Zendesk voor grote ondernemingen

Ontworpen voor ondernemingen

Klantverwachtingen veranderen voortdurend en je bedrijf ook. Daarom moet klantenservicesoftware voor bedrijven flexibel zijn. Of je nu innoveert en een sterke groei doormaakt of een gevestigde onderneming hebt, wij kunnen je helpen.

Zendesk voor ondernemingen - onze aanpak

  • Een persoonlijke aanpak voor miljoenen klanten

    Geweldige klantenservice draait helemaal om een persoonlijke ervaring. Als grote onderneming met een groot en breed klantenbestand, moet je over de tools beschikken die alles aankunnen: segmenteren, personaliseren en reageren op klanten via de kanalen van hun voorkeur, zodat je klanten je gedurende een lange periode trouw blijven.

    Meer informatie

  • Je workflow opschalen

    Een grote onderneming met meerdere vestigingen betekent dat je meerdere agenten en hun uiteenlopende unieke vaardigheden moet beheren. Met Zendesk beschik je over de flexibiliteit om je supportoplossing aan te passen met tools zoals geavanceerde workflowmogelijkheden en door kunstmatige intelligentie aangestuurde automatiseringen en self-service, waardoor tickets naar de juiste agenten gaan en agenten over de kennis beschikken die nodig is om elk probleem op te lossen.

    Meer informatie

  • De neuzen dezelfde kant op

    Hoe groter het bedrijf, hoe complexer je activiteiten zijn. Integreer je tools, gegevens en communicatie van al je afdelingen, zodat klantinteracties soepeler verlopen en er minder miscommunicatie plaatsvindt.

    Meer informatie

Hoor van Gartner en Zendesk hoe het opbouwen van een geoptimaliseerd supportteam de klantervaring kan verbeteren en hoe je komende trends voor kunt zijn.

Webinar kijken

Gemaakt om op te schalen

Zendesk is een klantenservice- en betrokkenheidsplatform waarmee de best mogelijke ervaring wordt gecreëerd voor innovatieve en vooruitdenkende bedrijven overal ter wereld. Met onze klantensupportoplossing voor bedrijven kun je je wereldwijd verspreide team op een efficiënte manier aansturen, zodat je je organisatie kunt richten op wat het allerbelangrijkste is: je klanten.

16

vestigingen wereldwijd

99,9%

uptime, volgens SLA*
Betrouwbaarheid en transparantie waarop je kunt bouwen

4,75 miljard

verwerkte interacties per jaar

AVG

Zendesk producten ondersteunen GDPR-compliance

  • AICPA Service Organization Control Reports SOC aicpa.org/soc (voorheen SAS 70-rapporten)
  • bsi. ISO/IEC 27001 Information Security Management
  • Information Security Management ISO 27001 Certified
  • TRUSTe Verified
  • Skyhigh Enterprise-Ready
  • Privacy Shield Framework

Beveiliging die is ontwikkeld voor ondernemingen

Zie wat analisten
over ons zeggen**

* Beschikbaar via de add-on Customer Priority Support

** Gartner steunt geen leveranciers, producten en services die in haar onderzoekpublicaties worden vermeld en geeft technologiegebruikers geen advies om alleen de leveranciers te selecteren met de hoogste beoordelingen of andere aanduidingen. De onderzoekpublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoekorganisatie van Gartner en mogen niet worden opgevat als verklaringen van feiten. Gartner geeft geen garanties, uitdrukkelijk of stilzwijgend, betreffende dit onderzoek, ook niet betreffende verhandelbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Stel een optimale oplossing samen met Zendesk

Producten

Pas je support aan en configureer elke workflow op elke schaalgrootte. In Zendesk vinden al je interacties op één plek plaats, zodat je op elke schaalgrootte omnichannel support kunt leveren, via e-mail, chat, telefoon of selfservice. Zo zijn je gesprekken naadloos, persoonlijk en efficiënt.

Meer informatie

Platform

Zendesk Sunshine is ons open, flexibele CRM-platform. Sunshine is gebaseerd op AWS. Met Sunshine kun je naadloos verbinding maken met al je klantgegevens en deze echt leren begrijpen, waar je gegevens zich ook bevinden.

Meer informatie

Expertise

Ons Zendesk Customer Experience Team biedt een effectief en breed aanbod aan klantenservice-expertise en diepgaande productkennis om je te helpen een gedifferentieerde klantervaring te leveren.

Meer informatie

Zie hoe Zendesk je kan helpen een positieve ROI te realiseren

Sluit je aan bij wereldmerken uit elke sector

“Wij gingen van een dikke mist, waarin wij nog geen meter voor ons uit konden zien, naar een volledig opgeklaarde lucht. Eerder zagen wij helemaal niks. Nadat wij Zendesk in gebruik hadden genomen, wisten wij waar onze tickets vandaan kwamen en waar mensen behoefte aan hadden.”

— Jamie Loren Byers II
Head of Support, EAN Partner:Connect

3300

gemiddeld ticketvolume per maand

91%

klanttevredenheid

Zie hoe Zendesk producten aansluiten op je behoeften