Rapportage- en analysesoftware

Directe rapporten

Gebruik data en analyses om je gehele klantervaring te meten en verbeteren

Screenshot: summary counts

Bekend als Zendesk Explore

Krijg inzicht in je klanten

Data kan intimiderend zijn: al die grafieken, cijfers en spreadsheets... Met Zendesk krijg je eenvoudig inzicht in wat je klantenservice- en salesdata betekent. Onze analysesoftware voor klantendata geeft je direct toegang tot klanteninzichten die je helpen je bedrijf te verbeteren. En je hoeft er geen diploma in statistieken voor te halen.

  • Optimaliseer je CX-activiteiten

    Identificeer probleemgebieden en los ze meteen op, zodat je team meer tijd aan (potentiële) klanten kan besteden.

  • Verbeter de productiviteit van agents en vertegenwoordigers

    Houd je prestaties bij en identificeer waar je team zich nog kan ontwikkelen.

  • Leer je klanten kennen

    Ontdek hoe klanten met je bedrijf omgaan en communiceren, zodat je hun algehele ervaring kunt verbeteren.

Omnichannel analyses

Krijg zicht op elke interactie

Klantenservice en sales vinden overal plaats: via e-mail, chat, telefoon en je social media-kanalen. Daarom heb je een krachtige tool nodig die je inzicht verschaft. Onze rapportage-oplossing integreert data uit al je kanalen, zodat je kunt bijhouden hoe klanten contact hebben met je merk zonder dat je de draad kwijtraakt.

Krachtige analyses voor CX-teams

Data die al je verwachtingen overtreft

Stylized screenshot: tickets created by month
Realtime en historische data

Profiteer van veelzijdige rapporten om inzicht te krijgen in trends uit het verleden en actie te ondernemen op basis van wat er op dit moment gebeurt.

Stylized screenshot: dashboard charts
Kant-en-klare dashboards voor elk kanaal

Analyseer je service- en salesresultaten met kant-en-klare dashboards die al zijn voorzien van statistieken van een ideale klantenservice.

Stylized screenshot: dashboard customization
Aanpasbare dashboards en grafieken

Er zijn duizenden manieren om statistieken, grafieken, filters en dashboards aan te passen met slechts een paar klikken.

Stylized screenshot: sharing settings
Delen en samenwerken

Plan en deel relevante dashboards en rapporten om teamgenoten en stakeholders op de hoogte te houden van belangrijke inzichten en trends.

Realtime en historische data

Profiteer van veelzijdige rapporten om inzicht te krijgen in trends uit het verleden en actie te ondernemen op basis van wat er op dit moment gebeurt.

Kant-en-klare dashboards voor elk kanaal

Analyseer je serviceresultaten met kant-en-klare dashboards die al zijn voorzien van statistieken van een ideale klantenservice.

Aanpasbare dashboards en grafieken

Er zijn duizenden manieren om statistieken, grafieken, filters en dashboards aan te passen met slechts een paar klikken.

Delen en samenwerken

Plan en deel relevante dashboards en rapporten om teamgenoten en stakeholders op de hoogte te houden van belangrijke inzichten en trends.

“De inzichten die de Zendesk-rapportage-oplossing biedt, hebben ertoe bijgedragen dat onze supportactiviteiten aanzienlijk zijn verbeterd. We kunnen nu probleemgebieden bij tickets aan het licht brengen, snel de routeringsregels aanpassen en trainingskansen voor ons team identificeren.”

Colin Wilkinson

Senior Manager, Agent Enablement, Member Services bij Etsy

Bedrijven die data optimaal gebruiken, zien de volgende resultaten:

36% snellere oplossingen

79% kortere wachttijden voor klanten

4 keer meer opgeloste klantaanvragen