Overslaan naar belangrijkste inhoud

Onze mensen
zijn jouw mensen

Ons team heeft uitvoerige kennis en ruime ervaring op het gebied van klantenservice en een diepgaande productkennis om je te helpen een unieke klantervaring te bieden. Wij zorgen er altijd voor dat je het beste van Zendesk krijgt, van een strategische implementatie tot een service die altijd beschikbaar is.

Samen staan we sterker

Relaties zijn gebaseerd op inzichten. We gebruiken supportgegevens om ons inzicht in onze klanten te verbeteren en om effectieve succesprogramma's te ontwikkelen. Hierdoor kunnen we innovatieve manieren aanbieden om je beter van dienst te zijn, tijdens elke fase van onze samenwerking.

Onze aanpak

We ontwerpen een oplossing rond je unieke bedrijfs- en klantenservicedoelen. We werken nauw met je samen om de juiste aanpak te vinden, ongeacht waar je je bevindt in je ontwikkelingstraject, de complexiteit van je activiteiten, of hoe snel je veranderingen kunt doorvoeren.

Zo kunnen we je helpen

We ondersteunen je tijdens elke fase

Lancering

Ga snel aan de slag met ons team van CX-experts. Onze experts werken met je samen om je bedrijf te begrijpen, een oplossing te ontwerpen en Zendesk aan de hand van je behoeften te implementeren.

Meer informatie

Alleen beschikbaar in het Engels.

Optimalisatie

Naarmate je bedrijf zich ontwikkelt veranderen ook je behoeften. Zendesk kan je helpen met het herconfigureren en afstemmen van het platform, zodat we bijblijven met de ontwikkelingen in je bedrijf, hoe je ook verandert of groeit.

Meer informatie

Alleen beschikbaar in het Engels.

Overstappen naar Suite

Voor bestaande Zendesk-klanten die met onze CX-experts willen samenwerken voor een soepele naar Zendesk Suite. Zet nieuwe kanalen op en profiteer van de nieuwste functies en mogelijkheden van Suite.

Meer informatie

Alleen beschikbaar in het Engels.

Transformatie

Als je je CX-activiteiten wil moderniseren en transformeren, werken we met je samen aan een uitgebreide strategie voor het implementeren van een schaalbare oplossing.

Meer informatie

Alleen beschikbaar in het Engels.

We staan voor je klaar, ook op de lange termijn

Zendesk Assist

Als je bedrijf groeit, ben je goed bezig, maar als de groei heel snel plaatsvindt, kunnen er zaken onoverzichtelijk worden. Met Zendesk Assist houd je alles in de hand, ook zaken die anders lastig te overzien zijn. Of het nu gaat om het maken van rapporten in Explore of het krijgen van praktische hulp en best practices voor Zendesk, ons Professional Services Team staat altijd voor je klaar.

Meer informatie

Alleen beschikbaar in het Engels.

De beste klantervaringen
realiseer je met Zendesk

Stanley Black & DeckerMedidataTescoMailchimpBox

Wat je krijgt als wij met je samenwerken

Je kunt snel aan de slag

We werken met je samen aan de implementatie van een oplossing die resultaten levert. Wij doen het zware werk, zodat je de tijd tot waardecreatie kunt verkorten en vol vertrouwen de implementatie kunt uitvoeren.

Stippel je route uit naar succes

Ons partnerschap gaat verder dan alleen de software. Onze expertise, die is gebaseerd op onze jarenlange ervaring met klanten, zetten we in zodat jij er profijt van hebt.

Leid je team op tot experts

We voorzien je team van middelen en training, zodat je bent uitgerust met de productkennis om je activiteiten soepel te laten verlopen. Via onze online academie en plaatselijke workshops bieden we flexibele opties om in je behoeften te voorzien.

GitHub
Door samen te werken met het Zendesk Services-team konden we in recordtijd overstappen op Zendesk. Ook kregen we een heleboel geweldige tools voor de klantervaring zonder dat onze teams daar een enorme technische inspanning voor hoefden te doen. Het team stelde een sterk strategisch plan op en hielp ons beter inzicht te krijgen in onze belangrijkste supportmetrics.”

– Premila Anand, Director of Support Operations, GitHub

Meer informatie
PURE Insurance
“Naast het delen van kennis over Zendesk-producten en -functies kan onze Assist-adviseur strategieën en configuraties aanbevelen ter ondersteuning van technici, beheerders of het helpcenter.”

– Ryan Easton, AVP of Technology Services, PURE Insurance

Meer informatie

Meer informatie

Vertel ons wat over jezelf zodat we een gesprek kunnen beginnen.