Wij zijn pas tevreden wanneer onze klanten dat ook zijn

Wij zijn pas tevreden wanneer onze klanten dat ook zijn

De jaarlijkse softwareprijzen van G2 worden uitgereikt op basis van meer dan 2 miljoen gebruikersbeoordelingen. We zijn onze klanten dankbaar voor hun vertrouwen.

Service

Waarom tech-managers zich moeten richten op zowel de klant- als de werknemerservaring
Artikel | 6 min read

Waarom tech-managers zich moeten richten op zowel de klant- als de werknemerservaring

Colleen Berube, CIO en SVP of Operations bij Zendesk, licht toe hoe de klant- en werknemerservaring onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.

Je klantenbestand behouden tijdens een recessie
Artikel | 4 min read

Je klantenbestand behouden tijdens een recessie

Tijdens een recessie zijn er stappen die je kunt nemen om je bestaande klantenbestand te behouden en zelfs te laten groeien. Versterk de relatie met je klanten door ze naadloze, gepersonaliseerde CX te bieden op al je kanalen.

Boost je omzet tijdens een recessie
Artikel | 4 min read

Boost je omzet tijdens een recessie

Ouderwetse platforms bieden slechts beperkt mogelijkheden om groei te stimuleren. Maak van alledaagse interacties persoonlijke en buitengewone kansen om inkomsten te genereren.

De rol van klantenservice tijdens een recessie
Artikel | 4 min read

De rol van klantenservice tijdens een recessie

Voorbereiden op verandering is een permanente taak. Focus op waar je het hoogste rendement uit je service-investeringen kunt halen en maak gebruik van tools en functies die zowel een kosten- als tijdbesparing opleveren.

Sales

Waarom je sales en klantenservice nu direct met elkaar moet verbinden
Artikel | 3 min read

Waarom je sales en klantenservice nu direct met elkaar moet verbinden

Memorabele klantervaringen opbouwen is het modewoord in ieders hoofd. Maar wat betekent dat eigenlijk in de praktijk? En waarom is het belangrijk?

Wat is de buyer’s journey (aankooptraject in het Nederlands)? Definitie, stadia en voorbeelden
Artikel | 10 min read

Wat is de buyer’s journey (aankooptraject in het Nederlands)? Definitie, stadia en voorbeelden

Verdiep je in het aankooptraject van je publiek, zodat je je sales- en marketinginspanningen kunt verbeteren.

Het leiden van een digitale transformatie
Artikel | 8 min read

Het leiden van een digitale transformatie

Nu zowel klanten als werknemers de digitale economie omarmen, streven steeds meer bedrijven naar digitale transformatie.

Wat is social selling? Definitie, index en voorbeelden
Artikel | 11 min read

Wat is social selling? Definitie, index en voorbeelden

Werk online aan je merkgeloofwaardigheid en je klantrelaties met social selling.

Bedrijfscultuur

Op wetenschap gebaseerde doelen zijn de sleutel tot duurzaam ondernemen
Artikel | 7 min read

Op wetenschap gebaseerde doelen zijn de sleutel tot duurzaam ondernemen

Om te helpen bij het bestrijden van klimaatverandering, stellen veel bedrijven wetenschappelijk onderbouwde emissiereductiedoelstellingen vast. Lees meer over deze inspanningen en de impact die deze op de planeet kunnen hebben.

Manieren om giftige, digitale werkplekgewoonten te vermijden en telewerkers gelukkig en gezond te houden
Artikel | 6 min read

Manieren om giftige, digitale werkplekgewoonten te vermijden en telewerkers gelukkig en gezond te houden

Rex Fan, Lead Behavioural Insights Advisor bij Bupa UK, vertelt ons over de giftige digitale gewoonten op de werkplek waar we op moeten letten en die we moeten proberen te vermijden om een gezond evenwicht tussen werk en privéleven en geestelijk welzijn te bevorderen.

De 3 sleutels tot succesvolle geautomatiseerde merkinteractie
Artikel | 7 min read

De 3 sleutels tot succesvolle geautomatiseerde merkinteractie

De enige manier om uitzonderlijke conversationele CX op schaal te leveren, is via automatisering. Met zoveel op het spel, is het tijd dat we terugkeren naar de basis en de juiste fundering leggen voor geautomatiseerde merkinteractie.

Hoe live-commerce barrières voor klantervaringen kan doorbreken
Artikel | 4 min read

Hoe live-commerce barrières voor klantervaringen kan doorbreken

Ontdek hoe het merk met live-commerce weer de controle krijgt en de algehele klantervaring verbetert.

Handleidingen, onderzoek en meer

Op weg naar digitale transformatie in de branche van het personenvervoer

Op weg naar digitale transformatie in de branche van het personenvervoer

Digitale transformatie is onmisbaar in de branche van het personenvervoer. Ontdek hoe moderne CX-oplossingen de kloof kunnen overbruggen tussen oude en nieuwe systemen.

Zes manieren voor kleine en middelgrote retailers om de klantervaring te verbeteren

Zes manieren voor kleine en middelgrote retailers om de klantervaring te verbeteren

In de huidige concurrerende markt onderscheidt de retailer zich door gepersonaliseerde klantenservice. Dit ebook beschrijft best practices om je te helpen klanten te binden.

CX-trends voor de publieke sector

CX-trends voor de publieke sector

Ga in gesprek met je kiezers voor een naadloze openbare service-ervaring via verschillende kanalen.

De nieuwste verhalen Pagina 2

AI wordt steeds meer geëvolueerder en naadlozer, maar hoe beïnvloedt het de CX in 2023?

AI wordt steeds meer geëvolueerder en naadlozer, maar hoe beïnvloedt het de CX in 2023?

Hedendaagse klanten verwachten van organisaties dat ze een snelle, naadloze klantervaring (CX) bieden die zowel gepersonaliseerd…

Thuiswerken verduurzamen
Artikel | 7 min read

Thuiswerken verduurzamen

Bedrijven streven er steeds meer naar om de duurzaamheid van thuiswerken te meten, maar dat is niet gemakkelijk. Ontdek de best practices voor het evalueren van de milieu-impact van werknemers die thuiswerken.

Hoe klantsentimentanalyse de klantervaring verbetert
Artikel | 1 min read

Hoe klantsentimentanalyse de klantervaring verbetert

Bedrijven zijn voortdurend op zoek naar manieren om hun klantervaring te verbeteren. Ontdek waarom klantsentimentanalyse hierbij een sleutelrol kan spelen.

Hoe AI fabrikanten kan helpen om hun toeleveringsketens te vernieuwen en duurzamer te zijn
Artikel | 5 min read

Hoe AI fabrikanten kan helpen om hun toeleveringsketens te vernieuwen en duurzamer te zijn

Voor de productiesector is er is de afgelopen tijd genoeg geweest om zich zorgen over te…

De belangrijkste trend voor de detailhandel om in de gaten te houden: Omnichannel-CX

De belangrijkste trend voor de detailhandel om in de gaten te houden: Omnichannel-CX

Ontdek waar consumenten winkelen, wat klanten verwachten en hoe detailhandelaars een uitmuntende omnichannel-CX kunnen bieden.

5 trends in de klantervaring bij digitaal bankieren om te overwegen voor 2023
Artikel | 9 min read

5 trends in de klantervaring bij digitaal bankieren om te overwegen voor 2023

Banken die consequent de klantervaring optimaliseren, groeien sneller. Hier volgen trends en best practices om je CX-strategie te sturen en blijvende klantrelaties te stimuleren.

CX Trends 2023: Moderne dienstverlening begint met waardevolle CX

CX Trends 2023: Moderne dienstverlening begint met waardevolle CX

Ondanks economische onrust en stijgende verwachtingen van klanten zijn de meeste bedrijven optimistisch over de toekomst. Deze hoop is gebaseerd op plannen om te investeren in waardevolle CX. Hier zijn vijf verschillende trends op van invloed.

Ga voor een combinatie van fysiek en digitaal: In de moderne winkelruimte lopen fysieke en digitale klantervaringen in elkaar over

Ga voor een combinatie van fysiek en digitaal: In de moderne winkelruimte lopen fysieke en digitale klantervaringen in elkaar over

In 2023 moeten retailers hun klanten een consistente ervaring bieden via alle kanalen.

Beheer kosten, ondersteun groei en stimuleer klantbehoud tijdens een recessie

Beheer kosten, ondersteun groei en stimuleer klantbehoud tijdens een recessie

In tijden van economische instabiliteit en onzekerheid worden klantenservicemanagers geconfronteerd met buitengewone uitdagingen. Deze zijn over…

Waarom het tijd is voor de publieke sector om zich aan te sluiten bij de digitale snelweg

Waarom het tijd is voor de publieke sector om zich aan te sluiten bij de digitale snelweg

Of we het nu leuk vinden of niet, recente gebeurtenissen hebben ons de digitale wereld in…

Waarom geweldige CX de sleutel tot succes is met open banking voor financiële dienstverleners
Artikel | 5 min read

Waarom geweldige CX de sleutel tot succes is met open banking voor financiële dienstverleners

Open banking stelt niet-bancaire organisaties in staat om financiële diensten aan klanten aan te bieden via…

De betaalervaring vernieuwen
Artikel | 5 min read

De betaalervaring vernieuwen

Het moment van afrekenen is voor retailers de belangrijkste fase van de customer journey en in…

3 manieren waarop AI-integraties de toekomst van retail vormgeven
Artikel | 5 min read

3 manieren waarop AI-integraties de toekomst van retail vormgeven

Bedrijven die een aantrekkelijkere retailervaring bieden, genieten een tot wel 7 procent hogere omzet dan gemiddeld,…

De kracht van conversationele AI in het bankwezen en de financiële wereld

De kracht van conversationele AI in het bankwezen en de financiële wereld

Bankfilialen waren vroeger gemeengoed in de meeste winkelstraten in Europa. Nu worden ze steeds zeldzamer naarmate…

De stilte doorbreken: Hoe AI een stem geeft aan slachtoffers van huiselijk geweld

De stilte doorbreken: Hoe AI een stem geeft aan slachtoffers van huiselijk geweld

Vernedering. Woede. Verdriet. Verraad. Pijn. Angst. Onrust. Schuldgevoel. Schaamte. Zelfverwijt. Ontkenning. Dit is slechts een fractie…

Een traktatie voor je team: nieuwe integraties
Artikel | 7 min read

Een traktatie voor je team: nieuwe integraties

Niets beter dan nieuwe app-integraties van Zendesk. Ontdek hoe deze integraties je sales- en supportteams van dienst kunnen zijn.

Zakelijke berichten met Slack en Zendesk
Artikel | 5 min read

Zakelijke berichten met Slack en Zendesk

Slack heeft de manier waarop we werken veranderd met productieve werkplekgesprekken en samenwerking. Zendesk helpt ons nu om alles bij elkaar te houden.

Best practices op het gebied van cyberbeveiliging voor je team
Artikel | 3 min read

Best practices op het gebied van cyberbeveiliging voor je team

In de afgelopen jaren is cyberbeveiliging een steeds grotere zorg geworden voor klanten, bedrijven en werknemers.…

Kostenbesparingen realiseren door operationele verbeteringen

Kostenbesparingen realiseren door operationele verbeteringen

Het is logisch dat bedrijven tijdens een economische recessie op zoek gaan naar manieren om kosten te besparen. Teams die als een kostenpost worden beschouwd, kunnen met aanzienlijke uitdagingen worden geconfronteerd. Het is dus absoluut noodzakelijk dat klantenserviceorganisaties prioriteit geven aan uitgaven die de efficiëntie verhogen.

Waarom detailhandelaars een endless aisle-oplossing nodig hebben
Artikel | 6 min read

Waarom detailhandelaars een endless aisle-oplossing nodig hebben

Voor de shoppers van vandaag is snelheid belangrijk. Ze gebruiken hun telefoon om alles wat ze…