Word CX-koploper Ontdek wat er nieuw is bij Zendesk Ontvang het laatste nieuws

De beste klantervaringen

Zendesk biedt een complete software-oplossing voor je klantenservice die gebruiksvriendelijk is en meegroeit met je bedrijf

Start je gratis proefperiode

Helpdesksoftware die precies op maat is

Klantenservice draait om meer dan alleen de klant. Het draait ook om je bedrijf en je teams. Zendesk helpt niet alleen je klantervaring te verbeteren, maar geeft je teams ook de tools om succesvol je klanten te helpen en zorgt voor consistentie in je bedrijfsvoering. Zendesk biedt alles wat je nodig hebt, in één krachtig pakket.

Product screenshot

Maak het je klanten gemakkelijk

Bied support aan op een manier die handig is voor je klanten, zodat ze eenvoudig de antwoorden kunnen krijgen waarnaar ze op zoek zijn.

Communiceer met je klanten op hun favoriete kanalen

Bied overal support, zodat klanten je altijd kunnen bereiken. Het gesprek blijft intact, hoe ze ook met je communiceren (via messaging, live chat, social media, e- mail of spraak).

Messaging

Geef je klanten de tools om zichzelf te helpen

Creëer een geïntegreerd helpcenter en communityforum. Klanten kunnen problemen in hun eigen tempo oplossen en tegelijkertijd de oplossingstijd voor agents verkorten.

Helpcenter

Bied persoonlijke aandacht, hoe groot je bedrijf ook is

Bied elke klant een persoonlijke ervaring, zelfs wanneer je bedrijf opschaalt. Zet automatiseringen en AI-gedreven bots in om de juiste contextinfo op te roepen, zodat klanten nooit in herhaling hoeven te vallen.

AI-gedreven bots

Geef je teams de tools om succesvol te zijn

Help je agents, admins en interne teams optimaal te presteren. Zendesk biedt krachtige, kant-en-klare tools die snel te installeren en gemakkelijk in gebruik zijn.

Product screenshot

Beheer en reageer vanaf één centrale plek

Maak het gemakkelijker om klanten te volgen, prioriteiten te stellen en te reageren met één uniforme werkruimte voor agents. En omdat je agents over de volledige context van de klant beschikken (waaronder meer dan 1000 kant-en-klare integraties) kunnen ze betere persoonlijke support leveren.

Werkruimte voor agents

Verhoog de efficiëntie van je agents met onze klantservicesoftware

Met samenwerkingstools die efficiënt verbinding maken met interne en externe partners besparen agenten tijd. Ze kunnen sneller reageren dankzij voorbereide antwoorden en de juiste info voor elk probleem.

Samenwerkingstools

Werk slimmer met routering en intelligentie

Maak gebruik van ingebouwde routering en intelligentie om essentiële details te verzamelen en gegevensinvoer te verminderen. Daarnaast kun je problemen escaleren naar de agent die de beste hulp kan bieden.

Routering en intelligentie

Lever selfservice-inhoud op grote schaal

Geef je contentmanagers meer mogelijkheden met geïntegreerd kennisbeheer. Verdeel de werklast door agents rechtstreeks vanuit hun werkruimte expertise te laten bijdragen.

Kennisbeheer

Product screenshot

Zorg voor consistentie in je bedrijfsvoering

Pas alles naar hartelust aan met ons open en flexibele platform dat je kunt opschalen, uitbreiden en optimaliseren naarmate je bedrijf groeit.

Integreer met je systemen

Integreer alle relevante klantgegevens met onze krachtige integratie-opties, waaronder code- en no-code-functionaliteit.

Beheer een uniform beeld van je klant

Creëer één uniform beeld van je klant. Gebruik deze om tijdens de gehele customer journey ervaringen op maat te leveren.

Eén uniform beeld van je klant

Krijg grip op je gegevens met bruikbare inzichten

Analyseer, monitor en handel op basis van wat je klanten nodig hebben. Ideaal voor sales, service en systemen van derden dankzij gebruiksvriendelijke analyses en rapporten.

Analyses en rapporten

Wij helpen je een handje

Wij hebben de expertise om je team te ondersteunen. Zo zorgen we ervoor dat onze oplossingen een strategische impact hebben op je bedrijfsvoering.

Meer informatie

Three hands touching

Bereken je ROI met Zendesk

Het bepalen van de ROI is vaak niet eenvoudig. Gelukkig hebben we daar een tool voor. Raadpleeg de ROI-calculator van Zendesk om de voordelen te zien van een omnichannel aanpak van klantenservice.

Tell us a little more about yourself, and we’ll do the rest:

All fields required.
If you don't offer that channel currently, enter zero.

Please select your industry
Please enter a number
Please enter a number
Please enter a number
Please enter a number
Tomorrow’s forecast just got a little bit brighter. Here is where you can expect some reductions.
00% Cost per contact
00% Phone average handle time (min)
00% Chat average handle time (min)
00% First contact resolution (FCR)
Projected ROI 00%
Total cost savings $00

Vrijwaringsverklaring

Bovenstaande schattingen zijn gebaseerd op benchmarks uit de sector en van Zendesk, waarbij wordt uitgegaan van het gebruik van één geïntegreerde omnichannel oplossing. Deze cijfers zijn alleen bedoeld ter indicatie. Individuele resultaten en prestaties kunnen verschillen.

Begin je gratis proefperiode van Support Suite om het in actie te zien.

*Let op, deze tool bevat geen data uit ons recente CX Maturity-rapport van ESG.