Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 39

1 min read

Ontdek de echte waarde van je klantensupportorganisatie

Ontdek de echte waarde van je klantensupportorganisatie met de technologische trends die er in 2017 het…

Artikel
2 min read

Gartner Predicts 2017: CRM Customer Service and Support – EMEA

In 2016 was het een uitdaging voor leiders in de sector om klanten via alle supportkanalen bij bedrijven te betrekken, maar het komende jaar, 2017, heeft nu al een snelle verschuiving laten zien in de richting van analyse en kunstmatige intelligentie (AI) om betere supportinteractie te realiseren

E-BOEK
1 min read

Tevreden klanten, tevreden met uw resultaten

Flexibele klantenservice.

Artikel
2 min read

Gartner-verwachting voor 2017: CRM-klantenservice en -support

In 2016 was het een uitdaging voor leiders in de sector om klanten via alle supportkanalen bij bedrijven te betrekken, maar het komende jaar, 2017, heeft nu al een snelle verschuiving laten zien in de richting van analyse en kunstmatige intelligentie (AI) om betere supportinteractie te realiseren

E-BOEK
1 min read

Een gids voor retailers over hoe u op de juiste manier omnichannel klantenservice levert

Omnichannel klantenservice voor retailers. Nu klanten via meer kanalen dan ooit winkelen, zijn retailers gedwongen om met de ontwikkelingen mee te bewegen.

Artikel
1 min read

Het voorspellen van klanttevredenheid kan u helpen bij het toekennen van prioriteiten - Zendesk

In dit rapport van Ovum, een onafhankelijk onderzoeks- en adviesbureau, wordt de nieuwe functie Voorspelling van tevredenheidvan Zendesk besproken.

Artikel
7 min read

Wat is klanttevredenheid? Definitie + belang

Klanttevredenheid is een maatstaf voor hoe blij je klanten zijn met je product of dienst. Dit is zeer belangrijk, want het is van directe invloed op het succes van een bedrijf.

Video

Zendesk-productdemo

Bekijk onze on-demand demo van Zendesk Support en andere producten van Zendesk.

1 min read

Vijf tekenen dat het tijd is om van Freshdesk op Zendesk over te stappen

Een geweldige klantervaring bieden is moeilijk, vooral als je niet over de juiste tools of begeleiding…

E-BOEK
19 min read

Geweldige klantenservice via de sociale media

Wat is klantenservice via de sociale media precies?

16 min read

Een virtueel supportteam samenstellen en beheren

Een virtueel team stelt je voor andere uitdagingen dan een team op kantoor. Tussen managers en…

Artikel
16 min read

De zakelijke impact van klantenservice op de levensduurwaarde van klanten

Irritante problemen hebben dagelijks invloed op klanten. In elke bedrijfstak nemen klanten onherroepelijk contact op met…

Artikel
7 min read

Klein maar krachtig: Goed ontwikkelde support teams zorgen voor CX-succes in het MKB

Kleine 'Top'-bedrijven presteren goed op het gebied van klantenservice, agentervaring en flexibiliteit

Artikel
14 min read

Klantervaring: een uitgebreide gids voor 2024

Customer experience (CX) gaat over alle interacties tussen een bedrijf en zijn klanten. Lees waarom het zo belangrijk is en hoe je je CX-strategie kunt verbeteren.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.