Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 39

Artikel
6 min read

6 tips voor het bouwen van een florerend Helpcenter

Klanten willen zichzelf helpen.

Artikel
16 min read

De zakelijke impact van klantenservice op de levensduurwaarde van klanten

Irritante problemen hebben dagelijks invloed op klanten. In elke bedrijfstak nemen klanten onherroepelijk contact op met…

Artikel
7 min read

Klein maar krachtig: Goed ontwikkelde support teams zorgen voor CX-succes in het MKB

Kleine 'Top'-bedrijven presteren goed op het gebied van klantenservice, agentervaring en flexibiliteit

Artikel
14 min read

Klantervaring: een uitgebreide gids voor 2024

Customer experience (CX) gaat over alle interacties tussen een bedrijf en zijn klanten. Lees waarom het zo belangrijk is en hoe je je CX-strategie kunt verbeteren.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.