Vandaag zijn we anders, maar ook weer niet

Sinds die tijd is ons bedrijf flink gegroeid. Er wordt nu overal ter wereld aan de software gewerkt. Dit gebeurt door een groeiende groep getalenteerde, innemende mensen. Onze kantoren zijn groter en we hebben echte bureaus, maar we hebben nog wel dezelfde bevlogenheid van toen we begonnen: we zijn oprecht, luisteren naar klanten en houden alles graag eenvoudig.

Zendesk brengt bedrijven en klanten nader tot elkaar

Zendesk is een klantenserviceplatform. Zendesk is ontworpen voor bedrijven die klantrelaties meer betekenis willen geven en persoonlijker en productiever willen maken. We beginnen door bedrijven te helpen geweldige support te verlenen en vervolgens helpen we bedrijven met het ontwikkelen van zelfservice en proactieve betrokkenheid.

We houden het lekker eenvoudig

Voor ons is iets lekker eenvoudig wanneer ontwerp en functionaliteit samen een probleem oplossen. Voor Arne Jacobsen betekende dat een stoel ontwerpen in de vorm van een ei. Bij Zendesk houdt dit in dat we ontwerpelementen die mensen verwachten bij consumentensoftware in een gebruiksvriendelijk platform hebben ingebouwd waarmee het zware werk van de klantenservice een stuk eenvoudiger wordt.

Wij doen graag iets terug

Zendesk heeft haar hoofdvestiging in San Francisco verplaatst naar Tenderloin in 2011, een beroemde en historische buurt in het hart van de stad dat helaas decennia lang is verwaarloosd. Sinds de verhuizing hebben we duizenden dollars geïnvesteerd in Tenderloin, en ook in wijken rond onze vestigingen in andere landen.

In 2015 hebben wij de Zendesk Neighbor Foundation opgericht. Deze stichting heeft tot doel onze directe omgeving en bewoners waar nodig te helpen. De stichting richt zich op vernieuwing en verbeteringen in de buurt door actie te ondernemen tegen armoede, daklozen te helpen met gezondheidszorg, het onderwijs te verbeteren, gelijke behandeling van mannen en vrouwen te bevorderen, algemene ontwikkeling te bevorderen en analfabetisme te bestrijden.