Service

Acht normen voor klantenservice om je bedrijf te verbeteren Artikel

Acht normen voor klantenservice om je bedrijf te verbeteren

Klantenservice is een belangrijke onderscheidende factor in het huidige concurrerende bedrijfsleven. Stel normen voor je klantenservice en werk ze regelmatig bij om je publiek tevreden te stellen en merkloyaliteit te stimuleren.

De ultieme gids voor klantsegmentatie voor supportteams Artikel

De ultieme gids voor klantsegmentatie voor supportteams

Klantsegmentatie is niet alleen voor marketing- en productteams. Zo werkt segmentatie voor je supportteam.

Zo gebruik je Apple Messages for Business voor je klantenservice Artikel

Zo gebruik je Apple Messages for Business voor je klantenservice

Met Apple Messages for Business kun je contact maken met klanten op de Apple-apparaten en platforms die ze elke dag gebruiken.

De sleutel tot klantenservice in 2021: durf flexibeler te zijn Artikel

De sleutel tot klantenservice in 2021: durf flexibeler te zijn

De Covid-19-pandemie heeft impact gemaakt op de wereldeconomie Zowel bedrijven als klanten werden getroffen door lockdowns…

Sales

Waarom je sales en klantenservice nu direct met elkaar moet verbinden Artikel

Waarom je sales en klantenservice nu direct met elkaar moet verbinden

Memorabele klantervaringen opbouwen is het modewoord in ieders hoofd. Maar wat betekent dat eigenlijk in de praktijk? En waarom is het belangrijk?

Wat is de buyer’s journey (aankooptraject in het Nederlands)? Definitie, stadia en voorbeelden Artikel

Wat is de buyer’s journey (aankooptraject in het Nederlands)? Definitie, stadia en voorbeelden

Verdiep je in het aankooptraject van je publiek, zodat je je sales- en marketinginspanningen kunt verbeteren.

Het leiden van een digitale transformatie Artikel

Het leiden van een digitale transformatie

Nu zowel klanten als werknemers de digitale economie omarmen, streven steeds meer bedrijven naar digitale transformatie.

Wat is social selling? Definitie, index en voorbeelden Artikel

Wat is social selling? Definitie, index en voorbeelden

Werk online aan je merkgeloofwaardigheid en je klantrelaties met social selling.

Bedrijfscultuur

De 3 sleutels tot succesvolle geautomatiseerde merkinteractie Artikel

De 3 sleutels tot succesvolle geautomatiseerde merkinteractie

De enige manier om uitzonderlijke conversationele CX op schaal te leveren, is via automatisering. Met zoveel op het spel, is het tijd dat we terugkeren naar de basis en de juiste fundering leggen voor geautomatiseerde merkinteractie.

Hoe live-commerce barrières voor klantervaringen kan doorbreken Artikel

Hoe live-commerce barrières voor klantervaringen kan doorbreken

Ontdek hoe het merk met live-commerce weer de controle krijgt en de algehele klantervaring verbetert.

Infographics: Chatbots en AI in de Benelux Infographic

Infographics: Chatbots en AI in de Benelux

Hoe kunnen banken het vertrouwen van de klant terugwinnen? Artikel

Hoe kunnen banken het vertrouwen van de klant terugwinnen?

Hoewel 2020 zeker de geschiedenis in zal gaan als het jaar dat onze economie op zijn…

Handleidingen, onderzoek en meer

Conversational data orchestration voor slimme en naadloze CX

Conversational data orchestration voor slimme en naadloze CX

Bekijk een korte inleiding in conversational data orchestration, mogelijk gemaakt door Zendesk.

CX TRENDS 2022 : Overheid

CX TRENDS 2022 : Overheid

Het is eindelijk tijd voor overheidsorganisaties om na te denken over de toekomst. Na meer dan…

CX TRENDS 2022: Reiswereld en horeca

CX TRENDS 2022: Reiswereld en horeca

Nu mensen weer reizen, is het voor bedrijven (en hun winstmarge) weer mogelijk om te groeien,…

De nieuwste verhalen

Weer of geen weer, het is tijd voor nieuwe integraties Artikel

Weer of geen weer, het is tijd voor nieuwe integraties

Weer of geen weer, de nieuwe app-integraties van Zendesk zijn beschikbaar. Lees hoe deze nieuwe integraties je sales- en supportteams van dienst kunnen zijn.

Gebruik online reviews in je voordeel: Draaiboek voor een bedrijf Artikel

Gebruik online reviews in je voordeel: Draaiboek voor een bedrijf

Wanneer heb je voor het laatst een nieuw restaurant bezocht of online een product gekocht zonder…

Steun deze Wereldvluchtelingendag de vluchtelingen Artikel

Steun deze Wereldvluchtelingendag de vluchtelingen

Wereldvluchtelingendag wordt elk jaar op 20 juni gehouden en is gewijd aan de bewustwording van de…

3 manieren om vertrouwen en klantrelaties op te bouwen door personalisatie

3 manieren om vertrouwen en klantrelaties op te bouwen door personalisatie

Ontdek hoe je klanten met behulp van uitgebreide informatie persoonlijk benadert en vertrouwen opbouwt via al je kanalen.

Wat is het verschil tussen WhatsApp en WhatsApp Business?

Wat is het verschil tussen WhatsApp en WhatsApp Business?

WhatsApp voor bedrijven WhatsApp is sinds de lancering in 2009 wereldwijd uitgegroeid tot de populairste messenger…

Hoe evalueer je chatbot-prestaties?

Hoe evalueer je chatbot-prestaties?

Wat doet een chatbot? Het doel van een chatbot is tweezijdig: je klanten de klok rond…

Welke invloed hebben chatbots op klantcommunicatie?

Welke invloed hebben chatbots op klantcommunicatie?

Chatbots zijn de toekomst van communicatie Je kan er niet meer naast kijken – steeds meer…

5 manieren om betere werknemerservaringen te bieden in de gezondheidszorg

5 manieren om betere werknemerservaringen te bieden in de gezondheidszorg

Goed ondersteunde werknemers leveren sneller betere zorg. Ontdek hoe je een werkomgeving realiseert waarin je team optimaal kan presteren.