Rapportage- en analysesoftware
Directe rapporten
Zet data en analyses in waarmee je de gehele klantervaring kunt verbeteren.


Bekend als Zendesk Explore
Ontdek inzichten in klanten
Data kunnen intimiderend zijn - al die grafieken, cijfers en spreadsheets. Met Zendesk kun je je klantenservicegegevens eenvoudig begrijpen. Onze rapportage- en analysesoftware geeft je direct toegang tot inzichten in klanten waarmee je je bedrijfsactiviteiten kunt verbeteren. Je hebt er geen statistiekdiploma voor nodig.

Omnichannel analytics
Krijg inzicht in elke interactie
Klantenservice kan overal plaatsvinden; via e-mail, chat, telefoon en via je socialmedia-kanalen. Het is handig om een tool te hebben die dit allemaal bijhoudt en waarmee je klanten kunt analyseren. Onze rapportage-oplossing integreert gegevens van alle kanalen, zodat je zonder de draad kwijt te raken, kunt meten hoe klanten contact hebben met je merk.


Krachtige analyses voor CX-teams
Data die anders niet zichtbaar zijn




Realtime en historische data
Krijg toegang tot veelzijdige rapporten om trends uit het verleden te begrijpen en actie te ondernemen op basis van wat er op dit moment gebeurt.
Kant-en-klare dashboards voor elk kanaal
Analyseer je serviceresultaten met kant-en-klare dashboards waaraan op basis van best practices op het gebied van klantenservice al metrics zijn toegevoegd.
Aanpasbare dashboards en grafieken
Er zijn duizenden manieren om metrics, grafieken, filters en dashboards aan te passen door middel van aanwijzen-en-klikken.
Delen en samenwerken
Plan en deel relevante dashboards en rapporten om teamgenoten en stakeholders op de hoogte te houden van belangrijke inzichten en trends.

“De inzichten die de Zendesk-rapportage-oplossing biedt, hebben ertoe bijgedragen dat onze supportactiviteiten aanzienlijk zijn verbeterd. We kunnen nu probleemgebieden bij tickets aan het licht brengen, snel de routeringsregels aanpassen en trainingskansen voor ons team identificeren.”
Colin Wilkinson
Senior Manager, Agent Enablement, Member Services bij Etsy