Rapportage- en analysesoftware
Directe rapporten
Gebruik data en analyses om je gehele klantervaring te meten en verbeteren


Bekend als Zendesk Explore
Krijg inzicht in je klanten
Data kan intimiderend zijn: al die grafieken, cijfers en spreadsheets... Met Zendesk krijg je eenvoudig inzicht in wat je klantenservice- en salesdata betekent. Onze analysesoftware voor klantendata geeft je direct toegang tot klanteninzichten die je helpen je bedrijf te verbeteren. En je hoeft er geen diploma in statistieken voor te halen.

Omnichannel analyses
Krijg zicht op elke interactie
Klantenservice en sales vinden overal plaats: via e-mail, chat, telefoon en je social media-kanalen. Daarom heb je een krachtige tool nodig die je inzicht verschaft. Onze rapportage-oplossing integreert data uit al je kanalen, zodat je kunt bijhouden hoe klanten contact hebben met je merk zonder dat je de draad kwijtraakt.


Krachtige analyses voor CX-teams
Data die al je verwachtingen overtreft




Realtime en historische data
Profiteer van veelzijdige rapporten om inzicht te krijgen in trends uit het verleden en actie te ondernemen op basis van wat er op dit moment gebeurt.
Kant-en-klare dashboards voor elk kanaal
Analyseer je serviceresultaten met kant-en-klare dashboards die al zijn voorzien van statistieken van een ideale klantenservice.
Aanpasbare dashboards en grafieken
Er zijn duizenden manieren om statistieken, grafieken, filters en dashboards aan te passen met slechts een paar klikken.
Delen en samenwerken
Plan en deel relevante dashboards en rapporten om teamgenoten en stakeholders op de hoogte te houden van belangrijke inzichten en trends.

“De inzichten die de Zendesk-rapportage-oplossing biedt, hebben ertoe bijgedragen dat onze supportactiviteiten aanzienlijk zijn verbeterd. We kunnen nu probleemgebieden bij tickets aan het licht brengen, snel de routeringsregels aanpassen en trainingskansen voor ons team identificeren.”
Colin Wilkinson
Senior Manager, Agent Enablement, Member Services bij Etsy