De best practices voor CX-kampioenen Artikel

De best practices voor CX-kampioenen

ESG Research heeft onderzocht waar bedrijven hun CX aan het verbeteren zijn – en waar ze achterop raken.

Service

Zo gebruik je Apple Messages for Business voor je klantenservice Artikel

Zo gebruik je Apple Messages for Business voor je klantenservice

Met Apple Messages for Business kun je contact maken met klanten op de Apple-apparaten en platforms die ze elke dag gebruiken.

De sleutel tot klantenservice in 2021: durf flexibeler te zijn Artikel

De sleutel tot klantenservice in 2021: durf flexibeler te zijn

De Covid-19-pandemie heeft impact gemaakt op de wereldeconomie Zowel bedrijven als klanten werden getroffen door lockdowns…

De toekomst van werk voor IT-teams is het ondersteunen van hybride personeelsbestanden Artikel

De toekomst van werk voor IT-teams is het ondersteunen van hybride personeelsbestanden

IT-teams krijgen niet altijd de waardering die ze verdienen voor het soepel laten draaien van het bedrijf. Daarnaast beschikken ze ook niet altijd over de tools die ze nodig hebben om effectief te werken en een naadloze ervaring te bieden.

Maak je bedrijf klaar voor de toekomst Artikel

Maak je bedrijf klaar voor de toekomst

In moeilijke tijden is niets belangrijker dan contact met andere mensen. Juist daarom was de wereldwijde…

Sales

Enterprise sales in het kort (+ 4 tips waarmee je je strategie een boost geeft) Artikel

Enterprise sales in het kort (+ 4 tips waarmee je je strategie een boost geeft)

Til je enterprise sales naar een hoger niveau.

Hoe je je waardevolste klantsegmenten kunt identificeren en ondersteunen Artikel

Hoe je je waardevolste klantsegmenten kunt identificeren en ondersteunen

Met segmentering ben je je beste klanten beter van dienst.

Wat is een sales-CRM? Artikel

Wat is een sales-CRM?

Wanneer over een CRM (customer relationship management) wordt gesproken, bedoelen de meeste mensen daar software of…

De ultieme gids over agile salesmanagement Artikel

De ultieme gids over agile salesmanagement

Ontdek de principes achter agile salesontwikkeling die kunnen worden toegepast om verkopers meer slagkracht te geven,…

Bedrijfscultuur

Een agile cultuur vormgeven Artikel

Een agile cultuur vormgeven

In 2020 had slechts 16% van executives er vertrouwen in dat de drive voor digitale transformatie…

Consumententrends tijdens The Great Reset: hoe willen we vooruit? Artikel

Consumententrends tijdens The Great Reset: hoe willen we vooruit?

Regeringen en bedrijven zijn bezig hoe ze weer kunnen opstarten na de lockdown. Er zijn veel…

De werknemerservaring van de toekomst is gepersonaliseerd Artikel

De werknemerservaring van de toekomst is gepersonaliseerd

Onlangs schreef ik voor Relate een stuk over zintuiglijke klantervaringen, waarin ik me voorstelde hoe software…

Een agile cultuur vormgeven Artikel

Een agile cultuur vormgeven

In 2020 had slechts 16% van executives er vertrouwen in dat de drive voor digitale transformatie…

Handleidingen, onderzoek en meer

Rapport: De staat van CX-volwassenheid bij middelgrote en grote bedrijven in Europa

Rapport: De staat van CX-volwassenheid bij middelgrote en grote bedrijven in Europa

Zendesk heeft in samenwerking met ESG Research een kader opgezet rondom CX-volwassenheid om bedrijven te helpen datagedreven beslissingen te nemen. Zie hoe je team ervoor staat.

Rapport: De staat van CX-volwassenheid bij MKB’s in Europa

Rapport: De staat van CX-volwassenheid bij MKB’s in Europa

Zendesk heeft in samenwerking met ESG Research een kader opgezet rondom CX-volwassenheid om bedrijven te helpen datagedreven beslissingen te nemen. Zie hoe je team ervoor staat.

Zo lever je geweldige klantenservice op Facebook

Zo lever je geweldige klantenservice op Facebook

Scroll naar beneden om onze whitepaper "Tips voor het leveren van een geweldige klantenservice op Facebook"…

De nieuwste verhalen

API’s in je CRM-systeem, wat betekent dit?

API’s in je CRM-systeem, wat betekent dit?

Het integreren van een nieuwe CRM software in je bedrijf kan best een spannende periode zijn.…

Het verschil tussen een live chat en een virtuele assistent

Het verschil tussen een live chat en een virtuele assistent

Beide zijn digitale vormen van klantenondersteuning, maar toch is een live chat en een virtuele assistent…

Klantloyaliteit verhogen – 4 essentiële principes

Klantloyaliteit verhogen – 4 essentiële principes

Nieuwe klanten binnenhalen is een belangrijk onderdeel van eender welke business. Maar dat betekent niet dat…

5 trends voor de chatbots van de toekomst

5 trends voor de chatbots van de toekomst

Chatbots zijn de nieuwste aanwinst op vlak van klantenservice. Tegenwoordig worden ze wijd gebruikt, en de…

Een proactief sales team met de juiste sales training

Een proactief sales team met de juiste sales training

Échte groei in de prestaties en vaardigheden van je sales team komt niet door het organiseren…

De kracht van reviews: hoe klantervaring beheer je bedrijf kan helpen

De kracht van reviews: hoe klantervaring beheer je bedrijf kan helpen

Mond-tot-mondreclame. Het klinkt wellicht als iets uit het pre-digitale tijdperk, maar het is nog nooit zo…

Inwerken van werknemers in je CRM

Inwerken van werknemers in je CRM

Het is zover – je hebt besloten om een nieuw CRM-systeem in jouw bedrijf te implementeren.…

Hoe blink je uit in klantenservice?

Hoe blink je uit in klantenservice?

Klantenservice – een belangrijk begrip voor een succesvol bedrijf. Er wordt vaak heen en weer met…