Het tijdperk van intelligente CX: Zendesk onthult nieuwe AI-mogelijkheden
Zendesk kondigt tijdens Relate 2023 nieuwe AI-mogelijkheden aan en presenteert diepgravend onderzoek waarmee bedrijven hun concurrenten voor kunnen blijven in een landschap dat alsmaar verandert.
Handleidingen, onderzoek en meer

Het IT-dilemma: een evenwicht vinden tussen gegevensprivacy en personalisering in klantervaringen
Trust is at odds with consumer expectations of personalization, according to new research. Here's how IT leaders are making sense of it.

Rapport: IT-leiders gaan nieuwe uitdagingen aan op het gebied van beveiliging, AI en CX
IT-leiders zijn verantwoordelijk voor het up-to-date houden van systemen en het beheren van beveiligingsproblemen. Nu de…

CX voor productiebedrijven 2023
Download het rapport CX voor productiebedrijven 2023 voor praktische informatie over CX, speciaal ontwikkeld voor producenten in de hedendaagse ultraconcurrerende omgeving.
Populaire gidsen
Wil je meer weten? Kies een onderwerp.
De nieuwste verhalen

De privacy van klanten beschermen in een wereld vol personalisering
Leer hoe CX- en beveiligingsteams samen kunnen werken om de privacy van de klant prioriteit te geven.

11 manieren om AI te gebruiken voor een betere werknemerservaring
AI kan de werknemerservaring verbeteren door de vaardigheden van werknemers uit te breiden, een einde te maken aan steeds terugkerende taken en nog veel meer. In onze AI-gids over werknemerservaring wordt uitgelegd hoe.

Vermijd deze 3 generatieve AI-valkuilen en wat je in plaats daarvan moet doen volgens IT-leiders
De race voor bedrijven om generatieve AI te omarmen is begonnen. IT-leiders kunnen voorop blijven door deze potentiële valkuilen te vermijden.

Geef klanttevredenheid een boost met behulp van Zendesk Customer Service Reports
Alle verzoeken die bij de klantenservice binnenkomen vertellen een waardevol verhaal over je klanten. Wat willen…

Zo verbeter je de Net Promoter Score van jouw organisatie.
Welk rapportcijfer krijgen jullie van jullie klanten? De Net Promoter Score (NPS) is binnen de branche…

Integreer Asana in Zendesk voor meer functionaliteit
Veel gebruikers van Zendesk maken ook gebruik van Asana. Het is daarom heel fijn dat beide…

Dit is waarom succesvolle organisaties Jira en Zendesk integreren
Om de best mogelijke klantenservice te kunnen verlenen is het heel belangrijk dat interne processen goed…

Zendesk als omnichannel CRM
Wij helpen organisaties bij het realiseren van een hoge klanttevredenheid en het behalen van de bedrijfsdoelstellingen.…