Service

Maak je bedrijf klaar voor de toekomst Artikel

Maak je bedrijf klaar voor de toekomst

In moeilijke tijden is niets belangrijker dan contact met andere mensen. Juist daarom was de wereldwijde…

Verbeter je e-commerce met oplossingen van Zendesk

Verbeter je e-commerce met oplossingen van Zendesk

Consumenten wereldwijd hebben hun shopgewoontes het afgelopen jaar drastisch veranderd, waardoor e-commerce een ongekende boost kreeg.…

De belangrijkste klantenservicevaardigheden voor 2021 Artikel

De belangrijkste klantenservicevaardigheden voor 2021

COVID-19 heeft klantenservice voorgoed veranderd. Wat begon als een wereldwijde gezondheidscrisis werd de katalysator achter de…

CX-trends in Europa 2021 (2): Het aantal digitale interacties in Europa en het Verenigd Koninkrijk is hoger dan ooit Infographic

CX-trends in Europa 2021 (2): Het aantal digitale interacties in Europa en het Verenigd Koninkrijk is hoger dan ooit

Online bedrijven in sectoren zoals e-commerce, sociale media, entertainment en gaming stimuleren betrokkenheid met klanten. UITGELICHTE…

Sales

Hoe je je waardevolste klantsegmenten kunt identificeren en ondersteunen Artikel

Hoe je je waardevolste klantsegmenten kunt identificeren en ondersteunen

Met segmentering ben je je beste klanten beter van dienst.

Wat is een sales-CRM? Artikel

Wat is een sales-CRM?

Wanneer over een CRM (customer relationship management) wordt gesproken, bedoelen de meeste mensen daar software of…

De ultieme gids over agile salesmanagement Artikel

De ultieme gids over agile salesmanagement

Ontdek de principes achter agile salesontwikkeling die kunnen worden toegepast om verkopers meer slagkracht te geven,…

Het Zendesk-rapport met salestrends  2021 Whitepaper

Het Zendesk-rapport met salestrends  2021

2020 heeft ongekende veranderingen met zich meegebracht. Door de pandemie is de manier waarop we leven, samenwerken en communiceren ingrijpend veranderd.

Bedrijfscultuur

Consumententrends tijdens The Great Reset: hoe willen we vooruit? Artikel

Consumententrends tijdens The Great Reset: hoe willen we vooruit?

Regeringen en bedrijven zijn bezig hoe ze weer kunnen opstarten na de lockdown. Er zijn veel…

Onze gids voor het creëren van een klantgerichte organisatiecultuur

Onze gids voor het creëren van een klantgerichte organisatiecultuur

De organisatiecultuur is de identiteit van je bedrijf. Leer hoe je een cultuur creëert die je klanten in het middelpunt zet.

CRM-analyse: gebruik de gegevens om beslissingen te nemen Artikel

CRM-analyse: gebruik de gegevens om beslissingen te nemen

Bekijk de 6 belangrijkste voordelen van CRM-analyse om assertievere beslissingen te nemen en de resultaten van een bedrijf te optimaliseren.

De invloed van maatschappelijke waarden op het gedrag van consumenten

De invloed van maatschappelijke waarden op het gedrag van consumenten

Uit onderzoek van Gartner blijkt dat gelijkwaardigheid nu voor het eerst de belangrijkste waarde is voor de consument.

Handleidingen, onderzoek en meer

Messaging best practices voor een betere klantenservice Guide

Messaging best practices voor een betere klantenservice

Tweeënveertig procent van de mensen over de hele wereld heeft een smartphone, en 87 procent van de deze mensen gebruikt messaging.

Draaiboek voor Flexibel Werken—hoe grotere bedrijven een concurrentievoordeel kunnen behalen met CX

Draaiboek voor Flexibel Werken—hoe grotere bedrijven een concurrentievoordeel kunnen behalen met CX

Flexibiliteit was vóór de pandemie al belangrijk, en is nu helemaal onmisbaar.

Het MKB Draaiboek voor Flexibel Werken—ga voor succes op de lange termijn

Het MKB Draaiboek voor Flexibel Werken—ga voor succes op de lange termijn

MKB's moeten leren beter in te spelen op de veranderende behoeften van hun klanten, zodat ze voorbereid zijn op onverwachte gebeurtenissen.

De nieuwste verhalen

Werknemerservaring in Europa 2021: hervorm de ervaring van je werknemers ook na de pandemie

Werknemerservaring in Europa 2021: hervorm de ervaring van je werknemers ook na de pandemie

2020 heeft bedrijven gedwongen volledig te blijven focussen op het beter bedienen van eindklanten en de…

Flexibele klantenservice Artikel

Flexibele klantenservice

Flexibiliteit en snel kunnen handelen: allerlei bedrijven in verschillende sectoren over de hele wereld hebben de…

De klantervaring van de toekomst: zo veranderen VR, AR en 5G klantenservice Artikel

De klantervaring van de toekomst: zo veranderen VR, AR en 5G klantenservice

De afgelopen 15 jaar is de markt in een steeds hoger tempo verrast door nieuwe technologie,…

5 manieren om loyale klanten te winnen via social media Artikel

5 manieren om loyale klanten te winnen via social media

            Social media zijn er zeker niet alleen voor tieners.

Hoe kunnen Europese e-commercebedrijven na de pandemie succesvol blijven?

Hoe kunnen Europese e-commercebedrijven na de pandemie succesvol blijven?

In het begin van 2020 had COVID-19 direct verstrekkende gevolgen voor de detailhandel. Door de lockdowns…

Zo stel je een klantenservicevisie op die werkt Artikel

Zo stel je een klantenservicevisie op die werkt

Uitmuntende klantenservice bieden is essentieel voor bedrijven die klanten langdurig aan zich willen binden.

Zakelijke tekstberichten voor klantenservice

Zakelijke tekstberichten voor klantenservice

Bij zakelijke tekstberichten gebruik je kanalen zoals sms en WhatsApp om gepersonaliseerde, handige en schaalbare klantenservice te bieden.

Futurum-rapport: Hoe je je CX verbetert door in de juiste digitale oplossing te investeren

Futurum-rapport: Hoe je je CX verbetert door in de juiste digitale oplossing te investeren

Futurum Research onthult waarom toonaangevende merken in nieuwe technologie investeren en hoe het Zendesk-platform zich onderscheidt van andere bedrijfsoplossingen.