Een volledig nieuwe Suite, drastisch eenvoudig

Een volledig nieuwe Suite, drastisch eenvoudig

Met dat doel voor ogen hebben we vandaag onze nieuwe Zendesk Suite gelanceerd, samen met onze uitgebreide messaging-oplossing.

Service

Waarom CX cruciaal is voor de nieuwe digitale wereld van financiële dienstverleners

Waarom CX cruciaal is voor de nieuwe digitale wereld van financiële dienstverleners

De aanvaarding van mobiele apparaten de afgelopen 20 jaar heeft het beeld van de financiële dienstverlening…

Zendesk messaging: klantenservice in een digitale wereld

Zendesk messaging: klantenservice in een digitale wereld

Met Zendesk Messaging kun je waardevolle, menselijke gesprekservaringen aanbieden op je website, via mobiele apparaten en social media-apps.

Bied klanten betere e-commerce-ervaringen met Zendesk en Shopify Artikel

Bied klanten betere e-commerce-ervaringen met Zendesk en Shopify

Geef je agenten direct toegang tot alle details en bestelinformatie van klanten, allemaal binnen Zendesk.

Ondersteuning van mobiele gamers daar waar zij zich bevinden, in de apps waar ze van houden Artikel

Ondersteuning van mobiele gamers daar waar zij zich bevinden, in de apps waar ze van houden

Unity en Zendesk werken samen voor ononderbroken klantenservice in mobiele games met de Zendesk SDK voor Unity

Sales

Hoe je je waardevolste klantsegmenten kunt identificeren en ondersteunen Artikel

Hoe je je waardevolste klantsegmenten kunt identificeren en ondersteunen

Met segmentering ben je je beste klanten beter van dienst.

Wat is een sales-CRM? Artikel

Wat is een sales-CRM?

Wanneer over een CRM (customer relationship management) wordt gesproken, bedoelen de meeste mensen daar software of…

De ultieme gids over agile salesmanagement Artikel

De ultieme gids over agile salesmanagement

Ontdek de principes achter agile salesontwikkeling die kunnen worden toegepast om verkopers meer slagkracht te geven,…

Sluit sneller deals met automatisering van je salesprocessen Artikel

Sluit sneller deals met automatisering van je salesprocessen

Ontdek hoe teams dankzij automatisering van salesprocessen 52% productiever zijn, 47% meer leads omzetten en 45% meer verwijzingen genereren.

Handleidingen, onderzoek en meer

Gartner’s voorspellingen voor 2021: CRM-klantenservice en -ondersteuning

Gartner’s voorspellingen voor 2021: CRM-klantenservice en -ondersteuning

Naarmate je benadering van klantenservice volwassener wordt, neemt de complexiteit van de problemen van je klanten toe.

Rapport: CX Kampioenen van Europa

Rapport: CX Kampioenen van Europa

Zendesk werkte samen met ESG Research om een framework rond de rijpheid van klantervaring te ontwikkelen. Ontdek hoe de CX Kampioenen van Europa CX-succes stimuleren.

Kies de klantenserviceoplossing die bij jouw bedrijf past

Kies de klantenserviceoplossing die bij jouw bedrijf past

Je klantenserviceorganisatie klaarmaken voor succes is de eerste stap in de richting van het bieden van…

De nieuwste verhalen

Een nieuwe definitie van wat klantervaring is voor een nieuw tijdperk – Trends op het gebied van klantervaring in Europa in 2021

Een nieuwe definitie van wat klantervaring is voor een nieuw tijdperk – Trends op het gebied van klantervaring in Europa in 2021

In tijden van grote onzekerheid is communicatie het belangrijkste wat mensen willen. In het afgelopen jaar…

Hoe speel je in op nieuwe gewoontes in 2021

Hoe speel je in op nieuwe gewoontes in 2021

Veel bedrijven passen zich nu aan de enorme verandering in consumententrends aan die we in 2020 zagen.

Hoe verzorg je de toestroom van nieuwe digitale shoppers? Artikel

Hoe verzorg je de toestroom van nieuwe digitale shoppers?

Wij zeggen welkom tegen de nieuwste digitale generatie. Als gevolg van de wereldwijde pandemie is er…

Een volledig nieuwe Suite, drastisch eenvoudig

Een volledig nieuwe Suite, drastisch eenvoudig

Zendesk heeft de manier verbeterd waarop klantenservice-oplossingen worden ontworpen, ontwikkeld en geïmplementeerd.De nieuwe Suite biedt krachtige communicatietools in één drastisch eenvoudige oplossing die gemakkelijk aan te schaffen en gebruiken is.

Hoe klantenserviceteams profiteren van op kennis gerichte service Artikel

Hoe klantenserviceteams profiteren van op kennis gerichte service

Wat is kennisgerichte support en waarom is dit zo belangrijk? Ontdek waarom een strategische inspanning om KCS op te bouwen je gehele bedrijf sterker maakt

Manieren om te innoveren in 2021 – en daarna Artikel

Manieren om te innoveren in 2021 – en daarna

Laten we eerlijk zijn. De manier waarop we begin 2020 werkten, komt nooit meer terug. De…

5 soorten selfservice op het web (en hoe je die instelt) Artikel

5 soorten selfservice op het web (en hoe je die instelt)

Leer hoe je selfservice via het web implementeert om de ervaring en tevredenheid van je klanten aanzienlijk te verbeteren.

Hoe gamification de klantenservice naar een hoger niveau brengt

Hoe gamification de klantenservice naar een hoger niveau brengt

Guest blog vaan Christoph Auer-Welsbach, CEO & medeoprichter van Kaizo Exponentiële groei van de klantverwachtingen, een…