Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 4

Artikel
5 min read

De rol van reviewbeheer in het transformeren van klantenservicebeheer

Terwijl bedrijven blijven verbeteren en concurreren in de zeer digitale, verbonden wereld van vandaag de dag,…

Artikel
4 min read

De belangrijkste trends achter de CX-revolutie van fabrikanten

Fabrikanten hebben een optimistische blik bij het voorspellen van hun prestaties voor de komende jaren. Met…

Artikel
5 min read

Mensen x chatbots: Hoe deze winnende combinatie de banken het beste helpt

De customer journey in bankzaken is de afgelopen jaren aanzienlijk veranderd. Het bezoeken van een vestiging…

Waarom AI cruciaal is voor empathischere klantervaringen

Kunstmatige empathie kan helpen om waardevollere, persoonlijkere klantervaringen op schaal te bieden.

Artikel
6 min read

De nieuwe grens in finserv: waardevole CX met conversationele AI

Artikel oorspronkelijk gepubliceerd in het Altfi-rapport, gezamenlijk gesponsord door Zendesk. Het landschap van klantenservice heeft er…

Ontgrendel gepersonaliseerde service op schaal met een totaalbeeld van je klanten

Gebruik al je gegevens voor personalisatie op schaal door klantinzichten, apps en AI te integreren in Zendesk.

Whitepaper

Gartner: 3 manieren waarop klantenservice-organisaties kunnen profiteren van AI

In een recent rapport van Gartner wordt uitgelegd hoe klantenservice-organisaties AI in kunnen zetten om kosten te besparen en waarde toe te voegen.

Geef je CX een flinke boost met Zendesk en AWS

Ontdek hoe je als detailhandelaar een snellere klantenservice kunt bieden met Zendesk op AWS.

Artikel
6 min read

Zendesk AI geeft vorm aan de toekomst van intelligente CX

Vandaag kondigden we Zendesk AI aan en presenteerden we een nieuw aanbod waarbij we jarenlange gegevens en inzichten van Zendesk combineren met nieuwe AI-technologieën om de klantervaring direct te verbeteren.

Hoe agents met AI slimmer te werk kunnen gaan en het CX-team wordt getransformeerd

Agents moeten samenwerken met AI om klanten van dienst te zijn op een manier dat ze blijven terugkomen.

Artikel
5 min read

Welkom bij Showcase: waar we een licht werpen op het intelligente hart van klantervaring

Klantervaring geeft nu vorm aan de manier waarop bedrijven over de hele wereld zaken doen. We…

Artikel
5 min read

Hoe productiebedrijven servicekosten kunnen verlagen met AI en automatisering

See how leading manufacturers are using artificial intelligence to stay ahead of the competition.

Artikel
3 min read

Zo verlaag je de kosten van klantenservice in retail met kunstmatige intelligentie

Het kan een hele uitdaging zijn om uitstekende klantervaringen in de retail te realiseren. Ontdek hoe je met behulp van AI je winkel kunt laten schitteren.

How tech companies are using AI to control costs amidst "year of efficiency"

Find out how leading tech and SaaS companies are using AI to reduce customer service costs and increase productivity.

Artikel
15 min read

Wat zijn klantprofielen? Een complete gids, voorbeelden en gratis sjablonen

Gebruik gegevens om uitgebreide klantprofielen op te bouwen, zodat je relevantere, gepersonaliseerde ervaringen kunt bieden.

Artikel
7 min read

Eerste reactietijd: 9 tips voor een snellere klantenservice

Met de eerste reactietijd wordt bedoeld hoe snel een organisatie op een klant kan reageren. In deze guide kom je te weten hoe je deze cruciale metric kunt meten, bijhouden en verbeteren.

Artikel
5 min read

Horizontale ervaring: wat is het en hoe kunnen bedrijven ervan profiteren?

Het is geen geheim dat klantervaring tegenwoordig invloed heeft op de manier waarop veel bedrijven werken.…

Artikel
4 min read

Wat is een salesanalyse?

Salesanalyse is een proces waarbij je sales- en winstgegevens in kaart brengt en verwerkt. Als je…

Artikel
5 min read

Hoe bereken je het retentiepercentage?

Klanten blijven alleen terugkomen als je hun verwachtingen eerbiedigt en overtreft. Uit onderzoek van Rare Consulting…

Artikel
4 min read

Een revolutie in klantenservice: De kracht van opkomende technologieën ontketenen

In het snelle digitale landschap van vandaag streven bedrijven er voortdurend naar om de ervaringen met…

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.