Klantervaring verbeteren

Deep learning versus zelflerende systemen: een eenvoudige manier om het verschil te begrijpen

Deep learning versus zelflerende systemen: een eenvoudige manier om het verschil te begrijpen

Zelflerende systemen en deep learning - je hebt vast wel eens gehoord van deze termen voor het beschrijven van kunstmatige intelligentie. Hier is een eenvoudige manier om het verschil te begrijpen

Klantervaring en COVID-19: welke flexibele bedrijven doen het anders?

Klantervaring en COVID-19: welke flexibele bedrijven doen het anders?

Ontdek wat de gegevens zeggen over hoe de succesvolste bedrijven zich aanpassen en innoveren om aan de behoeften van de klant te voldoen terwijl de pandemie voortschrijdt.

Vijf essentiële aandachtspunten bij het beoordelen van een messagingpartner

Vijf essentiële aandachtspunten bij het beoordelen van een messagingpartner

Zakelijke messaging is nog steeds nieuw, waardoor je bij het zoeken naar een messagingpartner niet altijd weet waar je op moet letten. Hieronder lees je wat belangrijk is.

Apple Chat en Google Business Messages: wat je moet weten over de twee nieuwste klantervaringskanalen

Apple Chat en Google Business Messages: wat je moet weten over de twee nieuwste klantervaringskanalen

Apple Business Chat en Google Business Messages zijn de nieuwste messaging-kanalen op het gebied van klantervaring. Bedrijven moeten er rekening mee houden.

Verkoop meer

Personaliseer je outreach bij elke schaalgrootte met geautomatiseerde betrokkenheid

Personaliseer je outreach bij elke schaalgrootte met geautomatiseerde betrokkenheid

Wij introduceren nieuwe automatiseringstools in Zendesk Sell om de betrokkenheid van prospects tijdens het salesproces te vergroten en salesteams te helpen gepersonaliseerde outreach-activiteiten voor leads efficiënter te maken.

De ultieme gids voor de automatisering van salesberichten Guide

De ultieme gids voor de automatisering van salesberichten

With this ebook, you’ll learn how to use an email automation tool to build a sales outreach process that saves time, keeps your messaging consistent, and connects you with leads the moment they’re ready to buy

Beste voordelen van CRM voor sales- en supportteams

Beste voordelen van CRM voor sales- en supportteams

CRM-software biedt met functies voor automatisering en organisatie de mogelijkheid aan salesteams om efficiënter te werken en hun klanten zorgvuldiger van dienst te zijn

Genereer snel leads met Sell en Reach Artikel

Genereer snel leads met Sell en Reach

Verkopers kunnen urenlang kanalen zoals LinkedIn doorzoeken op potentiële leads om aan hun pipeline toe te voegen. En zelfs dan is er geen garantie dat ze de juiste contactgegevens vinden voor de leads die ze genereren.

Handleidingen, onderzoek en meer

Vier belangrijke principes voor het ontwikkelen van de werknemerservaring Guide

Vier belangrijke principes voor het ontwikkelen van de werknemerservaring

Hoewel veel bedrijven vooruit kijken om zich een voorstelling te maken van hoe fysieke kantoren zullen functioneren, valt werken op afstand niet meer weg te denken. Hier lees je hoe je de ervaring van je medewerkers kunt ontwikkelen in het steeds veranderende nieuwe normaal

Gartner’s 9 Predictions for the Post-COVID Future of Work

Gartner’s 9 Predictions for the Post-COVID Future of Work

Gezien de realiteit van hoe COVID-19 werkplekken overal ter wereld heeft beïnvloed, is het verstandig om…

Aanpassing aan snelle veranderingen Guide

Aanpassing aan snelle veranderingen

De juiste persoonlijke klantervaringen aanbieden, is belangrijker dan ooit. Kleinere bedrijven moeten hun uiterste best doen…

De nieuwste verhalen

Marketing verandert na de pandemie – Lees hier hoe je voorop kunt blijven lopen

Marketing verandert na de pandemie – Lees hier hoe je voorop kunt blijven lopen

De marketingregels zoals we die kennen, worden herschreven. Door de wereldwijde Covid-19-pandemie is de volledige marketingmix…

Besluitvorming veranderen met realtime analyses

Besluitvorming veranderen met realtime analyses

Als je manager bij een klantenservice bent, weet je vast hoeveel problematische klantgesprekken per week op…

7 tips om je supportteams door 2020 (en daarna!) heen te slepen

7 tips om je supportteams door 2020 (en daarna!) heen te slepen

Tijd dus om die kristallen bol op te bergen. Als we iets hebben geleerd in 2020…

Hoe start-ups groeien door in klantervaring te investeren

Hoe start-ups groeien door in klantervaring te investeren

Het ecosysteem van start-ups in Europa heeft misschien nog een lange weg te gaan om de…

Info over ongeldigheidsverklaring van het Privacyschild door het Hof van Justitie van de Europese Unie

Info over ongeldigheidsverklaring van het Privacyschild door het Hof van Justitie van de Europese Unie

Het Hof van Justitie van de Europese Unie (HvJ EU) heeft op 16 juli 2020 uitspraak…

Je supportteam opschalen: 7 veelgestelde vragen en antwoorden

Je supportteam opschalen: 7 veelgestelde vragen en antwoorden

Veel kleine en middelgrote bedrijven vertrouwen op uiteenlopende systemen en meerdere tools om klantinformatie vast te…

Wat iedereen moet weten over geïntegreerde telefonische support

Wat iedereen moet weten over geïntegreerde telefonische support

Helaas hebben de meeste bedrijven geen geïntegreerde oplossing voor telefonische support. Het wordt tijd dat we ons licht laten schijnen op telefonische supportactiviteiten.

Technologie inzetten om de beste service te leveren als het erop aankomt

Technologie inzetten om de beste service te leveren als het erop aankomt

De gevolgen van COVID-19 voor klantenserviceteams zijn verstrekkend geweest. Voor servicemedewerkers in diverse sectoren, waaronder de…