Service

Acht normen voor klantenservice om je bedrijf te verbeteren Artikel

Acht normen voor klantenservice om je bedrijf te verbeteren

Klantenservice is een belangrijke onderscheidende factor in het huidige concurrerende bedrijfsleven. Stel normen voor je klantenservice en werk ze regelmatig bij om je publiek tevreden te stellen en merkloyaliteit te stimuleren.

De ultieme gids voor klantsegmentatie voor supportteams Artikel

De ultieme gids voor klantsegmentatie voor supportteams

Klantsegmentatie is niet alleen voor marketing- en productteams. Zo werkt segmentatie voor je supportteam.

Zo gebruik je Apple Messages for Business voor je klantenservice Artikel

Zo gebruik je Apple Messages for Business voor je klantenservice

Met Apple Messages for Business kun je contact maken met klanten op de Apple-apparaten en platforms die ze elke dag gebruiken.

De sleutel tot klantenservice in 2021: durf flexibeler te zijn Artikel

De sleutel tot klantenservice in 2021: durf flexibeler te zijn

De Covid-19-pandemie heeft impact gemaakt op de wereldeconomie Zowel bedrijven als klanten werden getroffen door lockdowns…

Sales

Waarom je sales en klantenservice nu direct met elkaar moet verbinden Artikel

Waarom je sales en klantenservice nu direct met elkaar moet verbinden

Memorabele klantervaringen opbouwen is het modewoord in ieders hoofd. Maar wat betekent dat eigenlijk in de praktijk? En waarom is het belangrijk?

Wat is de buyer’s journey (aankooptraject in het Nederlands)? Definitie, stadia en voorbeelden Artikel

Wat is de buyer’s journey (aankooptraject in het Nederlands)? Definitie, stadia en voorbeelden

Verdiep je in het aankooptraject van je publiek, zodat je je sales- en marketinginspanningen kunt verbeteren.

Het leiden van een digitale transformatie Artikel

Het leiden van een digitale transformatie

Nu zowel klanten als werknemers de digitale economie omarmen, streven steeds meer bedrijven naar digitale transformatie.

Wat is social selling? Definitie, index en voorbeelden Artikel

Wat is social selling? Definitie, index en voorbeelden

Werk online aan je merkgeloofwaardigheid en je klantrelaties met social selling.

Bedrijfscultuur

Hoe live-commerce barrières voor klantervaringen kan doorbreken Artikel

Hoe live-commerce barrières voor klantervaringen kan doorbreken

Ontdek hoe het merk met live-commerce weer de controle krijgt en de algehele klantervaring verbetert.

Infographics: Chatbots en AI in de Benelux Infographic

Infographics: Chatbots en AI in de Benelux

Hoe kunnen banken het vertrouwen van de klant terugwinnen? Artikel

Hoe kunnen banken het vertrouwen van de klant terugwinnen?

Hoewel 2020 zeker de geschiedenis in zal gaan als het jaar dat onze economie op zijn…

Een digitale transformatie van de klantervaring starten Artikel

Een digitale transformatie van de klantervaring starten

Ontdek wat het betekent om de klantervaring te transformeren en waarom het creëren van een engine voor klantinzichten en acties zo belangrijk is.

Handleidingen, onderzoek en meer

Het Zendesk Employee Experience Trends-rapport

Het Zendesk Employee Experience Trends-rapport

Ons Employee Experience Trends-rapport onderzoekt hoe bedrijven in 21 landen de collectieve kracht van hun mensen inzetten om te groeien.

Zendesk gebruiken voor HR

Zendesk gebruiken voor HR

Hoe bouw je aan de toekomst van je bedrijf met de huidige praktische beperkingen? De situatie…

Zendesk geeft Vimeo een flexibele oplossing om zijn klantenservice gemakkelijk te schalen

Zendesk geeft Vimeo een flexibele oplossing om zijn klantenservice gemakkelijk te schalen

Lees hoe Vimeo zijn agents de tools geeft die ze nodig hebben om zijn productiviteit en de klantervaring te verbeteren.

De nieuwste verhalen

Burn-outs bij externe agents voorkomen

Burn-outs bij externe agents voorkomen

Leer hoe je een burn-out bij externe agents kunt voorkomen en hoe je het welzijn en de verbondenheid van je team kunt ondersteunen.

Het is belangrijker dan ooit om op te schalen met CX. Zo doe je er je voordeel mee

Het is belangrijker dan ooit om op te schalen met CX. Zo doe je er je voordeel mee

Naarmate industrieën veranderen, staat bedrijfsgroei bovenaan de agenda. Opschalen met klantervaring kan de katalysator zijn die je bedrijf nodig heeft.

We hebben voorspellingen over de toekomst van klantervaring

We hebben voorspellingen over de toekomst van klantervaring

Doe mee aan Relate voor onze vijf voorspellingen over hoe klantervaring eruit zal zien in 2030.

Wat is Zendesk en hoe werkt het?

Wat is Zendesk en hoe werkt het?

Wat is Zendesk Zendesk is een platform dat jouw bedrijf ondersteunt op het vlak van klantenservice,…

Hoe werkt een online ticketsysteem?

Hoe werkt een online ticketsysteem?

Wat is een ticketsysteem? Het sorteren, ordenen en behandelen van supportaanvragen van klanten kan een enorme…

Wat is digitale transformatie en wat heb je eraan?

Wat is digitale transformatie en wat heb je eraan?

Wat betekent digitale transformatie? Niet enkel bedrijven, maar de hele wereld, ondergaan op dit moment een…

Waarom CX-teams geautomatiseerde privacytools nodig hebben Artikel

Waarom CX-teams geautomatiseerde privacytools nodig hebben

Kom te weten hoe automatisering van privacyworkflows een sterkere gegevensbeveiliging en grotere efficiëntie voor je CX-team bevordert.

Stappenplan: Hoe volg je een klantreis?

Stappenplan: Hoe volg je een klantreis?

Wat is een klantreis of customer journey? De weg die een potentiële klant doorloopt, van het…