Service

Acht normen voor klantenservice om je bedrijf te verbeteren
Artikel | 15 min read

Acht normen voor klantenservice om je bedrijf te verbeteren

Klantenservice is een belangrijke onderscheidende factor in het huidige concurrerende bedrijfsleven. Stel normen voor je klantenservice en werk ze regelmatig bij om je publiek tevreden te stellen en merkloyaliteit te stimuleren.

De ultieme gids voor klantsegmentatie voor supportteams
Artikel | 13 min read

De ultieme gids voor klantsegmentatie voor supportteams

Klantsegmentatie is niet alleen voor marketing- en productteams. Zo werkt segmentatie voor je supportteam.

Zo gebruik je Apple Messages for Business voor je klantenservice
Artikel | 7 min read

Zo gebruik je Apple Messages for Business voor je klantenservice

Met Apple Messages for Business kun je contact maken met klanten op de Apple-apparaten en platforms die ze elke dag gebruiken.

De sleutel tot klantenservice in 2021: durf flexibeler te zijn
Artikel | 4 min read

De sleutel tot klantenservice in 2021: durf flexibeler te zijn

De Covid-19-pandemie heeft impact gemaakt op de wereldeconomie Zowel bedrijven als klanten werden getroffen door lockdowns…

Sales

Waarom je sales en klantenservice nu direct met elkaar moet verbinden
Artikel | 3 min read

Waarom je sales en klantenservice nu direct met elkaar moet verbinden

Memorabele klantervaringen opbouwen is het modewoord in ieders hoofd. Maar wat betekent dat eigenlijk in de praktijk? En waarom is het belangrijk?

Wat is de buyer’s journey (aankooptraject in het Nederlands)? Definitie, stadia en voorbeelden
Artikel | 10 min read

Wat is de buyer’s journey (aankooptraject in het Nederlands)? Definitie, stadia en voorbeelden

Verdiep je in het aankooptraject van je publiek, zodat je je sales- en marketinginspanningen kunt verbeteren.

Het leiden van een digitale transformatie
Artikel | 8 min read

Het leiden van een digitale transformatie

Nu zowel klanten als werknemers de digitale economie omarmen, streven steeds meer bedrijven naar digitale transformatie.

Wat is social selling? Definitie, index en voorbeelden
Artikel | 11 min read

Wat is social selling? Definitie, index en voorbeelden

Werk online aan je merkgeloofwaardigheid en je klantrelaties met social selling.

Bedrijfscultuur

Manieren om giftige, digitale werkplekgewoonten te vermijden en telewerkers gelukkig en gezond te houden
Artikel | 6 min read

Manieren om giftige, digitale werkplekgewoonten te vermijden en telewerkers gelukkig en gezond te houden

Rex Fan, Lead Behavioural Insights Advisor bij Bupa UK, vertelt ons over de giftige digitale gewoonten op de werkplek waar we op moeten letten en die we moeten proberen te vermijden om een gezond evenwicht tussen werk en privéleven en geestelijk welzijn te bevorderen.

De 3 sleutels tot succesvolle geautomatiseerde merkinteractie
Artikel | 7 min read

De 3 sleutels tot succesvolle geautomatiseerde merkinteractie

De enige manier om uitzonderlijke conversationele CX op schaal te leveren, is via automatisering. Met zoveel op het spel, is het tijd dat we terugkeren naar de basis en de juiste fundering leggen voor geautomatiseerde merkinteractie.

Hoe live-commerce barrières voor klantervaringen kan doorbreken
Artikel | 4 min read

Hoe live-commerce barrières voor klantervaringen kan doorbreken

Ontdek hoe het merk met live-commerce weer de controle krijgt en de algehele klantervaring verbetert.

Infographics: Chatbots en AI in de Benelux

Infographics: Chatbots en AI in de Benelux

Handleidingen, onderzoek en meer

Hoe toonaangevende organisaties in de gezondheidszorg de ervaringen van hun patiënten en werknemers transformeren

Hoe toonaangevende organisaties in de gezondheidszorg de ervaringen van hun patiënten en werknemers transformeren

Ontdek hoe toonaangevende organisaties in de gezondheidszorg de uitdagingen in hun branche aanpakken en tegelijkertijd betere ervaringen creëren voor hun werknemers.

De ultieme guide voor CX in de detailhandel

De ultieme guide voor CX in de detailhandel

Ontdek zes best practices voor het creëren van uitmuntende klantervaringen in de detailhandel.

Waarom financiële dienstverleners nu in CX moeten investeren

Waarom financiële dienstverleners nu in CX moeten investeren

In deze guide onderzoeken we hoe financiële dienstverleners hun CX kunnen transformeren en tegelijkertijd kosten kunnen besparen.

De nieuwste verhalen

3 manieren waarop zorginstellingen de patiëntervaring verbeteren

3 manieren waarop zorginstellingen de patiëntervaring verbeteren

Een goede klantenservice in de gezondheidszorg is nu belangrijker dan ooit. Ontdek wat je kunt doen om voorbereid te zijn.

Zo verbetert technologische opschaling de klantervaring met behulp van gegevens
Artikel | 10 min read

Zo verbetert technologische opschaling de klantervaring met behulp van gegevens

Als je go-to-market (GTM)-teams gemakkelijk toegang hebben tot klantgegevens, kunt je een betere ervaring creëren voor je werknemers en klanten. Hier lees je hoe je GTM-teams toegang kunt geven tot belangrijke gegevens op verschillende klantplatforms en AVG-compliance kunt garanderen.

Hoe e-commercemerken conversationele AI gebruiken zodat klanten minder moeite hoeven te doen
Artikel | 6 min read

Hoe e-commercemerken conversationele AI gebruiken zodat klanten minder moeite hoeven te doen

Geen enkele klant wil dat een eenvoudige uitwisseling van informatie lastig verloopt. Ontdek waarom e-commercemerken conversationele AI als de oplossing zien.

Top 3 van zaken die retailers missen in digitale CX

Top 3 van zaken die retailers missen in digitale CX

Hoe kunnen retailers persoonlijke klantervaringen online bieden? En wat moet je weten om aan de verwachtingen van je klanten te voldoen? Bekijk onze toptips.

A+-integraties

A+-integraties

Hier zijn de nieuwe Zendesk app-integraties. Lees hoe deze nieuwe integraties je sales- en supportteams van dienst kunnen zijn.

Vijf strategieën die ervoor zorgen dat retourzendingen na Kerstmis geen nachtmerrie worden

Vijf strategieën die ervoor zorgen dat retourzendingen na Kerstmis geen nachtmerrie worden

Hoe kunnen detailhandelaars, nu het winkelhoogseizoen snel nadert, zich voorbereiden op een lawine aan retourzendingen en ervoor zorgen dat deze hausse geen gevolgen heeft voor hun omzet en klantenservice?

Een goede klantenservice is niet goed genoeg: 3 strategieën om competitief te blijven

Een goede klantenservice is niet goed genoeg: 3 strategieën om competitief te blijven

De resultaten van het CX Accelerator-rapport van 2022 zijn binnen: de vooruitgang stokt, zelfs toonaangevende klantenservice-organisaties hebben moeite om aan SLA's en de basisverwachtingen van klanten te voldoen.

CX Accelerator 2022 :  De evoluerende rol van supportmedewerkers

CX Accelerator 2022 : De evoluerende rol van supportmedewerkers