CX bevindt zich op een kantelpunt – lees hier hoe IT-leiders zich kunnen voorbereiden

CX bevindt zich op een kantelpunt – lees hier hoe IT-leiders zich kunnen voorbereiden

Nu bedrijven steeds meer investeren in CX-technologie, kunnen IT-leiders dankzij hun unieke positie innovaties in CX bevorderen.

Service

CX-trends in Europa 2021 (2): Het aantal digitale interacties in Europa en het Verenigd Koninkrijk is hoger dan ooit

CX-trends in Europa 2021 (2): Het aantal digitale interacties in Europa en het Verenigd Koninkrijk is hoger dan ooit

Online bedrijven in sectoren zoals e-commerce, sociale media, entertainment en gaming stimuleren betrokkenheid met klanten. UITGELICHTE…

Waarom CX cruciaal is voor de nieuwe digitale wereld van financiële dienstverleners

Waarom CX cruciaal is voor de nieuwe digitale wereld van financiële dienstverleners

De aanvaarding van mobiele apparaten de afgelopen 20 jaar heeft het beeld van de financiële dienstverlening…

Een nieuwe definitie van wat klantervaring is voor een nieuw tijdperk – Trends op het gebied van klantervaring in Europa in 2021

Een nieuwe definitie van wat klantervaring is voor een nieuw tijdperk – Trends op het gebied van klantervaring in Europa in 2021

In tijden van grote onzekerheid is communicatie het belangrijkste wat mensen willen. In het afgelopen jaar…

Zendesk messaging: klantenservice in een digitale wereld

Zendesk messaging: klantenservice in een digitale wereld

Met Zendesk Messaging kun je waardevolle, menselijke gesprekservaringen aanbieden op je website, via mobiele apparaten en social media-apps.

Sales

Hoe je je waardevolste klantsegmenten kunt identificeren en ondersteunen Artikel

Hoe je je waardevolste klantsegmenten kunt identificeren en ondersteunen

Met segmentering ben je je beste klanten beter van dienst.

Wat is een sales-CRM? Artikel

Wat is een sales-CRM?

Wanneer over een CRM (customer relationship management) wordt gesproken, bedoelen de meeste mensen daar software of…

De ultieme gids over agile salesmanagement Artikel

De ultieme gids over agile salesmanagement

Ontdek de principes achter agile salesontwikkeling die kunnen worden toegepast om verkopers meer slagkracht te geven,…

Ontdek de kenmerken van een CRM: de voordelen voor jouw bedrijf Artikel

Ontdek de kenmerken van een CRM: de voordelen voor jouw bedrijf

Ontdek de kenmerken, functies, voordelen en nadelen van een CRM om optimale beslissingen te nemen voor jouw bedrijf.

Handleidingen, onderzoek en meer

De omslag naar digitaal: hoe middelgrote en grote bedrijven succes op het gebied van klantervaring in 2021 kunnen versnellen Guide

De omslag naar digitaal: hoe middelgrote en grote bedrijven succes op het gebied van klantervaring in 2021 kunnen versnellen

In 2020 moesten bedrijven hun manier van zakendoen ingrijpend transformeren, want door de impact van COVID-19…

De omslag naar digitaal: hoe MKB’s succes op het gebied van klantervaring in 2021 kunnen versnellen Guide

De omslag naar digitaal: hoe MKB’s succes op het gebied van klantervaring in 2021 kunnen versnellen

In 2020 moesten bedrijven hun manier van zakendoen ingrijpend transformeren, want door de impact van COVID-19…

De R.O.I. van CX-transformatie

De R.O.I. van CX-transformatie

Dit rapport van Forrester geeft CX- en IT-leiders de tools die ze nodig hebben om de voordelen, kosten en return on investment (R.O.I.) te berekenen voor een complete CX-transformatie van hun bedrijf.

De nieuwste verhalen

CX Trends in Europa (8): Kunstmatige intelligentie blijft een onderbenut hulpmiddel Infographic

CX Trends in Europa (8): Kunstmatige intelligentie blijft een onderbenut hulpmiddel

43 procent van de bedrijven in Europa is van mening dat de digitale transformatie als gevolg…

CX Trends en Europa (7): Bedrijven gaan steeds flexibeler werken Infographic

CX Trends en Europa (7): Bedrijven gaan steeds flexibeler werken

Werkomgevingen zijn tijdens de pandemie razendsnel veranderd. Steeds meer teams hebben nieuwe tools en processen ingevoerd…

CX Trends in Europa 2021 (6): Teams willen zich snel aanpassen en slimmer werken Infographic

CX Trends in Europa 2021 (6): Teams willen zich snel aanpassen en slimmer werken

In een wereld waarin gedecentraliseerd werken steeds normaler wordt, moeten bedrijven opnieuw nadenken over de manier…

Veranderend consumentensentiment drijft klanten naar digitaal in een wereld na Covid-19

Veranderend consumentensentiment drijft klanten naar digitaal in een wereld na Covid-19

2020 was een dramatisch jaar voor economieën overal ter wereld. Het bbp van Europa zal naar…

Europa 2021: The digital tipping point

Europa 2021: The digital tipping point

In ons Klantervaring-trends Rapport voor 2021 blijkt dat twee derde van de Europese besluitnemers zegt dat…

Stap voor stap een strategie invoeren waarin de klant centraal staat Artikel

Stap voor stap een strategie invoeren waarin de klant centraal staat

De klant heeft niet altijd gelijk, maar moet wel centraal staan binnen je bedrijf. Leer strategieën kennen om de klant centraal te stellen in je processen en kom te weten wat 'customer centricity' inhoudt.

Waarom is klantenservice zo belangrijk? Kom te weten hoe klantenservice bepalend is voor de resultaten van je bedrijf Artikel

Waarom is klantenservice zo belangrijk? Kom te weten hoe klantenservice bepalend is voor de resultaten van je bedrijf

Wat is klantenservice en waarom is het zo belangrijk? Empathie, transparantie en personalisering: daar verleid je de 'consument 4.0' mee.

5 succesvolle strategieën om de klantenservice van je bedrijf te verbeteren Artikel

5 succesvolle strategieën om de klantenservice van je bedrijf te verbeteren

6 succesvolle strategieën om je klantenservice te verbeteren: identificeer kritieke punten in de klantenservice van je bedrijf en voer actieplannen uit om ze te verbeteren