Overslaan naar belangrijkste inhoud

De toekomst van serviceactiviteiten vormgeven met de oplossingen van Zendesk voor het beheer van werknemersbetrokkenheid

Ontdek hoe organisaties met de oplossingen van Zendesk voor het beheer van werknemersbetrokkenheid hun serviceactiviteiten kunnen verbeteren.

Door Lilia Krauser, Staff Writer

Laatst gewijzigd 10 april 2024

Om uitmuntende service-ervaringen te kunnen leveren, moeten organisaties eerst hun interne serviceactiviteiten verbeteren. Met de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van kunstmatige intelligentie hebben deze organisaties de mogelijkheid om hun serviceprocessen efficiënter te maken, waardoor servicemedewerkers zowel snelle als kwalitatieve service-interacties met hun klanten kunnen leveren.

Dit whitepaper werpt een licht op hoe de AI-gedreven oplossingen van Zendesk voor het beheer van werknemersbetrokkenheid kunnen worden geïntegreerd om bedrijven te helpen aan de toenemende verwachtingen van klanten te voldoenen deze te overtreffen door:

  • Beter inzicht te geven in teamprestaties
  • De tevredenheid van supportmedewerkers stimuleren, waardoor ze productiever worden
  • De capaciteit van kwaliteitsinteracties verhogen die worden afgehandeld met AI en automatisering
  • Een holistisch begrip van klantinteracties bieden
  • Ontevreden klanten identificeren voordat ze afhaken

Klaar om te beginnen?

Download onze gratis whitepaper om te leren hoe de AI-gedreven WEM-oplossingen van Zendesk je serviceactiviteiten een boost kunnen geven.