Alles wat je nodig hebt voor de best mogelijke service

Alleen basisondersteuning€19

Vanaf €19/maand

Zendesk voor sales

Bekijk prijzen
Pakketten voor iedereen
Pakketten voor ondernemingen

Suite Team

$49 per licentie/maand, jaarlijks gefactureerd

Bekijk functies
  • Toonaangevend ticketsysteem Een geïntegreerd systeem om klanten bij je bedrijf te betrekken via e-mail, tweets en berichten op je Facebook-tijdlijn, en deze eenvoudig om te zetten in tickets.
  • Kant-en-klare messaging via web, mobiel en social media Lever waardevolle, moderne en geautomatiseerde gesprekservaringen op je website en in je mobiele app.
  • Support via e-mail, spraak, sms en live chat Lever gepersonaliseerde support via de telefoon en online.
  • Helpcenter - Eén - Schrijf selfservice-artikelen zodat klanten zelf het antwoord op hun vraag kunnen vinden.
  • Gemakkelijk in te stellen automatiseringen en workflows Automatiseer en optimaliseer het proces van je agents, zodat je sneller oplossingen kunt bieden op elke schaal.
  • AI-gedreven, geautomatiseerde antwoorden - Tot 50 Geef meteen antwoord op binnenkomende vragen met behulp van zelflerende systemen, en bied klanten relevante informatie zonder dat ze hoeven te wachten. Antwoorden kunnen worden geleverd via e-mail, ticketformulieren, live chat, messaging, socialmediakanalen, Slack, API en/of SDK.
  • Centrale werkruimte voor agents Een centrale, gespreksgerichte werkruimte voor agents. Hier kan je team in één oogopslag gesprekken beheren via webgebaseerde, mobiele en socialmediakanalen.
  • Rapporten en analyses - Kant-en-klaar Analyseer je prestaties met kant-en-klare dashboards, voorgeprogrammeerd met statistieken die voldoen aan de best practices voor klantenservice.
  • Data- en bestandsopslag - Standaard Sla Zendesk-data, bestanden en gegevens van derden op in ons flexibele en open platform. Meer informatie over data per pakket vind je hier.
  • Meer dan 1000 apps en integraties - Kant-en-klaar Maak gebruik van meer dan 1000 kant-en-klare apps en integraties die beschikbaar zijn in Zendesk Marketplace. Breng je favoriete tools en belangrijke bedrijfsgegevens samen zonder ook maar één regel code te hoeven schrijven. Of bouw je eigen apps voor exclusief gebruik binnen je account, met behulp van ons App of Channel Framework.
  • Robuuste API's - Standaard tarieflimietOnze API is een krachtige tool die veel Zendesk-klanten gebruiken om hulpbronnen te importeren, apps te creëren, data uit externe bronnen op te halen en nog veel meer.
  • Online support van het Zendesk-team Onze klantenservice staat tijdens kantooruren voor je klaar voor algemene accountinformatie en om snel problemen op te lossen als er iets fout gaat.
  • Begeleiding tijdens de onboarding- en implementatiefase We leveren advies en richtlijnen voor het activeren van functies en het optimaal gebruik maken van de belangrijkste mogelijkheden van Zendesk (digitaal, via programma's en meer).

Suite Growth

$79 per agent/maand, jaarlijks gefactureerd

Bekijk functies
  • Toonaangevend ticketsysteem Een geïntegreerd systeem om klanten bij je bedrijf te betrekken via e-mail, tweets en berichten op je Facebook-tijdlijn, en deze eenvoudig om te zetten in tickets.
  • Kant-en-klare messaging via het web, mobiele apparaten en social media Lever waardevolle, moderne en geautomatiseerde gesprekservaringen op je website en in je mobiele app.
  • Support via e-mail, spraak, sms en live chat Lever gepersonaliseerde support via de telefoon en online.
  • Helpcenter - Meerdere Schrijf selfservice-artikelen zodat klanten zelf het antwoord op hun vraag kunnen vinden.
  • Gemakkelijk in te stellen automatiseringen en workflows met extra opties Automatiseer en optimaliseer de processen van je agents, en bied snellere oplossingen op elke schaal.
  • AI-gedreven, geautomatiseerde antwoorden - Tot 100 Geef meteen antwoord op binnenkomende vragen met behulp van zelflerende systemen, en bied klanten relevante informatie zonder dat ze hoeven te wachten. Antwoorden kunnen worden geleverd via e-mail, ticketformulieren, live chat, messaging, socialmediakanalen, Slack, API en/of SDK.
  • Centrale werkruimte voor agents Een centrale, gespreksgerichte werkruimte voor agents. Hier kan je team in één oogopslag gesprekken beheren via webgebaseerde, mobiele en socialmediakanalen.
  • Rapporten en analyses - Kant-en-klaar Analyseer je prestaties met kant-en-klare dashboards, voorgeprogrammeerd met statistieken die voldoen aan de best practices voor klantenservice.
  • Data- en bestandsopslag - Gemiddeld Sla Zendesk-data, bestanden en gegevens van derden op in ons flexibele en open platform. Meer informatie over data per pakket vind je hier.
  • Meer dan 1000 apps en integraties - Kant-en-klaar en op maat Maak gebruik van meer dan 1000 kant-en-klare apps en integraties die beschikbaar zijn in de Zendesk Marketplace. Breng je favoriete tools en belangrijke bedrijfsgegevens samen zonder ook maar één regel code te hoeven schrijven. Of bouw je eigen apps voor exclusief gebruik binnen je account, met behulp van ons App of Channel Framework.
  • Robuuste API's - Geavanceerd tarieflimiet Onze API is een krachtige tool die veel Zendesk-klanten gebruiken om hulpbronnen te importeren, apps te creëren, data uit externe bronnen op te halen en nog veel meer.
  • Online support van het Zendesk-team Onze klantenservice staat tijdens kantooruren voor je klaar voor algemene accountinformatie en om snel problemen op te lossen als er iets fout gaat.
  • Begeleiding tijdens de onboarding- en implementatiefase We leveren advies en richtlijnen voor het activeren van functies en het optimaal gebruik maken van de belangrijkste mogelijkheden van Zendesk (digitaal, via programma's en meer).
  • Selfserviceportal voor klanten Creëer een speciale ruimte voor je klanten, zodat ze hun supportaanvragen en bijdragen aan de community bij kunnen houden in hun persoonlijke portal.
  • AI-gedreven kennisbeheer Agents en interne teams kunnen eenvoudig nieuwe informatie toevoegen met geïntegreerd kennisbeheer. Ze kunnen deze content vervolgens ook zelf gebruiken om sneller en nauwkeuriger te reageren wanneer ze klanten persoonlijk helpen.
  • Aanpasbare ticketindelingen Maak meerdere formulieren voor supportverzoeken, elk met unieke ticketvelden. Zo zorg je dat je voor elke supportaanvraag de juiste informatie opvraagt van je klanten. Geef voor een betere gebruikservaring alleen de velden weer waarvan je wilt dat agents en eindgebruikers deze te zien krijgen in ticketformulieren.
  • Licenties voor beperkte toegang - Tot 50 - Geef bepaalde personen beperkte machtigingen, zodat ze op de hoogte kunnen blijven van tickets en, indien nodig, vakkennis en advies kunnen bijdragen door privé-opmerkingen aan tickets toe te voegen.
  • SLA-beheer Breng schendingen in kaart en voorkom ze door serviceniveauovereenkomsten (SLA's) in te stellen op basis van voorwaarden. Voeg SLA-beheer toe aan elke weergave, zodat je kunt bijhouden of er aan wordt voldaan.
  • Support en content in meerdere talen Bied support en helpcenter-content aan in meerdere talen (40+).
Meest populair

Suite Professional

$99 per licentie/maand, jaarlijks gefactureerd

Bekijk functies
  • Toonaangevend ticketsysteem Een geïntegreerd systeem om klanten bij je bedrijf te betrekken via e-mail, tweets en Facebook-wallberichten en deze eenvoudig om te zetten in tickets.
  • Kant-en-klare messaging via het web, mobiele apparaten en social media Lever waardevolle, moderne en geautomatiseerde gesprekservaringen op je website en in je mobiele app.
  • Support via e-mail, spraak, sms en live chat Lever gepersonaliseerde support via de telefoon en online.
  • Helpcenter - Meerdere Schrijf selfservice-artikelen zodat klanten zelf het antwoord op hun vraag kunnen vinden.
  • Gemakkelijk in te stellen automatiseringen en workflows met extra opties Automatiseer en optimaliseer de processen van je agents, en bied snellere oplossingen op elke schaal.
  • AI-gedreven, geautomatiseerde antwoorden - Tot 500 Geef meteen antwoord op binnenkomende vragen met behulp van zelflerende systemen, en bied klanten relevante informatie zonder dat ze hoeven te wachten. Antwoorden kunnen worden geleverd via e-mail, ticketformulieren, live chat, messaging, socialmediakanalen, Slack, API en/of SDK.
  • Centrale werkruimte voor agents Een centrale, gespreksgerichte werkruimte voor agents. Hier kan je team in één oogopslag gesprekken beheren via webgebaseerde, mobiele en socialmediakanalen.
  • Rapporten en analyses - Kant-en-klaar en op maat Analyseer je prestaties met kant-en-klare dashboards en maak aangepaste rapporten die zijn afgestemd op je team en stakeholders.
  • Data- en bestandsopslag - Gemiddeld Sla Zendesk-data, bestanden en gegevens van derden op in ons flexibele en open platform. Meer informatie over data per pakket vind je hier.
  • Meer dan 1000 apps en integraties - Kant-en-klaar en op maat Maak gebruik van meer dan 1000 kant-en-klare apps en integraties die beschikbaar zijn in de Zendesk Marketplace. Breng je favoriete tools en belangrijke bedrijfsgegevens samen zonder ook maar één regel code te hoeven schrijven. Of bouw je eigen apps voor exclusief gebruik binnen je account, met behulp van ons App of Channel Framework.
  • Robuuste API's - Geavanceerd tarieflimiet Onze API is een krachtige tool waarmee veel klanten van Zendesk hulpbronnen importeren, apps creëren, data uit externe bronnen ophalen en nog veel meer.
  • Online support van het Zendesk-team Onze klantenservice staat tijdens kantooruren voor je klaar voor algemene accountinformatie en om snel problemen op te lossen als er iets fout gaat.
  • Begeleiding tijdens de onboarding- en implementatiefase We leveren advies en richtlijnen voor het activeren van functies en het optimaal gebruik maken van de belangrijkste mogelijkheden van Zendesk (digitaal, via programma's en meer).
  • Selfserviceportal voor klanten Creëer een speciale ruimte voor je klanten, zodat ze hun supportaanvragen en bijdragen aan de community bij kunnen houden in hun persoonlijke portal.
  • AI-gedreven kennisbeheer Agents en interne teams kunnen eenvoudig nieuwe informatie toevoegen met geïntegreerd kennisbeheer. Ze kunnen deze content vervolgens ook zelf gebruiken om sneller en nauwkeuriger te reageren wanneer ze klanten persoonlijk helpen.
  • Aanpasbare ticketindelingen Maak meerdere formulieren voor supportverzoeken, elk met unieke ticketvelden. Zo zorg je dat je voor elke supportaanvraag de juiste informatie opvraagt van je klanten. Geef voor een betere gebruikservaring alleen de velden weer waarvan je wilt dat agents en eindgebruikers deze te zien krijgen in ticketformulieren.
  • Licenties voor beperkte toegang - Tot 100 - Geef bepaalde personen beperkte machtigingen, zodat ze op de hoogte kunnen blijven van tickets en, indien nodig, vakkennis en advies kunnen bijdragen door privé-opmerkingen aan tickets toe te voegen.
  • SLA-beheer Breng schendingen in kaart en voorkom ze door serviceniveau-overeenkomsten (SLA's) in te stellen op basis van voorwaarden. Voeg SLA-beheer toe aan elke weergave, zodat je kunt bijhouden of er aan wordt voldaan.
  • Support en content in meerdere talen Bied support en helpcenter-content aan in meerdere talen (40+).
  • Gespreksroutering op basis van vaardigheden Stuur tickets naar de juiste agent op basis van expertise, zodat agents alleen tickets krijgen die ze efficiënt kunnen oplossen.
  • Geïntegreerde communityforums Creëer een ruimte waar je klanten contact kunnen maken en kunnen samenwerken met je bedrijf, maar ook met elkaar.
  • Threads met privégesprekken Geef agents de mogelijkheid om interne en externe teamleden moeiteloos uit te nodigen om samen te werken aan tickets, zonder het hoofdgesprek in het ticket te onderbreken.
  • Aanpasbare en deelbare dashboards Maak aangepaste dashboards met statistieken en filters. Plan en deel dashboards en rapporten om teamgenoten en stakeholders op de hoogte te houden van belangrijke inzichten en trends.
  • Geavanceerde spraakfunctie Lever betere support met geavanceerde tools om telefoongesprekken te beheren, zoals terugbelverzoeken aanvragen, conference calls, IVR-routering en nog veel meer.
  • Opties voor locatie datacenter Stel in waar je accountgegevens moeten worden opgeslagen: in de Verenigde Staten, APAC of in de Europese Economische Ruimte. Er zijn beperkingen van toepassing.
  • HIPAA-naleving Zendesk heeft een HIPAA/HITECH-beoordeling en kan haar Business Associate Agreement (BAA) beschikbaar maken aan abonnees om uit te voeren.
  • Events Connector voor Amazon Web Services Met Zendesk Events Connector kunnen gebruikers bijna in realtime datawijzigingen (gebeurtenissen) van Zendesk naar AWS streamen via Amazon EventBridge. Veelvoorkomende use cases zijn onder meer het verbeteren van klantinformatie met zelflerende systemen, beveiligings- en compliance-tools, en aangepaste analyses en business intelligence met services zoals AWS Lambda, Amazon Simple Storage Service (Amazon S3), Amazon Kinesis en Amazon SageMaker.

Suite Enterprise

$150 per licentie/maand, jaarlijks gefactureerd

Bekijk functies
  • Alle kernelementen die je nodig hebt voor een uitmuntende klantenservice, en
  • Aangepaste teamrollen en machtigingen Definieer en wijs agentrollen toe die passen bij je bedrijfsstructuur en workflows.
  • Geavanceerd kennisbeheer Maak, beheer en update multi-inzetbare content om in verschillende artikelen en helpcenters te gebruiken. Houd je content up-to-date met geplande momenten waarop artikelen worden gepubliceerd, ingetrokken en gecontroleerd.
  • Aanpasbare werkruimtes voor agents Toon het relevante ticketformulier en de juiste macro's voor elk ticket, en leg vooraf vast welke apps je wilt zien of juist verbergen. Zo kunnen je agents zich beter concentreren op hun werk.
  • Aanpasbare branding voor webgesprekken Pas de widget aan zodat hij aansluit bij de vormgeving van je merk. Verwijder de Zendesk-branding uit je widget.
  • Licenties voor beperkte toegang - Tot 1000 Geef bepaalde mensen beperkte machtigingen, zodat ze op de hoogte kunnen blijven van tickets en, indien nodig, vakkennis en advies kunnen bijdragen door privé-opmerkingen aan tickets toe te voegen.
  • Live data en extern dashboards delen Creëer live dashboards op maat met live statistieken, grafieken en filters. Deel en plan dashboards niet alleen met je team, maar ook met externe stakeholders.
  • Sandbox-testomgeving voor verandermanagement Kopieer je configuraties, aanpassingen en metadata in een niet-productieomgeving voor test-, ontwikkelings- en/of trainingsdoeleinden.
  • Robuuste API's - Enterprise tarieflimiet Onze API is een krachtige tool die veel Zendesk-klanten gebruiken om hulpbronnen te importeren, apps te creëren, data uit externe bronnen op te halen en nog veel meer.

Er zijn nog veel meer mogelijkheden

Kies voor een flexibel supportsysteem met een Zendesk-pakket dat precies aan jouw behoeften voldoet.

Aanvullende zakelijke pakketten vanaf $215 per licentie/maand, jaarlijks gefactureerd

Vertrouwd door meer dan 169.000 bedrijven in meer dan 160 landen

  • Logo: Tesco
  • Logo: Uber
  • Logo: Netflix
  • Logo: Ingersoll Rand

De nummer #1 in digitale klantenservicescenario's door

  • Logo: Gartner

De geavanceerde beveiliging die je nodig hebt

  • Logos: AICPA Service Organization Control Reports SOC aicpa.org/soc (Formerly SAS 70 Reports), bsi. ISO/IEC 27001 Information Security Management, Information Security Management ISO 27001 Certified, TRUSTe Verified, Skyhigh Enterprise-Ready, Privacy Shield Framework
Neem contact met ons op voor een allesomvattende oplossing die aan al je zakelijke behoeften voldoet.
  • Bescherm je gegevens met de beste beveiliging en naleving.
  • Stem al je activiteiten nauwkeurig af met gedetailleerde instellingen en een grote mate van flexibiliteit in je verandermanagement.
  • Breid je Zendesk-abonnement uit en breng je data samen met aangepaste integraties.
  • Bereid je voor op succes met geavanceerde ondersteuning en services van het Zendesk-team.

Startups krijgen Zendesk zes maanden gratis

Meld je hier aan

Probeer de volledige Zendesk-ervaring uit

Antwoorden op veelgestelde vragen.

KOPEN

Hoe kan ik de software aanschaffen?

Nadat je op “Nu kopen” hebt geklikt, maak je gelijk je Zendesk-account aan en kun je de software van je keuze aanschaffen. Je kunt gemakkelijk met een creditcard of PayPal betalen. Als je liever een pakket aanschaft bij één van onze vertegenwoordigers, dan kun je kiezen voor betaling via factuur.

Hoe lang lopen de contracten bij Zendesk? Kan ik mijn abbonement up- of downgraden?

Onze pakketten worden maandelijks of jaarlijks verlengd. Je kunt je pakket op elk moment in laten gaan, stopzetten of veranderen (maar let op: bij annulering of downgrades wordt geen restitutie verleend). Klik hier voor meer informatie of neem contact met ons op.

Wat als ik niet alle opties van Zendesk Suite nodig heb?

Zendesk Suite is de eenvoudigste manier om snel aan de slag te gaan met alles wat je team nodig heeft. Zo kun je support via verschillende kanalen bieden tegen een aantrekkelijke prijs. Als je op zoek bent naar een eenvoudigere oplossing, kijk dan eens naar onze Support-only pakketten, vanaf €19 per agent/maand (jaarlijks gefactureerd).

PROEFPERIODE

Hoe werkt de gratis proefperiode?

Wanneer je een Zendesk-proefperiode begint, krijg je toegang tot alle functies van Zendesk Suite Professional. Als je een bepaald pakket wilt proberen, neem dan contact met ons op. Je kunt tijdens je proefperiode op elk gewenst moment een pakket kiezen en afrekenen met je creditcard of PayPal.

Wat gebeurt er als de proefperiode is afgelopen?

Aan het einde van je Zendesk Suite-proefperiode blijven je gegevens en instellingen behouden. Je kunt inloggen om het pakket van je keuze aan te schaffen.

ALGEMEEN

Welke hulpbronnen zijn er beschikbaar om ervoor te zorgen dat ik optimaal gebruik maak van Zendesk?

Klanten met een Zendesk Suite-pakket hebben toegang tot online support, plus hulpbronnen zoals het Zendesk Helpcenter, on-demand training en Community. Tegen een aanvullend tarief kun je toegang krijgen tot deskundige begeleiding, training op maat, directe hulp met configuratie, 24/7 ondersteuning en implementatiediensten om ervoor te zorgen dat je teams klaar zijn voor succes.

Kan ik Zendesk integreren met andere toepassingen en systemen?

Zeker! In onze Apps Marketplace vind je honderden kant-en-klare apps en integraties. Dankzij onze API voor ontwikkelaars kun je vrijwel alles wat je kunt bedenken zelf bouwen op ons Zendesk-platform.

Wat doet Zendesk om de gegevens van mijn klanten te beschermen?

We combineren beveiligingsfuncties voor bedrijven met uitvoerige audits van onze toepassingen, systemen en netwerken om ervoor te zorgen dat gegevens van klanten en bedrijven altijd beschermd zijn. Bekijk welke beveiligingsmaatregelen we nemen om je bedrijf en je klanten te beschermen.

Nog meer vragen?

Ons Helpcenter is dag en nacht open. Of neem contact op met ons internationale supportteam. Wij staan klaar om je te helpen.

Prijzen zijn afhankelijk van de dagelijkse omrekening van lokale valuta.

Gartner, Belangrijke capaciteiten voor het CRM Customer Engagement Center, 8 juni 2020, Nadine LeBlanc, Brian Manusam
Gartner steunt geen enkele leverancier, product of service die in haar onderzoekpublicaties wordt vermeld en adviseert technologiegebruikers om niet alleen de leveranciers te selecteren met de hoogste beoordelingen of andere aanduidingen. De onderzoekspublicaties van Gartner bevatten de meningen van Gartners onderzoeks- en adviesorganisatie en mogen niet worden opgevat als feitelijke verklaringen. Gartner is niet verantwoordelijk, uitdrukkelijk of stilzwijgend, voor de resultaten van dit onderzoek, ook niet met betrekking tot commerciële bruikbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel. GARTNER is een geregistreerd handelsmerk en dienstmerk van Gartner, Inc. en/of zijn dochterondernemingen in de Verenigde Staten en internationaal en wordt hierin met toestemming gebruikt. Alle rechten voorbehouden.