Wij zijn pas tevreden wanneer onze klanten dat ook zijn
De jaarlijkse softwareprijzen van G2 worden uitgereikt op basis van meer dan 2 miljoen gebruikersbeoordelingen. We zijn onze klanten dankbaar voor hun vertrouwen.
Handleidingen, onderzoek en meer

Zes manieren voor kleine en middelgrote retailers om de klantervaring te verbeteren
In de huidige concurrerende markt onderscheidt de retailer zich door gepersonaliseerde klantenservice. Dit ebook beschrijft best practices om je te helpen klanten te binden.

CX-trends voor de publieke sector
Ga in gesprek met je kiezers voor een naadloze openbare service-ervaring via verschillende kanalen.

Zendesk voor personenvervoer
Een verouderde infrastructuur is een grote uitdaging voor de sector personenvervoer. Ontdek hoe Zendesk bedrijven die personen vervoeren helpt nieuwe tools voor een moderne klantervaring in hun oude systemen te integreren.
Populaire gidsen
Wil je meer weten? Kies een onderwerp.
De nieuwste verhalen

Personenvervoersbedrijven hebben een moderne CX nodig
Er wordt steeds meer gereisd. Om hiervan te profiteren en levenslange loyale klanten te creëren, moeten luchtvaart-, cruise- en spoorwegmaatschappijen hun CX moderniseren.

Een CX-uitdaging: 3 manieren waarop nutsbedrijven kunnen investeren in hun klantenservice
Het afgelopen jaar is de stijging van energierekeningen in veel van onze dagelijkse gesprekken geslopen, of…

Hoe AI en data-analyse je bedrijf kunnen helpen de gepersonaliseerde service te bieden waar klanten om vragen
Met Zendesk en Amazon Web Services (AWS) kunnen bedrijven gepersonaliseerde klantervaringen op schaal leveren via een oplossing die met hen meegroeit en in hun bestaande IT-infrastructuur integreert.

Vanuit het oogpunt van de klant: Order to cash - de kwestie van integratie in de productie
Veel van de grootste fabrikanten zijn gegroeid door overnames. Dit gaat gepaard met samenbrengen van heel…

Waarom wachtwoordloze verificatie de sleutel tot een soepelere CX vormt
De recente explosie van Software-as-a-Service (SaaS)-tools en de snelle toename van digitale diensten betekent dat we…

Wisseling van getijden: Opkomst van D2C en waarom fabrikanten nu eerst aan de consument moeten denken
Als het gaat om het creëren van processen waarbij efficiënt kwaliteitsproducten worden gemaakt, heeft de productiesector…

IWD 2023: een ode aan vrouwen over de hele wereld die zich inzetten voor gelijkheid
Het thema van Internationale Vrouwendag (IWD) is dit jaar ‘Omarm gelijkheid’. En dat is precies waarvoor deze sterke vrouwen bij Zendesk zich inzetten, om zo de weg vrij te maken voor anderen.

AI wordt steeds meer geëvolueerder en naadlozer, maar hoe beïnvloedt het de CX in 2023?
Hedendaagse klanten verwachten van organisaties dat ze een snelle, naadloze klantervaring (CX) bieden die zowel gepersonaliseerd…