Sterkere klantrelaties opbouwen met messaging

Sterkere klantrelaties opbouwen met messaging

Graag introduceren wij Zendesk Messaging voor het web en mobiele apparaten, zodat je veelzijdige, moderne en geautomatiseerde gesprekservaringen in je website en apps kunt opnemen.

Klantervaring verbeteren

Word een CX-Kampioen — de beproefde werkwijzen voor jou en je team

Word een CX-Kampioen — de beproefde werkwijzen voor jou en je team

ESG Research zet de schijnwerper op hoe bedrijven hun CX naar een hoger niveau tillen — en waar ze achterlopen.

Deep learning versus zelflerende systemen: een eenvoudige manier om het verschil te begrijpen

Deep learning versus zelflerende systemen: een eenvoudige manier om het verschil te begrijpen

Zelflerende systemen en deep learning - je hebt vast wel eens gehoord van deze termen voor het beschrijven van kunstmatige intelligentie. Hier is een eenvoudige manier om het verschil te begrijpen

Bouw aan de beste klantervaringen met Facebook en Zendesk

Bouw aan de beste klantervaringen met Facebook en Zendesk

De apps van Facebook zijn bekende tools in ons dagelijks leven geworden. De overstap naar messaging is een natuurlijke verschuiving in de communicatie voor bedrijven. Zendesk maakt het gemakkelijker dan ooit om aan de slag te gaan.

Een gids voor je supportteam over de WhatsApp Business-app en -API

Een gids voor je supportteam over de WhatsApp Business-app en -API

Loopt je supportteam kansen mis omdat die geen WhatsApp heeft? Zo kun je je klantenservice een nieuwe impuls geven met de WhatsApp Business-app en -API.

Verkoop meer

Wat is een sales-CRM?

Wat is een sales-CRM?

Wanneer over een CRM (customer relationship management) wordt gesproken, bedoelen de meeste mensen daar software of…

Personaliseer je outreach bij elke schaalgrootte met geautomatiseerde betrokkenheid

Personaliseer je outreach bij elke schaalgrootte met geautomatiseerde betrokkenheid

Wij introduceren nieuwe automatiseringstools in Zendesk Sell om de betrokkenheid van prospects tijdens het salesproces te vergroten en salesteams te helpen gepersonaliseerde outreach-activiteiten voor leads efficiënter te maken.

De ultieme gids voor de automatisering van salesberichten Guide

De ultieme gids voor de automatisering van salesberichten

With this ebook, you’ll learn how to use an email automation tool to build a sales outreach process that saves time, keeps your messaging consistent, and connects you with leads the moment they’re ready to buy

Beste voordelen van CRM voor sales- en supportteams

Beste voordelen van CRM voor sales- en supportteams

CRM-software biedt met functies voor automatisering en organisatie de mogelijkheid aan salesteams om efficiënter te werken en hun klanten zorgvuldiger van dienst te zijn

Handleidingen, onderzoek en meer

Rapport: CX Kampioenen van Europa

Rapport: CX Kampioenen van Europa

Zendesk werkte samen met ESG Research om een framework rond de rijpheid van klantervaring te ontwikkelen. Ontdek hoe de CX Kampioenen van Europa CX-succes stimuleren.

Kies de klantenserviceoplossing die bij jouw bedrijf past

Kies de klantenserviceoplossing die bij jouw bedrijf past

Je klantenserviceorganisatie klaarmaken voor succes is de eerste stap in de richting van het bieden van…

Rapport van Forrester: The case for asynchronous messaging: Apple Business Chat, Facebook Messenger, WhatsApp

Rapport van Forrester: The case for asynchronous messaging: Apple Business Chat, Facebook Messenger, WhatsApp

IT-leiders spelen een leidende rol bij het leveren van uitstekende klant- en werknemerservaringen en het tegelijkertijd…

De nieuwste verhalen

Zie hoe de toekomst van retail er mogelijk uit gaat zien

Zie hoe de toekomst van retail er mogelijk uit gaat zien

Virtual Reality en Augmented Reality hebben de afgelopen jaren geleidelijk hun weg in de retailsector gevonden,…

Hoe gamification de klantenservice naar een hoger niveau brengt

Hoe gamification de klantenservice naar een hoger niveau brengt

Guest blog vaan Christoph Auer-Welsbach, CEO & medeoprichter van Kaizo Exponentiële groei van de klantverwachtingen, een…

Tegenslagen omzetten in voordelen: versnellen met CX-volwassenheid in Europa

Tegenslagen omzetten in voordelen: versnellen met CX-volwassenheid in Europa

De prestatiekloof tussen de leiders en de achterblijvers in klantervaring (CX) wordt groter en de versnelde…

Aanpassen aan veranderingen in de customer journey: conversational business wordt gemeengoed

Aanpassen aan veranderingen in de customer journey: conversational business wordt gemeengoed

De manier waarop mensen communiceren verandert voortdurend. Van het moment dat e-mail en sms-berichten via de…

Is je klantenserviceteam klaar voor de kerstperiode?

Is je klantenserviceteam klaar voor de kerstperiode?

Het is de mooiste tijd van het jaar, tenzij je in de wacht staat aan de…

Een bedrijfsgids voor Facebook Chat

Een bedrijfsgids voor Facebook Chat

Kanttekeningen bij Facebook Chat. Voor sommige bedrijven is Facebook Chat een geweldige opstap naar social en embedded messaging

Hoe je Instagram voor je bedrijf inzet

Hoe je Instagram voor je bedrijf inzet

De Messenger-API van Facebook ondersteunt nu Instagram, wat betekent dat bedrijven klantgesprekken kunnen beheren die beginnen in hun profiel, winkels en verhalen - met behulp van automatisering, live agenten en oplossingen zoals Zendesk.

Klanten blij maken met een moderne klantervaring

Klanten blij maken met een moderne klantervaring

De klant is veranderd, en dat geldt ook voor wat hij of zij verwacht van een…