Wij zijn pas tevreden wanneer onze klanten dat ook zijn

Wij zijn pas tevreden wanneer onze klanten dat ook zijn

De jaarlijkse softwareprijzen van G2 worden uitgereikt op basis van meer dan 2 miljoen gebruikersbeoordelingen. We zijn onze klanten dankbaar voor hun vertrouwen.

Service

Waarom tech-managers zich moeten richten op zowel de klant- als de werknemerservaring
Artikel | 6 min read

Waarom tech-managers zich moeten richten op zowel de klant- als de werknemerservaring

Colleen Berube, CIO en SVP of Operations bij Zendesk, licht toe hoe de klant- en werknemerservaring onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.

Je klantenbestand behouden tijdens een recessie
Artikel | 4 min read

Je klantenbestand behouden tijdens een recessie

Tijdens een recessie zijn er stappen die je kunt nemen om je bestaande klantenbestand te behouden en zelfs te laten groeien. Versterk de relatie met je klanten door ze naadloze, gepersonaliseerde CX te bieden op al je kanalen.

Boost je omzet tijdens een recessie
Artikel | 4 min read

Boost je omzet tijdens een recessie

Ouderwetse platforms bieden slechts beperkt mogelijkheden om groei te stimuleren. Maak van alledaagse interacties persoonlijke en buitengewone kansen om inkomsten te genereren.

De rol van klantenservice tijdens een recessie
Artikel | 4 min read

De rol van klantenservice tijdens een recessie

Voorbereiden op verandering is een permanente taak. Focus op waar je het hoogste rendement uit je service-investeringen kunt halen en maak gebruik van tools en functies die zowel een kosten- als tijdbesparing opleveren.

Sales

Waarom je sales en klantenservice nu direct met elkaar moet verbinden
Artikel | 3 min read

Waarom je sales en klantenservice nu direct met elkaar moet verbinden

Memorabele klantervaringen opbouwen is het modewoord in ieders hoofd. Maar wat betekent dat eigenlijk in de praktijk? En waarom is het belangrijk?

Wat is de buyer’s journey (aankooptraject in het Nederlands)? Definitie, stadia en voorbeelden
Artikel | 10 min read

Wat is de buyer’s journey (aankooptraject in het Nederlands)? Definitie, stadia en voorbeelden

Verdiep je in het aankooptraject van je publiek, zodat je je sales- en marketinginspanningen kunt verbeteren.

Het leiden van een digitale transformatie
Artikel | 8 min read

Het leiden van een digitale transformatie

Nu zowel klanten als werknemers de digitale economie omarmen, streven steeds meer bedrijven naar digitale transformatie.

Wat is social selling? Definitie, index en voorbeelden
Artikel | 11 min read

Wat is social selling? Definitie, index en voorbeelden

Werk online aan je merkgeloofwaardigheid en je klantrelaties met social selling.

Bedrijfscultuur

Op wetenschap gebaseerde doelen zijn de sleutel tot duurzaam ondernemen
Artikel | 7 min read

Op wetenschap gebaseerde doelen zijn de sleutel tot duurzaam ondernemen

Om te helpen bij het bestrijden van klimaatverandering, stellen veel bedrijven wetenschappelijk onderbouwde emissiereductiedoelstellingen vast. Lees meer over deze inspanningen en de impact die deze op de planeet kunnen hebben.

Manieren om giftige, digitale werkplekgewoonten te vermijden en telewerkers gelukkig en gezond te houden
Artikel | 6 min read

Manieren om giftige, digitale werkplekgewoonten te vermijden en telewerkers gelukkig en gezond te houden

Rex Fan, Lead Behavioural Insights Advisor bij Bupa UK, vertelt ons over de giftige digitale gewoonten op de werkplek waar we op moeten letten en die we moeten proberen te vermijden om een gezond evenwicht tussen werk en privéleven en geestelijk welzijn te bevorderen.

De 3 sleutels tot succesvolle geautomatiseerde merkinteractie
Artikel | 7 min read

De 3 sleutels tot succesvolle geautomatiseerde merkinteractie

De enige manier om uitzonderlijke conversationele CX op schaal te leveren, is via automatisering. Met zoveel op het spel, is het tijd dat we terugkeren naar de basis en de juiste fundering leggen voor geautomatiseerde merkinteractie.

Hoe live-commerce barrières voor klantervaringen kan doorbreken
Artikel | 4 min read

Hoe live-commerce barrières voor klantervaringen kan doorbreken

Ontdek hoe het merk met live-commerce weer de controle krijgt en de algehele klantervaring verbetert.

Handleidingen, onderzoek en meer

Zes manieren voor kleine en middelgrote retailers om de klantervaring te verbeteren

Zes manieren voor kleine en middelgrote retailers om de klantervaring te verbeteren

In de huidige concurrerende markt onderscheidt de retailer zich door gepersonaliseerde klantenservice. Dit ebook beschrijft best practices om je te helpen klanten te binden.

CX-trends voor de publieke sector

CX-trends voor de publieke sector

Ga in gesprek met je kiezers voor een naadloze openbare service-ervaring via verschillende kanalen.

Zendesk voor personenvervoer

Zendesk voor personenvervoer

Een verouderde infrastructuur is een grote uitdaging voor de sector personenvervoer. Ontdek hoe Zendesk bedrijven die personen vervoeren helpt nieuwe tools voor een moderne klantervaring in hun oude systemen te integreren.

De nieuwste verhalen Pagina 5

Hoe e-commercemerken conversationele AI gebruiken zodat klanten minder moeite hoeven te doen
Artikel | 6 min read

Hoe e-commercemerken conversationele AI gebruiken zodat klanten minder moeite hoeven te doen

Geen enkele klant wil dat een eenvoudige uitwisseling van informatie lastig verloopt. Ontdek waarom e-commercemerken conversationele AI als de oplossing zien.

Top 3 van zaken die retailers missen in digitale CX

Top 3 van zaken die retailers missen in digitale CX

Hoe kunnen retailers persoonlijke klantervaringen online bieden? En wat moet je weten om aan de verwachtingen van je klanten te voldoen? Bekijk onze toptips.

A+-integraties

A+-integraties

Hier zijn de nieuwe Zendesk app-integraties. Lees hoe deze nieuwe integraties je sales- en supportteams van dienst kunnen zijn.

Vijf strategieën die ervoor zorgen dat retourzendingen na Kerstmis geen nachtmerrie worden

Vijf strategieën die ervoor zorgen dat retourzendingen na Kerstmis geen nachtmerrie worden

Hoe kunnen detailhandelaars, nu het winkelhoogseizoen snel nadert, zich voorbereiden op een lawine aan retourzendingen en ervoor zorgen dat deze hausse geen gevolgen heeft voor hun omzet en klantenservice?

Hoe toonaangevende organisaties in de gezondheidszorg de ervaringen van hun patiënten en werknemers transformeren

Hoe toonaangevende organisaties in de gezondheidszorg de ervaringen van hun patiënten en werknemers transformeren

Ontdek hoe toonaangevende organisaties in de gezondheidszorg de uitdagingen in hun branche aanpakken en tegelijkertijd betere ervaringen creëren voor hun werknemers.

Een goede klantenservice is niet goed genoeg: 3 strategieën om competitief te blijven

Een goede klantenservice is niet goed genoeg: 3 strategieën om competitief te blijven

De resultaten van het CX Accelerator-rapport van 2022 zijn binnen: de vooruitgang stokt, zelfs toonaangevende klantenservice-organisaties hebben moeite om aan SLA's en de basisverwachtingen van klanten te voldoen.

De ultieme guide voor CX in de detailhandel

De ultieme guide voor CX in de detailhandel

Ontdek zes best practices voor het creëren van uitmuntende klantervaringen in de detailhandel.

Waarom financiële dienstverleners nu in CX moeten investeren

Waarom financiële dienstverleners nu in CX moeten investeren

In deze guide onderzoeken we hoe financiële dienstverleners hun CX kunnen transformeren en tegelijkertijd kosten kunnen besparen.

CX Accelerator 2023 :  De evoluerende rol van supportmedewerkers

CX Accelerator 2023 : De evoluerende rol van supportmedewerkers

State of Sales 2023

State of Sales 2023

Zendesk onderzoekt in dit rapport waarom veel bedrijven moeite hebben om een verbonden salesafdeling op te zetten en waarom dit van cruciaal belang is in het licht van de grillige markt en de opkomst van conversational CRM.

Hoe zorg je dat je chatbot je merk goed vertegenwoordigt

Hoe zorg je dat je chatbot je merk goed vertegenwoordigt

Wat doe je als je chatbot zich niet gedraagt op een manier die je klanten prettig…

De ultieme handleiding voor CX in fintech

De ultieme handleiding voor CX in fintech

Hoe kunnen fintechs de best mogelijke klantervaringen bieden? We delen deskundig advies en voorbeelden om je CX een boost te geven.

CRM in de dienstverlening is leren hoe je ervoor zorgt dat conversaties ertoe doen

CRM in de dienstverlening is leren hoe je ervoor zorgt dat conversaties ertoe doen

CRM in de dienstverlening verandert onze manier van denken, hoe we met klanten communiceren en hoe we ons succes meten.

De groei van verzekeringsmaatschappijen in veranderende tijden

De groei van verzekeringsmaatschappijen in veranderende tijden

Er zijn momenteel drie belangrijke trends die de manier waarop we naar verzekeringen kijken vormgeven. Ten…

Hoe winkeliers dit seizoen vrolijk kunnen zijn.
Artikel | 7 min read

Hoe winkeliers dit seizoen vrolijk kunnen zijn.

Ontdek hoe detailhandelaars deze zomer een gedenkwaardige en toch betaalbare winkelervaring kunnen bezorgen in een klimaat waar de inflatie fors stijgt en het consumentenvertrouwen op zijn laagst is.

Drie nazorgstrategieën om de ervaring van klanten van detailhandelaars te verbeteren
Artikel | 5 min read

Drie nazorgstrategieën om de ervaring van klanten van detailhandelaars te verbeteren

Heb je wel eens ’s avonds laat een onlineaankoop gedaan waarna je je realiseerde dat je…

Waarom fintechbedrijven nu uitstekende digitale klantenservice moeten verzorgen

Waarom fintechbedrijven nu uitstekende digitale klantenservice moeten verzorgen

Wat is digitale klantenservice? En wat hebben fintechbedrijven eraan? Wij hebben nuttige tips en voorbeelden waarmee je je CX-strategie verbetert.

Zo bouw je je partnernetwerk op om groei te creëren
Artikel | 5 min read

Zo bouw je je partnernetwerk op om groei te creëren

Toen ik vorige maand de SaaStr Europe in Barcelona bijwoonde, voerde ik een reeks persoonlijke gesprekken…

Empathie opbouwen bij je klanten
Artikel | 3 min read

Empathie opbouwen bij je klanten

Empathie tonen voor nieuwe en bestaande klanten is essentieel geworden voor klantenservice, omdat de behoefte aan doordachte en efficiënte reacties is toegenomen.

Wat is werknemerservaring? Leidraad voor de toekomst van werk

Wat is werknemerservaring? Leidraad voor de toekomst van werk

Blijf op de hoogte van best practices voor werknemerservaringen voor de toekomst van werk.