De beste klantervaringen

Zendesk biedt een complete klantenservice-oplossing die gebruiksvriendelijk is en meegroeit met je bedrijf

Precies de juiste software

Klantenservice draait om meer dan alleen de klant. Het gaat immers ook over je bedrijf en je medewerkers. Zendesk maakt het niet alleen je klanten gemakkelijk, maar bereidt ook je teams voor op succes en zorgt ervoor dat alle onderdelen van je bedrijf gesynchroniseerd werken. Zendesk is alles wat je nodig hebt, in één krachtig pakket.

Schermafbeelding van product

Maak het uw klanten gemakkelijk

Bied support op een manier die handig is voor je klanten, zodat zij eenvoudig de antwoorden kunnen krijgen waarnaar ze op zoek zijn.

Kies voor een succesvolle omnichannel strategie

Bied overal support, zodat klanten je altijd kunnen bereiken. Het gesprek blijft intact, hoe ze ook met je communiceren (via messaging, live chat, social media, e-mail of spraak).

Messaging

Geef klanten de middelen in handen om zelf hulp te vinden

Creëer een geïntegreerd Helpcenter en een communityforum. Klanten kunnen problemen in hun eigen tempo oplossen en tegelijkertijd de oplossingstijd voor agenten verkorten.

Helpcenter

Zorg voor een persoonlijk tintje ongeacht je schaalgrootte

Personaliseer de ervaring voor elke klant, zelfs wanneer je opschaalt. Maak gebruik van automatisering en door kunstmatige intelligentie aangedreven bots om de juiste contextinfo op te roepen, zodat klanten nooit in herhaling hoeven vallen.

Bots op basis van kunstmatige intelligentie

Bereid je teams voor op succes

Help je agenten, admins en interne teams optimaal te presteren. Zendesk biedt robuuste kant-en-klare tools die snel kunnen worden geïnstalleerd en gemakkelijk zijn te gebruiken.

Schermafbeelding van product

Beheer en reageer vanuit één centrale plek

Maak het gemakkelijker om klanten te volgen, prioriteiten te stellen en te reageren op klanten met één uniforme werkruimte voor agenten. En met volledige contextinfo over je klanten - waaronder meer dan 1000 kant-en-klare integraties - kunnen agenten betere, persoonlijkere support leveren.

Werkruimte voor agenten

Verhoog de efficiëntie van agenten

Met samenwerkingstools die efficiënt verbinding maken met interne en externe partners besparen agenten tijd. Ze kunnen sneller reageren dankzij voorbereide antwoorden en de juiste info voor elk probleem.

Werk slimmer met routering en intelligentie

Maak gebruik van ingebouwde routering en intelligentie om essentiële details te verzamelen en data-invoer te verminderen. Plus, escaleer problemen naar de agent die het beste kan helpen.

Routering en intelligentie

Lever selfservice-content bij elke schaalgrootte

Geef je contentmanagers meer mogelijkheden met geïntegreerd kennismanagement. Verdeel de werklast door agenten rechtstreeks vanuit hun werkruimte expertise te laten bijdragen.

Knowledge management

Schermafbeelding van product

Breng je bedrijf op orde

Naar hartenlust aanpasbaar dankzij een open en flexibel platform dat je kunt opschalen, uitbreiden en optimaliseren naarmate je bedrijf verandert.

Te integreren in je systemen

Integreer alle relevante klantgegevens met onze krachtige integratie-opties, waaronder code- en no-code-functionaliteit.

Beheer een uniform beeld van je klant

Krijg één uniform beeld van je klant. Pas dit toe om ervaringen tijdens het gehele klanttraject te personaliseren.

Eén uniform beeld van de klant

Begrijp je data met bruikbare inzichten

Analyseer, monitor en handel op basis van wat je klanten nodig hebben. Ideaal voor sales, klantenservice en systemen van derden dankzij gebruiksvriendelijke analyses en rapporten.

Analyse en rapporten

Wij helpen je een handje

Wij hebben de expertise om in het verlengde van uw team te werken. Zo zorgen wij ervoor dat onze oplossingen een strategische impact hebben op uw bedrijf.

Meer informatie

Three hands touching