Geïntegreerde spraaksoftware

Blijf op de hoogte

Praat rechtstreeks met klanten en lever oplossingen op maat voor complexe problemen

Bekend als Zendesk Talk

Praat het uit

Zelfs in het tijdperk van e-mails, sms'jes en privéberichten lost een gesprek van mens tot mens een probleem soms het snelst op. Onze geïntegreerde spraakoplossing synchroniseert zich met alle andere kanalen en laat agenten alle klantinfo direct zien. Dat klinkt nog eens handig.

  • Beschik direct over klantinfo

    Stel onmiddellijk telefoonnummers, voicemail en sms-berichten in.

  • Embedded spraak

    Voeg een belknop toe zodat je klanten naadloos contact met je kunnen opnemen in je mobiele app of een browser.

  • Uniforme gesprekken

    Verwerk oproepen, voicemails en sms-berichten in dezelfde ruimte waarin je ook e-mails, chatgesprekken en berichten van social media beheert.

Basiskenmerken

Alles wat je nodig hebt om aan de slag te gaan

Geef je gesprekken een vliegende start

Beantwoord oproepen onmiddellijk met een spraakoplossing in de cloud die meteen werkt.

Gebruiken wat je al hebt

Integreer je favoriete callcenteroplossing in Zendesk. Maak een koppeling met een van onze meer dan 90 telefonieproviders of bouw je eigen integratie.

Voorbeeldafbeelding
Aanpassen met apps

Breid de spraakmogelijkheden uit met extra tools en services, zoals geavanceerde transcriptie van gesprekken, verbergen en kwaliteitsbewakingsopties.

Geef je gesprekken een vliegende start

Beantwoord oproepen onmiddellijk met een spraakoplossing in de cloud die meteen werkt.

Gebruiken wat je al hebt

Integreer je favoriete callcenteroplossing in Zendesk. Maak een koppeling met een van onze meer dan 90 telefonieproviders of bouw je eigen integratie.

Aanpassen met apps

Breid de spraakmogelijkheden uit met extra tools en services, zoals geavanceerde transcriptie van gesprekken, verbergen en kwaliteitsbewakingsopties.

Oproepen routeren en in de wachtrij plaatsen

Altijd bereikbaar

Bellers bereiken altijd op het juiste moment de juiste medewerker met IVR-routering (interactieve voice response), groepsroutering, overflow en routering na kantooruren. Stel de maximale wachtrijgrootte en wachttijd in en bied bellers aan om te worden teruggebeld in plaats van ze in de wachtstand te zetten.

Controleren en rapporteren

Houd een oogje in het zeil

Meet en verbeter je telefonische support met realtime analyses. Met kanaalonafhankelijke rapporten kun je de prestaties vergelijken bij je berichten, e-mails, chatgesprekken en andere gesprekservaringen. Bewaak gesprekken en neem ze op om een hoge kwaliteit te garanderen en tegelijkertijd de privacy van de klant te beschermen.

"We zorgen er echt voor dat we mensen op het juiste moment op de juiste plaats hebben en dat onze klanten zo snel mogelijk contact met iemand krijgen die hun vragen beantwoordt."

Katie Rogers

Senior Director of Customer Experience bij Harry's

Verlaging van het afbreekprecentage met ruim 50%

80% van de oproepen binnen 60 seconden beantwoord