Software voor communityforums
Samen sterk
Creëer een ruimte waarin je klanten contact kunnen leggen en kunnen samenwerken

Bekend als Zendesk Gather
Samen sterk
Je klanten gebruiken je producten immers elke dag en hun expertise kan heel goed van pas komen. Creëer een ruimte waarin je klanten kunnen samenwerken met je bedrijf en met elkaar, allemaal binnen het Zendesk-ecosysteem.

Lever support die gemakkelijk is op te schalen
Laat je klanten elkaar helpen
Ontdek content met gemak
Gebruikers kunnen gemakkelijk relevante antwoorden vinden en inspiratie opdoen door te zoeken in georganiseerde communityberichten en onderwerpen.
Houd het gesprek gaande
Begin snel een nieuwe discussie in een WYSIWYG-editor of stel soortgelijke berichten voor om dubbele threads te vermijden.
Licht belangrijke berichten uit
Presenteer relevante content door posts te plaatsen die de moeite waard zijn om te markeren.





Leg je oren te luisteren
Zorg dat je klanten zich gezien en gehoord voelen
Klanten voelen zich gewaardeerd als je ze uitnodigt om hun mening te geven. Verzamel hun feedback om de problemen waarmee ze worden geconfronteerd te begrijpen en laat ze hun stem uitbrengen om aan te geven welke content ze nuttig vinden. Beloon actieve gebruikers met badges en bouw vertrouwen op in je bedrijf en tussen gebruikers. Op die manier gaat iedereen erop vooruit.
Wees vriendelijk en behulpzaam
Beheer de betrokkenheid van gebruikers
Discussieer mee
Tag posts met de huidige status ervan om beantwoorde vragen en productaanvragen bij te houden. Escaleer berichten om agenten te ontlasten wanneer er 1-op-1 hulp nodig is.
Laat gebruikers bijdragen aan het runnen van de show
Houd forums netjes en veilig door de toegang van leden te beheren. Geef je meest vertrouwde gebruikers de mogelijkheid om gesprekken te monitoren door verschillende machtigingsniveaus aan verschillende moderatorgroepen toe te kennen.
Pas je merken aan
Stel meerdere community's in voor diverse doelgroepen, regio's of merken. Pas content aan met kant-en-klare thema's of gebruik code of API's om geavanceerde aanpassingen te ontwerpen voor een nog betere community-ervaring.




“Wij hebben dankbaar gebruik gemaakt van onze enthousiaste community met ontwerpers om elkaar te helpen bij problemen die zich aandienden. We zijn getuige geweest van enkele eerlijke en fraaie gesprekken tussen klanten. Dankzij onze community hebben we fantastische feedback gekregen over ons product en hebben we het aantal binnenkomende tickets kunnen terugdringen. Dit was mogelijk doordat branchegenoten elkaar in alle openheid hebben geholpen.”
Sean Kinney
Senior Director of Support bij Invision
32.000 weergaven per maand
770 weergaven per bericht gemiddeld
Meer informatiebronnen
De ongeëvenaarde waarde van communityredacteuren
Artikel

Artikel lezen
Bied waardevolle, schaalbare klantenservice aan
Artikel

Artikel lezen
Hoe Zendesk gebruikmaakt van de Zendesk-community
Artikel

Artikel lezen
Schaal je supportcommunity op
Webinar

De webinar bekijken
De voordelen van het hebben van je eigen supportcommunity
Artikel

Artikel lezen