Zendesk voor grote ondernemingen

Sta bekend om een betere klantervaring

In de bedrijfswereld kan innovatie de doorslaggevende factor zijn

Aan de oppervlakte lijkt zakendoen op niet veel meer dan het uitvoeren van transacties. Maar daaronder gaat het om relaties. Relaties met leveranciers, werknemers en met name klanten. Slimme, innovatieve bedrijven weten dit en plaatsen klantrelaties centraal in hun bedrijfsstrategie.

In het tijdperk van de klant is het leveren van een gedifferentieerde klantenservice strategisch onmisbaar.

Kate Leggett Forrester

Betere relaties zijn goed voor uw bedrijf

Als u relaties centraal stelt, krijgt u te maken met een drastische verandering in de manier waarop uw organisatie vertrouwen en geloofwaardigheid opbouwt - de fundamenten voor langetermijnloyaliteit van klanten. En onderzoek toont aan dat loyalteit zich loont, van het winkelwagentje tot op de aandelenbeurs.

Loyaliteit

Loyaliteit

5x

Gemiddelde besteding van terugkerende kopers in vergelijking tot eenmalige kopers.

Zendesk maakt software voor innovatieve bedrijven. Onze software is flexibel, kan gemakkelijk worden uitgebreid en geeft u de middelen en vrijheid om nieuwe ideeën uit te proberen. Met een dosis inspiratie, de juiste informatie en systemen die zijn ontworpen om betere relaties tot stand te brengen, kunnen we ondernemers helpen hun klantervaring in concurrentievoordeel om te zetten.

Prestaties

Prestaties

4x

Betere prestaties op de beurs bij toonaangevende dienstverlenende bedrijven in vergelijking tot achterblijvers gedurende een periode van 12 jaar.

Zendesk werkt met wereldmerken in elke bedrijfstak

  • Uber
  • Adobe
  • L’Oréal
  • Vodafone
  • Box
  • Open Table
  • Deckers Brands
  • Forrester Trends Webinar 2016

    Bekijk onze nieuwste webinar en ontdek de toekomst van de klantenservice. Met Ian Jacobs, Senior Analyst bij Forrester Research.

    Kijken
  • Forrester Trends Report
    2016

    Krijg toegang tot een gratis exemplaar van het Forrester-rapport 'Top 10 Customer Service Trends for 2016' met analyses en aanbevelingen.

    Toegang
  • Bright Ideas: Enterprise Customer Stories

    Reis mee naar het land van betere klantrelaties. In dit gloednieuwe e-book vertelt een gemêleerd gezelschap van onze klanten verhalen over innoveren en opschalen met Zendesk.

    Downloaden

Fast Company heeft Zendesk onlangs een van de 5 meest innovatieve bedrijven genoemd in de categorie 'software voor ondernemers'. Zie hoe wij u kunnen helpen om uw klantenservice te vernieuwen.

Van inspiratie tot innovatie

Stel relaties centraal

Een bedrijf is opgebouwd uit relaties en relaties zijn altijd ingewikkeld. En nieuwe technologie en veranderende vormen van communicatie maken relaties alleen maar nóg ingewikkelder. Zendesk is ontworpen om ondernemingen door die complexiteit heen te helpen zodat zij de relaties met hun klanten kunnen verbeteren.

  • 1 miljard interacties per jaar

    Zendesk is een elegante helpdesksoftware-interface om met klanten te communiceren. Zendesk brengt conventionele kanalen (spraak en e-mail) en opkomende kanalen (chat, sociale netwerken en Facebook Messenger) samen, waardoor gemakkelijk contact kan worden gemaakt, hoe en waar de klant maar wil.

  • Minimale inspanning

    76% van de mensen maakt liever gebruik van een zelfserviceportal dan dat ze met een medewerker spreken. Dankzij het aanpasbare Zendesk Helpcenter kunnen bedrijven hun klanten gemakkelijk een ingesloten zelfservice-ervaring bieden op alle mobiele apparaten en via het web, waardoor de kans op tickets wordt geminimaliseerd.

  • Maximale kennis

    Een gepersonaliseerde service vraagt om een grotere context van de klant. Krijg inzicht in interacties van klanten zodat u beter in hun behoeften kunt voorzien. Begrijp en voorspel klanttevredenheid, volg NPS door de tijd heen en ontdek inzichten in uw gegevens waarop u actie kunt ondernemen.

Meer informatie

Wereldwijd vertrouwd

Meer dan 90.000 klanten overal ter wereld vertrouwen Zendesk met hun gegevens. Wij combineren beveiligingsfuncties voor ondernemingen met een schaalbare, wereldwijde infrastructuur om ervoor te zorgen dat bedrijfsgegevens altijd beschermd zijn en dat alle implementaties snel en gemakkelijk verlopen, ongeacht hun omvang.

Als Zendesk met succes kan opschalen in grote overheidsorganisaties, kan dat bij bedrijven van elke omvang.

Dustin Laun, Senior Advisor of Innovation FCC
Opschalen

Geavanceerd, niet ingewikkeld

Bij Zendesk vinden we dat een betere klantervaring begint met een betere ervaring voor agenten. Hoewel relaties van klanten ingewikkeld kunnen zijn, hoeven de hulpmiddelen waarmee relaties worden beheerd dat niet te zijn. Zendesk maakt het agenten gemakkelijk dankzij één, intuïtief en aanpasbaar helpdesksoftwareplatform. Agenten zijn tevreden wanneer ze op hun best zijn, en dat zijn ze wanneer ze over de juiste middelen beschikken om samen te werken, gegevens te verwerken en te automatiseren.

Zendesk stak er echt met kop en schouders boven uit voor mij omdat innovatie in het dna van Zendesk is ingebouwd. Wij hebben tal van nieuwe ideeën en producten kunnen ontwikkelen en onze support naar nieuwe kanalen en platforms kunnen uitbreiden.

Acquia

Laat ons u de weg wijzen

In het nieuwe magische kwadrant van Gartner voor het rapport over CRM-klantbetrokkenheidcenters 2016, staat Zendesk in het kwadrant met marktleiders. Dankzij deze vooruitgang hebben wij weten door te dringen tot de koplopers. Zendesk is de modernste keuze, met meer innovatieve technologie, een snellere Time-to-Value en eenvoudige schaalbaarheid.

Gartner Magic Quadrant, 2015

Support

Ons supportteam voor ondernemers bestaat uitsluitend uit experts die 24x7 wereldwijd support bieden via e-mail, telefoon en chatsessies. Ook bieden wij geavanceerde supportopties zoals een serviceniveaudoelstelling van 1 uur door ons wereldwijde supportteam, en een serviceniveauovereenkomst met 99,9% uptime.

Succes

Ons succesteam stelt samen met u doelstellingen vast en ontwikkelt strategieën om de ervaring van uw klanten te optimaliseren tijdens alle stadia van uw groei. Door middel van gerichte dienstverlening helpen wij bedrijven flexibel te blijven in de dynamische wereld van de klantenservice.

Een platform dat verbindt en meegroeit

Zendesk is ontworpen om flexibel te zijn omdat geen enkel bedrijf op een ander bedrijf lijkt. Ons platform is open en uitbreidbaar zodat ondernemingen de beste toepassingen die ze al gebruiken, kunnen integreren.

  • Integreer uw bedrijf door uw favoriete hulpmiddelen te gebruiken

    Kies uit meer dan 350 bestaande apps en integraties die rechtstreeks in Zendesk worden ingevoegd.

  • Met de robuuste API van Zendesk kunt u de ervaring van uw klanten en teams aanpassen.

    Gebruik onze API's, apps en SDK's voor mobiele apparaten en chatsessies om doeltreffende producten te bouwen voor gebruik in of met uw Zendesk.

  • Cisco
  • Microsoft
  • Jira
  • Salesforce
  • Genesys
  • Netsuite
  • Avaya
  • Adobe

Ontdek het zelf

Registreer u voor een demo en stel zoveel vragen als u wilt.

Ja, dat wil ik
X

Kom naar onze live productdemo

U krijgt een demonstratie van de productfamilie en we beantwoorden al uw vragen over Zendesk

Een demo plannen