Alles wat je nodig hebt voor de best mogelijke service

Alleen basisondersteuning € 19

Vanaf € 19/maand

Zendesk voor sales

Zie prijzen
Plannen voor iedereen
Plannen voor grote ondernemingen

Suite Team

$ 49 per agent/maand, jaarlijks gefactureerd

Functies bekijken
  • Toonaangevend ticketsysteem Een geïntegreerd systeem om klanten bij je bedrijf te betrekken via e-mail, tweets en Facebook-prikbordberichten en deze eenvoudig om te zetten in tickets.
  • Messaging via het web, mobiele apparaten en social media - Lever waardevolle, moderne en geautomatiseerde gesprekservaringen out-of-the-box op je website en in je mobiele app.
  • Support via e-mail, spraak, sms en live chat - Lever gepersonaliseerde support via de telefoon of het web.
  • Helpcenter - Eén - Schrijf selfservice-artikelen zodat klanten zelf het antwoord op hun vraag vinden.
  • Gemakkelijk in te stellen automatiseringen en workflows - Automatisering en stroomlijning van processen van agenten om een sneller oplossingen te bieden bij elke schaalgrootte.
  • Door kunstmatige intelligentie aangestuurde, geautomatiseerde antwoorden - Tot 50 - Geef onmiddellijk antwoord op inkomende vragen met een zelflerend systeem. Antwoorden worden gebaseerd op beschikbare, relevante informatie, zodat direct hulp geboden kan worden zonder te hoeven wachten. Antwoorden kunnen worden gegeven via e-mail, in een ticketformulier, via live chat, messaging, sociale kanalen, Slack, API en/of SDK.
  • Uniforme werkruimte voor agenten - Een uniforme, op gesprekken gerichte werkplek voor agenten waarin je team in één oogopslag gesprekken kan beheren die verlopen via het web, mobiele en sociale kanalen.
  • Out-of-the-box rapporten en analyses - Analyseer je prestaties in kant-en-klare dashboards die zijn voorgeprogrammeerd met metrics die voldoen aan de best practices voor het verlenen van klantenservice.
  • Data- en bestandsopslag - Standaard Sla Zendesk-data, bestanden en data van derden op in ons flexibele en open platform. Meer informatie over data per plan vind je hier.
  • Meer dan 1000 apps en integraties - Kant-en-klaar Maak gebruik van meer dan 1000 kant-en-klare apps en integraties die beschikbaar zijn in Zendesk Marketplace. Gebruik ze in combinatie met al je favoriete tools en belangrijke bedrijfsgegevens zonder ook maar één regel code te schrijven. Of maak je eigen apps voor exclusief gebruik binnen je account. Gebruik hiervoor ons App of Channel Framework.
  • Robuuste API - Standaard De API is een krachtige tool waarmee veel klanten van Zendesk resources importeren, apps maken, data uit externe bronnen ophalen en nog veel meer.
  • Online, e-mail en telefonische support van het Zendesk-team - Toegang tot klantenservice tijdens kantooruren om algemene accountinformatie op te vragen en snel problemen op te lossen als er iets kapot gaat.
  • Onboarding en begeleiding tijdens de implementatiefase - Advies en richtlijnen voor activering van functies en optimaal gebruik van de belangrijkste mogelijkheden van Zendesk die digitaal of anderszins worden geleverd.

Suite Growth

$ 79 per agent/maand, jaarlijks gefactureerd

Functies bekijken
  • Toonaangevend ticketsysteem Een geïntegreerd systeem om klanten bij je bedrijf te betrekken via e-mail, tweets en Facebook-prikbordberichten en deze eenvoudig om te zetten in tickets.
  • Messaging via het web, mobiele apparaten en social media - Lever waardevolle, moderne en geautomatiseerde gesprekservaringen out-of-the-box op je website en in je mobiele app.
  • Support via e-mail, spraak, sms en live chat - Lever gepersonaliseerde support via de telefoon of het web.
  • Helpcenter - Meerdere - Schrijf selfservice-artikelen zodat klanten zelf het antwoord op hun vraag vinden.
  • Gemakkelijk in te stellen automatiseringen en workflows met extra opties - Automatiseer en stroomlijn processen van agenten om sneller oplossingen aan te bieden, ongeacht je schaalgrootte.
  • Door kunstmatige intelligentie aangestuurde, geautomatiseerde antwoorden - Tot 100 - Geef onmiddellijk antwoord op inkomende vragen met een zelflerend systeem. Antwoorden worden gebaseerd op beschikbare, relevante informatie, zodat direct hulp geboden kan worden zonder te hoeven wachten. Antwoorden kunnen worden gegeven via e-mail, in een ticketformulier, via live chat, messaging, sociale kanalen, Slack, API en/of SDK.
  • Uniforme werkruimte voor agenten - Een uniforme, op gesprekken gerichte werkplek voor agenten waarin je team in één oogopslag gesprekken kan beheren die verlopen via het web, mobiele en sociale kanalen.
  • Out-of-the-box rapporten en analyses - Analyseer je prestaties in kant-en-klare dashboards die zijn voorgeprogrammeerd met metrics die voldoen aan de best practices voor het verlenen van klantenservice.
  • Data- en bestandsopslag - Gemiddeld Sla Zendesk-data, -bestanden en data van derden op in ons flexibele en open platform. Lees hier meer over data per plan.
  • Meer dan 1000 apps en integraties - Kant-en-klaar en op maat Maak gebruik van meer dan 1000 kant-en-klare apps en integraties die beschikbaar zijn in Zendesk Marketplace. Gebruik ze in combinatie met al je favoriete tools en belangrijke bedrijfsgegevens zonder ook maar één regel code te schrijven. Of maak je eigen apps voor exclusief gebruik binnen je account. Gebruik hiervoor ons App of Channel Framework.
  • Robuuste API - Geavanceerd De API is een krachtige tool waarmee veel klanten van Zendesk resources importeren, apps maken, data uit externe bronnen ophalen en nog veel meer.
  • Online, e-mail en telefonische support van het Zendesk-team - Toegang tot klantenservice tijdens kantooruren om algemene accountinformatie op te vragen en snel problemen op te lossen als er iets kapot gaat.
  • Onboarding en begeleiding tijdens de implementatiefase - Advies en richtlijnen voor activering van functies en optimaal gebruik van de belangrijkste mogelijkheden van Zendesk die digitaal of anderszins worden geleverd.
  • Selfserviceportal voor klanten - Creëer een speciale ruimte voor je klanten, zodat zij hun eigen supportaanvragen en bijdragen aan de community kunnen beheren in een gepersonaliseerde portal.
  • Door kunstmatige intelligentie aangestuurd kennismanagement - Agenten en interne teams kunnen eenvoudig nieuwe informatie toevoegen met geïntegreerd kennismanagement en die content zelf gebruiken om sneller en nauwkeuriger te reageren wanneer ze klanten een-op-een helpen.
  • Aanpasbare ticketindelingen - Maak meerdere formulieren om support aan te vragen met een unieke set ticketvelden, zodat je zeker weet dat je voor elke supportaanvraag de juiste informatie van de klant krijgt. Laat voor een betere gebruikerservaring alleen de velden zien die je wilt dat agenten en eindgebruikers in de ticketformulieren zien.
  • Licenties voor light toegang - Tot 50 - Geef bepaalde personen beperkte machtigingen, zodat ze op de hoogte kunnen blijven van tickets en, indien nodig, vakkennis en advies kunnen bijdragen door privé-opmerkingen aan tickets toe te voegen.
  • SLA-beheer - Breng schendingen in kaart en voorkom deze door Service Level Agreements in te stellen op basis van voorwaarden. Voeg SLA-beheer toe aan elke weergave zodat je compliance gemakkelijk kunt monitoren.
  • Support en content in meerdere talen Bied support aan in meerdere talen (40+) en bied de content van je Helpcenter aan in meerdere talen.
Populairst

Suite Professional

$ 99 per agent/maand, jaarlijks gefactureerd

Functies bekijken
  • Toonaangevend ticketsysteem Een geïntegreerd systeem om klanten bij je bedrijf te betrekken via e-mail, tweets en Facebook-prikbordberichten en deze eenvoudig om te zetten in tickets.
  • Messaging via het web, mobiele apparaten en social media - Lever waardevolle, moderne en geautomatiseerde gesprekservaringen out-of-the-box op je website en in je mobiele app.
  • Support via e-mail, spraak, sms en live chat - Lever gepersonaliseerde support via de telefoon of het web.
  • Helpcenter - Meerdere - Schrijf selfservice-artikelen zodat klanten zelf het antwoord op hun vraag vinden.
  • Gemakkelijk in te stellen automatiseringen en workflows met extra opties - Automatiseer en stroomlijn processen van agenten om sneller oplossingen aan te bieden, ongeacht je schaalgrootte.
  • Door kunstmatige intelligentie aangestuurde, geautomatiseerde antwoorden - Tot 500 - Geef onmiddellijk antwoord op inkomende vragen met een zelflerend systeem. Antwoorden worden gebaseerd op beschikbare, relevante informatie, zodat direct hulp geboden kan worden zonder te hoeven wachten. Antwoorden kunnen worden gegeven via e-mail, in een ticketformulier, via live chat, messaging, sociale kanalen, Slack, API en/of SDK.
  • Uniforme werkruimte voor agenten - Een uniforme, op gesprekken gerichte werkplek voor agenten waarin je team in één oogopslag gesprekken kan beheren die verlopen via het web, mobiele en sociale kanalen.
  • Out-of-the-box rapporten en analyses - Analyseer je prestaties in kant-en-klare dashboards die zijn voorgeprogrammeerd met metrics die voldoen aan de best practices voor het verlenen van klantenservice.
  • Data- en bestandsopslag - Gemiddeld Sla Zendesk-data, -bestanden en data van derden op in ons flexibele en open platform. Lees hier meer over data per plan.
  • Meer dan 1000 apps en integraties - Kant-en-klaar en op maat Maak gebruik van meer dan 1000 kant-en-klare apps en integraties die beschikbaar zijn in Zendesk Marketplace. Gebruik ze in combinatie met al je favoriete tools en belangrijke bedrijfsgegevens zonder ook maar één regel code te schrijven. Of maak je eigen apps voor exclusief gebruik binnen je account. Gebruik hiervoor ons App of Channel Framework.
  • Robuuste API - Geavanceerd De API is een krachtige tool waarmee veel klanten van Zendesk resources importeren, apps maken, data uit externe bronnen ophalen en nog veel meer.
  • Online, e-mail en telefonische support van het Zendesk-team - Toegang tot klantenservice tijdens kantooruren om algemene accountinformatie op te vragen en snel problemen op te lossen als er iets kapot gaat.
  • Onboarding en begeleiding tijdens de implementatiefase - Advies en richtlijnen voor activering van functies en optimaal gebruik van de belangrijkste mogelijkheden van Zendesk die digitaal of anderszins worden geleverd.
  • Selfserviceportal voor klanten - Creëer een speciale ruimte voor je klanten, zodat zij hun eigen supportaanvragen en bijdragen aan de community kunnen beheren in een gepersonaliseerde portal.
  • Door kunstmatige intelligentie aangestuurd kennismanagement - Agenten en interne teams kunnen eenvoudig nieuwe informatie toevoegen met geïntegreerd kennismanagement en die content zelf gebruiken om sneller en nauwkeuriger te reageren wanneer ze klanten een-op-een helpen.
  • Aanpasbare ticketindelingen - Maak meerdere formulieren om support aan te vragen met een unieke set ticketvelden, zodat je zeker weet dat je voor elke supportaanvraag de juiste informatie van de klant krijgt. Laat voor een betere gebruikerservaring alleen de velden zien die je wilt dat agenten en eindgebruikers in de ticketformulieren zien.
  • Licenties voor light toegang - Tot 100 - Geef bepaalde personen beperkte machtigingen, zodat ze op de hoogte kunnen blijven van tickets en, indien nodig, vakkennis en advies kunnen bijdragen door privé-opmerkingen aan tickets toe te voegen.
  • SLA-beheer - Breng schendingen in kaart en voorkom deze door Service Level Agreements in te stellen op basis van voorwaarden. Voeg SLA-beheer toe aan elke weergave zodat je compliance gemakkelijk kunt monitoren.
  • Support en content in meerdere talen Bied support aan in meerdere talen (40+) en bied de content van je Helpcenter aan in meerdere talen.
  • Gespreksroutering op basis van de vaardigheid van een agent - Stuur tickets naar de juiste agent op basis van diens expertise, zodat agenten alleen tickets krijgen die ze efficiënt kunnen oplossen.
  • Geïntegreerde communityforums - Creëer een ruimte voor je klanten waar ze elkaar ontmoeten en kunnen samenwerken met je bedrijf, maar ook met elkaar.
  • Threads met privégesprekken - Geef agenten de mogelijkheid probleemloos anderen uit interne en externe teams uit te nodigen om samen te werken aan tickets zonder het hoofdgesprek in het ticket te onderbreken.
  • Aanpasbare en deelbare dashboards - Maak aangepaste live dashboards met live metrics en filters. Deel je dashboards met teamgenoten en stakeholders om ze op de hoogte te houden van belangrijke inzichten en trends.
  • Geavanceerde spraakfunctie - Lever betere support met geavanceerde call management tools, zoals terugbelverzoeken aanvragen, conference calls, IVR-routering en nog veel meer.
  • Opties datalocaties Geef op waar je accountgegevens moeten worden opgeslagen: in de VS of in de Europese Economische Ruimte. Er gelden enkele beperkingen.
  • HIPAA-compliance - Zendesk heeft een HIPAA/HITECH-classificatie en kan zijn Business Associate Agreement (BAA) beschikbaar stellen aan abonnees.
  • Events Connector voor Amazon Web Services Met Zendesk Events Connector kunnen gebruikers bijna in realtime datawijzigingen (events) van Zendesk naar AWS streamen via Amazon EventBridge. Veelvoorkomende gebruiksscenario's zijn onder meer het verbeteren van klantinformatie met zelflerende systemen, beveiligings- en compliance-tools, en aangepaste analyses en business intelligence met services zoals AWS Lambda, Amazon Simple Storage Service (Amazon S3), Amazon Kinesis en Amazon SageMaker.

Suite Enterprise

$ 150 per agent/maand, jaarlijks gefactureerd

Functies bekijken
  • Alle kernelementen die nodig zijn voor uitstekende klantenservice, en
  • Aangepaste teamrollen en machtigingen - Definieer en wijs agentenrollen toe die passen bij je organisatiestructuur en workflows.
  • Geavanceerd kennisbeheer - Creëer, beheer en werk content bij die herbruikbaar is en in meerdere artikelen of helpcenters kan worden gebruikt. Houd je content up-to-date tijdens de gehele levenscyclus met geplande momenten waarop artikelen worden gepubliceerd, ingetrokken en gecontroleerd.
  • Aanpasbare werkruimten voor agenten - Laat agenten zich concentreren op hun werk door relevante ticketformulieren en macro's die betrekking hebben op een ticket weer te geven en vooraf de apps te selecteren die je uitgevouwen of samengevouwen wilt hebben.
  • Aanpasbare branding voor webgesprekken - Pas de widget aan de vormgeving van je merk aan. Verwijder de Zendesk-branding uit je widget.
  • Licenties voor light toegang - Tot 1000 - Geef bepaalde personen beperkte machtigingen, zodat ze op de hoogte kunnen blijven van tickets en, indien nodig, vakkennis en advies kunnen bijdragen door privé-opmerkingen aan tickets toe te voegen.
  • Realtime, deelbare en geavanceerde rapporten en analyses Deel, plan en automatiseer de levering van relevante dashboards en rapporten om teamgenoten en stakeholders op de hoogte te houden van belangrijke inzichten en trends.
  • Sandbox-omgeving voor verandermanagement - Repliceer de configuratie, aanpassingen en metadata van je ticketsysteem naar een niet-productieomgeving voor test-, ontwikkelings- en/of trainingsdoeleinden.
  • Robuuste API - Enterprise De API is een krachtige tool waarmee veel klanten van Zendesk resources importeren, apps maken, data uit externe bronnen ophalen en nog veel meer.

Er zijn nog veel meer mogelijkheden

Je houdt je supportsysteem wendbaar met een plan waarmee je Zendesk precies op je behoeften afstemt.

Aanvullende bedrijfsplannen vanaf $ 215 per agent/maand, jaarlijks gefactureerd

Vertrouwd door meer dan 169.000 bedrijven in meer dan 160 landen

  • Logo: Tesco
  • Logo: Uber
  • Logo: Netflix
  • Logo: Ingersoll Rand

De nummer 1 in digitale klantenservicescenario's voor

  • Logo: Gartner

De geavanceerde beveiliging die je nodig hebt

  • Logo's: AICPA Service Organization Control Reports SOC aicpa.org/soc (voorheen SAS 70 Reports), bsi. ISO/IEC 27001 Information Security Management, Information Security Management ISO 27001 Certified, TRUSTe Verified, Skyhigh Enterprise-Ready, Privacy Shield Framework
Neem contact met ons op voor een allesomvattende oplossing die aan al je bedrijfsbehoeften voldoet.
  • Bescherm je data met de beste beveiliging en compliance.
  • Stem al je activiteiten nauwkeurig af met gedetailleerde instellingen en een grote mate van flexibiliteit in je verandermanagement.
  • Breid je Zendesk-installatie uit en koppel je data met aangepaste integraties.
  • Bereid je voor op succes met geavanceerde ondersteuning en services van het Zendesk-team.

Sluit je aan bij meer dan 160.000 bedrijven die vertrouwen op Zendesk

Logo: Baublebar
Logo: 99designs
Logo: Adslot
Logo: Modsy

Probeer de volledige Zendesk-ervaring

Antwoorden op veelgestelde vragen

Kopen

Hoe kan ik de software kopen?

Nadat je op Nu kopen hebt geklikt, wordt er een Zendesk-account gemaakt en kun je direct software kopen. Je kunt eenvoudig met een creditcard of via Paypal betalen. Klanten die liever bij een van onze vertegenwoordigers kopen, kunnen ervoor kiezen om na ontvangst van de factuur te betalen.

Hoe lang loopt een contract? Kan ik mijn abonnement upgraden of downgraden?

Plannen worden maandelijks of jaarlijks verlengd. Je kunt je plan op elk moment laten ingaan, stopzetten of wijzigen (maar er wordt geen restitutie verleend als je annuleert of een downgrade uitvoert). Lees hier meer of neem contact met ons op voor meer informatie.

Wat als ik niet alle mogelijkheden van Zendesk Suite nodig heb?

Zendesk Suite is de eenvoudigste manier om aan de slag te gaan met alles wat je team nodig heeft om naadloze support aan te bieden op verschillende kanalen, en dat tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Als je op zoek bent naar een bescheidener oplossing, bekijk dan onze Support-only plannen, vanaf € 19 per agent/maand (jaarlijks gefactureerd).

EVALUATIEPERIODE

Hoe werkt de gratis testperiode?

Wanneer je je aanmeldt voor een Zendesk Suite-proefperiode, heb je toegang tot alle functies van het Zendesk Suite Professional-plan. Als je een specifiek plan wil uitproberen, neem dan contact met ons op. Op elk moment tijdens de proefperiode kun je een plan kiezen en in je account met een creditcard of via Paypal betalen.

Wat gebeurt er als de evaluatieperiode is afgelopen?

Aan het einde van je Zendesk Suite-proefperiode blijven je data en installatie behouden. Je kunt je aanmelden, een plan selecteren en dat plan kopen.

ALGEMEEN

Welke resources zijn er beschikbaar om ervoor te zorgen dat ik optimaal van Zendesk profiteer?

Klanten hebben bij elk Zendesk Suite-plan toegang tot online, e-mail en telefonische support, evenals toegang tot Zendesk Helpcenter en de Community. Daarnaast is er ook advies, begeleiding en on-demand training beschikbaar om ervoor te zorgen dat je team snel en succesvol aan de slag kan gaan.

Kan ik Zendesk integreren in andere toepassingen en systemen?

We hebben duizenden kant-en-klare apps en integraties beschikbaar in onze Zendesk Marketplace. Met onze Developer-API kun je bijna alles wat je wilt op het Zendesk-platform bouwen.

Hoe beschermt Zendesk de data van mijn klanten?

Wij combineren zakelijke beveiligingsfuncties met uitgebreide audits van onze toepassingen, systemen en netwerken om ervoor te zorgen dat klant- en bedrijfsdata altijd zijn beschermd. Bekijk de veiligheidsmaatregelen die we nemen om je bedrijf en jouw klanten te beschermen.

Nog meer vragen?

Ons Helpcenter is 24/7 uur open. Je kunt ook contact opnemen met ons wereldwijde supportteam. Wij staan klaar om je te helpen.

Gartner, Critical Capabilities for the CRM Customer Engagement Center, 8 Juni 2020, Nadine LeBlanc, Brian Manusama
Gartner steunt geen enkel(e) leverancier, product of service die in haar onderzoekpublicaties wordt vermeld en geeft technologiegebruikers geen advies om alleen de leveranciers te selecteren met de hoogste beoordelingen of andere aanduidingen. De onderzoekpublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoekorganisatie van Gartner en mogen niet worden opgevat als verklaringen van feiten. Gartner geeft geen garanties, uitdrukkelijk of stilzwijgend, betreffende dit onderzoek, ook niet betreffende verhandelbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel. GARTNER is een geregistreerd handelsmerk en servicemerk van Gartner, Inc. en/of aan haar gelieerde bedrijven in de VS en internationaal, en wordt hier met toestemming gebruikt. Alle rechten voorbehouden.