Overslaan naar belangrijkste inhoud

Best practices

2 min read

Spotlight op succes: We prijzen de winnaars van de Zendesk Partner Awards van 2023

Ontdek de verhalen achter het succes van onze diverse winnaars van de Zendesk Partner Awards van 2023.

Artikel
8 min read

Personeelsoptimalisatie: De ultieme guide voor 2024

Personeelsoptimalisatie maakt processen efficiënter en werknemers productiever, en biedt meer flexibiliteit met betrekking tot je omzet. Lees er hieronder meer over.

5 min read

Zo creëer je de perfecte weergave voor je app op de Marketplace

Door je weergave te optimaliseren, kun je niet alleen het aantal gebruikers van je app verhogen, maar er ook de juiste klanten voor vinden. Hier zijn een aantal manieren om je te onderscheiden.

Artikel
2 min read

Hoe AI bedrijven kan helpen zich in te dekken tegen onzekerheid

Voor bedrijven is veerkracht geen mantra, het is een must have. Daarom wenden veel bedrijven zich tot AI en tot hun CX-teams om hen te helpen door uitdagende tijden te navigeren.

Branches

Artikel
4 min read

Een revolutie in klantenservice: De kracht van opkomende technologieën ontketenen

In het snelle digitale landschap van vandaag streven bedrijven er voortdurend naar om de ervaringen met…

Artikel
2 min read

Bouwen of kopen: 5 redenen waarom bedrijven hun eigen oplossingen uiteindelijk toch opgeven voor Zendesk

Door de economische druk zijn bedrijven genoodzaakt hun kosten te beperken. Door CX-software te kopen, profiteer je van de allerbeste mogelijkheden zonder de kosten om ze helemaal opnieuw op te bouwen.

3 min read

Zo gebruik je AI om de kosten van klantenservice in de financiële dienstverlening te verlagen

Ontdek hoe je de kosten kunt verlagen zonder je klantervaring op te offeren.

Artikel
3 min read

Vanuit het oogpunt van de klant: Order to cash - de kwestie van integratie in de productie

Veel van de grootste fabrikanten zijn gegroeid door overnames. Dit gaat gepaard met samenbrengen van heel…

Tools

Artikel
15 min read

Wat zijn klantprofielen? Een complete gids, voorbeelden en gratis sjablonen

Gebruik gegevens om uitgebreide klantprofielen op te bouwen, zodat je relevantere, gepersonaliseerde ervaringen kunt bieden.

Artikel
13 min read

Wat is een salestrechter? Strategieën om er een te maken (+ voorbeelden en sjablonen)

Een salestrechter is onmisbaar om inzicht te krijgen in je salesstrategie. Ontdek hoe een salestrechter werkt en hoe je er een kunt bouwen om je conversies te verhogen.

Artikel
17 min read

30 e-mailsjablonen voor klantenservice en best practices voor contact met klanten

Gebruik deze e-mailsjablonen voor klantenservice in combinatie met software voor klantenondersteuning om je e-mailworkflows te versnellen, tijd te besparen en de efficiëntie op schaal te vergroten.

Artikel
23 min read

Scripts voor koud bellen: 14 voorbeelden, sjablonen en tips

Scripts voor koud bellen kunnen je helpen meer leads te krijgen en verkoopdoelstellingen te halen. Ontvang tips over hoe je effectieve scripts schrijft en maak je eigen script met onze gratis sjablonen die ook echt werken.

Inzichten van leidinggevenden

Artikel
4 min read

Hoe immersive CX met AI retailers kan helpen de loyaliteit van klanten voor zich te winnen

We kunnen minder met ons geld kopen dan voorheen. Prijzen blijven stijgen – de prijs van…

Artikel
5 min read

De rol van reviewbeheer in het transformeren van klantenservicebeheer

Terwijl bedrijven blijven verbeteren en concurreren in de zeer digitale, verbonden wereld van vandaag de dag,…

Artikel
4 min read

Waarom de toekomst van crypto op CX steunt

Sinds de release van Bitcoin in 2009 hebben cryptocurrencies (crypto's) de krantenkoppen gehaald. In de afgelopen…

Artikel
6 min read

COP27 en ESG: Waar bedrijven bij de conferentie van dit jaar op moeten letten

Het is tijd voor onze wake-up call. We worden gewaarschuwd dat we ons op het kantelpunt…

Handleidingen, onderzoek en meer

De kwantificeerbare impact van Zendesk AI

Ontdek in ons nieuwste rapport, uitgevoerd door Nucleus Research, hoe Zendesk AI organisaties kan helpen hun serviceactiviteiten te verbeteren.

De toekomst van serviceactiviteiten vormgeven met de oplossingen van Zendesk voor het beheer van werknemersbetrokkenheid

Ontdek hoe organisaties met de oplossingen van Zendesk voor het beheer van werknemersbetrokkenheid hun serviceactiviteiten kunnen verbeteren.

Service-efficiëntie optimaliseren: een gids met oplossingen van Zendesk voor personeelsbetrokkenheid

Learn about Zendesk's Workforce Management (WFM) and Quality Assurance (QA) key features and how they can help improve your customer service operations.

De nieuwste verhalen

Een beginnersguide voor generatieve AI voor bedrijven

Generatieve AI biedt ondersteuning bij het stroomlijnen van workflows, en bij het verbeteren van klantenservice en de prestaties van supportmedewerkers. Lees in onze guide hoe je deze AI-gedreven tools kunt gebruiken.

Wat is personeelsbeheer?

Als je werknemers hebt, heb je een strategie voor personeelsbeheer nodig. Onze gids gaat in op de basisprincipes van personeelsbeheer, of WFM, zodat je het in je bedrijf kunt implementeren.

Verhoog de kwaliteit van je klantenservice met Voice QA en QA for AI agents

Introducing the latest advancement in our AI-powered QA solutions: Voice QA and QA for AI agents, ensuring consistency across 100 percent of your support channels.

De kwantificeerbare impact van Zendesk AI

Ontdek in ons nieuwste rapport, uitgevoerd door Nucleus Research, hoe Zendesk AI organisaties kan helpen hun serviceactiviteiten te verbeteren.

Waarom AI-agents een enorme verandering voor CX betekenen

Autonome AI-agents worden de nieuwe frontlinie voor CX, want ze zijn direct inzetbaar en kunnen de overgrote meerderheid van de klantproblemen oplossen.

Het nieuwe tijdperk van AI-gedreven Workforce Engagement Management

Ontdek de nieuwste releases voor Zendesk QA en WFM en hoe ze je klantenservice kunnen verbeteren.

Zendesk maakt de ultieme klantervaring mogelijk met AI

Ontdek meer over de functies die zijn aangekondigd tijdens Relate 2024 en wat Zendesk belooft voor de klant- en werknemersbetrokkenheid in de toekomst.

Nieuw in Zendesk Workforce Management (WFM)

Bekijk de nieuwste integraties en verbeteringen binnen het Zendesk-platform.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.