Overslaan naar belangrijkste inhoud

Artikel 3 min read

De AI-gedreven toekomst van CX en EX is aangebroken, en wij zijn je gids

We organiseren ons event Zendesk Relate van 16 tot en met 18 april in Las Vegas, boordevol inspirerende sprekers, waardevolle inzichten en bruikbare best practices.

Door Subarna Ganguly, Geschreven door een medewerker van Zendesk

Laatst gewijzigd 5 april 2024

AI is tegenwoordig van grote invloed op klantenservice. Tijdens Zendesk Relate delen we inzichten en best practices om je organisatie succesvol door de volgende golf van transformaties te leiden en je bedrijf voor te bereiden op door AI aangedreven service.

Je krijgt het perspectief, de connecties en de knowhow om zinvollere ervaringen te bieden en geautomatiseerde service te verlenen via de nieuwste digitale supportmedewerkers waar je klanten dol op zijn. Je leert ook hoe je supportmedewerkers en beheerders kunt uitrusten met kennis om slim en ethisch om te gaan met klantendata in de AI-gedreven toekomst van klantenservice.



Er wacht je een onvergetelijke persoonlijke ervaring

We organiseren een geweldig inspirerend event, waar we duizenden senior bedrijfsleiders, CX-, EX-, IT- en HR-professionals, Zendesk-partners, analisten en branche-experts samenbrengen voor drie spannende dagen in Las Vegas.

Je kunt kiezen uit meer dan 60 sessies over de populairste CX-onderwerpen van dit moment, waaronder interactieve breakout-sessies, interessante demo’s, inspirerende klantverhalen, leuke avondevents, spannende productintroducties, de visionaire Zendesk-roadmap, inspirerende netwerkmogelijkheden en krachtige keynotes van leiders op het gebied van klantervaring. Hier is een voorproefje:

  • Luister naar de keynote “De volgende stap: service transformeren met de kracht van AI” (Unveiling what’s next: revolutionizing service with the power of AI), van Zendesk CEO Tom Eggemeier.
  • Sluit je aan bij Zendesk CIO Craig Flower voor een gesprek met American Expediting CIO Kirk Serjeantson over “Bouwen aan de beste IT-serviceactiviteiten” (Building best-in-class IT service operations).
  • Robert Richman is auteur, expert op het gebied van bedrijfscultuur en mede-oprichter van Zappos Insights. Hij zal delen hoe een kleine website een miljoenenbedrijf werd en een draaiboek ontwikkelde voor het bieden van uitmuntende werknemerservaringen die zowel de klant als de winst ten goede komt.
  • We organiseren ook een gesprek met een beroemde gast (grote onthulling volgt binnenkort).

Klik hier voor het volledige driedaagse schema, waar je je agenda kunt personaliseren.



Om de concurrentie voor te blijven moeten CX-leiders bedreven raken in het begrijpen van en navigeren door zowel de uitdagingen als de kansen in deze nieuwe wereld van intelligente CX.

Als je niet persoonlijk aanwezig kunt zijn, kun je ons digitale event wereldwijd volgen, met vijf uitzendingen verspreid over 24 uur. De openingskeynote is te zien op je eigen scherm, in je eigen tijdzone. Bovendien zijn opnames van de keynote en geselecteerde sessies van de conferentie in Las Vegas on-demand beschikbaar.

Verwante verhalen

Artikel
8 min read

Personeelsoptimalisatie: De ultieme guide voor 2024

Personeelsoptimalisatie maakt processen efficiënter en werknemers productiever, en biedt meer flexibiliteit met betrekking tot je omzet. Lees er hieronder meer over.

Artikel
4 min read

Wat zijn Zendesk-formulieren

Bij Zendesk gebruiken we online formulieren die op de verschillende communicatiekanalen kunnen worden geïmplementeerd en waarmee…

Artikel
3 min read

Geef klanttevredenheid een boost met behulp van Zendesk Customer Service Reports

Alle verzoeken die bij de klantenservice binnenkomen vertellen een waardevol verhaal over je klanten. Wat willen…

Artikel
3 min read

Zo verbeter je de Net Promoter Score van jouw organisatie.

Welk rapportcijfer krijgen jullie van jullie klanten? De Net Promoter Score (NPS) is binnen de branche…