Pers
Contact
Voor vragen van de media, analisten en aanvragen voor gastsprekers, neemt je contact met ons op.
press@zendesk.comPersberichten
-
Zendesk lanceert Conversational Commerce om naadloze, meer gepersonaliseerde winkelervaringen te bieden
11 mei 2023
-
Zendesk kondigt krachtige AI aan speciaal ontworpen voor slimme klantervaring
11 mei 2023
-
Meeslepende CX is de nieuwe manier om klanten te winnen en te behouden
19 januari 2023
-
Stijgende klantverwachtingen maken exceptionele service de standaard
8 september 2022
-
Zendesk luidt het tijdperk van conversational CRM in
11 mei 2022
IN HET NIEUWS
-
How Slack Swarming and Reacji Boost Premier Support at Zendesk
-
Most Companies Don’t Get What It Means To Deliver A Great Customer Experience
-
Zendesk CIO Looks to Scale IT as It Chases $1 Billion in Revenue
-
The CEO of $9.6 Billion Zendesk Explains Its Acquisition of Smooch and How Buying Startups Fits in with His Plan to Hit Billions in Revenue
-
Zendesk Acquires Smooch, Doubles Down on Support via Messaging Apps Like WhatsApp
-
Zendesk Acquires Conversational Platform Smooch, Launches New WhatsApp and Slack Integrations
-
Zendesk CEO: How customer expectations have changed in the past decade

Registeren voor e-mailmeldingen
Ontvang meldingen in je inbox met de nieuwste persberichten.
Over Zendesk
Ons bedrijf
Zendesk is een service-first CRM-bedrijf met producten voor support, sales en klantbetrokkenheid die zijn ontworpen om klantrelaties te verbeteren.
Creëer de beste klantenservice-ervaringen met Zendesk.
Managementteam weergevenProducten
Zendesk is gebaseerd op een simpel idee: klantensoftware ontwikkelen die eenvoudig in het gebruik en voor iedereen toegankelijk is. We hebben dit idee nog verder uitgewerkt, en bieden nu een serie producten aan die elkaar aanvullen om zo de klantrelaties te verbeteren, en die via een open ontwikkelingsplatform kunnen worden ingesloten en uitgebreid.
Onze producten kunnen eenvoudig worden gebruikt en geïmplementeerd. Onze producten geven organisaties de flexibiliteit om snel te kunnen handelen, zich op vernieuwing te kunnen richten en mee te groeien.
-
2007 Opgericht in Kopenhagen
-
2009 Verhuisd naar San Francisco
-
160 Landen en gebieden
-
40+ Ondersteunde talen
-
4.130 Werknemers
-
17 Locaties
- San Francisco, Californië, Verenigde Staten (HQ)
- Bangalore, India
- Berlijn, Duitsland
- Kopenhagen, Denemarken
- Dublin, Ierland
- Krakόw, Polen
- London, Verenigde Koninkrijk
- Madison, Wisconsin, Verenigde Staten
- Manila, Filipijnen
- Melbourne, Australië
- Mexico City, Mexico
- Montpellier, Frankrijk
- Montréal, Canada
- Parijs, Frankrijk
- São Paulo, Brazilië
- Singapore
- Tokyo, Japan
