Wij zijn pas tevreden wanneer onze klanten dat ook zijn

Wij zijn pas tevreden wanneer onze klanten dat ook zijn

De jaarlijkse softwareprijzen van G2 worden uitgereikt op basis van meer dan 2 miljoen gebruikersbeoordelingen. We zijn onze klanten dankbaar voor hun vertrouwen.

Service

Waarom tech-managers zich moeten richten op zowel de klant- als de werknemerservaring
Artikel | 6 min read

Waarom tech-managers zich moeten richten op zowel de klant- als de werknemerservaring

Colleen Berube, CIO en SVP of Operations bij Zendesk, licht toe hoe de klant- en werknemerservaring onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.

Je klantenbestand behouden tijdens een recessie
Artikel | 4 min read

Je klantenbestand behouden tijdens een recessie

Tijdens een recessie zijn er stappen die je kunt nemen om je bestaande klantenbestand te behouden en zelfs te laten groeien. Versterk de relatie met je klanten door ze naadloze, gepersonaliseerde CX te bieden op al je kanalen.

Boost je omzet tijdens een recessie
Artikel | 4 min read

Boost je omzet tijdens een recessie

Ouderwetse platforms bieden slechts beperkt mogelijkheden om groei te stimuleren. Maak van alledaagse interacties persoonlijke en buitengewone kansen om inkomsten te genereren.

De rol van klantenservice tijdens een recessie
Artikel | 4 min read

De rol van klantenservice tijdens een recessie

Voorbereiden op verandering is een permanente taak. Focus op waar je het hoogste rendement uit je service-investeringen kunt halen en maak gebruik van tools en functies die zowel een kosten- als tijdbesparing opleveren.

Sales

Waarom je sales en klantenservice nu direct met elkaar moet verbinden
Artikel | 3 min read

Waarom je sales en klantenservice nu direct met elkaar moet verbinden

Memorabele klantervaringen opbouwen is het modewoord in ieders hoofd. Maar wat betekent dat eigenlijk in de praktijk? En waarom is het belangrijk?

Wat is de buyer’s journey (aankooptraject in het Nederlands)? Definitie, stadia en voorbeelden
Artikel | 10 min read

Wat is de buyer’s journey (aankooptraject in het Nederlands)? Definitie, stadia en voorbeelden

Verdiep je in het aankooptraject van je publiek, zodat je je sales- en marketinginspanningen kunt verbeteren.

Het leiden van een digitale transformatie
Artikel | 8 min read

Het leiden van een digitale transformatie

Nu zowel klanten als werknemers de digitale economie omarmen, streven steeds meer bedrijven naar digitale transformatie.

Wat is social selling? Definitie, index en voorbeelden
Artikel | 11 min read

Wat is social selling? Definitie, index en voorbeelden

Werk online aan je merkgeloofwaardigheid en je klantrelaties met social selling.

Bedrijfscultuur

Op wetenschap gebaseerde doelen zijn de sleutel tot duurzaam ondernemen
Artikel | 7 min read

Op wetenschap gebaseerde doelen zijn de sleutel tot duurzaam ondernemen

Om te helpen bij het bestrijden van klimaatverandering, stellen veel bedrijven wetenschappelijk onderbouwde emissiereductiedoelstellingen vast. Lees meer over deze inspanningen en de impact die deze op de planeet kunnen hebben.

Manieren om giftige, digitale werkplekgewoonten te vermijden en telewerkers gelukkig en gezond te houden
Artikel | 6 min read

Manieren om giftige, digitale werkplekgewoonten te vermijden en telewerkers gelukkig en gezond te houden

Rex Fan, Lead Behavioural Insights Advisor bij Bupa UK, vertelt ons over de giftige digitale gewoonten op de werkplek waar we op moeten letten en die we moeten proberen te vermijden om een gezond evenwicht tussen werk en privéleven en geestelijk welzijn te bevorderen.

De 3 sleutels tot succesvolle geautomatiseerde merkinteractie
Artikel | 7 min read

De 3 sleutels tot succesvolle geautomatiseerde merkinteractie

De enige manier om uitzonderlijke conversationele CX op schaal te leveren, is via automatisering. Met zoveel op het spel, is het tijd dat we terugkeren naar de basis en de juiste fundering leggen voor geautomatiseerde merkinteractie.

Hoe live-commerce barrières voor klantervaringen kan doorbreken
Artikel | 4 min read

Hoe live-commerce barrières voor klantervaringen kan doorbreken

Ontdek hoe het merk met live-commerce weer de controle krijgt en de algehele klantervaring verbetert.

Handleidingen, onderzoek en meer

Op weg naar digitale transformatie in de branche van het personenvervoer

Op weg naar digitale transformatie in de branche van het personenvervoer

Digitale transformatie is onmisbaar in de branche van het personenvervoer. Ontdek hoe moderne CX-oplossingen de kloof kunnen overbruggen tussen oude en nieuwe systemen.

Zes manieren voor kleine en middelgrote retailers om de klantervaring te verbeteren

Zes manieren voor kleine en middelgrote retailers om de klantervaring te verbeteren

In de huidige concurrerende markt onderscheidt de retailer zich door gepersonaliseerde klantenservice. Dit ebook beschrijft best practices om je te helpen klanten te binden.

CX-trends voor de publieke sector

CX-trends voor de publieke sector

Ga in gesprek met je kiezers voor een naadloze openbare service-ervaring via verschillende kanalen.

De nieuwste verhalen Pagina 4

De ultieme Black Friday-deal: nieuwe klanten werven

De ultieme Black Friday-deal: nieuwe klanten werven

Wat elke mkb-retailer op zijn verlanglijstje zou moeten zetten
Artikel | 6 min read

Wat elke mkb-retailer op zijn verlanglijstje zou moeten zetten

Voor kleine retailers blijft een uitmuntende klantervaring op termijn steeds meer voordeel opleveren.

Het verhogen van het netto klantbehoud vereist een innovatieve benadering van CX
Artikel | 10 min read

Het verhogen van het netto klantbehoud vereist een innovatieve benadering van CX

Zie hoe toonaangevende software- en cloudservicebedrijven naam maken door gebruik te maken van klantervaring als onderscheidende factor.

De Vierde Industriële Revolutie: Hoe automatisering en AI de productie zullen beïnvloeden
Artikel | 4 min read

De Vierde Industriële Revolutie: Hoe automatisering en AI de productie zullen beïnvloeden

Er is een digitale revolutie in de productiebranche begonnen. Voor fabrikanten die deze nieuwe technologieën omarmen, zijn de kansen enorm.

CX Accelerator: Hoe starters de CX-ladder kunnen beklimmen

CX Accelerator: Hoe starters de CX-ladder kunnen beklimmen

5 manieren waarop je met omnichannel-routering activiteiten efficiënt kunt beheren
Artikel | 5 min read

5 manieren waarop je met omnichannel-routering activiteiten efficiënt kunt beheren

Lees meer over routerings- en live-rapportageoplossingen die beschikbaar zijn in de Workspace voor agents en vijf manieren waarop deze oplossingen je kunnen helpen je activiteiten effectiever te beheren.

Hoe software- en clouddienstbedrijven CX kunnen opschalen met selfservice en slimme triage

Hoe software- en clouddienstbedrijven CX kunnen opschalen met selfservice en slimme triage

Zie hoe toonaangevende bedrijven in de software- en clouddienstenbranche selfservice en slimme routering gebruiken om hun CX op te schalen zonder in te leveren op winstgevendheid.

Zendesk voor software- en clouddiensten

Zendesk voor software- en clouddiensten

Transform your CX and accelerate customer retention using our free guide.

Het tijdperk van gespreksgerichte CRM is aangebroken

Het tijdperk van gespreksgerichte CRM is aangebroken

Klantrelaties draaien om gesprekken. Maak kennis met de nieuwe kanalen, technologieën en methoden om je klantrelaties te optimaliseren.

Conversationeel CRM is het ontbrekende stukje in je verkoopstrategie

Conversationeel CRM is het ontbrekende stukje in je verkoopstrategie

Ontdek waarom gesprekken een cruciale rol spelen om klanten voor het leven te krijgen.

Zendesk voor productiebedrijven: Klantenservice die de levenslange waarde van klanten verhoogt

Zendesk voor productiebedrijven: Klantenservice die de levenslange waarde van klanten verhoogt

Ontdek hoe je al je klantendata met elkaar verbindt voor een betere CX en een hogere omzet.

Hoe mkb's in de gezondheidszorg met CX een gezonde omzet kunnen behalen

Hoe mkb's in de gezondheidszorg met CX een gezonde omzet kunnen behalen

Door het bieden van een uitmuntende klantervaring kunnen kleinere bedrijven in de gezondheidszorg sterk groeien.

“Krappe financiering” betekent geen onheil voor start-ups die durfinvesteerders zoeken
Artikel | 8 min read

“Krappe financiering” betekent geen onheil voor start-ups die durfinvesteerders zoeken

Het hoofd koel houden zal zegevieren in het nieuwe financieringslandschap voor start-ups. Bekijk deze tips voor voortdurende groei en succes.

Live of virtueel: De toekomst van B2B-events?
Artikel | 6 min read

Live of virtueel: De toekomst van B2B-events?

Ondanks dat sommigen tijdens de lockdown de persoonlijke touch van live events hebben gemist, genoten velen…

De drie populairste trends in e-commerce op dit moment
Artikel | 5 min read

De drie populairste trends in e-commerce op dit moment

De huidige e-commercemarkt is in volle gang en ontwikkelt zich in een duizelingwekkend tempo, aangedreven door…

Hoe Europese retailers de economische storm kunnen trotseren
Artikel | 6 min read

Hoe Europese retailers de economische storm kunnen trotseren

Nu de winter voor de deur staat, bergen de meeste consumenten in Europa hun zomerkleding op…

De toekomst van mode: gemak en duurzaamheid gecombineerd

De toekomst van mode: gemak en duurzaamheid gecombineerd

Om gelijke tred te houden met de verwachtingen van de klant, stapt de mode-industrie langzaam maar zeker over op duurzame praktijken. Lees hoe het verweven van CX-gerichtheid misschien wel de sleutel is tot het winnen van klantvertrouwen.

Waarom ESG een belangrijk ingrediënt is bij het creëren van een bedrijf van de volgende generatie
Artikel | 5 min read

Waarom ESG een belangrijk ingrediënt is bij het creëren van een bedrijf van de volgende generatie

Een robuuste ESG-strategie is niet meer alleen “leuk om te hebben”, maar een belangrijke onderscheidende factor voor merken en een noodzaak voor bedrijfsgroei.

Waarom het opbouwen van een verbonden verkooporganisatie die door onzekerheid kan navigeren essentieel is

Waarom het opbouwen van een verbonden verkooporganisatie die door onzekerheid kan navigeren essentieel is

Ontdek de meest urgente en actuele problemen voor verkooporganisaties, wat de opkomst van conversationeel CRM betekent voor hun technische stack en hoe bedrijven van plan zijn om door het komende jaar te navigeren.

3 manieren waarop zorginstellingen de patiëntervaring verbeteren

3 manieren waarop zorginstellingen de patiëntervaring verbeteren

Een goede klantenservice in de gezondheidszorg is nu belangrijker dan ooit. Ontdek wat je kunt doen om voorbereid te zijn.