Geïntegreerd ticketsysteem

Klantenservice op de juiste manier

Een krachtig en gemakkelijk systeem om supporttickets van klanten te volgen, prioriteiten toe te kennen en op te lossen

Bekend als Zendesk Support

De kern van je klantenservice

Een volledig geïntegreerd ticketsysteem is de eerste stap op weg naar een uitmuntende klantervaring. Een centrale hub voor alle vragen, verzoeken en opmerkingen van klanten. Bovendien geeft het product je een volledig beeld van iedere klant, zodat je de juiste support kunt bieden.

  • Voordeel voor klanten

    Bied eenvoudig support op elk kanaal, zoals e-mail, messaging, social media, helpcentrum, spraak, bots en communityforums.

  • Gemakkelijk voor agenten

    Geef agenten alles wat ze nodig hebben om hoogwaardige support te leveren.

  • Aanpasbaar aan je bedrijf

    Blijf wendbaar met een krachtige en flexibele oplossing die in elke groeifase van je bedrijf past.

Zorg voor tevreden klanten

Raak nooit een aanvraag kwijt

Of klanten nu contact opnemen via e-mail, chat, telefoon, via het web, mobiele apparaten of social media, van elke inkomende communicatie wordt een ticket gemaakt dat in de wachtrij wordt geplaatst. Klanten krijgen een melding dat je supportteam de aanvraag heeft ontvangen en dat hulp onderweg is. Ondertussen zorgen robuuste tools zoals routering, CSAT-beoordelingen, tijdregistratie, service level agreements en meer ervoor dat je agenten niets missen.

Beheer alle interacties op één plaats

Een werkplek die tevredenheid stimuleert

Eén plek om alles te doen

Verhoog de tevredenheid en productiviteit van je medewerkers. Bied agenten de mogelijkheid om support via meerdere kanalen te beheren, en de vrijheid om samen te werken zonder tussen tabbladen of browsers te hoeven wisselen.

Alle details die agenten nodig hebben

Bied agenten volledige klantcontext en tools zoals dynamische formulieren en aangepaste ticketvelden. Geef ze precies het juiste niveau aan details dat ze nodig hebben om sneller en persoonlijker te reageren.

Win tijd terug

Stel automatiseringen in om agenten meer slagkracht te geven en snellere oplossingen te leveren. Je kunt een persoonlijk tintje toevoegen om gesprekken natuurlijk en in de geest van je merk te houden.

Eén plek om alles te doen

Verhoog de tevredenheid en productiviteit van je medewerkers. Bied agenten de mogelijkheid om support via meerdere kanalen te beheren, en de vrijheid om samen te werken zonder tussen tabbladen of browsers te hoeven wisselen.

Alle details die agenten nodig hebben

Bied agenten volledige klantcontext en tools zoals dynamische formulieren en aangepaste ticketvelden. Geef ze precies het juiste niveau aan details dat ze nodig hebben om sneller en persoonlijker te reageren.

Win tijd terug

Stel automatiseringen in om agenten meer slagkracht te geven en snellere oplossingen te leveren. Je kunt een persoonlijk tintje toevoegen om gesprekken natuurlijk en in de geest van je merk te houden.

Alle functies bekijken

Laat alles soepel verlopen

Integratie binnen enkele minuten

Met onze kant-en-klare apps kunnen beheerders apps zonder code in andere bedrijfssystemen integreren.

Optimaliseer je bedrijfsactiviteiten

Krijg inzicht in de prestaties met kant-en-klare dashboards of ga dieper met aangepaste rapporten. Identificeer wat klanten nodig hebben en hoe je efficiënter kunt werken.

Aanpasbaar aan je werkwijze

Of je behoeften nu minimaal of complex zijn, Zendesk biedt de flexibiliteit om aangepaste integraties te bouwen en workflows te configureren.

“Het concept van een gedeeld ticketsysteem is waardevol voor elk onderdeel van een supportorganisatie. We kunnen alle Zendesk-gegevens in onze interne database opnemen. Bovendien kunnen we een buitengewoon levendig beeld van de customer journey creëren. Zendesk biedt een uitgebreide verzameling integraties en aanpassingsmogelijkheden."

Jeremy Flanagan

Customer Ops Project Lead of Tools bij Instacart

90% klanttevredenheid

175.000+ tickets
per maand

20.000 e-mailcontacten
per week