CX bevindt zich op een kantelpunt – lees hier hoe IT-leiders zich kunnen voorbereiden

CX bevindt zich op een kantelpunt – lees hier hoe IT-leiders zich kunnen voorbereiden

Nu bedrijven steeds meer investeren in CX-technologie, kunnen IT-leiders dankzij hun unieke positie innovaties in CX bevorderen.

Service

CX-trends in Europa 2021 (2): Het aantal digitale interacties in Europa en het Verenigd Koninkrijk is hoger dan ooit

CX-trends in Europa 2021 (2): Het aantal digitale interacties in Europa en het Verenigd Koninkrijk is hoger dan ooit

Online bedrijven in sectoren zoals e-commerce, sociale media, entertainment en gaming stimuleren betrokkenheid met klanten. UITGELICHTE…

Waarom CX cruciaal is voor de nieuwe digitale wereld van financiële dienstverleners

Waarom CX cruciaal is voor de nieuwe digitale wereld van financiële dienstverleners

De aanvaarding van mobiele apparaten de afgelopen 20 jaar heeft het beeld van de financiële dienstverlening…

Een nieuwe definitie van wat klantervaring is voor een nieuw tijdperk – Trends op het gebied van klantervaring in Europa in 2021

Een nieuwe definitie van wat klantervaring is voor een nieuw tijdperk – Trends op het gebied van klantervaring in Europa in 2021

In tijden van grote onzekerheid is communicatie het belangrijkste wat mensen willen. In het afgelopen jaar…

Zendesk messaging: klantenservice in een digitale wereld

Zendesk messaging: klantenservice in een digitale wereld

Met Zendesk Messaging kun je waardevolle, menselijke gesprekservaringen aanbieden op je website, via mobiele apparaten en social media-apps.

Sales

Hoe je je waardevolste klantsegmenten kunt identificeren en ondersteunen Artikel

Hoe je je waardevolste klantsegmenten kunt identificeren en ondersteunen

Met segmentering ben je je beste klanten beter van dienst.

Wat is een sales-CRM? Artikel

Wat is een sales-CRM?

Wanneer over een CRM (customer relationship management) wordt gesproken, bedoelen de meeste mensen daar software of…

De ultieme gids over agile salesmanagement Artikel

De ultieme gids over agile salesmanagement

Ontdek de principes achter agile salesontwikkeling die kunnen worden toegepast om verkopers meer slagkracht te geven,…

Ontdek de kenmerken van een CRM: de voordelen voor jouw bedrijf Artikel

Ontdek de kenmerken van een CRM: de voordelen voor jouw bedrijf

Ontdek de kenmerken, functies, voordelen en nadelen van een CRM om optimale beslissingen te nemen voor jouw bedrijf.

Handleidingen, onderzoek en meer

De omslag naar digitaal: hoe middelgrote en grote bedrijven succes op het gebied van klantervaring in 2021 kunnen versnellen Guide

De omslag naar digitaal: hoe middelgrote en grote bedrijven succes op het gebied van klantervaring in 2021 kunnen versnellen

In 2020 moesten bedrijven hun manier van zakendoen ingrijpend transformeren, want door de impact van COVID-19…

De omslag naar digitaal: hoe MKB’s succes op het gebied van klantervaring in 2021 kunnen versnellen Guide

De omslag naar digitaal: hoe MKB’s succes op het gebied van klantervaring in 2021 kunnen versnellen

In 2020 moesten bedrijven hun manier van zakendoen ingrijpend transformeren, want door de impact van COVID-19…

De R.O.I. van CX-transformatie

De R.O.I. van CX-transformatie

Dit rapport van Forrester geeft CX- en IT-leiders de tools die ze nodig hebben om de voordelen, kosten en return on investment (R.O.I.) te berekenen voor een complete CX-transformatie van hun bedrijf.

De nieuwste verhalen Pagina 2

Cohortanalyse: Wat is het en waarom kan het jou helpen om je klanten te begrijpen? Artikel

Cohortanalyse: Wat is het en waarom kan het jou helpen om je klanten te begrijpen?

Cohortanalyse: Leer hoe je een cohortanalyse uitvoert om het gedrag van je klanten te begrijpen, hun ervaring te verbeteren en de competitiviteit van je bedrijf te vergroten.

UX voor E-commerce: hoe kun je je verkoopcijfers verbeteren? Artikel

UX voor E-commerce: hoe kun je je verkoopcijfers verbeteren?

Ontdek wat UX voor e-commerce inhoudt en wat de voordelen zijn. Verhoog je sales door de gebruikerservaring op de voorgrond te plaatsen.

Waarom is klantenservice essentieel voor de relatie tussen je bedrijf en zijn klanten? Artikel

Waarom is klantenservice essentieel voor de relatie tussen je bedrijf en zijn klanten?

Wat is klantenservice en hoe werkt het? De voordelen van een klantenservice die is ontworpen om de band tussen klant en bedrijf te versterken

Typen klantenservice 6 stappen voor je team om voor te bereiden Artikel

Typen klantenservice 6 stappen voor je team om voor te bereiden

Leer stap voor stap wat een klantenservicetraining voor je werknemers kan doen! Hoe kun je je inzetten en wat zijn de belangrijkste thema's op dit gebied?

CX-trends in Europa 2021 (5): Aanschaffen van technologie: aanpassen of achterblijven? Infographic

CX-trends in Europa 2021 (5): Aanschaffen van technologie: aanpassen of achterblijven?

De meeste bedrijven in Europa en het Verenigd Koninkrijk zijn van plan meer technologie te gaan…

Typen klantenservice: wees op de hoogte van de methoden, technieken en innovaties in de sector Artikel

Typen klantenservice: wees op de hoogte van de methoden, technieken en innovaties in de sector

Ontdek wat de belangrijkste soorten klantenservice zijn, leer meer over technieken, verschillende benaderingsstijlen en wat er nieuw is op dit gebied.

Wat is een klantenservicescript en hoe maak je er één in vijf eenvoudige stappen Artikel

Wat is een klantenservicescript en hoe maak je er één in vijf eenvoudige stappen

Begrijp hoe een klantenservicescript is opgesteld en bekijk in een aantal eenvoudige stappen hoe je er één voor jouw bedrijf kunt maken.

Ken de vier servicemodellen voor klantbegeleiding! Artikel

Ken de vier servicemodellen voor klantbegeleiding!

Menselijke service of geautomatiseerde oplossingen? Leer over servicemodellen en wanneer je ze kunt gebruiken om klantbegeleiding te bevorderen.

Salesteammanagement: wat is het en wat zijn de voordelen ervan? Artikel

Salesteammanagement: wat is het en wat zijn de voordelen ervan?

Neem ALLE twijfels weg over salesteammanagement: wat het is, hoe je het kunt plannen + aanwijzing voor de technologische oplossing om het werk (veel) gemakkelijker te maken.

Kunstmatige intelligentie (AI) voor klantenservice: wat is het, hoe gebruik je het en wat is de impact ervan binnen het bedrijf? Artikel

Kunstmatige intelligentie (AI) voor klantenservice: wat is het, hoe gebruik je het en wat is de impact ervan binnen het bedrijf?

GIDS met alles over kunstmatige intelligentie bij klantenservice Wat is het, hoe gebruik je het en wat is de impact ervan binnen het bedrijf? Voordelen en toepassingen

Drie uitstekende voorbeelden van kennismanagement om je te inspireren! Artikel

Drie uitstekende voorbeelden van kennismanagement om je te inspireren!

Goed ontwerp, eenvoudige navigatie en gemakkelijke toegang tot informatie. Bekijk voorbeelden van kennismanagement en goede praktijkvoorbeelden

Stroomdiagram van de klantenservice: bekijk wat het is, waar het toe dient en hoe je het kunt maken Artikel

Stroomdiagram van de klantenservice: bekijk wat het is, waar het toe dient en hoe je het kunt maken

Klantenservice optimaliseren, processen standaardiseren, klanttevredenheid verhogen. Zie het belang van een stroomdiagram van de klantenservice en hoe je er een kunt maken

Customer Success-functie: ken de belangrijkste activiteiten en het belang van deze functie in een bedrijf Artikel

Customer Success-functie: ken de belangrijkste activiteiten en het belang van deze functie in een bedrijf

Behoud inkomsten en bevorder het succes van klanten. Lees meer over de activiteiten van de functie Customer Success en waarom het belangrijk is deze functie in uw bedrijf te hebben.

Verkoopstrategie voor diensten: 6 tips om de verkoop van je oplossingen te verhogen Artikel

Verkoopstrategie voor diensten: 6 tips om de verkoop van je oplossingen te verhogen

Bekijk 6 tips voor verkoopstrategieën voor diensten en ontdek welke je kunt gebruiken om de resultaten van je bedrijf te verbeteren.

Hoe je klantbetrokkenheid kunt bevorderen: 4 technieken om de relatie van je klanten met je merk te verstevigen Artikel

Hoe je klantbetrokkenheid kunt bevorderen: 4 technieken om de relatie van je klanten met je merk te verstevigen

Begrijp wat klantbetrokkenheid is, wat de voordelen zijn van investeren in dergelijke strategieën en 4 technieken om klantbetrokkenheid te bevorderen.

CRM-analyse: gebruik de gegevens om beslissingen te nemen Artikel

CRM-analyse: gebruik de gegevens om beslissingen te nemen

Bekijk de 6 belangrijkste voordelen van CRM-analyse om assertievere beslissingen te nemen en de resultaten van een bedrijf te optimaliseren.

2020: 6 nieuwe salestrends die je kunt gebruiken om je resultaten te optimaliseren Artikel

2020: 6 nieuwe salestrends die je kunt gebruiken om je resultaten te optimaliseren

Omnichannel, personalisering en zelfs aankopen via spraakapparaten: leer de meest relevante trends kennen om in 2020 en in de nabije toekomst meer te verkopen

Wat is customer engagement en waarom is deze indicator zo belangrijk voor je bedrijf? Artikel

Wat is customer engagement en waarom is deze indicator zo belangrijk voor je bedrijf?

Ontdek wat customer engagement inhoudt, waarom deze indicator zo belangrijk is en wat de drie voordelen zijn als je het in je bedrijf toepast.

CX-trends in Europa 2021 (4): In onzekere tijden draait alles om flexibiliteit Infographic

CX-trends in Europa 2021 (4): In onzekere tijden draait alles om flexibiliteit

Agents en managers zijn het eens dat flexibiliteit op dit moment erg belangrijk is. Door de…

CX-trends in Europa 2021 (3): Bedrijven die goed presteren bieden doorgaans omnichannel-support Infographic

CX-trends in Europa 2021 (3): Bedrijven die goed presteren bieden doorgaans omnichannel-support

Vorig jaar introduceerden veel bedrijven in recordtempo nieuwe technologieën en tools. 56 procent van de voor…