De nieuwste verhalen
Pagina 4
CX voor productiebedrijven 2023
Download het rapport CX voor productiebedrijven 2023 voor praktische informatie over CX, speciaal ontwikkeld voor producenten in de hedendaagse ultraconcurrerende omgeving.
Artikel
2 min read
Hoe AI bedrijven kan helpen zich in te dekken tegen onzekerheid
Voor bedrijven is veerkracht geen mantra, het is een must have. Daarom wenden veel bedrijven zich tot AI en tot hun CX-teams om hen te helpen door uitdagende tijden te navigeren.
Artikel
5 min read
Waarom fabrikanten de aandacht van product naar CX, aangedreven door AI, moeten verleggen
De tijden zijn veranderd. Volgens onderzoek is zesenzestig procent van de fabrikanten van plan binnen de…
Artikel
4 min read
Hoe immersive CX met AI retailers kan helpen de loyaliteit van klanten voor zich te winnen
We kunnen minder met ons geld kopen dan voorheen. Prijzen blijven stijgen – de prijs van…
Artikel
3 min read
Nieuwe standaard voor de CX-meting van klantemoties
Denk eens aan je meest recente koopervaring. Kun je je herinneren een product impulsief vanwege enthousiasme…
Artikel
5 min read
De rol van reviewbeheer in het transformeren van klantenservicebeheer
Terwijl bedrijven blijven verbeteren en concurreren in de zeer digitale, verbonden wereld van vandaag de dag,…
Artikel
4 min read
De belangrijkste trends achter de CX-revolutie van fabrikanten
Fabrikanten hebben een optimistische blik bij het voorspellen van hun prestaties voor de komende jaren. Met…
Artikel
5 min read
Mensen x chatbots: Hoe deze winnende combinatie de banken het beste helpt
De customer journey in bankzaken is de afgelopen jaren aanzienlijk veranderd. Het bezoeken van een vestiging…
Waarom AI cruciaal is voor empathischere klantervaringen
Kunstmatige empathie kan helpen om waardevollere, persoonlijkere klantervaringen op schaal te bieden.
Artikel
6 min read
De nieuwe grens in finserv: waardevole CX met conversationele AI
Artikel oorspronkelijk gepubliceerd in het Altfi-rapport, gezamenlijk gesponsord door Zendesk. Het landschap van klantenservice heeft er…
Ontgrendel gepersonaliseerde service op schaal met een totaalbeeld van je klanten
Gebruik al je gegevens voor personalisatie op schaal door klantinzichten, apps en AI te integreren in Zendesk.
Whitepaper
Gartner: 3 manieren waarop klantenservice-organisaties kunnen profiteren van AI
In een recent rapport van Gartner wordt uitgelegd hoe klantenservice-organisaties AI in kunnen zetten om kosten te besparen en waarde toe te voegen.
Geef je CX een flinke boost met Zendesk en AWS
Ontdek hoe je als detailhandelaar een snellere klantenservice kunt bieden met Zendesk op AWS.
Artikel
6 min read
Zendesk AI geeft vorm aan de toekomst van intelligente CX
Vandaag kondigden we Zendesk AI aan en presenteerden we een nieuw aanbod waarbij we jarenlange gegevens en inzichten van Zendesk combineren met nieuwe AI-technologieën om de klantervaring direct te verbeteren.
Hoe agents met AI slimmer te werk kunnen gaan en het CX-team wordt getransformeerd
Agents moeten samenwerken met AI om klanten van dienst te zijn op een manier dat ze blijven terugkomen.
Artikel
5 min read
Welkom bij Showcase: waar we een licht werpen op het intelligente hart van klantervaring
Klantervaring geeft nu vorm aan de manier waarop bedrijven over de hele wereld zaken doen. We…
Artikel
5 min read
Hoe productiebedrijven servicekosten kunnen verlagen met AI en automatisering
See how leading manufacturers are using artificial intelligence to stay ahead of the competition.
Artikel
3 min read
Zo verlaag je de kosten van klantenservice in retail met kunstmatige intelligentie
Het kan een hele uitdaging zijn om uitstekende klantervaringen in de retail te realiseren. Ontdek hoe je met behulp van AI je winkel kunt laten schitteren.
How tech companies are using AI to control costs amidst "year of efficiency"
Find out how leading tech and SaaS companies are using AI to reduce customer service costs and increase productivity.
Artikel
15 min read
Wat zijn klantprofielen? Een complete gids, voorbeelden en gratis sjablonen
Gebruik gegevens om uitgebreide klantprofielen op te bouwen, zodat je relevantere, gepersonaliseerde ervaringen kunt bieden.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.