor elk kanaal uniforme berichten kunnen opstellen en verzenden, en overal interactieve berichtervaringen kunnen maken.

Meer informatie over Sunshine Conversations.

Zendesk Events Connector voor AWS

Stream Zendesk-evenementen in bijna real-time naar AWS om geavanceerde analyses, machinaal leren en meer te ondersteunen.

Registreer je voor het Early Acces-programma.

Apps Marketplace

Publiceer gelaagde versies van apps in Apps Marketplace en laat klanten per functie de prijs kiezen.

Meer informatie over Marketplace Apps.

Verbeteringen aan de Mobile SDK

Integreer omnichannel support rechtstreeks in je eigen apps voor mobiele apparaten.

Meer informatie over de nieuwe Chat SDK

Gecentraliseerd Beheercentrum uitgebreid

Beheer extra product- en functie-instellingen vanuit het gecentraliseerde Beheercentrum.

Meer informatie over het gebruik van Zendesk Beheercentrum.

Pictogram van Zendesk SellSell

Geef deals een kans

Salessoftware voor verkoopteams om uw productiviteit, processen en de zichtbaarheid van uw pipeline te verbeteren.

Early Access-programma voor Sell-apps

Geef je salesteam de middelen in handen die ze nodig hebben om deals te sluiten. Registreer je voor ons Early Access-programma voor Sell-apps om vanuit één interface toegang te krijgen tot MailChimp, Pandadoc en andere apps.

Registreer je voor je gratis proefperiode.

Zendesk Duet

Krijg een gedeelde licentie voor Zendesk Sell en Support - één pakket, één prijs voor sales- en supportteams.

Meer informatie over Zendesk Duet.

App Framework voor partners

Breng de kracht van het Zendesk App Framework en Marketplace in de wereld van sales. Gebruik nieuwe (bèta)-apps van partners, zoals MailChimp om Sell uit te breiden naar je andere systemen of toepassingen.

Aanpassing van verkoopinfo

Pas de weergave van je verkoopinformatie in Sell aan, zodat het gemakkelijker is om bij te houden en te prioriteren wat je belangrijk vindt. Beheer hoe items zoals Taken, Documenten en Support-tickets worden weergegeven door informatie die uniek is voor elke deal samen te vouwen, uit te vouwen of opnieuw te ordenen.

Verbeteringen voor mobiel gebruik

Je krijgt toegang tot filterbare lijsten van je prospects en klanten in de Sell-app voor mobiele apparaten, zodat je de groepen waarop je je wilt richten overal kunt beheren.

Download de Sell-app voor mobiele apparaten.

Zendesk Explore iconExplore

Ontdekken

Analyses waarmee je de gehele klantervaring kunt verbeteren.

Early Access-programma voor Real-time dashboard

Raadpleeg real-time updates van belangrijke metrics voor kanalen in één enkel, universeel dashboard.

Meer informatie over het Early Access-programma voor Real-time dashboard.

Verbeteringen op het gebied van schaalbaarheid en beschikbaarheid

We maken Explore toegankelijk voor Zendesk-klanten met grote ticketvolumes en voor klanten in de regio Azië-Oceanië.

Aan de slag met Zendesk Explore.

Schema-updates

We hebben wijzigingen aangebracht in de manier waarop je team omgaat met het standaardgegevensschema van Explore en hebben de naamgevingsconventies van verschillende statistieken en kenmerken bijgewerkt.

Meer informatie over updates van gegevenssets.

Nieuwe metrics en kenmerken

We hebben nieuwe metrics en kenmerken toegevoegd, en we hebben de manier gewijzigd waarop we met tags, kenmerken met meerdere waarden en verwijderde organisaties omgaan in Explore.

Meer informatie over nieuwe metrics en kenmerken.

Verbeterde machtigingen

We hebben enkele wijzigingen aangebracht in de rollen en machtigingen voor Explore. Klanten met Support Enterprise kunnen met aangepaste rollen toegang verlenen tot Explore. Klanten met de add-on Samenwerking kunnen light agenten het recht 'Alleen weergeven van dashboards' geven.

Zendesk Support iconSupport

Klanten eerst

Een fraai en gebruiksvriendelijk systeem om supporttickets van klanten te volgen, prioriteiten toe te kennen en op te lossen.

Werkruimte van agenten

Verzend en ontvang chatgesprekken en e-mails in dezelfde omnichannel gebruikersinterface. Meldingen lezen, ticketeigenschappen bijwerken en chatgesprekken overdragen - het kan allemaal zonder dat de agent zijn werkruimte hoeft te verlaten.

Registreer je voor het Early Acces-programma.

WhatsApp voor Zendesk Support

Maak gemakkelijk contact met 1,5 miljard gebruikers op WhatsApp en beheer gesprekken vanuit een uniforme werkruimte in Zendesk Support.

Meld je aan voor WhatsApp voor Zendesk.

Salesforce-integratie

Breng verkoop- en supportgegevens samen voor een holistische kijk op je klanten. Bekijk onze nieuwe Salesforce-integratie die met behulp van onze UI-componenten en back-end op basis van Zendesk is gemaakt.

Registreer je voor het Early Acces-programma.

Verbeteringen aan Zijgesprekken

Stroomlijn de communicatie en samenwerking met de verbeteringen aan Zijgesprekken, zoals Opgemaakte tekst, Side Conversations API en een zoekfunctie.

Meer informatie over de verbeteringen aan Zijgesprekken.

Verbeteringen aan Op vaardigheden gebaseerde routering

Agenten kunnen nu zonder tussenkomst van een admin de aan tickets gekoppelde vaardigheden routeren en opnieuw toewijzen. Verbeter de efficiëntie in de omgang met complexe workflows, zodat je team veel slagvaardiger is.

Meer informatie over handmatige routing en herroutering.

App voor mobiele apparaten: verbeterde ervaring voor agenten

Verhoog de productiviteit van agenten onderweg dankzij nieuwe verbeteringen aan de app, waaronder Bulkbewerken van tickets, Snel tickets samenvoegen en de geïntegreerde status van agenten in Talk.

Verbetering aan ticketformulieren

Beheer je ticketformulieren efficiënter. Orden formulieren met behulp van slepen-en-neerzetten, en zoek en filter ticketformulieren eenvoudig op merk.

Meer informatie over het beheren van je ticketformulieren.

Zendesk Guide iconGuide

Zet uw kennis in

Een slimme kennisbank voor een betere zelfservice en productievere agenten.

API's en SDK's voor Answer Bot

Integreer Answer Bot eenvoudig in elk kanaal. Bouw aangepaste ervaringen op onze API's of voeg Answer Bot met onze SDK rechtstreeks toe aan je mobiele app.

Lees meer informatie over API's en SDK's voor Answer Bot.

Gepland publiceren

Plan tijdgevoelige content om ervoor te zorgen dat deze op het juiste moment wordt gepubliceerd.

Meer informatie over gepland publiceren

API voor thema's

Sla je aangepaste themacode op opslagplaatsen van derden op die automatisch worden gesynchroniseerd met je Helpcenter om je content actueel te houden.

Meer informatie over de API voor thema's.

Universele zoekfunctie in Helpcenter

Geef zoekresultaten uit je community en meerdere helpcenters op één plaats weer.

Meer informatie over de universele zoekfunctie van Helpcenter.

Zendesk Chat iconChat

Ga het gesprek aan

Live chat is een snelle manier om op elk moment contact te maken met consumenten.

Chatervaring met geïntegreerde Web Widget

Laat klanten gemakkelijk navigeren tussen de Zendesk Chat-berichten en de content van je Helpcenter in Web Widget.

Lees meer informatie over Chatervaring met geïntegreerde Web Widget.

Updates voor mobiele app

Verhoog de productiviteit van je agenten en admins met de nieuwe updates voor onze mobiele app. Agenten kunnen nu bijlagen verzenden en bijgewerkte Chat-supportoverzichten rechtstreeks op hun telefoon bekijken.

Zendesk Talk iconTalk

Praat het uit

Callcenteroplossing voor persoonlijkere, productievere telefonische supportgesprekken.

Afmelden voor oproepen opnemen

Denk aan de complianceregels en biedt bellers de keuze om zich af te melden voor het opnemen van gesprekken.

Registreer je voor het Early Acces-programma.

API voor het afmelden van oproepen opnemen

Creëer aangepaste toepassingen om gespreksopnamen automatisch in Talk te verwijderen. Deze API geeft je meer flexibiliteit en controle over de bescherming van je privacy en gegevens.

Meer informatie over de API voor het verwijderen van opgenomen gesprekken.

IVR-groepsroutering

Wijs overflowgroepen toe aan een IVR-route om ervoor te zorgen dat bellers altijd een live agent bereiken en de hulp krijgen die ze nodig hebben.

Meer informatie over het Early Access-programma.

En meer

Betere ervaring

Andere interessante nieuwe functies en services waarmee je optimaal kunt profiteren van Zendesk.

Voorbereid op Zendesk Suite

Bepaalde partners van Zendesk bieden Zendesk Suite-klanten de mogelijkheid hun producten drie maanden gratis te proberen.

Meer informatie over Voorbereid op Zendesk Suite.

Training Unlocked

Krijg onbeperkt toegang tot trainingen met Zendesk Training Unlocked. Wij bieden abonnementsplannen voor teams van elke omvang, zodat de medewerkers van je team Zendesk-expert kunnen worden en zij je klanten de beste ervaring kunnen bieden.

Meer informatie over Training Unlocked.

Guide Specialist-examen

Laat zien dat je Zendesk Guide door en door in je vingers hebt door je als Guide Specialist te laten certificeren.

Meer informatie over het Guide Specialist-examen.