Wat is er nieuw?

Het tijdperk van gespreksgerichte CRM's is aangebroken. Ontdek tijdens dit gratis virtuele evenement hoe je unieke ervaringen creëert voor je klanten. Doe mee met ons gratis virtuele evenement en ontdek hoe je gepersonaliseerde klantervaringen creëert met Zendesk.

Alleen beschikbaar in het Engels.

Sticker: New!

Maak het je klanten gemakkelijk

Relaties zijn vaak ingewikkeld. Gesprekken hoeven dat niet te zijn. Houd de dialoog gaande met een flexibele, gepersonaliseerde en gespreksgerichte service, waar je klanten ook zijn en hoe ze ook contact met je opnemen.

Nieuwe gesprekskanalen

Dankzij integraties voor Slack en messaging kun je naadloos gesprekken voeren met zakenpartners en werknemers en tickets sneller oplossen.

Meer informatie over Slack-integraties

Houd het mobiele gesprek gaande

Android-gebruikers kunnen nu overal mediaberichten delen via de mobiele app.

Meer informatie over de nieuwe mobiele gespreksgerichte ervaring

Meer tags, meer duidelijkheid

Optimaliseer botinteracties met tags die klanten naar de juiste agent leiden, context bieden en inzicht geven in de efficiëntie van je bots.

Binnenkort beschikbaar

Verzamel meer data

Leg nuttige informatie vast (zoals apparaat, browser en taal) door een extra stap toe te voegen aan de bot-flow.

Meer informatie over het verzamelen van gegevens via bot-flows

Verkrijg meer inzichten

Aan de hand van nieuwe datasets en dashboards voor messaging in Explore kun je zien hoe goed je het doet.

Meer informatie over messaging

Ontdek wat er verder nog nieuw is

Kijk wat er dit kwartaal nog meer aankomt voor Messaging:

Bekijk de release notes

Krijg vroeg toegang tot nieuwe functies door deel te nemen aan een bèta:

Meer informatie

Sticker: All New!

Bereid je teams voor op succes

Alleen met de juiste tools kun je goede support bieden. Voor het bieden van uitmuntende support heb je echter context en inzichten nodig, zodat je je klanten altijd een paar stappen voor kunt blijven.

Beter inzicht in tickets

Voorspel de taal, het doel en het sentiment van inkomende tickets, zodat ze naar de juiste agent kunnen worden gerouteerd.

Meer informatie over geautomatiseerde triage en ticketvoorspellingen

Gebruik AI voor gesprekken

Gebruik het Smart Assist-venster in de werkruimte voor agents om contextuele informatie en antwoordsuggesties te krijgen.

Meer informatie over Smart Assist

Aanpasbare statussen voor tickets

Breng iedereen op één lijn Voeg ticketstatussen toe zodat agents kunnen zien wat er met een ticket gebeurt, informatie kunnen delen en tickets sneller kunnen oplossen.

Binnenkort beschikbaar

Ontdek wat er verder nog nieuw is

Bekijk alle andere functies die we dit kwartaal voor agents en admins toevoegen:

Bekijk de release notes

Krijg vroeg toegang tot nieuwe functies door deel te nemen aan een bèta:

Meer informatie

Sticker: Very New! Sticker: New!

Breng je bedrijf op orde

Vergroot je operationele mogelijkheden met tools die elke klantervaring afstemmen op je bedrijf.

Vereenvoudig data met aangepaste links

Krijg een volledig beeld van elke interactie door gerelateerde tickets, gebruikers en organisaties te koppelen met de velden voor opzoekrelatie's.

Meer informatie over velden voor opzoekrelatie's

Schakel meervoudige Single Sign On in

Verbeter de gebruikservaring, verminder het aantal aanmeldingen en voeg 2FA toe voor agents, eindgebruikers en partners.

Meer informatie over meervoudige Single Sign On

Activeer sneller triggers

Activeer triggers die je in de sandbox hebt getest via het beheercentrum, zodat je team ze meteen kan gebruiken.

Meer informatie over het activeren van premium sandbox-aanpassingen

Betere rapportages en analyses

Er zijn twee nieuwe dashboards beschikbaar voor de datasets Messaging en Zijgesprekken: een dashboard met de historische status van agents (inclusief totaalstatus van agents) en Gather.

Meer informatie over het verbeteren van rapportages en analyses

Ontdek wat er verder nog nieuw is

Kijk wat er dit kwartaal nog meer aankomt voor Platform:

Bekijk de release notes

Krijg vroeg toegang tot nieuwe functies door deel te nemen aan een bèta:

Meer informatie

Sticker: Ultra New!

Verkoop slimmer, niet agressiever

Minder repetitieve taken, meer sales. We laten je zien hoe je dat doet met kant-en-klare apps, integraties en nieuwe verbeterde functies.

Geavanceerde salesanalyse

Verkrijg meer data, inzichten en sales dankzij verbeterde analyses en de kant-en-klare dashboards van Sell.

Meer informatie over geavanceerde verbeteringen voor salesanalyse

Maak het leven eenvoudiger met apps

Shopify geeft tijdig cruciale informatie door aan je agents, PandaDoc maakt het opstellen van professionele documenten gemakkelijk en Mailchimp benadrukt je meest populaire inhoud. Probeer ze direct uit binnen Sell.

Meer informatie over onze beste apps en integraties voor Sell

Verhoog je sales op de favoriete kanalen van je klanten

Stel verkopers in staat prospects en klanten te bereiken via de social messaging-service van hun voorkeur.

Meer informatie over WhatsApp for Sell EAP-verbeteringen

Ontdek wat er verder nog nieuw is

Kijk wat er dit kwartaal nog meer aankomt voor Sell:

Bekijk de release notes

Krijg vroeg toegang tot nieuwe functies door deel te nemen aan een bèta:

Meer informatie