ZENDESK VOOR KLEINE BEDRIJVEN

Goede service leidt tot meer succes

Zendesk is de complete serviceoplossing waar je nu en in de toekomst op kunt rekenen. Met onze technologie bied je klanten gemak, verhoog je de productiviteit van je team en ontdek je manieren om je bedrijf te laten groeien.

Product screen: Customer chat window

Zendesk is de toonaangevende leverancier van klantenservicesoftware

Snelle time-to-value

Zendesk is direct klaar voor gebruik, zodat agents razendsnel aan de slag kunnen met onze gebruiksvriendelijke interface.

Gemaakt voor de lange termijn

Onze oplossing is ontworpen voor groei, of je nu een klein, middelgroot of groot bedrijf bent. Met Zendesk kun je een gedifferentieerde klantervaring op grote schaal bieden.

Gericht op jouw succes

Als betrouwbare keuze bieden wij, met ons thought leadership en een team van deskundigen, jou de mogelijkheid om je klantervaring te verbeteren.

Logo: Gartner
Logo: Leader, Small Business Summer 2022
Logo: Capterra Shortlist 2022
Logo: Shopify Plus Certified

Start-ups met durfkapitaal kunnen zes maanden lang gratis toegang krijgen tot de Zendesk Suite.

ONS PRODUCT

Mogelijkheden die je teams verder brengen

Product screen: Omnichannel
Omnichannel

Geef klanten de mogelijkheid om contact met je op te nemen via het kanaal van hun voorkeur. Zendesk is voorzien van omnichannel-ondersteuning, zodat klanten je kunnen bereiken via e-mail, livechat, telefoon en sociale media.

Meer informatie over Zendesk Suite.
Product screen: Messaging
Messaging

Voeg messaging toe aan je website of mobiele app zodat klanten je direct kunnen bereiken vanaf elk apparaat. Blijf in contact met gepersonaliseerde interacties en geef elke medewerker de mogelijkheid om het gesprek op te pakken zonder de context te verliezen.

Meer informatie over messaging
Product screen: Agent workspace
Workspace voor agents

Bied je team een uniforme workspace, zodat ze zich beter op klanten kunnen richten. Teams kunnen samenwerken, schakelen tussen kanalen en gebruikmaken van slimme workflows om de klus moeiteloos te klaren.

Meer informatie over Workspace voor agents
Product screen: Reporting and analytics
Rapportages en analyses

Vraag je niet langer af hoe je je bedrijf kunt verbeteren. Gebruik kant-en-klare rapportages en analyses om de prestaties van je team te meten en terugkerende klantentrends te herkennen, of maak je eigen rapportages.

Meer informatie over rapportage
Product screen: Omnichannel
Product screen: Messaging
Product screen: Agent workspace
Product screen: Reporting and analytics

Ontdek hoe Zendesk klantenservice gemakkelijker en beter maakt

Zendesk integration logos

Meer dan 1.200 integraties zijn klaar voor gebruik

Zendesk kan uitstekend samenwerken, dus het koppelen van je bestaande systemen is een koud kunstje. Daarnaast hebben we de Zendesk Marketplace, waar je aanvullende partners, apps en integraties kunt vinden.

Marketplace bekijken

VERTROUWD DOOR MEER DAN 88.000 KLEINE BEDRIJVEN

Vraag het de kenners:
onze klanten

Financiële dienstverlening

“Met Zendesk kunnen we anticiperen op wat klanten willen, zodat we snel problemen kunnen oplossen en klanten zichzelf kunnen helpen. Het gaat erom dat je klaarstaat voor klanten op de manier waarop zij dat willen.”

Lees hun verhaal
e-commerce

“We hebben voor Zendesk gekozen omdat het bij ons past en eenvoudig is te implementeren. We begonnen met alleen Support en hebben nu de complete Support Suite Enterprise-oplossing met alle geïntegreerde kanalen.”

Lees hun verhaal
Gezondheidszorg

“Zendesk is een platform dat voldoet aan de BAA-normen en dat onze workflows enorm heeft versneld. We hebben geen externe tools meer nodig om gegevens van klanten te verstrekken of te verzamelen. We kunnen nu alles direct vanuit Zendesk doen.”

Lees hun verhaal
Detailhandel

“Zendesk is een krachtige tool waarmee we onze klanten een eersteklas behandeling kunnen geven. Het geeft ons de mogelijkheid om direct in contact te komen met onze klanten en hun feedback te gebruiken om betere service, ondersteuning en producten te leveren.”

Lees hun verhaal

TARIEVEN

Pakketten die hun geld meer dan waard zijn

Suite Team

$49 per agent/maand, jaarlijks gefactureerd

Zorg voor een solide basis. Lever ondersteuning op elk kanaal, allemaal vanuit één plek.

Suite Growth

$79 per agent/maand, jaarlijks gefactureerd

Bereik meer, met wat extra hulp. Profiteer van de voordelen van selfservice en andere automatiseringen.

Meest populair

Suite Professional

$99 per agent/maand, jaarlijks gefactureerd

Werk nog beter samen. Profiteer van betere samenwerking, routering en analyses.

Suite Enterprise

$150 per agent/maand, jaarlijks gefactureerd

Alle kernelementen die nodig zijn voor uitstekende klantenservice en meer.

Veelgestelde vragen

Vragen?
Wij hebben antwoorden.

Wat is Zendesk?

Zendesk is een servicegericht CRM-bedrijf dat software ontwikkelt voor betere klantrelaties. Onze krachtige en flexibele software kan op elke onderneming worden afgestemd. Met name op jouw kleine onderneming. Bekijk een demo voor meer informatie over Zendesk.

Welke producten heb je?

Wij bieden een omnichannel-oplossing voor elk bedrijf dat zijn klanten wil ondersteunen, of dat nu individuele consumenten, bedrijven of je interne medewerkers zijn. Meer informatie over de Zendesk Suite.

Hoe kan ik de basis van klantenservice leren?

Je bent aan het juiste adres. Klantenservice is onze specialiteit, dus bij deze onze tip. Begin eerst met dit handige artikel waarin de basis wordt uitgelegd en bekijk vervolgens onze interactieve demo zodat je kunt zien wat Zendesk allemaal kan.

Hoe lang duurt het om Zendesk te configureren?

Bedrijven kiezen voor Zendesk omdat het direct gebruiksklaar is. Je kunt na een paar minuten al aan de slag.

Hoeveel kost Zendesk?

Onze pakketten worden maandelijks of jaarlijks verlengd. Je kunt je pakket op elk moment in laten gaan, stopzetten of veranderen (maar let op: bij annulering of downgrades wordt geen restitutie verleend). Bekijk hoe je jouw abonnement kunt beheren. Je kunt ook contact met ons opnemen voor ondersteuning.

Heb jij klanten zoals ik?

Wij zijn een wereldwijd bedrijf dat ondernemingen in alle sectoren bedient met verhalen die lijken op dat van jou. Bekijk ons overzicht met klantenverhalen. Je kunt ook contact met ons opnemen.

Hebben jullie ook een programma voor start-ups, en wat zijn daar de voordelen van?

Ja, we hebben een uitstekend programma voor start-ups. Nieuwe, in aanmerking komende startups krijgen Zendesk zes maanden gratis. Krijg onbeperkt toegang tot alle producten van Zendesk, ga in onze community de verbinding met elkaar aan en leer best practices van onze eigen deskundigen. Kijk of je in aanmerking komt.

Welke training en ondersteuning bieden jullie?

Klanten met een Zendesk Suite-pakket hebben toegang tot online support, het Zendesk Helpcenter, gratis on-demand training en Zendesk Community. Tegen een aanvullend tarief kun je toegang krijgen tot deskundige begeleiding, training op maat, directe hulp met configuratie, 24/7 ondersteuning en implementatiediensten om ervoor te zorgen dat je teams over alle middelen beschikken om succesvol te zijn. Ontdek onze beschikbare diensten.

Moet ik Zendesk zelf configureren of kan ik dat door iemand laten doen?

We raden je aan om je eerst te registreren voor een proefversie van Zendesk. Voor vragen kun je altijd contact met ons opnemen.