Alles wat je nodig hebt voor de best mogelijke service
Pakketten voor iedereen
Pakketten voor ondernemingen
Bekijk functies
- Toonaangevend ticketsysteem Een geïntegreerd systeem om klanten bij je bedrijf te betrekken via e-mail, tweets en berichten op je Facebook-tijdlijn, en deze eenvoudig om te zetten in tickets.
- Kant-en-klare messaging via web, mobiel en social media Lever waardevolle, moderne en geautomatiseerde gesprekservaringen op je website en in je mobiele app.
- Support via e-mail, spraak, sms en live chat Lever gepersonaliseerde support via de telefoon en online.
- Helpcenter - Eén - Schrijf selfservice-artikelen zodat klanten zelf het antwoord op hun vraag kunnen vinden.
- Standaard bots Geef 24/7 direct antwoord via berichten, e-mail, live chat en ticketformulieren. *Tot maximaal 1.000 maandelijks actieve gebruikers (MAU)
- Gemakkelijk in te stellen automatiseringen en workflows Automatiseer en optimaliseer het proces van je agents, zodat je sneller oplossingen kunt bieden op elke schaal.
- AI-gedreven, geautomatiseerde antwoorden - Tot 50 Geef meteen antwoord op binnenkomende vragen met behulp van zelflerende systemen en bied klanten relevante informatie zonder dat ze hoeven te wachten. Antwoorden kunnen worden geleverd via e-mail, ticketformulieren, live chat, messaging, socialmediakanalen, Slack, API en/of SDK.
- Centrale werkruimte voor agents Een centrale, gespreksgerichte werkruimte voor agents. Hier kan je team in één oogopslag gesprekken beheren via webgebaseerde, mobiele en socialmediakanalen.
- Routering op basis van de status en capaciteit van agentsStuur gesprekken door naar de juiste agent op basis van beschikbaarheid, capaciteit, vaardigheid en de prioriteit van het gesprek, zodat ze sneller op tickets kunnen reageren.
- Rapporten en analyses - Kant-en-klaar Analyseer je prestaties met kant-en-klare dashboards, voorgeprogrammeerd met statistieken die voldoen aan de best practices voor klantenservice.
- Data- en bestandsopslag - Standaard Sla Zendesk-data, bestanden en gegevens van derden op in ons flexibele en open platform. Meer informatie over data per pakket vind je hier.
- Meer dan 1000 apps en integraties - Kant-en-klaar Maak gebruik van meer dan 1000 kant-en-klare apps en integraties die beschikbaar zijn in Zendesk Marketplace. Breng je favoriete tools en belangrijke bedrijfsgegevens samen zonder ook maar één regel code te hoeven schrijven. Of bouw je eigen apps voor exclusief gebruik binnen je account, met behulp van ons App of Channel Framework.
- Robuuste API's - Standaard tarieflimietOnze API is een krachtige tool die veel Zendesk-klanten gebruiken om hulpbronnen te importeren, apps te creëren, data uit externe bronnen op te halen en nog veel meer.
- Online support van het Zendesk-team Onze klantenservice staat tijdens kantooruren voor je klaar voor algemene accountinformatie en om snel problemen op te lossen als er iets fout gaat.
- Begeleiding tijdens de onboarding- en implementatiefase We leveren advies en richtlijnen voor het activeren van functies en het optimaal gebruik maken van de belangrijkste mogelijkheden van Zendesk (digitaal, via programma's en meer).
Bekijk functies
- Toonaangevend ticketsysteem Een geïntegreerd systeem om klanten bij je bedrijf te betrekken via e-mail, tweets en berichten op je Facebook-tijdlijn, en deze eenvoudig om te zetten in tickets.
- Kant-en-klare messaging via web, mobiel en social media Lever waardevolle, moderne en geautomatiseerde gesprekservaringen op je website en in je mobiele app.
- Support via e-mail, spraak, sms en live chat Lever gepersonaliseerde support via de telefoon en online.
- Helpcenter - Meerdere Schrijf selfservice-artikelen zodat klanten zelf het antwoord op hun vraag kunnen vinden.
- Standaard bots Geef 24/7 direct antwoord via berichten, e-mail, live chat en ticketformulieren. *Tot maximaal 1.000 maandelijks actieve gebruikers (MAU)
- Gemakkelijk in te stellen automatiseringen en workflows met extra opties Automatiseer en optimaliseer de processen van je agents, en bied snellere oplossingen op elke schaal.
- AI-gedreven, geautomatiseerde antwoorden - Tot 100 Geef meteen antwoord op binnenkomende vragen met behulp van zelflerende systemen en bied klanten relevante informatie zonder dat ze hoeven te wachten. Antwoorden kunnen worden geleverd via e-mail, ticketformulieren, live chat, messaging, socialmediakanalen, Slack, API en/of SDK.
- Centrale werkruimte voor agents Een centrale, gespreksgerichte werkruimte voor agents. Hier kan je team in één oogopslag gesprekken beheren via webgebaseerde, mobiele en socialmediakanalen.
- Routering op basis van de status en capaciteit van agentsStuur gesprekken door naar de juiste agent op basis van beschikbaarheid, capaciteit, vaardigheid en de prioriteit van het gesprek, zodat ze sneller op tickets kunnen reageren.
- Rapporten en analyses - Kant-en-klaar Analyseer je prestaties met kant-en-klare dashboards, voorgeprogrammeerd met statistieken die voldoen aan de best practices voor klantenservice.
- Data- en bestandsopslag - Gemiddeld Sla Zendesk-data, bestanden en gegevens van derden op in ons flexibele en open platform. Meer informatie over data per pakket vind je hier.
- Meer dan 1000 apps en integraties - Kant-en-klaar en op maat Maak gebruik van meer dan 1000 kant-en-klare apps en integraties die beschikbaar zijn in de Zendesk Marketplace. Breng je favoriete tools en belangrijke bedrijfsgegevens samen zonder ook maar één regel code te hoeven schrijven. Of bouw je eigen apps voor exclusief gebruik binnen je account, met behulp van ons App of Channel Framework.
- Robuuste API's - Geavanceerd tarieflimiet Onze API is een krachtige tool waarmee veel klanten van Zendesk hulpbronnen importeren, apps creëren, data uit externe bronnen ophalen en nog veel meer.
- Online support van het Zendesk-team Onze klantenservice staat tijdens kantooruren voor je klaar voor algemene accountinformatie en om snel problemen op te lossen als er iets fout gaat.
- Begeleiding tijdens de onboarding- en implementatiefase We leveren advies en richtlijnen voor het activeren van functies en het optimaal gebruik maken van de belangrijkste mogelijkheden van Zendesk (digitaal, via programma's en meer).
- Selfserviceportal voor klanten Creëer een speciale ruimte voor je klanten, zodat ze hun supportaanvragen en bijdragen aan de community bij kunnen houden in hun persoonlijke portal.
- AI-gedreven kennisbeheer Agents en interne teams kunnen eenvoudig nieuwe informatie toevoegen met geïntegreerd kennisbeheer. Ze kunnen deze content vervolgens ook zelf gebruiken om sneller en nauwkeuriger te reageren wanneer ze klanten persoonlijk helpen.
- Aanpasbare ticketindelingen Maak meerdere formulieren voor supportverzoeken, elk met unieke ticketvelden. Zo zorg je dat je voor elke supportaanvraag de juiste informatie opvraagt van je klanten. Geef voor een betere gebruikservaring alleen de velden weer waarvan je wilt dat agents en eindgebruikers deze te zien krijgen in ticketformulieren.
- Licenties voor beperkte toegang - Tot 50 - Geef bepaalde personen beperkte machtigingen, zodat ze op de hoogte kunnen blijven van tickets en, indien nodig, vakkennis en advies kunnen bijdragen door privé-opmerkingen aan tickets toe te voegen.
- Service Level Agreement (SLA)-beheer Breng schendingen in kaart en voorkom ze door serviceniveauovereenkomsten (SLA's) in te stellen op basis van voorwaarden. Voeg SLA-beheer toe aan elke weergave, zodat je kunt bijhouden of er aan wordt voldaan.
- Support en content in meerdere talen Bied support en helpcenter-content aan in meerdere talen (40+).
Bekijk functies
- Toonaangevend ticketsysteem Een geïntegreerd systeem om klanten bij je bedrijf te betrekken via e-mail, tweets en berichten op je Facebook-tijdlijn, en deze eenvoudig om te zetten in tickets.
- Kant-en-klare messaging via web, mobiel en social media Lever waardevolle, moderne en geautomatiseerde gesprekservaringen op je website en in je mobiele app.
- Support via e-mail, spraak, sms en live chat Lever gepersonaliseerde support via de telefoon en online.
- Helpcenter - Meerdere Schrijf selfservice-artikelen zodat klanten zelf het antwoord op hun vraag kunnen vinden.
- Standaard bots Geef 24/7 direct antwoord via berichten, e-mail, live chat en ticketformulieren. *Tot maximaal 1.000 maandelijks actieve gebruikers (MAU)
- Gemakkelijk in te stellen automatiseringen en workflows met extra opties Automatiseer en optimaliseer de processen van je agents, en bied snellere oplossingen op elke schaal.
- AI-gedreven, geautomatiseerde antwoorden - Tot 500 Geef meteen antwoord op binnenkomende vragen met behulp van zelflerende systemen en bied klanten relevante informatie zonder dat ze hoeven te wachten. Antwoorden kunnen worden geleverd via e-mail, ticketformulieren, live chat, messaging, socialmediakanalen, Slack, API en/of SDK.
- Centrale werkruimte voor agents Een centrale, gespreksgerichte werkruimte voor agents. Hier kan je team in één oogopslag gesprekken beheren via webgebaseerde, mobiele en socialmediakanalen.
- Routering op basis van status, capaciteit en vaardigheden van agents en de prioriteit van het gesprek Stuur gesprekken door naar de juiste agent op basis van beschikbaarheid, capaciteit, vaardigheid en de prioriteit van het gesprek, zodat ze sneller op tickets kunnen reageren.
- Rapporten en analyses - Kant-en-klaar en op maat Analyseer je prestaties met kant-en-klare dashboards en maak aangepaste rapporten die zijn afgestemd op je team en stakeholders.
- Data- en bestandsopslag - Gemiddeld Sla Zendesk-data, bestanden en gegevens van derden op in ons flexibele en open platform. Meer informatie over data per pakket vind je hier.
- Meer dan 1000 apps en integraties - Kant-en-klaar en op maat Maak gebruik van meer dan 1000 kant-en-klare apps en integraties die beschikbaar zijn in de Zendesk Marketplace. Breng je favoriete tools en belangrijke bedrijfsgegevens samen zonder ook maar één regel code te hoeven schrijven. Of bouw je eigen apps voor exclusief gebruik binnen je account, met behulp van ons App of Channel Framework.
- Robuuste API's - Geavanceerd tarieflimiet Onze API is een krachtige tool waarmee veel klanten van Zendesk hulpbronnen importeren, apps creëren, data uit externe bronnen ophalen en nog veel meer.
- Online support van het Zendesk-team Onze klantenservice staat tijdens kantooruren voor je klaar voor algemene accountinformatie en om snel problemen op te lossen als er iets fout gaat.
- Begeleiding tijdens de onboarding- en implementatiefase We leveren advies en richtlijnen voor het activeren van functies en het optimaal gebruik maken van de belangrijkste mogelijkheden van Zendesk (digitaal, via programma's en meer).
- Selfserviceportal voor klanten Creëer een speciale ruimte voor je klanten, zodat ze hun supportaanvragen en bijdragen aan de community bij kunnen houden in hun persoonlijke portal.
- AI-gedreven kennisbeheer Agents en interne teams kunnen eenvoudig nieuwe informatie toevoegen met geïntegreerd kennisbeheer. Ze kunnen deze content vervolgens ook zelf gebruiken om sneller en nauwkeuriger te reageren wanneer ze klanten persoonlijk helpen.
- Aanpasbare ticketindelingen Maak meerdere formulieren voor supportverzoeken, elk met unieke ticketvelden. Zo zorg je dat je voor elke supportaanvraag de juiste informatie opvraagt van je klanten. Geef voor een betere gebruikservaring alleen de velden weer waarvan je wilt dat agents en eindgebruikers deze te zien krijgen in ticketformulieren.
- Licenties voor beperkte toegang - Tot 100 - Geef bepaalde personen beperkte machtigingen, zodat ze op de hoogte kunnen blijven van tickets en, indien nodig, vakkennis en advies kunnen bijdragen door privé-opmerkingen aan tickets toe te voegen.
- Service Level Agreement (SLA)-beheer Breng schendingen in kaart en voorkom ze door serviceniveauovereenkomsten (SLA's) in te stellen op basis van voorwaarden. Voeg SLA-beheer toe aan elke weergave, zodat je kunt bijhouden of er aan wordt voldaan.
- Support en content in meerdere talen Bied support en helpcenter-content aan in meerdere talen (40+).
- Toegang tot Sunshine Conversations Sunshine Conversations is het messagingplatform van Zendesk voor innovatieve gesprekservaringen. Met behulp van onze gesprekken-API kun je waardevolle interacties ontwerpen om omzet te genereren en klanten doorlopend te boeien.
- Live activiteitendashboard voor agents - Zichtbaar Optimaliseer de prestaties van je team in realtime door live de activiteiten van agents te bekijken, zoals agentstatussen in alle kanalen, het aantal gesprekken dat elke agent voert en meer.
- Geïntegreerde communityforums Creëer een ruimte waar je klanten contact kunnen maken en kunnen samenwerken met je bedrijf, maar ook met elkaar.
- Threads met privégesprekken Geef agents de mogelijkheid om interne en externe teamleden moeiteloos uit te nodigen om samen te werken aan tickets, zonder het hoofdgesprek in het ticket te onderbreken.
- Aanpasbare en deelbare dashboards Maak aangepaste dashboards met statistieken en filters. Plan en deel dashboards en rapporten om teamgenoten en stakeholders op de hoogte te houden van belangrijke inzichten en trends.
- Geavanceerde spraakfunctie Lever betere support met geavanceerde tools om telefoongesprekken te beheren, zoals terugbelverzoeken aanvragen, conference calls, IVR-routering en nog veel meer.
- Opties voor locatie datacenter Stel in waar je accountgegevens moeten worden opgeslagen: in de Verenigde Staten, APAC of in de Europese Economische Ruimte. Er zijn beperkingen van toepassing.
- HIPAA-naleving Zendesk heeft een HIPAA/HITECH-beoordeling en kan haar Business Associate Agreement (BAA) beschikbaar maken aan abonnees om uit te voeren.
- Events Connector voor Amazon Web Services Met Zendesk Events Connector kunnen gebruikers bijna in realtime datawijzigingen (gebeurtenissen) van Zendesk naar AWS streamen via Amazon EventBridge. Veelvoorkomende use cases zijn onder meer het verbeteren van klantinformatie met zelflerende systemen, beveiligings- en compliance-tools, en aangepaste analyses en business intelligence met services zoals AWS Lambda, Amazon Simple Storage Service (Amazon S3), Amazon Kinesis en Amazon SageMaker.
- Geschikt voor geavanceerde AI-uitbreiding AI op bedrijfsniveau begrijpt razendsnel veelvoorkomende klantproblemen voor je branche, routeert tickets en geeft agents extra inzichten. Onderdeel van de AI zijn geavanceerde bots, intelligente prioritering, intelligente inzichten en suggesties, en macrosuggesties voor admins.
Geavanceerde AI
per agent/maand
AI op bedrijfsniveau begrijpt razendsnel veelvoorkomende klantproblemen voor je branche, routeert tickets en geeft agents extra inzichten. Hier moet je een Suite Professional-plan of hoger voor hebben.
- Geavanceerde bots De geavanceerde bots voor berichten en e-mail zijn individueel aangepast aan je branche en zijn vooraf getraind om de meest voorkomende problemen onmiddellijk te begrijpen en op te lossen.
- Intelligente triage Tickets worden automatisch gecategoriseerd naar intentie, taal en sentiment van klanten. Dit kan worden gebruikt om routeringsregels, workflows, triggers en meer te creëren.
- Intelligente inzichten en suggestiesHelp agents om problemen van klanten sneller op te lossen met AI-gedreven inzichten en de juiste macro's.
- Macrosuggesties voor admins Los problemen sneller op met AI die voorstellen doet voor nieuwe macro’s die je met agents kunt delen.
Bekijk functies
- Alle kernelementen die je nodig hebt voor een uitmuntende klantenservice, en
- Aangepaste teamrollen en machtigingen Definieer en wijs agentrollen toe die passen bij je bedrijfsstructuur en workflows.
- Geavanceerd kennisbeheer Maak, beheer en update multi-inzetbare content om in verschillende artikelen en helpcenters te gebruiken. Houd je content up-to-date met geplande momenten waarop artikelen worden gepubliceerd, ingetrokken en gecontroleerd.
- Aanpasbare werkruimtes voor agents Toon het relevante ticketformulier en de juiste macro's voor elk ticket, en leg vooraf vast welke apps je wilt zien of juist verbergen. Zo kunnen je agents zich beter concentreren op hun werk.
- Aanpasbare branding voor webgesprekken Pas de widget aan zodat hij aansluit bij de vormgeving van je merk. Verwijder de Zendesk-branding uit je widget.
- Licenties voor beperkte toegang - Tot 1000 Geef bepaalde mensen beperkte machtigingen, zodat ze op de hoogte kunnen blijven van tickets en, indien nodig, vakkennis en advies kunnen bijdragen door privé-opmerkingen aan tickets toe te voegen.
- Live data en extern dashboards delen Creëer live dashboards op maat met live statistieken, grafieken en filters. Deel en plan dashboards niet alleen met je team, maar ook met externe stakeholders.
- Live activiteitendashboard voor agents - Aanpasbaar plus live inzage in de status van agents Optimaliseer de prestaties van je team in realtime door live de activiteiten van agents te bekijken, zoals agentstatussen in alle kanalen, het aantal gesprekken waaraan elke agent werkt, en hoeveel capaciteit agents op elk moment hebben.
- Sandbox-testomgeving voor verandermanagement Kopieer je configuraties, aanpassingen en metadata in een niet-productieomgeving voor test-, ontwikkelings- en/of trainingsdoeleinden.
- Robuuste API's - Enterprise tarieflimiet Onze API is een krachtige tool die veel Zendesk-klanten gebruiken om hulpbronnen te importeren, apps te creëren, data uit externe bronnen op te halen en nog veel meer.
- Toegang tot Sunshine Conversations Sunshine Conversations is het messagingplatform van Zendesk voor innovatieve gesprekservaringen. Met behulp van onze gesprekken-API kun je waardevolle interacties ontwerpen om omzet te genereren en klanten doorlopend te boeien.
- Geschikt voor geavanceerde AI-uitbreiding AI op bedrijfsniveau begrijpt razendsnel veelvoorkomende klantproblemen voor je branche, routeert tickets en geeft agents extra inzichten. Onderdeel van de AI zijn geavanceerde bots, intelligente prioritering, intelligente inzichten en suggesties, en macrosuggesties voor admins.
Er zijn nog veel meer mogelijkheden
Kies voor een flexibel supportsysteem met een Zendesk-pakket dat precies aan jouw behoeften voldoet.
Aanvullende zakelijke pakketten vanaf €215 per agent/maand, jaarlijks gefactureerd
Vertrouwd door meer dan 169.000 bedrijven in meer dan 160 landen
De nummer #1 in digitale klantenservicescenario's door
De geavanceerde beveiliging die je nodig hebt
Neem contact met ons op voor een allesomvattende oplossing die aan al je zakelijke behoeften voldoet.
- Bescherm je gegevens met de beste beveiliging en naleving.
- Stem al je activiteiten nauwkeurig af met gedetailleerde instellingen en een grote mate van flexibiliteit in je verandermanagement.
- Breid je Zendesk-abonnement uit en breng je data samen met aangepaste integraties.
- Bereid je voor op succes met geavanceerde ondersteuning en services van het Zendesk-team.
Geavanceerde AI
per agent/maand
AI op bedrijfsniveau begrijpt razendsnel veelvoorkomende klantproblemen voor je branche, routeert tickets en geeft agents extra inzichten. Hier moet je een Suite Professional-plan of hoger voor hebben.
- Geavanceerde bots De geavanceerde bots voor berichten en e-mail zijn individueel aangepast aan je branche en zijn vooraf getraind om de meest voorkomende problemen onmiddellijk te begrijpen en op te lossen.
- Intelligente triage Tickets worden automatisch gecategoriseerd naar intentie, taal en sentiment van klanten. Dit kan worden gebruikt om routeringsregels, workflows, triggers en meer te creëren.
- Intelligente inzichten en suggestiesHelp agents om problemen van klanten sneller op te lossen met AI-gedreven inzichten en de juiste macro's.
- Macrosuggesties voor admins Los problemen sneller op met AI die voorstellen doet voor nieuwe macro’s die je met agents kunt delen.
Startups krijgen Zendesk zes maanden gratis
Meld je hier aanProbeer de volledige Zendesk-ervaring uit

Antwoorden op veelgestelde vragen.
KOPEN
Hoe kan ik de software aanschaffen?
Nadat je op “Nu kopen” hebt geklikt, maak je gelijk je Zendesk-account aan en kun je de software van je keuze aanschaffen. Je kunt gemakkelijk met een creditcard of PayPal betalen. Als je liever een pakket aanschaft bij één van onze vertegenwoordigers, dan kun je kiezen voor betaling via factuur.
Hoe lang lopen de contracten bij Zendesk? Kan ik mijn abbonement up- of downgraden?
Onze pakketten worden maandelijks of jaarlijks verlengd. Je kunt je pakket op elk moment in laten gaan, stopzetten of veranderen (maar let op: bij annulering of downgrades wordt geen restitutie verleend). Klik hier voor meer informatie of neem contact met ons op.
Wat als ik niet alle opties van Zendesk Suite nodig heb?
Zendesk Suite is de eenvoudigste manier om snel aan de slag te gaan met alles wat je team nodig heeft. Zo kun je support via verschillende kanalen bieden tegen een aantrekkelijke prijs. Als je op zoek bent naar een eenvoudigere oplossing, kijk dan eens naar onze Support-only pakketten, vanaf €19 per agent/maand (jaarlijks gefactureerd).
PROEFPERIODE
Hoe werkt de gratis proefperiode?
Wanneer je een Zendesk-proefperiode begint, krijg je toegang tot alle functies van Zendesk Suite Professional. Als je een bepaald pakket wilt proberen, neem dan contact met ons op. Je kunt tijdens je proefperiode op elk gewenst moment een pakket kiezen en afrekenen met je creditcard of PayPal.
Wat gebeurt er als de proefperiode is afgelopen?
Aan het einde van je Zendesk Suite-proefperiode blijven je gegevens en instellingen behouden. Je kunt inloggen om het pakket van je keuze aan te schaffen.
ALGEMEEN
Welke hulpbronnen zijn er beschikbaar om ervoor te zorgen dat ik optimaal gebruik maak van Zendesk?
Klanten met een Zendesk Suite-pakket hebben toegang tot online support, plus hulpbronnen zoals het Zendesk Helpcenter, on-demand training en Community. Tegen een aanvullend tarief kun je toegang krijgen tot deskundige begeleiding, training op maat, directe hulp met configuratie, 24/7 ondersteuning en implementatiediensten om ervoor te zorgen dat je teams klaar zijn voor succes.
Kan ik Zendesk integreren met andere toepassingen en systemen?
Zeker! In onze Apps Marketplace vind je honderden kant-en-klare apps en integraties. Dankzij onze API voor ontwikkelaars kun je vrijwel alles wat je kunt bedenken zelf bouwen op ons Zendesk-platform.
Wat doet Zendesk om de gegevens van mijn klanten te beschermen?
We combineren hoogwaardige beveiligingsfuncties met uitvoerige audits van onze toepassingen, systemen en netwerken. Zo kunnen we garanderen dat je klantendata en bedrijfsgevens altijd beschermd zijn. Bekijk welke beveiligingsmaatregelen we nemen om je bedrijf en je klanten te beschermen.
Nog meer vragen?
Ons Helpcenter is dag en nacht open. Of neem contact op met ons internationale supportteam. Wij staan voor je klaar.
Prices are subject to daily local currency conversions.