Rapportage- en analysesoftware

Directe rapporten

Zet data en analyses in waarmee je de gehele klantervaring kunt verbeteren.

Bekend als Zendesk Explore

Ontdek inzichten in klanten

Data kunnen intimiderend zijn - al die grafieken, cijfers en spreadsheets. Met Zendesk kun je je klantenservicegegevens eenvoudig begrijpen. Onze rapportage- en analysesoftware geeft je direct toegang tot inzichten in klanten waarmee je je bedrijfsactiviteiten kunt verbeteren. Je hebt er geen statistiekdiploma voor nodig.

  • Stem je klantervaringsactviteiten nauwkeurig af

    Identificeer probleemgebieden en los ze meteen op, zodat je team meer tijd aan klanten kan besteden.

  • Productiviteit van agenten verbeteren

    Houd de prestaties bij en identificeer ontwikkelingsgebieden voor je team.

  • Begrijp uw klanten

    Ontdek hoe klanten contact met je hebben, zodat je de algehele ervaring kunt verbeteren.

Omnichannel analytics

Krijg inzicht in elke interactie

Klantenservice kan overal plaatsvinden; via e-mail, chat, telefoon en via je socialmedia-kanalen. Het is handig om een tool te hebben die dit allemaal bijhoudt en waarmee je klanten kunt analyseren. Onze rapportage-oplossing integreert gegevens van alle kanalen, zodat je zonder de draad kwijt te raken, kunt meten hoe klanten contact hebben met je merk.

Krachtige analyses voor CX-teams

Data die anders niet zichtbaar zijn

Realtime en historische data

Krijg toegang tot veelzijdige rapporten om trends uit het verleden te begrijpen en actie te ondernemen op basis van wat er op dit moment gebeurt.

Kant-en-klare dashboards voor elk kanaal

Analyseer je serviceresultaten met kant-en-klare dashboards waaraan op basis van best practices op het gebied van klantenservice al metrics zijn toegevoegd.

Aanpasbare dashboards en grafieken

Er zijn duizenden manieren om metrics, grafieken, filters en dashboards aan te passen door middel van aanwijzen-en-klikken.

Delen en samenwerken

Plan en deel relevante dashboards en rapporten om teamgenoten en stakeholders op de hoogte te houden van belangrijke inzichten en trends.

Realtime en historische data

Krijg toegang tot veelzijdige rapporten om trends uit het verleden te begrijpen en actie te ondernemen op basis van wat er op dit moment gebeurt.

Kant-en-klare dashboards voor elk kanaal

Analyseer je serviceresultaten met kant-en-klare dashboards waaraan op basis van best practices op het gebied van klantenservice al metrics zijn toegevoegd.

Aanpasbare dashboards en grafieken

Er zijn duizenden manieren om metrics, grafieken, filters en dashboards aan te passen door middel van aanwijzen-en-klikken.

Delen en samenwerken

Plan en deel relevante dashboards en rapporten om teamgenoten en stakeholders op de hoogte te houden van belangrijke inzichten en trends.

Zie alle functies

“De inzichten die de Zendesk-rapportage-oplossing biedt, hebben ertoe bijgedragen dat onze supportactiviteiten aanzienlijk zijn verbeterd. We kunnen nu probleemgebieden bij tickets aan het licht brengen, snel de routeringsregels aanpassen en trainingskansen voor ons team identificeren.”

Colin Wilkinson

Senior Manager, Agent Enablement, Member Services bij Etsy

Bedrijven die data het meest gebruiken, zien

oplossingstijden die 36% korter zijn

wachttijden die 79% korter zijn voor klanten

4x meer aanvragen van klanten opgelost