Klantervaring verbeteren

Hoe Sendcloud slim opschaalde toen het exponentieel groeide Guide

Hoe Sendcloud slim opschaalde toen het exponentieel groeide

Sendcloud helpt duizenden Europese mkb'ers bij het optimaliseren van hun webwinkels en hun koppeling met grote internationale vervoerders. Toen de activiteiten van Sendcloud groeiden, werd Zendesk Support Suite in gebruik genomen om de efficiëntie van de agenten te verbeteren en robuuste selfservice-opties aan te bieden.

5 soorten klantloyaliteitsprogramma’s

5 soorten klantloyaliteitsprogramma’s

Met loyaliteitsprogramma's, mits goed uitgevoerd en de klant centraal staat, kun je je bestaande klanten behouden en merkloyaliteit opbouwen

Een cultuur van klantverbinding cultiveren: een CX Moment met Ali Rayl van Slack

Een cultuur van klantverbinding cultiveren: een CX Moment met Ali Rayl van Slack

Bedrijven maken een uitzonderlijke en onvoorspelbare tijd door. Van bijna de ene op de andere dag…

Laat van je horen – de afstand overbruggen tussen klanten en merken Infographic

Laat van je horen – de afstand overbruggen tussen klanten en merken

Klantgerichte ondersteuning past in de schema’s en voorkeuren van klanten en het is aan bedrijven om…

Verkoop meer

Genereer snel leads met Sell en Reach Artikel

Genereer snel leads met Sell en Reach

Verkopers kunnen urenlang kanalen zoals LinkedIn doorzoeken op potentiële leads om aan hun pipeline toe te voegen. En zelfs dan is er geen garantie dat ze de juiste contactgegevens vinden voor de leads die ze genereren.

Hoe Zendesk de klantervaring in 2020 transformeert Artikel

Hoe Zendesk de klantervaring in 2020 transformeert

We zijn blij om de officiële release van Support Suite, Sales Suite en Sunshine aan te kondigen

De 3 pijlers van effectief verkoopleiderschap Artikel

De 3 pijlers van effectief verkoopleiderschap

In mijn 16+ jaar ervaring met het managen en leiden van teams heb ik geleerd dat…

De beste leadscoremodellen bestaan uit deze 7 factoren Artikel

De beste leadscoremodellen bestaan uit deze 7 factoren

Om consequent sterke potentiële klanten te vinden, hebben salesvertegenwoordigers een leadscoremodel nodig. Laten we eens kijken naar de zeven factoren die alle degelijke scoremodellen met elkaar gemeen hebben

Handleidingen, onderzoek en meer

Gartner: De ervaring van werknemers verbeteren om te zorgen voor verbeteringen in de klantervaring

Gartner: De ervaring van werknemers verbeteren om te zorgen voor verbeteringen in de klantervaring

Marktleiders moeten zich realiseren hoe medewerkers de klantervaring beïnvloeden en directe maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dit correspondeert met de ervaring van de medewerkers

Waarom een goede werknemerservaring de basis is van een goede klantervaring Guide

Waarom een goede werknemerservaring de basis is van een goede klantervaring

Een geweldige werknemerservaring geeft bedrijven ook een voorsprong bij het leveren van uitmuntende klantervaringen.

5 Belangrijke opkomende technologieën en hun impact op de klantervaring, volgens Gartner Artikel

5 Belangrijke opkomende technologieën en hun impact op de klantervaring, volgens Gartner

Bij Zendesk ontwikkelen we service-first CRM-oplossingen waarmee bedrijven overal ter wereld innovatieve en naadloze ervaringen kunnen…

De nieuwste verhalen Pagina 2

Boost de productiviteit van agents en de tevredenheid van klanten met een compleet klantoverzicht Artikel

Boost de productiviteit van agents en de tevredenheid van klanten met een compleet klantoverzicht

Klanten stellen hoge eisen aan de snelheid en kwaliteit van de support die ze krijgen – een slecht beheerde omnichannel-omgeving is niet alleen frustrerend voor agents, maar uiteindelijk ook voor de klant

Wat klantbetrokkenheid daadwerkelijk inhoudt

Wat klantbetrokkenheid daadwerkelijk inhoudt

Beheers de kunst van klanten betrokken houden en zet een enorme stap naar het onderhouden van een langdurige relatie met je klanten. Lees verder voor de beproefde werkwijzen voor het betrokken houden van klanten

Laten we eens praten: 9 manieren om je klantenservice te transformeren met messaging Guide

Laten we eens praten: 9 manieren om je klantenservice te transformeren met messaging

Dankzij Messaging-apps zoals Facebook Messenger en WhatsApp is het tegenwoordig veel gemakkelijker om met iedereen, waar…

De uitdagingen van een moderne klantbeleving in de financiële dienstverlening Whitepaper

De uitdagingen van een moderne klantbeleving in de financiële dienstverlening

Het opbouwen van positieve, langdurige klantrelaties is altijd al belangrijk geweest voor zakelijk succes. De manier…

De uitdagingen van een moderne klantbeleving Whitepaper

De uitdagingen van een moderne klantbeleving

Voor grote organisaties kan het lastig zijn om op grote schaal aan de verwachtingen van de…

De uitdagingen van een moderne klantbeleving in de productiesector Whitepaper

De uitdagingen van een moderne klantbeleving in de productiesector

Vroeger hoefde je als fabrikant alleen maar producten van hoge kwaliteit te maken en deze tegen…

De uitdagingen van een moderne klantbeleving in de detailhandel Whitepaper

De uitdagingen van een moderne klantbeleving in de detailhandel

De retailsector maakt een enorme verschuiving door. Klanten verwachten de allerbeste digitale en instore beleving van…

Je team voorbereiden: optimaal gebruikmaken van Zendesk Artikel

Je team voorbereiden: optimaal gebruikmaken van Zendesk

We hebben een lijst omgesteld met onze productfuncties en ideeën, zodat je team ook thuis effectief kan werken

Best practices van Fullscript voor het schalen van supportactiviteiten Artikel

Best practices van Fullscript voor het schalen van supportactiviteiten

Toen Fullscript het toenemende aantal klantinteracties moest aanpakken, ontdekte het dat het effectief schalen van support niet alleen betekende dat er meer klantenservicemedewerkers werden ingehuurd

Zendesk-update: veiligheid en thuiswerken Artikel

Zendesk-update: veiligheid en thuiswerken

Onze topprioriteit is nu de veiligheid van onze medewerkers en het ondersteunen van de bedrijven en klanten die afhankelijk zijn van Zendesk

12 redenen waarom klantenservicetraining belangrijk is Artikel

12 redenen waarom klantenservicetraining belangrijk is

Het is moeilijk om tijd vrij te maken voor een trainingsprogramma wanneer je de eisen van de klant probeert bij te houden, maar deze training is van cruciaal belang voor de gezondheid van je bedrijf. Dan volgen nu enkele belangrijke tips:

4 best practices van omnichannel klantenservice Artikel

4 best practices van omnichannel klantenservice

Wees het bedrijf dat je klanten van je verwachten. Volg deze best practices voor omnichannel klantenservice…

Maak kennis met Zendesk Sales Suite Artikel

Maak kennis met Zendesk Sales Suite

Met Zendesk Sales Suite behoort lastige salessoftware tot de verleden tijd en kunnen teams meer tijd…

Interne samenwerking: waarom en hoe eerst prioriteit geven aan teamwerk Artikel

Interne samenwerking: waarom en hoe eerst prioriteit geven aan teamwerk

Wanneer klantenservicemedewerkers, andere afdelingen en zelfs externe partijen gemakkelijk kunnen samenwerken, profiteert iedereen daarvan. Bekijk waarom interne samenwerking gelijk staat aan uitstekende klantenservice

Aan de slag met Sunshine Guide

Aan de slag met Sunshine

Als je ooit een bedrijf hebt gebeld met een vraag, alleen maar om naar verschillende afdelingen…

De gave van productiviteit: 3 voordelen van een toegewijd klantenserviceteam Artikel

De gave van productiviteit: 3 voordelen van een toegewijd klantenserviceteam

Nu klantgerichte organisaties zich richten op de ervaring van de klantenservicemedewerkers als bron van een verbeterde klantervaring, worden productiviteit en een toegewijd team cruciaal

Betrokkenheid van werknemers en samenwerking: het nut van interne helpdesks Whitepaper

Betrokkenheid van werknemers en samenwerking: het nut van interne helpdesks

De verwachtingen van werknemers worden net als de verwachtingen van klanten steeds hoger. Je werknemers verwachten…

De staat van messaging in 2020: Conversational business krijgt een centrale plek Artikel

De staat van messaging in 2020: Conversational business krijgt een centrale plek

In ons jaarlijkse conversational business-rapport, De toestand van messaging in 2020, kijken we naar de belangrijkste verhalen over messaging van het afgelopen jaar, en naar onderzoek, rapportages en voorspellingen over hoe de toekomst van messaging tussen merken en klanten eruit zal zien

5 manieren waarop financiële dienstverleners messaging kunnen gebruiken om een betere klantervaring te bieden Artikel

5 manieren waarop financiële dienstverleners messaging kunnen gebruiken om een betere klantervaring te bieden

Financiële dienstverleners beginnen zich vol enthousiasme op conversational business te storten met snelle, gepersonaliseerde en veilige messaging-ervaringen

De 4 belangrijkste manieren waarop software de klantervaring beïnvloedt Artikel

De 4 belangrijkste manieren waarop software de klantervaring beïnvloedt

Klanten maakt het misschien niet uit welke software je gebruikt om het ze naar de zin te maken – maar voor jouw bedrijf doet het er wel degelijk toe