Klantervaring verbeteren

Wat iedereen moet weten over geïntegreerde telefonische support

Wat iedereen moet weten over geïntegreerde telefonische support

Helaas hebben de meeste bedrijven geen geïntegreerde oplossing voor telefonische support. Het wordt tijd dat we ons licht laten schijnen op telefonische supportactiviteiten.

Door de CIO-lens: 5 belangrijke trends in klantervaring voor 2020

Door de CIO-lens: 5 belangrijke trends in klantervaring voor 2020

Kom meer te weten over de trends op het gebied van klantervaring in 2020 en ontdek hoe CIO's zich in een unieke positie bevinden om hun bedrijf in de richting van klantgerichtheid te sturen.

Wat is een helpdesk?

Wat is een helpdesk?

Een helpdesk is een vaak over het hoofd geziene hoeksteen van een uitstekende klantenservice-ervaring, intern of extern. Hier is hoe deze je bedrijf ten goede kan komen

4 manieren om mobiele klantbetrokkenheid te creëren

4 manieren om mobiele klantbetrokkenheid te creëren

Het is belangrijker dan ooit voor bedrijven om een mobiele strategie voor klantbetrokkenheid te hebben. Hier zijn enkele tips van experts

Verkoop meer

Personaliseer je outreach bij elke schaalgrootte met geautomatiseerde betrokkenheid

Personaliseer je outreach bij elke schaalgrootte met geautomatiseerde betrokkenheid

Wij introduceren nieuwe automatiseringstools in Zendesk Sell om de betrokkenheid van prospects tijdens het salesproces te vergroten en salesteams te helpen gepersonaliseerde outreach-activiteiten voor leads efficiënter te maken.

De ultieme gids voor de automatisering van salesberichten Guide

De ultieme gids voor de automatisering van salesberichten

With this ebook, you’ll learn how to use an email automation tool to build a sales outreach process that saves time, keeps your messaging consistent, and connects you with leads the moment they’re ready to buy

Beste voordelen van CRM voor sales- en supportteams

Beste voordelen van CRM voor sales- en supportteams

CRM-software biedt met functies voor automatisering en organisatie de mogelijkheid aan salesteams om efficiënter te werken en hun klanten zorgvuldiger van dienst te zijn

Genereer snel leads met Sell en Reach Artikel

Genereer snel leads met Sell en Reach

Verkopers kunnen urenlang kanalen zoals LinkedIn doorzoeken op potentiële leads om aan hun pipeline toe te voegen. En zelfs dan is er geen garantie dat ze de juiste contactgegevens vinden voor de leads die ze genereren.

Handleidingen, onderzoek en meer

Gartner Magic Quadrant 2020 for the CRM Customer Engagement Center

Gartner Magic Quadrant 2020 for the CRM Customer Engagement Center

Zendesk wordt als leider aangewezen in het rapport Gartner Magic Quadrant 2020 for the CRM Customer…

Van Insights naar Explore: een gids voor verandermanagement Guide

Van Insights naar Explore: een gids voor verandermanagement

Je bedrijf is gegroeid en daardoor zijn je gegevens waarschijnlijk een grotere rol gaan spelen. Nu…

Hoe Sendcloud slim opschaalde toen het exponentieel groeide Guide

Hoe Sendcloud slim opschaalde toen het exponentieel groeide

Sendcloud helpt duizenden Europese mkb'ers bij het optimaliseren van hun webwinkels en hun koppeling met grote internationale vervoerders. Toen de activiteiten van Sendcloud groeiden, werd Zendesk Support Suite in gebruik genomen om de efficiëntie van de agenten te verbeteren en robuuste selfservice-opties aan te bieden.

De nieuwste verhalen Pagina 4

3 manieren om klanttevredenheid tijdens Black Friday te verbeteren Artikel

3 manieren om klanttevredenheid tijdens Black Friday te verbeteren

Ondanks het feit dat het fenomeen ‘Black Friday’ nog maar een paar jaar oud is aan…

Omnichannel support uitbreiden met WhatsApp Artikel

Omnichannel support uitbreiden met WhatsApp

Bedrijven die een wereldwijde klantenkring bedienen, stellen WhatsApp steeds nadrukkelijker centraal in hun omnichannel supportprogramma's

Hoe redacteuren je community naar een hoger niveau kunnen tillen Artikel

Hoe redacteuren je community naar een hoger niveau kunnen tillen

Communityforums zijn een belangrijk hulpmiddel geworden voor het schalen van support, met als logisch gevolg dat bedrijven hulp nodig hebben om het gesprek op gang te houden. Hieronder lees je waarom redacteuren bepalend zijn voor het succes van je community.

Geef je community de ruimte voor een betere klantervaring Artikel

Geef je community de ruimte voor een betere klantervaring

Een robuuste community met gebruikers is een krachtige combinatie van support, sociale netwerken en communicatie, die de klantervaring over de hele linie stroomlijnt. Zo kun je onmiddellijk resultaat boeken.

Messaging-apps zijn klaar voor het bedrijfsleven Artikel

Messaging-apps zijn klaar voor het bedrijfsleven

Klanten willen met bedrijven communiceren zoals ze dat ook met mensen doen. Ze willen ervaringen die…

8 manieren om je klantgegevens effectief te beheren Artikel

8 manieren om je klantgegevens effectief te beheren

Met een beetje een vooruitziende blik kunnen je salesteam en bedrijf slimme gegevensbeheerders zijn. Hier is…

Hoe je de aanschafkosten van CRM-software rechtvaardigt Whitepaper

Hoe je de aanschafkosten van CRM-software rechtvaardigt

Hoewel je er misschien van overtuigd bent dat je salesteam een CRM-systeem nodig heeft, zijn anderen…

Hoe Homebridge met Zendesk wist op te schalen Artikel

Hoe Homebridge met Zendesk wist op te schalen

Als snel groeiend bedrijf schrijft Homebridge veel van haar succes toe aan een superieure klantenservice. Met…

Optimaliseer je sales-CRM om de klantenservice te verbeteren Whitepaper

Optimaliseer je sales-CRM om de klantenservice te verbeteren

In de beleveniseconomie verwachten klanten consistentie bij alle interacties met uw bedrijf. Klanttevredenheid is niet langer…

Sociale media als klantenservicetool Artikel

Sociale media als klantenservicetool

Research toont dat 40 tot 60 procent van kleine en middelgrote bedrijven een omnichannel aanpak verkiezen…

De ultieme begeleider om klantenrelaties te beheren Artikel

De ultieme begeleider om klantenrelaties te beheren

Je hebt de term customer relationship management waarschijnlijk al eerder gehoord, maar weet je hoe je dit klantbeheerproces met behulp van tools kunt optimaliseren?

Samenwerking, inspiratie, support: In de InVision-community Artikel

Samenwerking, inspiratie, support: In de InVision-community

Het team van InVision legt uit hoe zij de vruchten plukt van een betrokken community met gebruikers, nu een essentieel onderdeel van hun bedrijfsstrategie - voor support en nog veel meer

Hoe vier grote bedrijven een uitzonderlijke klantervaring leveren Guide

Hoe vier grote bedrijven een uitzonderlijke klantervaring leveren

Het leveren van een uitzonderlijke klantervaring op grote schaal kan een uitdaging zijn, maar met een…

Hoe vier bedrijven een uitzonderlijke klantervaring op schaal leveren Guide

Hoe vier bedrijven een uitzonderlijke klantervaring op schaal leveren

Het leveren van een uitzonderlijke klantervaring op schaal kan een uitdaging zijn, maar met de juiste…

Enterprise Whitepaper

Enterprise

Grote ondernemingen, vooral in sectoren zoals technologie, gezondheidszorg, energie en productie, kampen met complexe uitdagingen als…

Hoe je de productiviteit van agenten kunt verbeteren voor een betere klantervaring Artikel

Hoe je de productiviteit van agenten kunt verbeteren voor een betere klantervaring

Naarmate je bedrijf groeit, neemt ook de complexiteit van de klantenservice toe. Je hebt meer producten,…

Klantervaring: wat gisteren bijzonder was, is vandaag heel normaal Artikel

Klantervaring: wat gisteren bijzonder was, is vandaag heel normaal

Elk bedrijf moet overwegen hoe voortdurend betere klantervaringen kunnen worden geleverd die kunnen concurreren met wat…

Verandermanagement onder de knie krijgen Artikel

Verandermanagement onder de knie krijgen

Ontdek hoe u verandermanagement, een gestructureerde aanpak van het organiseren van mensen, processen en technologie leert beheersen zodat u veranderingen in een bedrijf soepel kunt implementeren

Geef je werk een goede flow :  5 stappen om je supportactiviteiten schaalbaar te maken Guide

Geef je werk een goede flow : 5 stappen om je supportactiviteiten schaalbaar te maken

The many benefits to hosting a support community include better knowledge sharing, fostering productive conversations, enabling product experts, moderating conversations, SEO, and more.

Begin met het leveren van gepersonaliseerde klantenservice

Begin met het leveren van gepersonaliseerde klantenservice

Er zijn veel voordelen verbonden aan het personaliseren van je klantenservice, maar het kan wel een balanceeract zijn. Hier zijn enkele tips om op grote schaal gepersonaliseerde klantenservice en een gepersonaliseerde klantervaring aan te bieden.