Software voor communityforums

Samen sterk

Creëer een ruimte waarin je klanten contact kunnen leggen en kunnen samenwerken

Bekend als Zendesk Gather

Samen sterk

Je klanten gebruiken je producten immers elke dag en hun expertise kan heel goed van pas komen. Creëer een ruimte waarin je klanten kunnen samenwerken met je bedrijf en met elkaar, allemaal binnen het Zendesk-ecosysteem.

  • Maak gebruik van gezamenlijke kennis

    Maak gebruik van klantenexpertise om steeds selfservice-support aan te bieden.

  • Geef leden een stem

    Bouw het vertrouwen van gebruikers op door feedback te verzamelen en gebruikers met waardevolle bijdragen te belonen met badges.

  • Maak het tot iets van hunzelf

    Geef communitymanagers de tools in handen om veilige forums voor je merk te creëren.

Lever support die gemakkelijk is op te schalen

Laat je klanten elkaar helpen

Ontdek content met gemak

Gebruikers kunnen gemakkelijk relevante antwoorden vinden en inspiratie opdoen door te zoeken in georganiseerde communityberichten en onderwerpen.

Houd het gesprek gaande

Begin snel een nieuwe discussie in een WYSIWYG-editor of stel soortgelijke berichten voor om dubbele threads te vermijden.

Licht belangrijke berichten uit

Presenteer relevante content door posts te plaatsen die de moeite waard zijn om te markeren.

Ontdek content met gemak

Gebruikers kunnen gemakkelijk relevante antwoorden vinden en inspiratie opdoen door te zoeken in georganiseerde communityberichten en onderwerpen.

Houd het gesprek gaande

Begin snel een nieuwe discussie in een WYSIWYG-editor of stel soortgelijke berichten voor om dubbele threads te vermijden.

Licht belangrijke berichten uit

Presenteer relevante content door posts te plaatsen die de moeite waard zijn om te markeren.

Leg je oren te luisteren

Zorg dat je klanten zich gezien en gehoord voelen

Klanten voelen zich gewaardeerd als je ze uitnodigt om hun mening te geven. Verzamel hun feedback om de problemen waarmee ze worden geconfronteerd te begrijpen en laat ze hun stem uitbrengen om aan te geven welke content ze nuttig vinden. Beloon actieve gebruikers met badges en bouw vertrouwen op in je bedrijf en tussen gebruikers. Op die manier gaat iedereen erop vooruit.

Wees vriendelijk en behulpzaam

Beheer de betrokkenheid van gebruikers

Discussieer mee

Tag posts met de huidige status ervan om beantwoorde vragen en productaanvragen bij te houden. Escaleer berichten om agenten te ontlasten wanneer er 1-op-1 hulp nodig is.

Laat gebruikers bijdragen aan het runnen van de show

Houd forums netjes en veilig door de toegang van leden te beheren. Geef je meest vertrouwde gebruikers de mogelijkheid om gesprekken te monitoren door verschillende machtigingsniveaus aan verschillende moderatorgroepen toe te kennen.

Pas je merken aan

Stel meerdere community's in voor diverse doelgroepen, regio's of merken. Pas content aan met kant-en-klare thema's of gebruik code of API's om geavanceerde aanpassingen te ontwerpen voor een nog betere community-ervaring.

Discussieer mee

Tag posts met de huidige status ervan om beantwoorde vragen en productaanvragen bij te houden. Escaleer berichten om agenten te ontlasten wanneer er 1-op-1 hulp nodig is.

Laat gebruikers bijdragen aan het runnen van de show

Houd forums netjes en veilig door de toegang van leden te beheren. Geef je meest vertrouwde gebruikers de mogelijkheid om gesprekken te monitoren door verschillende machtigingsniveaus aan verschillende moderatorgroepen toe te kennen.

Pas je merken aan

Stel meerdere community's in voor diverse doelgroepen, regio's of merken. Pas content aan met kant-en-klare thema's of gebruik code of API's om geavanceerde aanpassingen te ontwerpen voor een nog betere community-ervaring.

“Wij hebben dankbaar gebruik gemaakt van onze enthousiaste community met ontwerpers om elkaar te helpen bij problemen die zich aandienden. We zijn getuige geweest van enkele eerlijke en fraaie gesprekken tussen klanten. Dankzij onze community hebben we fantastische feedback gekregen over ons product en hebben we het aantal binnenkomende tickets kunnen terugdringen. Dit was mogelijk doordat branchegenoten elkaar in alle openheid hebben geholpen.”

Sean Kinney

Senior Director of Support bij Invision

32.000 weergaven per maand

770 weergaven per bericht gemiddeld