Keuze van de redactie
Handleidingen, onderzoek en meer

Conversational data orchestration voor slimme en naadloze CX
Bekijk een korte inleiding in conversational data orchestration, mogelijk gemaakt door Zendesk.

CX TRENDS 2022 : Overheid
Het is eindelijk tijd voor overheidsorganisaties om na te denken over de toekomst. Na meer dan…

CX TRENDS 2022: Reiswereld en horeca
Nu mensen weer reizen, is het voor bedrijven (en hun winstmarge) weer mogelijk om te groeien,…
Zoek op onderwerp
Wil je meer weten? Wij hebben de informatie die je zoekt.
De nieuwste verhalen

Weer of geen weer, het is tijd voor nieuwe integraties
Weer of geen weer, de nieuwe app-integraties van Zendesk zijn beschikbaar. Lees hoe deze nieuwe integraties je sales- en supportteams van dienst kunnen zijn.
.jpg 260w, https://zen-marketing-assets.s3.us-west-2.amazonaws.com/images/emea/blog/EmailSystem-528+(2).jpg 520w, https://zen-marketing-assets.s3.us-west-2.amazonaws.com/images/emea/blog/EmailSystem-528+(2).jpg 780w, https://zen-marketing-assets.s3.us-west-2.amazonaws.com/images/emea/blog/EmailSystem-528+(2).jpg 330w, https://zen-marketing-assets.s3.us-west-2.amazonaws.com/images/emea/blog/EmailSystem-528+(2).jpg 660w, https://zen-marketing-assets.s3.us-west-2.amazonaws.com/images/emea/blog/EmailSystem-528+(2).jpg 990w)
Gebruik online reviews in je voordeel: Draaiboek voor een bedrijf
Wanneer heb je voor het laatst een nieuw restaurant bezocht of online een product gekocht zonder…

Steun deze Wereldvluchtelingendag de vluchtelingen
Wereldvluchtelingendag wordt elk jaar op 20 juni gehouden en is gewijd aan de bewustwording van de…

3 manieren om vertrouwen en klantrelaties op te bouwen door personalisatie
Ontdek hoe je klanten met behulp van uitgebreide informatie persoonlijk benadert en vertrouwen opbouwt via al je kanalen.

Wat is het verschil tussen WhatsApp en WhatsApp Business?
WhatsApp voor bedrijven WhatsApp is sinds de lancering in 2009 wereldwijd uitgegroeid tot de populairste messenger…

Hoe evalueer je chatbot-prestaties?
Wat doet een chatbot? Het doel van een chatbot is tweezijdig: je klanten de klok rond…

Welke invloed hebben chatbots op klantcommunicatie?
Chatbots zijn de toekomst van communicatie Je kan er niet meer naast kijken – steeds meer…

5 manieren om betere werknemerservaringen te bieden in de gezondheidszorg
Goed ondersteunde werknemers leveren sneller betere zorg. Ontdek hoe je een werkomgeving realiseert waarin je team optimaal kan presteren.