Wij zijn pas tevreden wanneer onze klanten dat ook zijn
De jaarlijkse softwareprijzen van G2 worden uitgereikt op basis van meer dan 2 miljoen gebruikersbeoordelingen. We zijn onze klanten dankbaar voor hun vertrouwen.
Handleidingen, onderzoek en meer

Op weg naar digitale transformatie in de branche van het personenvervoer
Digitale transformatie is onmisbaar in de branche van het personenvervoer. Ontdek hoe moderne CX-oplossingen de kloof kunnen overbruggen tussen oude en nieuwe systemen.

Zes manieren voor kleine en middelgrote retailers om de klantervaring te verbeteren
In de huidige concurrerende markt onderscheidt de retailer zich door gepersonaliseerde klantenservice. Dit ebook beschrijft best practices om je te helpen klanten te binden.

CX-trends voor de publieke sector
Ga in gesprek met je kiezers voor een naadloze openbare service-ervaring via verschillende kanalen.
Populaire gidsen
Wil je meer weten? Kies een onderwerp.
De nieuwste verhalen Pagina 2

AI wordt steeds meer geëvolueerder en naadlozer, maar hoe beïnvloedt het de CX in 2023?
Hedendaagse klanten verwachten van organisaties dat ze een snelle, naadloze klantervaring (CX) bieden die zowel gepersonaliseerd…

Thuiswerken verduurzamen
Bedrijven streven er steeds meer naar om de duurzaamheid van thuiswerken te meten, maar dat is niet gemakkelijk. Ontdek de best practices voor het evalueren van de milieu-impact van werknemers die thuiswerken.

Hoe klantsentimentanalyse de klantervaring verbetert
Bedrijven zijn voortdurend op zoek naar manieren om hun klantervaring te verbeteren. Ontdek waarom klantsentimentanalyse hierbij een sleutelrol kan spelen.

Hoe AI fabrikanten kan helpen om hun toeleveringsketens te vernieuwen en duurzamer te zijn
Voor de productiesector is er is de afgelopen tijd genoeg geweest om zich zorgen over te…

De belangrijkste trend voor de detailhandel om in de gaten te houden: Omnichannel-CX
Ontdek waar consumenten winkelen, wat klanten verwachten en hoe detailhandelaars een uitmuntende omnichannel-CX kunnen bieden.

5 trends in de klantervaring bij digitaal bankieren om te overwegen voor 2023
Banken die consequent de klantervaring optimaliseren, groeien sneller. Hier volgen trends en best practices om je CX-strategie te sturen en blijvende klantrelaties te stimuleren.

CX Trends 2023: Moderne dienstverlening begint met waardevolle CX
Ondanks economische onrust en stijgende verwachtingen van klanten zijn de meeste bedrijven optimistisch over de toekomst. Deze hoop is gebaseerd op plannen om te investeren in waardevolle CX. Hier zijn vijf verschillende trends op van invloed.

Ga voor een combinatie van fysiek en digitaal: In de moderne winkelruimte lopen fysieke en digitale klantervaringen in elkaar over
In 2023 moeten retailers hun klanten een consistente ervaring bieden via alle kanalen.

Beheer kosten, ondersteun groei en stimuleer klantbehoud tijdens een recessie
In tijden van economische instabiliteit en onzekerheid worden klantenservicemanagers geconfronteerd met buitengewone uitdagingen. Deze zijn over…

Waarom het tijd is voor de publieke sector om zich aan te sluiten bij de digitale snelweg
Of we het nu leuk vinden of niet, recente gebeurtenissen hebben ons de digitale wereld in…

Waarom geweldige CX de sleutel tot succes is met open banking voor financiële dienstverleners
Open banking stelt niet-bancaire organisaties in staat om financiële diensten aan klanten aan te bieden via…

De betaalervaring vernieuwen
Het moment van afrekenen is voor retailers de belangrijkste fase van de customer journey en in…

3 manieren waarop AI-integraties de toekomst van retail vormgeven
Bedrijven die een aantrekkelijkere retailervaring bieden, genieten een tot wel 7 procent hogere omzet dan gemiddeld,…

De kracht van conversationele AI in het bankwezen en de financiële wereld
Bankfilialen waren vroeger gemeengoed in de meeste winkelstraten in Europa. Nu worden ze steeds zeldzamer naarmate…
.jpg 260w, https:///web-assets.zendesk.com/cdn-cgi/image/width=520,height=660,fit=crop,format=auto,q=50/images/emea/blog/a+light+in+the+dark+(1).jpg 520w, https:///web-assets.zendesk.com/cdn-cgi/image/width=780,height=960,fit=crop,format=auto,q=50/images/emea/blog/a+light+in+the+dark+(1).jpg 780w, https:///web-assets.zendesk.com/cdn-cgi/image/width=330,height=420,fit=crop,format=auto,q=50/images/emea/blog/a+light+in+the+dark+(1).jpg 330w, https:///web-assets.zendesk.com/cdn-cgi/image/width=660,height=840,fit=crop,format=auto,q=50/images/emea/blog/a+light+in+the+dark+(1).jpg 660w, https:///web-assets.zendesk.com/cdn-cgi/image/width=990,height=1260,fit=crop,format=auto,q=50/images/emea/blog/a+light+in+the+dark+(1).jpg 990w)
De stilte doorbreken: Hoe AI een stem geeft aan slachtoffers van huiselijk geweld
Vernedering. Woede. Verdriet. Verraad. Pijn. Angst. Onrust. Schuldgevoel. Schaamte. Zelfverwijt. Ontkenning. Dit is slechts een fractie…

Een traktatie voor je team: nieuwe integraties
Niets beter dan nieuwe app-integraties van Zendesk. Ontdek hoe deze integraties je sales- en supportteams van dienst kunnen zijn.

Zakelijke berichten met Slack en Zendesk
Slack heeft de manier waarop we werken veranderd met productieve werkplekgesprekken en samenwerking. Zendesk helpt ons nu om alles bij elkaar te houden.

Best practices op het gebied van cyberbeveiliging voor je team
In de afgelopen jaren is cyberbeveiliging een steeds grotere zorg geworden voor klanten, bedrijven en werknemers.…

Kostenbesparingen realiseren door operationele verbeteringen
Het is logisch dat bedrijven tijdens een economische recessie op zoek gaan naar manieren om kosten te besparen. Teams die als een kostenpost worden beschouwd, kunnen met aanzienlijke uitdagingen worden geconfronteerd. Het is dus absoluut noodzakelijk dat klantenserviceorganisaties prioriteit geven aan uitgaven die de efficiëntie verhogen.

Waarom detailhandelaars een endless aisle-oplossing nodig hebben
Voor de shoppers van vandaag is snelheid belangrijk. Ze gebruiken hun telefoon om alles wat ze…