Community software

Een online community stimuleert gesprekken tussen je klanten en creëert ruimte voor je merk.

Een plaats voor klantgesprekken

Feedback is crucial to understanding customer needs, but the interactions a business has with its customers are only one part of the equation. Customers talk to each other about what works and what doesn’t—on social media, online review sites, and feedback forums. Zendesk fosters customer engagement and strengthens connections on a customized, branded platform.

Geef gesprekken de ruimte

Help nieuwe klanten op weg en geef bekende gebruikers geavanceerde beheerfuncties voor de community. Laat leden van uw supportteam een helpende hand uitsteken of wijs communitymanagers aan om als redacteur op te treden en discussies bij het onderwerp te houden. Gebruikers kunnen berichten sorteren en volgen om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen.

Software voor communityforums

Clubhuis voor klanten

A community should be an inviting, useful, and fun place to be. Zendesk community software gives you full control of your community design, so you can make it feel like home. Start by adding a logo and changing the colors, or go further with custom HTML and Javascript.

Insightly Helpcenter

Gemaakt voor de deelnemers

Our community forum software’s intuitive contributor tools keep content fresh and valuable. When a user starts creating a post, Zendesk scans through existing content to show similar posts—making it easy to discover solutions and cut down on duplicate content. To write a post, users can format their posts and comments with a built-in WYSIWYG editor.

Tools voor medewerkers

Zet berichten om in tickets

Unlike standalone community engagement software, Zendesk community software is built right into Zendesk knowledge base software. When responding to a customer’s email in Zendesk's ticketing system, agents can view the customer’s profile and have complete visibility into their community activity. Agents can also transition a community post to a ticket in Zendesk ticketing to continue the conversation.

Zet berichten om in tickets

JustGiving

's Wereld grootste fundraiser maakt gebruik van Zendesk Support

Lees een klantverhaal