What's New bij Zendesk

Verwachtingen van klanten zijn altijd in beweging, daarom staat dit kwartaal in het teken van flexibiliteit. Bekijk onze nieuwste functies die flexibiliteit bevorderen, zodat je productief kunt blijven tijdens veranderingen.

Alleen beschikbaar in het Engels.

Sticker: New!

Maak het je klanten gemakkelijk

Bied je klanten keuzevrijheid, gemak en flexibiliteit met gepersonaliseerde service via populaire kanalen zoals messaging, het snelst groeiende kanaal van 2021.

Communiceer met je klanten via Instagram

Reageer met Instagram Direct op reacties bij Instagram Stories en privéberichten van je klanten, rechtstreeks vanuit de werkruimte voor agents.

Laat weten wanneer je support beschikbaar is met kantooruren

Support your customers all hours of the day by customizing online and offline flows based on your business hours.
Available in August.

Bekijk de volledige oplossing

Schakel gesprekken over van web naar social

Make it easy for customers to switch from web messaging to social, so they can keep the conversation going without disruption.
Available in October.

Bekijk de volledige oplossing

Bekijk hoe goed je automatiseringsstrategie werkt

Analyze Answer Bot engagement to improve your automation strategy and level up your messaging experience.
Available in September.

Ontdek wat er nog meer nieuw is

Bekijk onze releasenotes om te ontdekken wat er dit kwartaal nog meer aankomt voor messaging:

Zie releaseopmerkingen

Zie onze Early Access-programma's

Sticker: All New!

Bereid je teams voor op succes

Geef je werknemers de mogelijkheid om een groter supportvolume te beheren met krachtige tools waarmee ze direct doeltreffend kunnen werken en meer klantcontext krijgen.

Toegang tot de juiste klantcontext

Vind alle relevante klantcontext op één plek in het contextvenster, waarmee agents efficiënter kunnen werken. Agents hebben via de kennis-weergave toegang tot waardevolle klantgegevens, zoals recent bekeken helpcenterartikelen en communityberichten.

Focusmodus inschakelen

Zorg dat agents zich kunnen focussen op één live kanaal met de Focus-modus.

Verbeterde gespreksroutering

Verbeter gespreksesclaties en transfers tussen agents met Alleen doorverbinden. Dit maakt een meer aangepaste routering voor gelaagde supportteams mogelijk en voorkomt dat agents direct oproepen moeten beantwoorden, zodat ze de ruimte krijgen zich te concentreren.

Ontdek wat er nog meer nieuw is

Bekijk onze release notes voor alle andere functies die we dit kwartaal voor agents toevoegen:

Zie releaseopmerkingen

Zie onze Early Access-programma's

Sticker: Very New! Sticker: New!

Voor het geval je het gemist hebt

Bekijk What's New on-demand

Breng je bedrijf op orde

Vergroot de mogelijkheden van Zendesk, het platform dat helpt elke klantervaring af te stemmen op jouw unieke bedrijf.

Sunshine, het platform met onbeperkte mogelijkheden

Er wacht je een mooie toekomst. Met Sunshine kun je al je bestaande systemen uitbreiden, aanpassen en integreren in Zendesk, zodat je de gepersonaliseerde ervaringen kunt bieden waar je altijd al van hebt gedroomd.

Zendesk en Microsoft Teams bundelen hun krachten

Behandel tickets direct in Microsoft Teams, dat alle context in Zendesk synchroniseert zodat je werknemers via hun voorkeurskanalen kunnen werken. Functie binnenkort beschikbaar.

Nieuwe APAC-controles op gegevenslocatie

Bedrijven in APAC kunnen nu voldoen aan de eisen op het gebied van gegevenslocatie, door hun gegevens in de regio op te slaan met nieuwe controles op de locatie van gegevens.

Ontdek wat er nog meer nieuw is

Bekijk onze release notes voor alle andere functies die we dit kwartaal aan ons platform toevoegen:

Zie releaseopmerkingen

Zie onze Early Access-programma's

Sticker: Ultra New!

Pak je sales slim aan

Voorzie je salesteams van kant-en-klare apps, integraties en nieuwe verbeterde functies, zodat ze minder tijd hoeven te besteden aan repetitieve taken en meer tijd hebben om te focussen op sales.

Werk sneller met apps en integraties

Je vindt al de juiste apps en integraties om je vertegenwoordigers voor te bereiden op succes op de Zendesk Marketplace. Met apps zoals PandaDoc, Monday en Tray.io kunnen vertegenwoordigers eenvoudiger samenwerken, workflows automatiseren en zich concentreren op interessante klanten.

Automatiseer je salestaken

Complete your to-do list faster with the enhanced task player. Later this quarter, email sequences will let you nurture the right contacts and qualify leads by allowing customers to unsubscribe.
Available in September.

Ontvang sneller de informatie die je nodig hebt

Leave more room for context with an updated navigation bar that now features a full-width user interface.
Available in August.

Aankomende functies

Met aangepaste objecten kun je nieuwe objecttypen definiëren die specifiek zijn voor je bedrijf. Koppel deze aan Leads, Contacten en Deals, zodat je de gegevens kunt gebruiken zoals je wilt.

Ontdek wat er nog meer nieuw is

Bekijk onze release notes voor alle andere functies die we dit kwartaal aan Sell toevoegen:

Zie releaseopmerkingen

Zie onze Early Access-programma's