Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 2

Een beginnersguide voor generatieve AI voor bedrijven

Generatieve AI biedt ondersteuning bij het stroomlijnen van workflows, en bij het verbeteren van klantenservice en de prestaties van supportmedewerkers. Lees in onze guide hoe je deze AI-gedreven tools kunt gebruiken.

Wat is personeelsbeheer?

Als je werknemers hebt, heb je een strategie voor personeelsbeheer nodig. Onze gids gaat in op de basisprincipes van personeelsbeheer, of WFM, zodat je het in je bedrijf kunt implementeren.

Verhoog de kwaliteit van je klantenservice met Voice QA en QA for AI agents

Introducing the latest advancement in our AI-powered QA solutions: Voice QA and QA for AI agents, ensuring consistency across 100 percent of your support channels.

De kwantificeerbare impact van Zendesk AI

Ontdek in ons nieuwste rapport, uitgevoerd door Nucleus Research, hoe Zendesk AI organisaties kan helpen hun serviceactiviteiten te verbeteren.

Waarom AI-agents een enorme verandering voor CX betekenen

Autonome AI-agents worden de nieuwe frontlinie voor CX, want ze zijn direct inzetbaar en kunnen de overgrote meerderheid van de klantproblemen oplossen.

Het nieuwe tijdperk van AI-gedreven Workforce Engagement Management

Ontdek de nieuwste releases voor Zendesk QA en WFM en hoe ze je klantenservice kunnen verbeteren.

Zendesk maakt de ultieme klantervaring mogelijk met AI

Ontdek meer over de functies die zijn aangekondigd tijdens Relate 2024 en wat Zendesk belooft voor de klant- en werknemersbetrokkenheid in de toekomst.

Nieuw in Zendesk Workforce Management (WFM)

Bekijk de nieuwste integraties en verbeteringen binnen het Zendesk-platform.

Communiceren, samenwerken, verbinden: Wat ik geleerd heb in mijn tijd als Zendesk Partner

Ontdek hier hoe je het meeste uit je samenwerking met Zendesk haalt.

Menselijke klantenservice: AI inzetten om klantrelaties te verbeteren

Geweldige klantervaringen gaan over het maken van persoonlijke connecties. Ontdek waarom menselijke klantenservice belangrijk is en hoe je AI kunt gebruiken om deze te verbeteren.

Introductie van 's werelds meest complete CX-oplossing voor het AI-tijdperk

Zendesk is opgericht vanuit de overtuiging dat CX beter kan met een eenvoudige, gebruiksvriendelijke oplossing in…

2 min read

Spotlight op succes: We prijzen de winnaars van de Zendesk Partner Awards van 2023

Ontdek de verhalen achter het succes van onze diverse winnaars van de Zendesk Partner Awards van 2023.

De toekomst van serviceactiviteiten vormgeven met de oplossingen van Zendesk voor het beheer van werknemersbetrokkenheid

Ontdek hoe organisaties met de oplossingen van Zendesk voor het beheer van werknemersbetrokkenheid hun serviceactiviteiten kunnen verbeteren.

Service-efficiëntie optimaliseren: een gids met oplossingen van Zendesk voor personeelsbetrokkenheid

Learn about Zendesk's Workforce Management (WFM) and Quality Assurance (QA) key features and how they can help improve your customer service operations.

Zendesk + Ultimate: een nieuwe servicestandaard met AI-supportmedewerkers

Door de overname heeft Zendesk het meest complete AI-aanbod voor CX op de markt.

De voordelen van een AI-gedreven workforce engagement management-oplossing

Ontdek hoe investeren in een AI-gedreven workforce engagement management-oplossing (WEM) je serviceactiviteiten een boost kan geven.

Sjabloon voor personeelsplanning: 7 voorbeelden + tips

Zonder een uitgebreide checklist kan zelfs de beste strategie mislukken. Verbeter je organisatiestrategie met onze zeven sjablonen voor personeelsplanning.

Artikel
8 min read

Personeelsoptimalisatie: De ultieme guide voor 2024

Personeelsoptimalisatie maakt processen efficiënter en werknemers productiever, en biedt meer flexibiliteit met betrekking tot je omzet. Lees er hieronder meer over.

Artikel
3 min read

De AI-gedreven toekomst van CX en EX is aangebroken, en wij zijn je gids

We organiseren ons event Zendesk Relate van 16 tot en met 18 april in Las Vegas, boordevol inspirerende sprekers, waardevolle inzichten en bruikbare best practices.

Zendesk rondt de overname van Klaus af

CX-leider versnelt groei in workforce engagement management (WEM) en voegt AI-gedreven kwaliteitsgarantie (QA) toe om bedrijven te helpen intelligente klantervaringen te leveren.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.