Klantervaring verbeteren

Door de CIO-lens: 5 belangrijke trends in klantervaring voor 2020

Door de CIO-lens: 5 belangrijke trends in klantervaring voor 2020

Kom meer te weten over de trends op het gebied van klantervaring in 2020 en ontdek hoe CIO's zich in een unieke positie bevinden om hun bedrijf in de richting van klantgerichtheid te sturen.

Wat is een helpdesk?

Wat is een helpdesk?

Een helpdesk is een vaak over het hoofd geziene hoeksteen van een uitstekende klantenservice-ervaring, intern of extern. Hier is hoe deze je bedrijf ten goede kan komen

Hoe Sendcloud slim opschaalde toen het exponentieel groeide Guide

Hoe Sendcloud slim opschaalde toen het exponentieel groeide

Sendcloud helpt duizenden Europese mkb'ers bij het optimaliseren van hun webwinkels en hun koppeling met grote internationale vervoerders. Toen de activiteiten van Sendcloud groeiden, werd Zendesk Support Suite in gebruik genomen om de efficiëntie van de agenten te verbeteren en robuuste selfservice-opties aan te bieden.

5 soorten klantloyaliteitsprogramma’s

5 soorten klantloyaliteitsprogramma’s

Met loyaliteitsprogramma's, mits goed uitgevoerd en de klant centraal staat, kun je je bestaande klanten behouden en merkloyaliteit opbouwen

Verkoop meer

Personaliseer je outreach bij elke schaalgrootte met geautomatiseerde betrokkenheid

Personaliseer je outreach bij elke schaalgrootte met geautomatiseerde betrokkenheid

Wij introduceren nieuwe automatiseringstools in Zendesk Sell om de betrokkenheid van prospects tijdens het salesproces te vergroten en salesteams te helpen gepersonaliseerde outreach-activiteiten voor leads efficiënter te maken.

Beste voordelen van CRM voor sales- en supportteams

Beste voordelen van CRM voor sales- en supportteams

CRM-software biedt met functies voor automatisering en organisatie de mogelijkheid aan salesteams om efficiënter te werken en hun klanten zorgvuldiger van dienst te zijn

Genereer snel leads met Sell en Reach Artikel

Genereer snel leads met Sell en Reach

Verkopers kunnen urenlang kanalen zoals LinkedIn doorzoeken op potentiële leads om aan hun pipeline toe te voegen. En zelfs dan is er geen garantie dat ze de juiste contactgegevens vinden voor de leads die ze genereren.

Hoe Zendesk de klantervaring in 2020 transformeert Artikel

Hoe Zendesk de klantervaring in 2020 transformeert

We zijn blij om de officiële release van Support Suite, Sales Suite en Sunshine aan te kondigen

Handleidingen, onderzoek en meer

Gartner Magic Quadrant 2020 for the CRM Customer Engagement Center

Gartner Magic Quadrant 2020 for the CRM Customer Engagement Center

Zendesk wordt als leider aangewezen in het rapport Gartner Magic Quadrant 2020 for the CRM Customer…

Van Insights naar Explore: een gids voor verandermanagement Guide

Van Insights naar Explore: een gids voor verandermanagement

Je bedrijf is gegroeid en daardoor zijn je gegevens waarschijnlijk een grotere rol gaan spelen. Nu…

Gartner: De ervaring van werknemers verbeteren om te zorgen voor verbeteringen in de klantervaring

Gartner: De ervaring van werknemers verbeteren om te zorgen voor verbeteringen in de klantervaring

Marktleiders moeten zich realiseren hoe medewerkers de klantervaring beïnvloeden en directe maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dit correspondeert met de ervaring van de medewerkers

De nieuwste verhalen

Technologie inzetten om de beste service te leveren als het erop aankomt

Technologie inzetten om de beste service te leveren als het erop aankomt

De gevolgen van COVID-19 voor klantenserviceteams zijn verstrekkend geweest. Voor servicemedewerkers in diverse sectoren, waaronder de…

6 manieren om de kennis in je helpcenter optimaal in te zetten Guide

6 manieren om de kennis in je helpcenter optimaal in te zetten

De afgelopen drie maanden hebben zoekopdrachten in zelfservicesystemen in bijna alle grote Europese landen een piek…

Heropening van de detailhandel – het belang van een omnichannel-benadering ten aanzien van service

Heropening van de detailhandel – het belang van een omnichannel-benadering ten aanzien van service

Nu Europa volgens een gefaseerde regeling de lockdown-beperkingen begint te versoepelen, gaan de retailers langzaamaan weer…

Contentmanagement versus kennismanagement

Contentmanagement versus kennismanagement

De echte verschillen tussen contentmanagement en kennismanagement—spoilerwaarschuwing, voor het schalen van je bedrijfsvoering heb je het allebei nodig.

Waarom je bedrijf een verandermanagementplan nodig heeft Guide

Waarom je bedrijf een verandermanagementplan nodig heeft

Ontdek waarom verandermanagement belangrijk is voor het moreel van medewerkers en het succes van zakelijke veranderingen

Het mkb kan meer doen met minder in tijden van verandering

Het mkb kan meer doen met minder in tijden van verandering

Geen enkel bedrijfstype heeft de gevolgen van COVID-19 nadrukkelijker gemerkt dan het mkb. Maar er zijn kansen om te reageren op klanten op een manier die diepe indruk maakt.

Benchmark-snapshot: de impact van COVID-19 op de klantervaring

Benchmark-snapshot: de impact van COVID-19 op de klantervaring

Aanvragen van klanten zijn steeds afhankelijker van marktbewegingen, waardoor de druk op supportteams toeneemt omdat het ticketvolume schommelt tijdens de COVID-19-pandemie

Waarom een goede werknemerservaring de basis is van een goede klantervaring Guide

Waarom een goede werknemerservaring de basis is van een goede klantervaring

Een geweldige werknemerservaring geeft bedrijven ook een voorsprong bij het leveren van uitmuntende klantervaringen.