De rol van klantenservice tijdens een recessie
Artikel | 4 min read

De rol van klantenservice tijdens een recessie

Focus op waar je het hoogste rendement uit je service-investeringen kunt halen en maak gebruik van tools en functies die zowel een kosten- als tijdbesparing opleveren.

Service

Acht normen voor klantenservice om je bedrijf te verbeteren
Artikel | 15 min read

Acht normen voor klantenservice om je bedrijf te verbeteren

Klantenservice is een belangrijke onderscheidende factor in het huidige concurrerende bedrijfsleven. Stel normen voor je klantenservice en werk ze regelmatig bij om je publiek tevreden te stellen en merkloyaliteit te stimuleren.

De ultieme gids voor klantsegmentatie voor supportteams
Artikel | 13 min read

De ultieme gids voor klantsegmentatie voor supportteams

Klantsegmentatie is niet alleen voor marketing- en productteams. Zo werkt segmentatie voor je supportteam.

Zo gebruik je Apple Messages for Business voor je klantenservice
Artikel | 7 min read

Zo gebruik je Apple Messages for Business voor je klantenservice

Met Apple Messages for Business kun je contact maken met klanten op de Apple-apparaten en platforms die ze elke dag gebruiken.

De sleutel tot klantenservice in 2021: durf flexibeler te zijn
Artikel | 4 min read

De sleutel tot klantenservice in 2021: durf flexibeler te zijn

De Covid-19-pandemie heeft impact gemaakt op de wereldeconomie Zowel bedrijven als klanten werden getroffen door lockdowns…

Sales

Waarom je sales en klantenservice nu direct met elkaar moet verbinden
Artikel | 3 min read

Waarom je sales en klantenservice nu direct met elkaar moet verbinden

Memorabele klantervaringen opbouwen is het modewoord in ieders hoofd. Maar wat betekent dat eigenlijk in de praktijk? En waarom is het belangrijk?

Wat is de buyer’s journey (aankooptraject in het Nederlands)? Definitie, stadia en voorbeelden
Artikel | 10 min read

Wat is de buyer’s journey (aankooptraject in het Nederlands)? Definitie, stadia en voorbeelden

Verdiep je in het aankooptraject van je publiek, zodat je je sales- en marketinginspanningen kunt verbeteren.

Het leiden van een digitale transformatie
Artikel | 8 min read

Het leiden van een digitale transformatie

Nu zowel klanten als werknemers de digitale economie omarmen, streven steeds meer bedrijven naar digitale transformatie.

Wat is social selling? Definitie, index en voorbeelden
Artikel | 11 min read

Wat is social selling? Definitie, index en voorbeelden

Werk online aan je merkgeloofwaardigheid en je klantrelaties met social selling.

Bedrijfscultuur

Manieren om giftige, digitale werkplekgewoonten te vermijden en telewerkers gelukkig en gezond te houden
Artikel | 6 min read

Manieren om giftige, digitale werkplekgewoonten te vermijden en telewerkers gelukkig en gezond te houden

Rex Fan, Lead Behavioural Insights Advisor bij Bupa UK, vertelt ons over de giftige digitale gewoonten op de werkplek waar we op moeten letten en die we moeten proberen te vermijden om een gezond evenwicht tussen werk en privéleven en geestelijk welzijn te bevorderen.

De 3 sleutels tot succesvolle geautomatiseerde merkinteractie
Artikel | 7 min read

De 3 sleutels tot succesvolle geautomatiseerde merkinteractie

De enige manier om uitzonderlijke conversationele CX op schaal te leveren, is via automatisering. Met zoveel op het spel, is het tijd dat we terugkeren naar de basis en de juiste fundering leggen voor geautomatiseerde merkinteractie.

Hoe live-commerce barrières voor klantervaringen kan doorbreken
Artikel | 4 min read

Hoe live-commerce barrières voor klantervaringen kan doorbreken

Ontdek hoe het merk met live-commerce weer de controle krijgt en de algehele klantervaring verbetert.

Infographics: Chatbots en AI in de Benelux

Infographics: Chatbots en AI in de Benelux

Handleidingen, onderzoek en meer

Beheer kosten, ondersteun groei en stimuleer klantbehoud tijdens een recessie

Beheer kosten, ondersteun groei en stimuleer klantbehoud tijdens een recessie

In tijden van economische instabiliteit en onzekerheid worden klantenservicemanagers geconfronteerd met buitengewone uitdagingen. Deze zijn over…

Waarom je bedrijf de wetenschap achter sales nodig heeft

Waarom je bedrijf de wetenschap achter sales nodig heeft

Succesvolle sales wordt van oudsher beschouwd als een soort kunst, een vaardigheid waar ervaren salesagenten jarenlang…

Zo overbrug je de kloof tussen klantenservice en sales

Zo overbrug je de kloof tussen klantenservice en sales

In ons gratis e-book lees je hoe je je sales- en klantenserviceteams bij elkaar brengt, zodat je groei kunt stimuleren.

De nieuwste verhalen

Waarom het tijd is voor de publieke sector om zich aan te sluiten bij de digitale snelweg

Waarom het tijd is voor de publieke sector om zich aan te sluiten bij de digitale snelweg

Of we het nu leuk vinden of niet, recente gebeurtenissen hebben ons de digitale wereld in…

Waarom geweldige CX de sleutel tot succes is met open banking voor financiële dienstverleners
Artikel | 5 min read

Waarom geweldige CX de sleutel tot succes is met open banking voor financiële dienstverleners

Open banking stelt niet-bancaire organisaties in staat om financiële diensten aan klanten aan te bieden via…

De betaalervaring vernieuwen
Artikel | 5 min read

De betaalervaring vernieuwen

Het moment van afrekenen is voor retailers de belangrijkste fase van de customer journey en in…

3 manieren waarop AI-integraties de toekomst van retail vormgeven
Artikel | 5 min read

3 manieren waarop AI-integraties de toekomst van retail vormgeven

Bedrijven die een aantrekkelijkere retailervaring bieden, genieten een tot wel 7 procent hogere omzet dan gemiddeld,…

De kracht van conversationele AI in het bankwezen en de financiële wereld

De kracht van conversationele AI in het bankwezen en de financiële wereld

Bankfilialen waren vroeger gemeengoed in de meeste winkelstraten in Europa. Nu worden ze steeds zeldzamer naarmate…

De stilte doorbreken: Hoe AI een stem geeft aan slachtoffers van huiselijk geweld

De stilte doorbreken: Hoe AI een stem geeft aan slachtoffers van huiselijk geweld

Vernedering. Woede. Verdriet. Verraad. Pijn. Angst. Onrust. Schuldgevoel. Schaamte. Zelfverwijt. Ontkenning. Dit is slechts een fractie…

Een traktatie voor je team: nieuwe integraties
Artikel | 7 min read

Een traktatie voor je team: nieuwe integraties

Niets beter dan nieuwe app-integraties van Zendesk. Ontdek hoe deze integraties je sales- en supportteams van dienst kunnen zijn.

Zakelijke berichten met Slack en Zendesk
Artikel | 5 min read

Zakelijke berichten met Slack en Zendesk

Slack heeft de manier waarop we werken veranderd met productieve werkplekgesprekken en samenwerking. Zendesk helpt ons nu om alles bij elkaar te houden.