Relate 2022 Laat je bedrijf voor je werken Ontdek wat er nieuw is bij Zendesk

Zendesk voor grote bedrijven

Houd je hele bedrijf in het oog

De verwachtingen van je klanten veranderen voortdurend, en hetzelfde geldt voor je bedrijf. Daarom moeten grote bedrijven beschikken over klantenservicesoftware die flexibel is. Of je nu een snelgroeiende innovator bent of een gevestigd bedrijf dat een transformatie doormaakt – wij kunnen je helpen.

Zo helpt Zendesk grote bedrijven

  • Bied miljoenen klanten persoonlijke service

    Uitmuntende klantenservice heeft alles te maken met een persoonlijke aanpak. Als groot bedrijf met een groot, divers klantenbestand moet je over tools beschikken die alles aankunnen: segmenteren, personaliseren en reageren op klanten via hun favoriete kanalen. Zo kun je klanten langdurig aan je bedrijf binden.

    Meer informatie

  • Schaal je workflow op

    Als groot, verspreid bedrijf moet je een groot aantal agents met uiteenlopende, unieke vaardigheden beheren. Zendesk biedt je de flexibiliteit om een supportoplossing op maat te maken met tools zoals geavanceerde workflowfucties en AI-gedreven automatisering en selfservice. Zo komen tickets bij de juiste agents terecht en beschikken ze over de nodige kennis om elk probleem op te lossen.

    Meer informatie

  • Breng je teams op één lijn

    Hoe groter je bedrijf, hoe complexer je bedrijfsvoering. Integreer je tools, data en communicatie tussen alle afdelingen, zodat klantinteracties soepel verlopen en er minder miscommunicatie plaatsvindt.

    Meer informatie

Gemaakt om op te schalen

Ons platform voor klantenservice en klantinteracties helpt vooruitstrevende bedrijven de best mogelijke ervaringen te creëren. Wij bieden de juiste balans tussen eenvoud en geavanceerde mogelijkheden, zodat je teams en technologie zich kunnen richten op wat het belangrijkst is: de klant.

16

vestigingen wereldwijd

99.9%

uptime van SLA*
Betrouwbaarheid en transparantie waar je op kunt bouwen

4,75 MLD.

verwerkte interacties per jaar

AVG

Zendesk-producten ondersteunen AVG-naleving

  • AICPA Service Organization Control Reports SOC aicpa.org/soc (Voorheen SAS 70-rapporten)
  • bsi. ISO/IEC 27001 Information Security Management
  • Information Security Management ISO 27001 Certified
  • TRUSTe-geverifieerd
  • Skyhigh Enterprise-Ready
  • Privacy Shield Framework

Beveiliging gemaakt voor grote bedrijven

Lees wat analisten
over ons zeggen**

* Beschikbaar via de add-on Customer Priority Support

** Gartner beveelt geen leveranciers, producten of diensten aan die genoemd worden in zijn onderzoekspublicaties, en adviseert technologiegebruikers niet aan om alleen leveranciers te kiezen met de hoogste beoordelingen of andere vormen van erkenning. De onderzoekspublicaties van Gartner bevatten de meningen van Gartners onderzoeksorganisatie en mogen niet worden opgevat als feitelijke verklaringen. Gartner ontkent alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, met inbegrip van garanties betreffende commerciële bruikbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Bouw een eersteklas oplossing met Zendesk

Producten

Bouw een klantenservice op maat en configureer elke workflow op schaal. Zendesk brengt al je interacties samen op één plek, zodat je omnichannel klantenservice kunt leveren op elke schaal – of je nu e-mail, chat, telefoon of selfservice gebruikt. Zo verlopen al je gesprekken soepel, efficiënt en met persoonlijke aandacht.

Meer informatie

Platform

Zendesk Sunshine is ons open, flexible CRM-platform. Sunshine is gebouwd op AWS en laat je moeiteloos al je klantendata verbinden en interpreteren, waar deze ook vandaan komt.

Meer informatie

Expertise

Ons Zendesk Customer Experience-team biedt een effectief en breed aanbod aan klantenservice-expertise en diepgaande productkennis om je te helpen een onderscheidende klantervaring te leveren.

Meer informatie

Ontdek hoe je 286% ROI kunt behalen met Zendesk

Sluit je aan bij wereldmerken uit elke sector

“We gingen van een dikke mist, waarin we nog geen meter voor ons uit konden zien, naar een volledig opgeklaarde lucht. Eerder hadden we nergens zicht op. Nadat we Zendesk in gebruik hadden genomen, wisten we waar onze tickets vandaan kwamen en waar mensen behoefte aan hadden.”

— Jamie Loren Byers II
Hoofd van Klantenservice, EAN Partner:Connect

3,300

gemiddeld aantal tickets per maand

91%

CSAT

Ontdek hoe Zendesk-producten aansluiten op jouw behoeften