Geïntegreerde spraaksoftware
Blijf op de hoogte
Praat rechtstreeks met klanten en lever oplossingen op maat voor complexe problemen
Bekend als Zendesk Talk
Praat het uit
Zelfs in het tijdperk van e-mails, sms'jes en privéberichten lost een gesprek van mens tot mens een probleem soms het snelst op. Onze geïntegreerde spraakoplossing synchroniseert zich met alle andere kanalen en laat agenten alle klantinfo direct zien. Dat klinkt nog eens handig.

Basiskenmerken
Alles wat je nodig hebt om aan de slag te gaan
Beantwoord oproepen onmiddellijk met een spraakoplossing in de cloud die meteen werkt.
Oproepen routeren en in de wachtrij plaatsen
Altijd bereikbaar
Bellers bereiken altijd op het juiste moment de juiste medewerker met IVR-routering (interactieve voice response), groepsroutering, overflow en routering na kantooruren. Stel de maximale wachtrijgrootte en wachttijd in en bied bellers aan om te worden teruggebeld in plaats van ze in de wachtstand te zetten.
Controleren en rapporteren
Houd een oogje in het zeil
Meet en verbeter je telefonische support met realtime analyses. Met kanaalonafhankelijke rapporten kun je de prestaties vergelijken bij je berichten, e-mails, chatgesprekken en andere gesprekservaringen. Bewaak gesprekken en neem ze op om een hoge kwaliteit te garanderen en tegelijkertijd de privacy van de klant te beschermen.

"We zorgen er echt voor dat we mensen op het juiste moment op de juiste plaats hebben en dat onze klanten zo snel mogelijk contact met iemand krijgen die hun vragen beantwoordt."
Katie Rogers
Senior Director of Customer Experience bij Harry's
50%
Verlaging van het afbreekprecentage met ruim
80%
van de oproepen binnen 60 seconden beantwoord