Overslaan naar belangrijkste inhoud

Geïntegreerde spraaksoftware

Blijf aan de lijn

Praat rechtstreeks met klanten en lever oplossingen op maat voor complexe problemen

Dit is Zendesk Talk

Zeg het voort

Zelfs in het tijdperk van e-mails, sms'jes en privéberichten is een gesprek van mens tot mens soms de snelste manier om een probleem op te lossen. Onze geïntegreerde callcenter software synchroniseert met alle andere kanalen en laat supportmedewerkers direct alle klantinformatie zien. Dat klinkt goed.

  • Beschik direct over klantinfo

    Stel onmiddellijk telefoonnummers, voicemail en sms-berichten in.

  • Geïntegreerde spraak

    Voeg een belknop toe zodat je klanten naadloos contact met je kunnen opnemen via je mobiele app of browser.

  • Uniforme gesprekken

    Verwerk oproepen, voicemails en sms-berichten op dezelfde plek waar je ook e-mails, chatgesprekken en berichten via social media beheert.

Basiskenmerken

Krijg de informatie

Beantwoord oproepen onmiddellijk met een cloudgebaseerde spraakoplossing waarmee je direct aan de slag kunt.

Oproepen routeren en in de wachtrij plaatsen

Altijd bereikbaar

Zorg ervoor dat bellers altijd de juiste supportmedewerker op het juiste moment aan de lijn krijgen, dankzij IVR-routering (Interactieve Voice Response), groepsroutering, overloop en routering na kantooruren. Stel de maximale wachtrijgrootte en wachttijd in en bied bellers aan om te worden teruggebeld, in plaats van ze in de wachtstand te zetten.

Controleren en rapporteren

Houd een oogje in het zeil

Meet en verbeter je telefonische support met realtime statistieken. Met kanaaloverschrijdeinde rapporten kun je je prestaties vergelijken uit messaging, e-mails, chatgesprekken en andere soorten gesprekken. Controleer gesprekken en neem ze op om de kwaliteit te waarborgen, zonder dat dit ten koste gaat van de privacy van de klant.

Logo: Harry's
"We zorgen er echt voor dat we mensen op het juiste moment op de juiste plaats hebben en dat onze klanten zo snel mogelijk contact met iemand krijgen die hun vragen beantwoordt."

Katie Rogers

Senior Director of Customer Experience bij Harry's

50%

minder afgebroken gesprekken

80%

van de oproepen binnen 60 seconden of minder beantwoord

Klantenservice is moeilijk. Zendesk maakt het makkelijker.