De nieuwste verhalen
Pagina 39
Artikel
1 min read
Zendesk-onderzoek: live chat
De populariteit van live chat voor klantenservice neemt snel toe.
Artikel
1 min read
Zendesk-onderzoek: operationele benchmarking
Operationele benchmarking heeft een lange geschiedenis in het bedrijfsleven: het is een natuurlijke gang van zaken voor bedrijven om zichzelf te vergelijken met andere bedrijven, om context en betekenis te geven aan hun eigen prestaties, en om te zien waar mogelijkheden tot groei en verbetering liggen
Artikel
1 min read
Zendesk-onderzoek: NET PROMOTER SCORE℠ (NPS)
Net Promoter Score (NPS®) helpt bedrijven bij het meten van klantloyaliteit door een eenvoudige vraag te stellen: hoe waarschijnlijk zult u ons merk aanbevelen aan een vriend(in)
Artikel
1 min read
Zendesk-onderzoek: zelfservice door klanten
De populariteit van zelfservice door klanten neemt steeds verder toe.
Artikel
1 min read
Zendesk-onderzoek: klanttevredenheid
Klanttevredenheid is een meting die bijhoudt hoe tevreden een klant is met een bepaalde supportinteractie.
Artikel
1 min read
Zendesk-onderzoek: aanwijzingen op basis van gedrag
In dit rapport gaan wij nader in op aanwijzingen op basis van het gedrag van klanten en agenten, zodat wij beter begrijpen wat het verband hiervan is met een toename of afname van de klanttevredenheid
Artikel
1 min read
Gartner: Kennismanagement zal CRM-klantenservice veranderen
Kennismanagement kan de klantenservice van uw organisatie maken of breken.
1 min read
Ontdek de echte waarde van je klantensupportorganisatie
Ontdek de echte waarde van je klantensupportorganisatie met de technologische trends die er in 2017 het…
Artikel
2 min read
Gartner Predicts 2017: CRM Customer Service and Support – EMEA
In 2016 was het een uitdaging voor leiders in de sector om klanten via alle supportkanalen bij bedrijven te betrekken, maar het komende jaar, 2017, heeft nu al een snelle verschuiving laten zien in de richting van analyse en kunstmatige intelligentie (AI) om betere supportinteractie te realiseren
Artikel
2 min read
Gartner-verwachting voor 2017: CRM-klantenservice en -support
In 2016 was het een uitdaging voor leiders in de sector om klanten via alle supportkanalen bij bedrijven te betrekken, maar het komende jaar, 2017, heeft nu al een snelle verschuiving laten zien in de richting van analyse en kunstmatige intelligentie (AI) om betere supportinteractie te realiseren
E-BOEK
1 min read
Een gids voor retailers over hoe u op de juiste manier omnichannel klantenservice levert
Omnichannel klantenservice voor retailers. Nu klanten via meer kanalen dan ooit winkelen, zijn retailers gedwongen om met de ontwikkelingen mee te bewegen.
Artikel
1 min read
Het voorspellen van klanttevredenheid kan u helpen bij het toekennen van prioriteiten - Zendesk
In dit rapport van Ovum, een onafhankelijk onderzoeks- en adviesbureau, wordt de nieuwe functie Voorspelling van tevredenheidvan Zendesk besproken.
Artikel
7 min read
Wat is klanttevredenheid? Definitie + belang
Klanttevredenheid is een maatstaf voor hoe blij je klanten zijn met je product of dienst. Dit is zeer belangrijk, want het is van directe invloed op het succes van een bedrijf.
Video
Zendesk-productdemo
Bekijk onze on-demand demo van Zendesk Support en andere producten van Zendesk.
1 min read
Vijf tekenen dat het tijd is om van Freshdesk op Zendesk over te stappen
Een geweldige klantervaring bieden is moeilijk, vooral als je niet over de juiste tools of begeleiding…
E-BOEK
19 min read
Geweldige klantenservice via de sociale media
Wat is klantenservice via de sociale media precies?
16 min read
Een virtueel supportteam samenstellen en beheren
Een virtueel team stelt je voor andere uitdagingen dan een team op kantoor. Tussen managers en…
Artikel
6 min read
6 tips voor het bouwen van een florerend Helpcenter
Klanten willen zichzelf helpen.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.