CX TRENDS 2022
Stimuleer groei met klantenservice
Goede klantervaringen verbeteren je omzet. Dit rapport geeft je het vertrouwen, de duidelijkheid en de juiste inzichten om groei te stimuleren met klantenservice.
Goede klantervaringen verbeteren je omzet. Dit rapport geeft je het vertrouwen, de duidelijkheid en de juiste inzichten om groei te stimuleren met klantenservice.
OVERZICHT RAPPORT
Verbeter je omzet door klanten voorop te zetten
Bedrijven onderkennen het ROI-potentieel van klantenservice, maar er is nog veel werk te doen. Leer hoe je de uitdagingen van dit jaar kunt aanpakken en de winstgevende kracht van je klantenservice kunt aanboren.
Leiders moeten prioriteit geven aan klantenservice
70% van de organisaties ziet een direct verband tussen klantenservice en prestaties. 40% zegt echter dat hun leidinggevenden hier geen prioriteit aan geven. Managers moeten inzien dat supportteams invloed hebben op de omzet.
De rol van serviceteams moet veranderen
71% van de managers geeft aan dat agents essentieel zijn voor het stimuleren van de sales. Klantenservicemanagers moeten meer doen dan alleen het oplossen van problemen. Ze dienen hun organisatie te transformeren door het bevorderen van winstgevende groei.
Bedrijven moeten voldoen aan de verwachtingen van de klant
Meer dan 60% van de consumenten zegt dat de crisis van vorig jaar de lat voor klantenservice hoger heeft gelegd. 54% vindt dat veel organisaties klantenservice echter nog steeds als bijzaak beschouwen. Groei is afhankelijk van het leveren van betere klantervaringen.
Ga aan de slag met het rapport
We geven je diepgaande, bruikbare inzichten in hoe je kunt slagen. Bekijk het rapport en begin vandaag nog met het verhogen van je omzet.
Klantenservice is de eerste stap
Bedrijfsgroei stimuleren met nieuwe mogelijkheden is de tweede We hebben onlangs nieuwe CX-content uitgebracht over hoe je betere strategieën ontwikkelt voor AI, automatisering en gespreksgerichte service, die je helpen je omzet te verbeteren.
