Grote ondernemingen hebben grootse oplossingen nodig

Grote ondernemingen krijgen te maken met grote uitdagingen. Om klantloyaliteit op lange termijn te stimuleren, dient uw bedrijf te voldoen aan de steeds veranderende verwachtingen van uw klanten. Maar het is niet altijd eenvoudig om dit op grote schaal te doen.

Een demo aanvragen

Zendesk kan hierbij helpen. Met onze klantensupportoplossing voor bedrijven kunt u uw wereldwijd verspreide klantensupportteam op een efficiënte manier aansturen, zodat u uw organisatie kunt richten op wat het allerbelangrijkste is: uw klanten.

Uw bedrijf flexibel maken

Een persoonlijke aanpak voor miljoenen klanten

Een onderneming met een klantenbestand zo groot als dat van u, heeft geen tijd om zich met de kleine dingen bezig te houden. Personaliseer elke interactie en reageer sneller op klanten, om klantentrouwheid op lange termijn te behouden en te verbeteren.

Gespecialiseerde supportteams beheren

Breng alle tools van uw team onder in één klantenserviceplatform, zodat uw klanten een consistente ervaring krijgen, ongeacht door wie ze worden geholpen. Bovendien is uw workflow gemakkelijk aan te passen aan uw behoeften op dat moment. U kunt wijzigingen aanbrengen waar en wanneer u dat wilt.

Alle teams op één lijn

Deel inzichten over uw klanten met uw teams en maak een einde aan de verkokering. Met onze geïntegreerde klantensupportoplossing kunnen uw teams efficiënt communiceren en met anderen samenwerken.

Wat zeggen de analisten?

Onze producten en API-integraties werken samen om een consistente klantervaring te leveren via alle kanalen, en onze klanten zijn met name tevreden over onze lage totale eigendomskosten en korte implementatietijd.

Relaties. Alles draait om relaties.
Het Gartner-rapport lezen

Gartner steunt geen leveranciers, producten en services die in haar onderzoekpublicaties worden vermeld en geeft technologiegebruikers geen advies om alleen de leveranciers te selecteren met de hoogste beoordelingen of andere aanduidingen. De onderzoekpublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoekorganisatie van Gartner en mogen niet worden opgevat als constateringen van feiten. Gartner geeft geen garanties, uitdrukkelijk of stilzwijgend, betreffende dit onderzoek, ook niet betreffende verhandelbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Stel een optimale oplossing samen met Zendesk

U kunt de producten van Zendesk meteen standaard implementeren of u kunt ze volledig aan uw behoeften aanpassen en uitbreiden, zodat u ze gemakkelijk in uw bestaande softwaresystemen kunt integreren.

Producten Gemakkelijk implementeren, gebruiken en opschalen

Platform Open, modern, uitbreidbaar en veilig, met een partner-ecosysteem dat uw mogelijkheden uitbreidt

Klantervaring Deskundigen en partners om u te begeleiden tijdens de levenscyclus van uw oplossing

Logo van Expedia Affiliate Network
“Wij gingen van een dikke mist, waarin wij nog geen meter voor ons uit konden zien, naar een volledig opgeklaarde lucht. Eerder zagen wij helemaal niks. Nadat wij Zendesk in gebruik hadden genomen, wisten wij waar onze tickets vandaan kwamen en waar mensen behoefte aan hadden.”
– Jamie Loren Byers II
Hoofd Support, EAN Partner:Connect
3300
Gem. maandelijks ticketvolume
91%
klanttevredenheid

Beveiliging ontwikkeld voor grote ondernemingen

Datacenter- en netwerkbeveiliging Wij gaan vertrouwelijk en integer om met uw gegevens en hanteren daarvoor de aanbevolen werkwijzen binnen de sector. Ons beveiligingsteam is 24/7 bereikbaar om te reageren op beveiligingswaarschuwingen.
Meer informatie

Beveiliging van toepassingen Wij nemen maatregelen tegen beveiligingsdreigingen en testen deze om de veiligheid van de gegevens van onze klanten te garanderen. Bovendien heeft Zendesk beveiligingsexperts van derden ingezet om uitvoerige penetratiestests uit te voeren bij verschillende toepassingen binnen onze productfamilie.Meer informatie

Compliance-certificeringen en -lidmaatschappen Wij implementeren in de sector aanbevolen werkwijzen, om niet alleen aan het nalevingsbeleid maar zelfs aan de strengste normen te voldoen.Meer informatie

Transformeer uw klantervaring.
Begin met uw klantenservicestrategie.

De ervaring van uw klanten transformeren, is belangrijker dan ooit tevoren. Gartner en Zendesk vertellen u waarom uw initiatieven op het gebied van klantervaring dienen te beginnen bij uw klantenservicestrategie.

Beluister de webinar

Sluit u aan bij wereldwerken uit elke sector

L’Oréal Tesco Vodafone Fossil Group Slack

Ontdek hoe u Zendesk-producten aan uw behoeften kunt aanpassen

Een demo plannen

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met u door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die over Zendesk heeft.

Een demo plannen