Wat is er nieuw?

Bekijk de webinar
'Wat is er nieuw?'
voor een volledig overzicht.

Kleding
Overzicht

This quarter we’re launching fresh new features and updates to our products and the Zendesk Developer Platform. Each new thing brings you one step closer to ironing out the best customer experiences. Scroll down to learn more about our skills-based routing enhancements, Answer Bot optimizations, and more.

Zendesk Support iconSupport

Doe het goed

Een fraai en gebruiksvriendelijk systeem om supporttickets van klanten te volgen, prioriteiten toe te kennen en op te lossen.

Verbeteringen van Op vaardigheden gebaseerde routering - Weergaven

Agenten kunnen nu een weergave maken voor Op vaardigheden gebaseerde routering waarin alle gewenste ticketvoorwaarden zijn opgenomen en waaraan ze een filter kunnen toevoegen.

Meer informatie over verbeteringen in de weergaven van Op vaardigheden gebaseerde routering.

Verbeteringen van Op vaardigheden gebaseerde routering - Rapportages

Dankzij verbeteringen in de rapportage van Op vaardigheden gebaseerde routering hebben teamleads toegang tot metingen om de productiviteit van hun teams en de klantervaring te verbeteren.

Verbeteringen van Zijgesprekken

Er worden diverse verbeteringen doorgevoerd in Zijgesprekken, waaronder ondersteuning voor macro's, het starten van een zijgesprek vanuit een opmerking, betere updatemeldingen en meer.

Meer informatie over de verbeteringen die binnenkort in Zijgesprekken worden geïntroduceerd.

Interactiegeschiedenis en Kaart met essentiële gegevens (Early Access Program)

Geef agenten in elk ticket de juiste klantinfo. Met onze klantcontextfuncties kunnen agenten een kaart met essentiële gegevens raadplegen waarop de relevante contactgegevens van de klant staan. En met de functie Interactiegeschiedenis kunnen agenten alle gehouden gesprekken terugzien die ze met de klant hebben gehad, zodat zij hun interacties kunnen personaliseren en stroomlijnen.

Meer informatie over Interactiegeschiedenis en de kaart met essentiële gegevens in het Early Access-programma.

Cc-namen van ticket en volgers (Early Access Program)

Email CCs allows you to include agents and external users on ticket notifications. This will act like conventional email CC’ing functionality for agents, admins, and external users. Our Followers functionality allows internal users to monitor a ticket without notifying end users.

Contextuele werkruimten (Early Access Program)

Met contextuele werkruimten kunnen admins unieke ticketinterfaces voor agenten maken die zijn aangepast aan de workflow van agenten. Werkruimten worden ingesteld op basis van ticketvoorwaarden en hierin kunnen relevante ticketvelden, macro's en apps worden weergegeven. Hierdoor hoeven agenten minder moeite te doen en neemt hun algehele productiviteit toe.

Meer informatie over Contextuele werkruimten in het Early Access-programma.

Verbeteringen van de Support-apps voor mobiele apparaten

Wij brengen verbeteringen aan in de Support-app voor mobiele apparaten doordat wij agenten de mogelijkheid geven elkaar met @-vermeldingen te taggen in tickets. En voor iPad-gebruikers brengen wij verbeteringen aan zodat klanten toegang krijgen tot uitgebreide functies en de app betere prestaties levert.

Premium Sandbox - Beperkte beschikbaarheid

Innoveer op het platform terwijl u verstoring van uw productie-omgeving minimaliseert. Met Premium Sandbox kunt u nieuwe wijzigingen repliceren en testen in een volledig functionele Sandbox, terwijl het operationele risico wordt verkleind en een soepelere productimplementatie wordt gegarandeerd. Deze tool is ook een effectief middel om nieuwe agenten in te werken in een vrijwel echte omgeving voordat ze klanten gaan helpen.

Slack voor Zendesk Support V2

De app Slack voor Zendesk Support is ontworpen om al uw klantensupportinteracties op één plaats samen te brengen en om van klantenservice een teamsport te maken.

Met berichtacties voor het maken van tickets en door opmerkingen toe te voegen, biedt de app 'Slack voor Zendesk Support' agenten de mogelijkheid bij elke interactie een betere klantervaring te bieden.

Lees meer informatie over de nieuwe app Slack voor Zendesk Support en ga er direct mee aan de slag.

Verbeteringen van Zendesk Support for Admins, I en II

Voor nieuwe admins hebben wij onze introductiecursussen opnieuw ontworpen, zodat u de aanbevolen werkwijzen leert met betrekking tot het navigeren in en het configureren van Support. Wij gaan in op onderwerpen zoals het gebruik van bedrijfsregels, triggers en automatiseringen om de productiviteit van agenten te stimuleren, en op het beheer van weergaven, rollen en groepen.

Schrijf u in voor Zendesk Support for Admins, I en II.

Training - Geavanceerde onderwerpen in Zendesk Support

Verbeter de ervaring van uw klanten door te leren hoe u geavanceerde functies in Zendesk Support configureert, zoals ticketformulieren, gebruikersauthenticatie, schema's en SLA's. Deze cursus is voor ervaren admins die de basisbeginselen beheersen en hun supportvaardigheden naar een hoger plan willen tillen.

Zendesk Guide iconGuide

Zet uw kennis in

Een slimme kennisbank voor een betere zelfservice en productievere agenten.

Answer Bot API - Early Access-programma

Laat uw ontwikkelaars eigen zelfserviceautomatiseringen ontwikkelen met de infrastructuur van Answer Bot, intensieve leermodellen en technologieën die bij alle kanalen kunnen worden ingezet.

Answer Bot SDK - Early Access-programma

Zet Answer Bot in uw mobiele app in met de nieuwe SDK-extensie. Beantwoord vragen van klanten met contextuele Help zonder dat de klant de app hoeft te verlaten of zonder dat u de ervaring van de klant verstoort.

Snel oplossen - Early Access-programma

Geef uw klanten een betere ervaring en verminder de werkbelasting van uw agenten door klanten zelf hun eigen tickets te laten sluiten nadat een agent ze een artikel heeft gestuurd met daarin een oplossing voor hun probleem.

Meer informatie over Snel oplossen.

Answer Bot voor agenten - Early Access-programma

Laat uw agenten nóg effectiever werken met een kennisbank binnen handbereik. Answer Bot voor agenten voegt op basis van kunstmatige intelligentie aanbevelingen aan de Knowledge Capture-app toe, zodat suggesties in artikelen nóg relevanter zijn.

Bulkactie

Beheer uw kennisbank op een betere manier met Bulkacties. Werk diverse artikeleigenschappen bij, zoals labels en machtigingen, voor meerdere artikelen tegelijk in plaats van één voor één.

Verbeteringen van Zendesk Guide for Admins, I

Met deze opnieuw ontworpen cursus duiken admins diep in Zendesk Guide. Zo leren zij de aanbevolen werkwijzen voor het opzetten van een effectieve zelfservice-ervaring en worden onderwerpen besproken zoals het creëren van inhoud, aanbrengen van structuur en publiceren van artikelen.

Learn more about Enhancements to Zendesk Guide for Admins.

Zendesk Chat iconChat

Ga het gesprek aan

Live chatsoftware waarmee u snel in realtime reageert op klanten.

Chatbot-oplossing

Gebruik de nieuwe Chat Conversations API om chatbots van derden in uw Chat-ervaring te integreren. Dit geeft u de flexibiliteit om aangepaste, geautomatiseerde bots in Chat in te bouwen om uw agenten een helpende hand te reiken en uw klanten een betere ervaring aan te bieden.

Meer informatie over onze Chatbot-oplossing.

Pushmeldingen

Pushmeldingen zorgen voor nieuwe contactmomenten met bezoekers. U kunt berichten naar hun mobiele apparaten sturen, zelfs wanneer zij uw zakelijke app niet gebruiken.

Meer informatie over Pushmeldingen.

Verbeteringen van snelkoppelingen

Zet uw organisatie in een hogere versnelling en reageer sneller op tickets door snelkoppelingen rond afdelingen of agenten te organiseren.

Meer informatie over verbeteringen van snelkoppelingen.

Chatervaring met geïntegreerde Web Widget - Early Access-programma

Wij introduceren een soepele, geïntegreerde Zendesk Chat-ervaring bij Web Widget. U kunt nu navigeren tussen Chat en Helpcenter in Web Widget. Zo kunt u inkomende of proactieve Chat-berichten ontvangen terwijl u naar artikelen in Helpcenter zoekt en deze bekijkt.

Meer informatie over Chatervaring met geïntegreerde Web Widget.

Gespreksgeschiedenis

Creëer nóg persoonlijkere ervaringen voor geauthenticeerde Chat-bezoekers met de mogelijkheid om alle met hun gevoerde gesprekken te bekijken, in elke browser en op elk apparaat.

Meer informatie over Gespreksgeschiedenis.

Opnieuw ontworpen ervaring voor agenten - Early Access-programma

Voer een upgrade uit naar een moderne, intuïtieve ervaring voor uw agenten die met Chat werken. Agenten kunnen gesprekken nu organiseren op bezoekers, visuele meldingen ontvangen die wachttijden en berichten van klanten aangeven, en heel gemakkelijk schakelen tussen gesprekken met agenten in hun team en externe klanten.

Meer informatie over de opnieuw ontworpen ervaring voor agenten.

Nieuw voor mobiele apparaten: vertalingen in Chat

Verhoog de productiviteit van agenten en admins op mobiele apparaten dankzij ondersteuning voor automatische vertalingen.

Meer informatie over Nieuw voor mobiele apparaten: vertalingen in Chat.

Zendesk Talk iconTalk

Een telefoontje,
wel zo gemakkelijk

Callcenteroplossing voor persoonlijkere, productievere telefonische supportgesprekken.

Overloop en routering na kantoortijden

Stuur oproepen bij drukte of afwezigheid door naar een hiervoor aangestelde agent of een apart telefoonnummer. Dit is handig wanneer agenten druk zijn, voicemail niet bereikbaar is en buiten kantooruren.

Call Blocking

Blokkeer nummers of nummerpatronen als deze ongewenst of frauduleus zijn om het aantal ongewenste gesprekken tot een minimum te beperken en de productiviteit van agenten op peil te houden.

Meer informatie over Oproepen blokkeren.

Telefonisch vergaderen

Voeg een derde toe aan een telefoongesprek als u een expert of manager wilt raadplegen, zodat u problemen sneller kunt oplossen en u klanten hulp kunt bieden zonder het gesprek te hoeven doorverbinden of in herhaling te vallen.

Meer informatie over Telefonisch vergaderen.

Zendesk Connect iconConnect

Wees de ontwikkelingen een stap voor

Beheer klantcommunicatie door berichten ongeacht schaalgrootte te automatiseren en uw support te optimaliseren.

Dit is Zendesk Connect

Zendesk is trots om Connect te kunnen aankondigen, onze proactieve communicatiesoftware waarmee uw supportteam altijd op de eerste rang zit als het gaat om wat klanten willen, nodig hebben en verwachten. Connect zorgt voor betere communicatie via alle kanalen, waardoor klanten minder redenen hebben om hulp te vragen en u meer redenen hebt om hulp te bieden.

Dit nieuwe product is nu nog beperkt verkrijgbaar, maar zal in toenemende mate worden geïmplementeerd.

Meer informatie over Zendesk Connect.

Developer Platform

Bouw het zelf, op uw eigen manier

Tools en services om in de functionaliteit van Zendesk in te bouwen, te integreren en om de functionaliteit uit te breiden.

Omnichannel Web Widget - Updates

Geeft uw klanten een transparante en responsieve omnichannel supportervaring met de nieuw ontworpen kanaalselector en prestatieverbeteringen voor de omnichannel Web Widget.

Meer informatie over Omnichannel Web Widget.

Aangepaste bronnen - Updates

Aangepaste bronnen heeft de status Beperkte beschikbaarheid. Dit kwartaal voegen wij nieuwe functionaliteit toe waarmee u toegang krijgt tot aangepaste gegevensentiteiten en deze kunt beheren. Sorteer uw aangepaste bronnen, gebruik de nieuwe Bulk API om bronnen op grote schaal in te zetten en bouw nóg robuustere apps die kunnen worden geïntegreerd volgens de vereisten van het apps-framework.

Meer informatie over Aangepaste bronnen.

Besloten-preview-apps

Besloten preview is een nieuwe app-status voor ontwikkelaars om hun apps in besloten kring te distribueren onder geselecteerde klanten, zodat de apps kunnen worden getest voordat ze officieel in de Zendesk Apps Marketplace worden gepubliceerd. Later dit kwartaal kunnen ontwikkelaars Besloten-preview-apps indienen en apps vanuit een nieuwe adminconsole beheren en distribueren.

Slack-integratie - Updates

Wij voegen nieuwe functies toe aan de Slack-integratie voor Zendesk Support. Via Answer Bot kunt u rechtstreeks in Slack handmatig de ticketaanvrager en medewerker (degene aan wie het ticket wordt toegewezen) instellen, evenals tweezijdige synchronisatie tussen Slack- en Zendesk-gebruikers, en geautomatiseerde zelfservice-oplossingen.

Meer informatie over de nieuwe Slack-integratie voor Zendesk Support.

Het Zendesk Developer Platform, apps I

Zendesk aanpassen, integreren en uitbreiden. Het is allemaal mogelijk als u uw eigen apps bouwt. Met de nieuwe cursus 'Zendesk Developer Platform Apps' duikt u diep in het app-framework en leert u in de praktijk uw eerste app bouwen.

Registreer u voor de cursus Zendesk Developer Platform, Apps I.

App Developer I-certificering

Het Customer Education Team presenteert vol trots de nieuwe App Developer I-certificering. Als u expert bent op het gebied van onze apps, API's en SDK's, kunt u uw technische kennis nu een officieel stempel geven door u voor het Zendesk-platform te certificeren.

Meer informatie over App Developer I-certificering.

Zendesk Labs-apps

Wij introduceren een nieuwe reeks lichte productiviteits-apps die binnenkort in de Apps Marketplace beschikbaar zijn.

Zendesk Labs is een innovatiecentrum binnen Apps Marketplace, waarin u apps en integraties vindt die door ons team voor onze klanten zijn gemaakt. U kunt heel gemakkelijk nieuwe productiviteitstools ontdekken en installeren die u zonder extra overhead direct kunt gebruiken.

Meer informatie over Zendesk Labs-apps.

Ga voor uitvoerige technische informatie over de vermelde functies naar onze documentatiepagina.

Zendesk Relate '18
Bezoek ons tijdens Relate

Onze wereldwijde gebruikersconferentie. Luister naar onze gastsprekers, hoor het laatste nieuws over productinnovatie, thought leadership, trainingen en onze activiteiten. Na drie dagen weet u precies wat wij ook weten.

Nu registreren