Service

Maak je bedrijf klaar voor de toekomst Artikel

Maak je bedrijf klaar voor de toekomst

In moeilijke tijden is niets belangrijker dan contact met andere mensen. Juist daarom was de wereldwijde…

Verbeter je e-commerce met oplossingen van Zendesk

Verbeter je e-commerce met oplossingen van Zendesk

Consumenten wereldwijd hebben hun shopgewoontes het afgelopen jaar drastisch veranderd, waardoor e-commerce een ongekende boost kreeg.…

De belangrijkste klantenservicevaardigheden voor 2021 Artikel

De belangrijkste klantenservicevaardigheden voor 2021

COVID-19 heeft klantenservice voorgoed veranderd. Wat begon als een wereldwijde gezondheidscrisis werd de katalysator achter de…

CX-trends in Europa 2021 (2): Het aantal digitale interacties in Europa en het Verenigd Koninkrijk is hoger dan ooit Infographic

CX-trends in Europa 2021 (2): Het aantal digitale interacties in Europa en het Verenigd Koninkrijk is hoger dan ooit

Online bedrijven in sectoren zoals e-commerce, sociale media, entertainment en gaming stimuleren betrokkenheid met klanten. UITGELICHTE…

Sales

Hoe je je waardevolste klantsegmenten kunt identificeren en ondersteunen Artikel

Hoe je je waardevolste klantsegmenten kunt identificeren en ondersteunen

Met segmentering ben je je beste klanten beter van dienst.

Wat is een sales-CRM? Artikel

Wat is een sales-CRM?

Wanneer over een CRM (customer relationship management) wordt gesproken, bedoelen de meeste mensen daar software of…

De ultieme gids over agile salesmanagement Artikel

De ultieme gids over agile salesmanagement

Ontdek de principes achter agile salesontwikkeling die kunnen worden toegepast om verkopers meer slagkracht te geven,…

De 4 tips van een vicepresident voor een succesvolle salesmeeting Artikel

De 4 tips van een vicepresident voor een succesvolle salesmeeting

Onderzoek heeft uitgewezen dat de meerderheid van de senior managers van mening is dat vergaderingen onproductief en inefficiënt zijn. Onze handleiding laat zien hoe je een salesmeetings kunt leiden waar zowel jij als je vertegenwoordigers baat bij hebben.

Bedrijfscultuur

Consumententrends tijdens The Great Reset: hoe willen we vooruit? Artikel

Consumententrends tijdens The Great Reset: hoe willen we vooruit?

Regeringen en bedrijven zijn bezig hoe ze weer kunnen opstarten na de lockdown. Er zijn veel…

Hoe Zendesk een veranderende werkplek ondersteunt Guide

Hoe Zendesk een veranderende werkplek ondersteunt

Iedereen heeft het over de verwachtingen van werknemers en de dynamiek op de werkplek. Wat is de nieuwe rol van het kantoor?

De zakelijke voordelen van je medewerkers ondersteunen Artikel

De zakelijke voordelen van je medewerkers ondersteunen

            Het is geen geheim dat de werkplek het afgelopen jaar behoorlijk is veranderd.

Zo kunnen middelgrote tot grote bedrijven snel hun EX verbeteren Guide

Zo kunnen middelgrote tot grote bedrijven snel hun EX verbeteren

Bedrijven hebben de afgelopen 18 maanden ingrijpende veranderingen doorgevoerd in de manier waarop ze zaken doen.

Handleidingen, onderzoek en meer

Gids voor de Zendesk Marketplace Guide

Gids voor de Zendesk Marketplace

Als agents je klanten een uitstekende ervaring geven, is de kans groter dat ze iets bij je kopen.

Zendesks trendsrapport over werknemerservaring voor 2021 Guide

Zendesks trendsrapport over werknemerservaring voor 2021

Vrijwel van de ene dag op de andere werd de manier waarop we werken, samenwerken en contact houden veranderd door een wereldwijde pandemie.

Messaging best practices voor een betere klantenservice Guide

Messaging best practices voor een betere klantenservice

Tweeënveertig procent van de mensen over de hele wereld heeft een smartphone, en 87 procent van de deze mensen gebruikt messaging.

De nieuwste verhalen

De toekomst van werk voor IT-teams is het ondersteunen van hybride personeelsbestanden

De toekomst van werk voor IT-teams is het ondersteunen van hybride personeelsbestanden

IT-teams krijgen niet altijd de waardering die ze verdienen voor het soepel laten draaien van het bedrijf. Daarnaast beschikken ze ook niet altijd over de tools die ze nodig hebben om effectief te werken en een naadloze ervaring te bieden.

Beginnersgids voor het salesproces voor startups

Beginnersgids voor het salesproces voor startups

Speciaal voor oprichters van start-ups en salesteams: een spoedcursus over het salesproces, met de belangrijkste definities, technieken en best practices.

B2B-klantenservice: wat is het en hoe pak je het goed aan? Artikel

B2B-klantenservice: wat is het en hoe pak je het goed aan?

Het is een veel voorkomende mythe dat B2B-bedrijven minder aandacht hebben voor klantenservice dan hun B2C-tegenhangers.

Digitale klantervaring: 3 manieren om gepersonaliseerde support aan te bieden Artikel

Digitale klantervaring: 3 manieren om gepersonaliseerde support aan te bieden

Niets heeft de digitale verschuiving zo versneld als de recente pandemie. Bedrijven moesten al snel een…

Agile werkwijzen (3): klanten gebruiken steeds vaker messaging. Waarom doe jij dat niet? Artikel

Agile werkwijzen (3): klanten gebruiken steeds vaker messaging. Waarom doe jij dat niet?

Messaging was de grote uitblinker van 2020. Het gebruik van kanalen als WhatsApp en sms groeide dat jaar sneller dan alle andere.

Agile werkwijzen (2): Flexibilideid begint met selfservice Artikel

Agile werkwijzen (2): Flexibilideid begint met selfservice

Agile bedrijven zetten vol in op online helpcenters, en terecht. De informatie in zo’n helpcenter weerspiegelt de veranderende verwachtingen van hun klanten.

Digital-first klantenservice-goed voor je klanten en je winstmarge Artikel

Digital-first klantenservice-goed voor je klanten en je winstmarge

De manier waarop klanten verwachten met bedrijven te communiceren is veranderd.

Dit is hoe bedrijven vorig jaar sneller werden in het oplossen van problemen van klanten Artikel

Dit is hoe bedrijven vorig jaar sneller werden in het oplossen van problemen van klanten

Voor een klant die contact opneemt met een supportteam zijn er twee dingen belangrijk: hoe snel kan het probleem worden opgelost en hoe snel reageert het bedrijf op de hulpvraag