Wij zijn pas tevreden wanneer onze klanten dat ook zijn
De jaarlijkse softwareprijzen van G2 worden uitgereikt op basis van meer dan 2 miljoen gebruikersbeoordelingen. We zijn onze klanten dankbaar voor hun vertrouwen.
Handleidingen, onderzoek en meer

Op weg naar digitale transformatie in de branche van het personenvervoer
Digitale transformatie is onmisbaar in de branche van het personenvervoer. Ontdek hoe moderne CX-oplossingen de kloof kunnen overbruggen tussen oude en nieuwe systemen.

Zes manieren voor kleine en middelgrote retailers om de klantervaring te verbeteren
In de huidige concurrerende markt onderscheidt de retailer zich door gepersonaliseerde klantenservice. Dit ebook beschrijft best practices om je te helpen klanten te binden.

CX-trends voor de publieke sector
Ga in gesprek met je kiezers voor een naadloze openbare service-ervaring via verschillende kanalen.
Populaire gidsen
Wil je meer weten? Kies een onderwerp.
De nieuwste verhalen Pagina 4

Wat elke mkb-retailer op zijn verlanglijstje zou moeten zetten
Voor kleine retailers blijft een uitmuntende klantervaring op termijn steeds meer voordeel opleveren.

Het verhogen van het netto klantbehoud vereist een innovatieve benadering van CX
Zie hoe toonaangevende software- en cloudservicebedrijven naam maken door gebruik te maken van klantervaring als onderscheidende factor.

De Vierde Industriële Revolutie: Hoe automatisering en AI de productie zullen beïnvloeden
Er is een digitale revolutie in de productiebranche begonnen. Voor fabrikanten die deze nieuwe technologieën omarmen, zijn de kansen enorm.

5 manieren waarop je met omnichannel-routering activiteiten efficiënt kunt beheren
Lees meer over routerings- en live-rapportageoplossingen die beschikbaar zijn in de Workspace voor agents en vijf manieren waarop deze oplossingen je kunnen helpen je activiteiten effectiever te beheren.

Hoe software- en clouddienstbedrijven CX kunnen opschalen met selfservice en slimme triage
Zie hoe toonaangevende bedrijven in de software- en clouddienstenbranche selfservice en slimme routering gebruiken om hun CX op te schalen zonder in te leveren op winstgevendheid.

Zendesk voor software- en clouddiensten
Transform your CX and accelerate customer retention using our free guide.

Het tijdperk van gespreksgerichte CRM is aangebroken
Klantrelaties draaien om gesprekken. Maak kennis met de nieuwe kanalen, technologieën en methoden om je klantrelaties te optimaliseren.

Conversationeel CRM is het ontbrekende stukje in je verkoopstrategie
Ontdek waarom gesprekken een cruciale rol spelen om klanten voor het leven te krijgen.

Zendesk voor productiebedrijven: Klantenservice die de levenslange waarde van klanten verhoogt
Ontdek hoe je al je klantendata met elkaar verbindt voor een betere CX en een hogere omzet.

Hoe mkb's in de gezondheidszorg met CX een gezonde omzet kunnen behalen
Door het bieden van een uitmuntende klantervaring kunnen kleinere bedrijven in de gezondheidszorg sterk groeien.

“Krappe financiering” betekent geen onheil voor start-ups die durfinvesteerders zoeken
Het hoofd koel houden zal zegevieren in het nieuwe financieringslandschap voor start-ups. Bekijk deze tips voor voortdurende groei en succes.

Live of virtueel: De toekomst van B2B-events?
Ondanks dat sommigen tijdens de lockdown de persoonlijke touch van live events hebben gemist, genoten velen…

De drie populairste trends in e-commerce op dit moment
De huidige e-commercemarkt is in volle gang en ontwikkelt zich in een duizelingwekkend tempo, aangedreven door…

Hoe Europese retailers de economische storm kunnen trotseren
Nu de winter voor de deur staat, bergen de meeste consumenten in Europa hun zomerkleding op…

De toekomst van mode: gemak en duurzaamheid gecombineerd
Om gelijke tred te houden met de verwachtingen van de klant, stapt de mode-industrie langzaam maar zeker over op duurzame praktijken. Lees hoe het verweven van CX-gerichtheid misschien wel de sleutel is tot het winnen van klantvertrouwen.

Waarom ESG een belangrijk ingrediënt is bij het creëren van een bedrijf van de volgende generatie
Een robuuste ESG-strategie is niet meer alleen “leuk om te hebben”, maar een belangrijke onderscheidende factor voor merken en een noodzaak voor bedrijfsgroei.

Waarom het opbouwen van een verbonden verkooporganisatie die door onzekerheid kan navigeren essentieel is
Ontdek de meest urgente en actuele problemen voor verkooporganisaties, wat de opkomst van conversationeel CRM betekent voor hun technische stack en hoe bedrijven van plan zijn om door het komende jaar te navigeren.

3 manieren waarop zorginstellingen de patiëntervaring verbeteren
Een goede klantenservice in de gezondheidszorg is nu belangrijker dan ooit. Ontdek wat je kunt doen om voorbereid te zijn.