De beste klantervaringen
Zendesk biedt een complete software-oplossing voor je klantenservice die gebruiksvriendelijk is en meegroeit met je bedrijf.
Software die precies voor je werkt
Klantenservice draait om méér dan alleen de klant. Het gaat ook over je bedrijf en je medewerkers. Zendesk helpt niet alleen de klantervaring te verbeteren, maar bereidt ook je teams voor op succes en zorgt ervoor dat alle onderdelen van je bedrijf samenwerken. Zendesk is alles wat je nodig hebt op het gebied van helpdesksoftware, in één krachtig pakket.

Maak het je klanten gemakkelijk
Bied gespreksgerichte support aan op een manier die handig is voor je klanten, zodat ze eenvoudig de antwoorden kunnen krijgen waarnaar ze op zoek zijn.
Kom je klanten tegemoet, waar ze ook zijn
Bied overal support, zodat klanten je altijd kunnen bereiken. Het gesprek blijft intact, hoe klanten ook contact met je opnemen (via messaging, live chat, social media, e- mail of spraak).
Geef je klanten de tools om zichzelf te helpen
Creëer een geïntegreerd helpcenter en communityforum. Klanten kunnen problemen in hun eigen tempo oplossen en tegelijkertijd de oplostijd van je agents verkorten.
Bied slimme support op elke schaal
Gebruik AI en bots om klanten direct antwoord te geven, verdubbel de denkkracht van je agents en bespaar je bedrijf tijd en geld.
Bereid je teams voor op succes
Help je agents, admins en interne teams optimaal te presteren. Zendesk biedt krachtige, kant-en-klare tools die snel te installeren en gemakkelijk in gebruik zijn.

Beheer en reageer vanaf één centrale plek
Volg je klanten, stel prioriteiten en reageer vanuit één centrale werkruimte voor agents. En omdat je agents over de volledige klantcontext beschikken (waaronder meer dan 1000 kant-en-klare integraties) kunnen ze betere, persoonlijke support leveren.
Verhoog de efficiëntie van je agents met onze klantservicesoftware
Met
die efficiënt verbinding maken met interne en externe partners besparen agenten tijd. Ze kunnen sneller reageren dankzij voorbereide antwoorden en de voor elk probleem.SamenwerkingstoolsWerk slimmer met routering en intelligentie
Maak gebruik van ingebouwde routering en intelligentie om belangrijke gegevens te verzamelen en handmatige data-invoer te verminderen. Daarnaast kan je problemen escaleren naar de agent die de beste hulp kan bieden.
Lever selfservice-content op maat
Geef je contentmanagers meer mogelijkheden met geïntegreerd kennisbeheer. Verdeel de werklast door agents rechtstreeks vanuit hun werkruimte expertise te laten bijdragen.

Laat je bedrijf soepel draaien
Pas alles naar hartelust aan met ons open en flexibele platform dat je kunt opschalen, uitbreiden en optimaliseren naarmate je bedrijf verandert.
Integreer al je systemen
Integreer alle relevante klantendata met onze krachtige opties voor integratie, waaronder code- en no-code-functies.
Beheer een totaalbeeld van je klanten
Creëer een totaalbeeld van je klanten. Pas deze toe om tijdens de gehele customer journey klantervaringen op maat te leveren.
Krijg grip op je data met bruikbare inzichten
Analyseer, monitor en handel op basis van wat je klanten nodig hebben. Ideaal voor sales, klantenservice en systemen van derden dankzij gebruiksvriendelijke analyses en rapporten.
Wij helpen je een handje
Wij hebben de expertise om in het verlengde van je team te werken. Zo zorgen we ervoor dat onze oplossingen een strategische impact hebben op jouw bedrijf.

Bereken je ROI met Zendesk
Het bepalen van de ROI is vaak niet eenvoudig. Gelukkig hebben we daar een tool voor. Raadpleeg de ROI-calculator van Zendesk om de voordelen te zien van een omnichannel aanpak van klantenservice.
Vertel ons wat meer over jezelf, dan regelen wij de rest:
Alle velden zijn vereist.
Bied je dit kanaal momenteel niet aan, vul dan nul in.
De toekomst ziet er een stuk zonniger uit. Dit is waar je verbeteringen kunt verwachten.
Disclaimer
Bovenstaande schattingen zijn gebaseerd op benchmarks uit de industrie en van Zendesk, waarbij wordt uitgegaan van het gebruik van één geïntegreerde omnichannel oplossing. Deze cijfers zijn alleen bedoeld ter indicatie. Individuele resultaten en prestaties kunnen verschillen.
Begin je gratis proefperiode van Support Suite om het in actie te zien.
*Let op, deze tool bevat geen data uit ons recente CX Maturity-rapport van ESG.