
Een volledig nieuwe Suite, drastisch eenvoudig
Met dat doel voor ogen hebben we vandaag onze nieuwe Zendesk Suite gelanceerd, samen met onze uitgebreide messaging-oplossing.
Keuze van de redactie
Handleidingen, onderzoek en meer

Gartner’s voorspellingen voor 2021: CRM-klantenservice en -ondersteuning
Naarmate je benadering van klantenservice volwassener wordt, neemt de complexiteit van de problemen van je klanten toe.

Rapport: CX Kampioenen van Europa
Zendesk werkte samen met ESG Research om een framework rond de rijpheid van klantervaring te ontwikkelen. Ontdek hoe de CX Kampioenen van Europa CX-succes stimuleren.

Kies de klantenserviceoplossing die bij jouw bedrijf past
Je klantenserviceorganisatie klaarmaken voor succes is de eerste stap in de richting van het bieden van…
Bladeren in de bibliotheek
Wil je alles over een onderwerp weten? Dat hebben we geregeld.
De nieuwste verhalen

Een nieuwe definitie van wat klantervaring is voor een nieuw tijdperk – Trends op het gebied van klantervaring in Europa in 2021
In tijden van grote onzekerheid is communicatie het belangrijkste wat mensen willen. In het afgelopen jaar…

Hoe speel je in op nieuwe gewoontes in 2021
Veel bedrijven passen zich nu aan de enorme verandering in consumententrends aan die we in 2020 zagen.

Hoe verzorg je de toestroom van nieuwe digitale shoppers?
Wij zeggen welkom tegen de nieuwste digitale generatie. Als gevolg van de wereldwijde pandemie is er…

Een volledig nieuwe Suite, drastisch eenvoudig
Zendesk heeft de manier verbeterd waarop klantenservice-oplossingen worden ontworpen, ontwikkeld en geïmplementeerd.De nieuwe Suite biedt krachtige communicatietools in één drastisch eenvoudige oplossing die gemakkelijk aan te schaffen en gebruiken is.

Hoe klantenserviceteams profiteren van op kennis gerichte service
Wat is kennisgerichte support en waarom is dit zo belangrijk? Ontdek waarom een strategische inspanning om KCS op te bouwen je gehele bedrijf sterker maakt

Manieren om te innoveren in 2021 – en daarna
Laten we eerlijk zijn. De manier waarop we begin 2020 werkten, komt nooit meer terug. De…

5 soorten selfservice op het web (en hoe je die instelt)
Leer hoe je selfservice via het web implementeert om de ervaring en tevredenheid van je klanten aanzienlijk te verbeteren.

Hoe gamification de klantenservice naar een hoger niveau brengt
Guest blog vaan Christoph Auer-Welsbach, CEO & medeoprichter van Kaizo Exponentiële groei van de klantverwachtingen, een…