Service

Acht normen voor klantenservice om je bedrijf te verbeteren Artikel

Acht normen voor klantenservice om je bedrijf te verbeteren

Klantenservice is een belangrijke onderscheidende factor in het huidige concurrerende bedrijfsleven. Stel normen voor je klantenservice en werk ze regelmatig bij om je publiek tevreden te stellen en merkloyaliteit te stimuleren.

De ultieme gids voor klantsegmentatie voor supportteams Artikel

De ultieme gids voor klantsegmentatie voor supportteams

Klantsegmentatie is niet alleen voor marketing- en productteams. Zo werkt segmentatie voor je supportteam.

Zo gebruik je Apple Messages for Business voor je klantenservice Artikel

Zo gebruik je Apple Messages for Business voor je klantenservice

Met Apple Messages for Business kun je contact maken met klanten op de Apple-apparaten en platforms die ze elke dag gebruiken.

De sleutel tot klantenservice in 2021: durf flexibeler te zijn Artikel

De sleutel tot klantenservice in 2021: durf flexibeler te zijn

De Covid-19-pandemie heeft impact gemaakt op de wereldeconomie Zowel bedrijven als klanten werden getroffen door lockdowns…

Sales

Waarom je sales en klantenservice nu direct met elkaar moet verbinden Artikel

Waarom je sales en klantenservice nu direct met elkaar moet verbinden

Memorabele klantervaringen opbouwen is het modewoord in ieders hoofd. Maar wat betekent dat eigenlijk in de praktijk? En waarom is het belangrijk?

Wat is de buyer’s journey (aankooptraject in het Nederlands)? Definitie, stadia en voorbeelden Artikel

Wat is de buyer’s journey (aankooptraject in het Nederlands)? Definitie, stadia en voorbeelden

Verdiep je in het aankooptraject van je publiek, zodat je je sales- en marketinginspanningen kunt verbeteren.

Het leiden van een digitale transformatie Artikel

Het leiden van een digitale transformatie

Nu zowel klanten als werknemers de digitale economie omarmen, streven steeds meer bedrijven naar digitale transformatie.

Wat is social selling? Definitie, index en voorbeelden Artikel

Wat is social selling? Definitie, index en voorbeelden

Werk online aan je merkgeloofwaardigheid en je klantrelaties met social selling.

Bedrijfscultuur

Hoe live-commerce barrières voor klantervaringen kan doorbreken Artikel

Hoe live-commerce barrières voor klantervaringen kan doorbreken

Ontdek hoe het merk met live-commerce weer de controle krijgt en de algehele klantervaring verbetert.

Infographics: Chatbots en AI in de Benelux Infographic

Infographics: Chatbots en AI in de Benelux

Hoe kunnen banken het vertrouwen van de klant terugwinnen? Artikel

Hoe kunnen banken het vertrouwen van de klant terugwinnen?

Hoewel 2020 zeker de geschiedenis in zal gaan als het jaar dat onze economie op zijn…

Een digitale transformatie van de klantervaring starten Artikel

Een digitale transformatie van de klantervaring starten

Ontdek wat het betekent om de klantervaring te transformeren en waarom het creëren van een engine voor klantinzichten en acties zo belangrijk is.

Handleidingen, onderzoek en meer

Het Zendesk Employee Experience Trends-rapport

Het Zendesk Employee Experience Trends-rapport

Ons Employee Experience Trends-rapport onderzoekt hoe bedrijven in 21 landen de collectieve kracht van hun mensen inzetten om te groeien.

Zendesk gebruiken voor HR

Zendesk gebruiken voor HR

Hoe bouw je aan de toekomst van je bedrijf met de huidige praktische beperkingen? De situatie…

Zendesk geeft Vimeo een flexibele oplossing om zijn klantenservice gemakkelijk te schalen

Zendesk geeft Vimeo een flexibele oplossing om zijn klantenservice gemakkelijk te schalen

Lees hoe Vimeo zijn agents de tools geeft die ze nodig hebben om zijn productiviteit en de klantervaring te verbeteren.

De nieuwste verhalen Pagina 4

Hoe helpdesk software klantenservice gemakkelijk maakt Artikel

Hoe helpdesk software klantenservice gemakkelijk maakt

Klantenservice heeft een grote invloed op de klantervaring en draagt dus bij aan het succes van…

Gegevensoverdracht EU-VS volgens <em>Schrems II</em> Artikel

Gegevensoverdracht EU-VS volgens Schrems II

Dit zijn de stappen die Zendesk neemt om grensoverschrijdende overdracht van persoonsgegevens mogelijk te maken en tegelijkertijd te voldoen aan de privacyvereisten van de EU.

Forrester Consulting TEI-studie evalueert de ROI van Zendesk

Forrester Consulting TEI-studie evalueert de ROI van Zendesk

Forrester Consulting heeft de potentiële return on investment van de implementatie van Zendesk-producten onderzocht. Hier zijn de resultaten.

3 manieren waarop healthtech-startups de patiëntervaring verbeteren Artikel

3 manieren waarop healthtech-startups de patiëntervaring verbeteren

Er was nog nooit zoveel venture capital-financiering voor startups in gezondheidstechnologie. Lees hier hoe marktleiders de zorgervaring opnieuw vormgeven, van app- tot doktersbezoeken.

2022: Het jaar om groei te realiseren met klantenservice Artikel

2022: Het jaar om groei te realiseren met klantenservice

Leidinggevenden hebben te maken met een voortdurend veranderende realiteit en moeten dus blijven nadenken over hoe…

Omnichannel ticketsysteem voor jouw supportteams

Omnichannel ticketsysteem voor jouw supportteams

Een goed werkend ticketsysteem is een van de pijlers van een succesvolle klantenservice. Toch kan het…

Belangrijke opkomende technologieën voor de digitale werkplek

Belangrijke opkomende technologieën voor de digitale werkplek

A new report from Gartner outlines the technologies and strategic actions companies should take to prepare and succeed in the new future of work.

Onze nieuwe favoriete integraties Artikel

Onze nieuwe favoriete integraties

Met zorg uitgezocht: de nieuwe app-integraties van Zendesk zijn beschikbaar. Ontdek hoe deze nieuwe integraties de werklast van je sales- en supportteams kunnen verlichten.

Een uitmuntende service wordt een kritische bedrijfsprioriteit in de Benelux Infographic

Een uitmuntende service wordt een kritische bedrijfsprioriteit in de Benelux

Het verbeteren van de klantervaring in de IT-sector Artikel

Het verbeteren van de klantervaring in de IT-sector

De klantervaring staat centraal in elk succesvol bedrijf. Maar waarom is het extra belangrijk dat IT-bedrijven…

Service Level Agreement: bekijk de SLA-oplossingen Artikel

Service Level Agreement: bekijk de SLA-oplossingen

In klantenservice is SLA, oftewel Service Level Agreement, een veelgebruikte term. Maar wat houdt deze term…

7 redenen waarom online marketing zo belangrijk is Artikel

7 redenen waarom online marketing zo belangrijk is

Iedereen spreekt tegenwoordig van online marketing, maar waarom is deze soort marketing nu zo cruciaal geworden…

6 stappen om jouw CRM-systeem beter te gebruiken Artikel

6 stappen om jouw CRM-systeem beter te gebruiken

Een CRM-systeem is een handig hulpmiddel om informatie binnen je bedrijf te organiseren. Maar wat houdt…

Breng sales en klantenservice op één lijn: Hoe en waarom Artikel

Breng sales en klantenservice op één lijn: Hoe en waarom

Stimuleer je omzet en transformeer je merk door de datafragmentering tussen je sales- en supportteams te doorbreken. Het is gemakkelijk, en het is essentieel.

Zo stimuleer je de samenwerking tussen klantenservice en ontwikkelaars Artikel

Zo stimuleer je de samenwerking tussen klantenservice en ontwikkelaars

Samenwerking tussen klantenserviceagents en ontwikkelaars is altijd lastig, en kan in het slechtste geval zelfs blokkades opleveren. Dit kan desastreuze gevolgen hebben voor de succescijfers van je klantenservice. Maar het kan ook anders.

Empathie als motor achter betere producten Artikel

Empathie als motor achter betere producten

Onze klanten zijn nog nooit zo goed te doorgronden geweest. We hebben toegang tot eindeloze gegevenssets…

Hoe innovatieve digitale strategieën luxemerken helpen om high-end service online te leveren Artikel

Hoe innovatieve digitale strategieën luxemerken helpen om high-end service online te leveren

We leven allemaal in een tijd van ingrijpende veranderingen, maar de Covid-19-pandemie heeft met name de…

Hoe de branche over klantervaring kan leren van ontwrichtende insurtechbedrijven Artikel

Hoe de branche over klantervaring kan leren van ontwrichtende insurtechbedrijven

Een pandemie is bij uitstek iets waardoor verzekeringen in de schijnwerpers komen te staan. Uit het…

Boven de rest uitsteken: een modernere klantervaring in de financiële dienstverlening Artikel

Boven de rest uitsteken: een modernere klantervaring in de financiële dienstverlening

De financiële dienstverlening is een ongekend dynamische en uitdagende omgeving, zoals blijkt uit deel 1. De opmars…

De uitdagingen van de moderne klantervaring in de financiële dienstverlening Artikel

De uitdagingen van de moderne klantervaring in de financiële dienstverlening

Op 1 oktober heeft JP Morgan zijn nieuwe digitale retailbank in het Verenigd Koninkrijk geopend. Als een…