De beste klantervaringen

Zendesk biedt een complete software-oplossing voor je klantenservice die gebruiksvriendelijk is en meegroeit met je bedrijf.

Software die precies voor je werkt

Klantenservice draait om méér dan alleen de klant. Het gaat ook over je bedrijf en je medewerkers. Zendesk helpt niet alleen de klantervaring te verbeteren, maar bereidt ook je teams voor op succes en zorgt ervoor dat alle onderdelen van je bedrijf samenwerken. Zendesk is alles wat je nodig hebt op het gebied van helpdesksoftware, in één krachtig pakket.

Product screenshot

Maak het je klanten gemakkelijk

Bied gespreksgerichte support aan op een manier die handig is voor je klanten, zodat ze eenvoudig de antwoorden kunnen krijgen waarnaar ze op zoek zijn.

Kom je klanten tegemoet, waar ze ook zijn

Bied overal support, zodat klanten je altijd kunnen bereiken. Het gesprek blijft intact, hoe klanten ook contact met je opnemen (via messaging, live chat, social media, e- mail of spraak).

Messaging

Geef je klanten de tools om zichzelf te helpen

Creëer een geïntegreerd helpcenter en communityforum. Klanten kunnen problemen in hun eigen tempo oplossen en tegelijkertijd de oplostijd van je agents verkorten.

Helpcenter

Bied slimme support op elke schaal

Gebruik AI en bots om klanten direct antwoord te geven, verdubbel de denkkracht van je agents en bespaar je bedrijf tijd en geld.

AI en bots

Bereid je teams voor op succes

Help je agents, admins en interne teams optimaal te presteren. Zendesk biedt krachtige, kant-en-klare tools die snel te installeren en gemakkelijk in gebruik zijn.

Product screenshot

Beheer en reageer vanaf één centrale plek

Volg je klanten, stel prioriteiten en reageer vanuit één centrale werkruimte voor agents. En omdat je agents over de volledige klantcontext beschikken (waaronder meer dan 1000 kant-en-klare integraties) kunnen ze betere, persoonlijke support leveren.

Werkruimte voor agents

Verhoog de efficiëntie van je agents met onze klantservicesoftware

Met samenwerkingstools die efficiënt verbinding maken met interne en externe partners besparen agenten tijd. Ze kunnen sneller reageren dankzij voorbereide antwoorden en de juiste info voor elk probleem.

Samenwerkingstools

Werk slimmer met routering en intelligentie

Maak gebruik van ingebouwde routering en intelligentie om belangrijke gegevens te verzamelen en handmatige data-invoer te verminderen. Daarnaast kan je problemen escaleren naar de agent die de beste hulp kan bieden.

Routering en intelligentie

Lever selfservice-content op maat

Geef je contentmanagers meer mogelijkheden met geïntegreerd kennisbeheer. Verdeel de werklast door agents rechtstreeks vanuit hun werkruimte expertise te laten bijdragen.

Kennisbeheer

Product screenshot

Laat je bedrijf soepel draaien

Pas alles naar hartelust aan met ons open en flexibele platform dat je kunt opschalen, uitbreiden en optimaliseren naarmate je bedrijf verandert.

Integreer al je systemen

Integreer alle relevante klantendata met onze krachtige opties voor integratie, waaronder code- en no-code-functies.

Beheer een totaalbeeld van je klanten

Creëer een totaalbeeld van je klanten. Pas deze toe om tijdens de gehele customer journey klantervaringen op maat te leveren.

Totaalbeeld van je klanten

Krijg grip op je data met bruikbare inzichten

Analyseer, monitor en handel op basis van wat je klanten nodig hebben. Ideaal voor sales, klantenservice en systemen van derden dankzij gebruiksvriendelijke analyses en rapporten.

Analyses en rapportage

Wij helpen je een handje

Wij hebben de expertise om in het verlengde van je team te werken. Zo zorgen we ervoor dat onze oplossingen een strategische impact hebben op jouw bedrijf.

Meer informatie

Three hands touching

Bereken je ROI met Zendesk

Het bepalen van de ROI is vaak niet eenvoudig. Gelukkig hebben we daar een tool voor. Raadpleeg de ROI-calculator van Zendesk om de voordelen te zien van een omnichannel aanpak van klantenservice.

Vertel ons wat meer over jezelf, dan regelen wij de rest:

Alle velden zijn vereist.
Bied je dit kanaal momenteel niet aan, vul dan nul in.

Selecteer je branche
Please enter a number
Please enter a number
Please enter a number
Please enter a number
De toekomst ziet er een stuk zonniger uit. Dit is waar je verbeteringen kunt verwachten.
00% Kosten per contact
00% Gemiddelde afhandeltijd via telefoon (min)
00% Gemiddelde afhandeltijd per chat (min)
00% Oplossing bij het eerste contact (FCR)
Verwachte ROI 00%
Totale kostenbesparing $00

Disclaimer

Bovenstaande schattingen zijn gebaseerd op benchmarks uit de industrie en van Zendesk, waarbij wordt uitgegaan van het gebruik van één geïntegreerde omnichannel oplossing. Deze cijfers zijn alleen bedoeld ter indicatie. Individuele resultaten en prestaties kunnen verschillen.

Begin je gratis proefperiode van Support Suite om het in actie te zien.

*Let op, deze tool bevat geen data uit ons recente CX Maturity-rapport van ESG.