• Aanmelden
  • Productondersteuning
  • Bedrijf
    • Over ons
    • Pers
    • Investeerders
    • Evenementen
    • Carrières
    • Diversiteit en inclusie
    • Juridisch
  • Contact
  • Engels
    • English (US)
    • English (UK)
    • Español
    • Español (LATAM)
    • Português
    • Français
    • Deutsch
    • Italiano
    • Nederlands
    • 日本語
    • Pусский
    • 한국어
    • 繁體中文 (台灣)
    • 繁體中文 (香港特區)
    • ไทย
  • Zendesk. Overtref de verwachtingen van elke klant.
  • Mobiel menu in/uitschakelen
  • Producten
    • Zendesk voor klantenservice

      De complete service-oplossing

    • Zendesk voor sales

      De moderne salesoplossing

    • Platform en API's

      Inclusief Zendesk Sunshine

    • Apps Marketplace

      Apps, integraties en partners

  • Prijzen
    • Zendesk voor klantenservice

      De complete service-oplossing

    • Zendesk voor sales

      De moderne salesoplossing

  • Oplossingen
    • Enterprise

      Voer gesprekken bij elke schaalgrootte

    • MKB

      Groei zonder groeistuipen

    • Starters

      Geef jezelf een vliegende start

    • Interne helpdesk

      Behandel werknemers als klanten

    • Industrie

      Voorzie in de behoeften van de markt

  • Demo
  • Services
  • Informatiebronnen
    • De bibliotheek

      Nieuws, tips en aanbevolen werkwijzen

    • Webinars

      Met ons kom je tot nieuwe inzichten, waar je ook bent

    • Webinars

      Met ons kom je tot nieuwe inzichten, waar je ook bent

    • Evenementen

      Laten we een afspraak maken, maar wel veilig afstand houden

    • API en ontwikkelaars

      Info over het met Zendesk maken van software

    • Partners

      Hoe je een Zendesk-partner vindt of wordt

    • Verhalen van klanten

      Ontdek hoe succes met Zendesk eruit ziet

  • Bedrijf
    • Contact
    • Over ons
    • Pers
    • Investeerders
    • Evenementen
    • Carrières
    • Diversiteit en inclusie
    • Social Impact
    • Juridisch
  • Taal
    • English (US)
    • English (UK)
    • Español
    • Español (LATAM)
    • Português
    • Français
    • Deutsch
    • Italiano
    • Nederlands
    • 日本語
    • Pусский
    • 한국어
    • 繁體中文 (台灣)
    • 繁體中文 (香港特區)
    • ไทย
  • Registreren
  • Aanmelden

Klantervaring-trends 2021

Klantenservice in digitale tijden

Afgelopen jaar hebben we gezien dat de behoeften van je klanten zomaar kunnen veranderen, en dat je supportteam bijna net zo snel moet mee veranderen.Ons rapport legt je uit hoe je dit allemaal bijhoudt.
Download het interactieve rapport
Zendesk relationshapes

Ga 2021 in met 20/20-visie

Onze teams van experts hebben data van 90.000 bedrijven die Zendesk gebruiken in 175 landen bekeken. We hebben vergeleken hoe ze Zendesk gebruiken, met de input van klanten, agents, leiders op het gebied van klantervaring en inkopers van technologie. Aan de hand van deze inzichten hebben we de toptrends van dit jaar wat betreft klantervaring op een rij gezet en de best practices samengesteld voor jouw team.

Triangles connecting
Verdiep je in ons interactieve rapport
Geef je voornaam op
Geef je achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef je land op
Geef je postcode op
Geef een geldig mobiel nummer op
Selecteer uw sector

Bijna klaar. Vertel ons over je bedrijf.

Geef je bedrijfsnaam op
Selecteer aantal medewerkers
Selecteer uw afdeling
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (Je kunt je op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie
Rapport lezen

Bedankt voor het bekijken van ons interactieve rapport.Wil je nog meer inzichten? Doe mee aan ons Klantervaring-trends 2021 evenement.

Er is iets fout gegaan.

Laad de pagina opnieuw en probeer het nog een keer, of e-mail ons rechtstreeks op support@zendesk.com.

Dinsdag, februari 9

Ontmoet onze experts

Hoor als één van de eersten over de trends van dit jaar tijdens ons Europese evenement, en doe mee met praktische sessies om je bedrijf te benchmarken tegen 90.000 Zendesk-klanten in 175 landen.Wapen jezelf met concrete manieren om mee te veranderen, op maat gemaakt voor jouw bedrijf, regio en klanten.

  • Nood- en Zuid-Amerika
  • Azië en Oceanië
  • Europa, Midden-Oosten, Afrika
  • Zuid-Amerika
Transparent bubbles floating

Speel in op trends

Ondanks de gigantische veranderingen die je klanten en medewerkers hebben meegemaakt, zijn sommige dingen hetzelfde gebleven: een vertrouwensband opbouwen en écht contact zijn nog steeds essentieel voor een goede klantervaring.

Trend 1

Klantervaring in de schijnwerpers

Door de snelle ontwikkeling naar online engagement hebben klanten andere verwachtingen van hun interacties met klantenservice, en 75% van de klanten besteedt meer bij bedrijven die een goede klantervaring (CX) bieden.

Trend 2

Conversational groeit gestaag

Klanten willen steeds meer.Ze trekken naar messaging op social media en ontdekken nieuwe koopgewoonten. Dit verandert hun koopgedrag voorgoed.64% van klanten is een nieuw kanaal voor klantenservice gaan gebruiken in 2020.

Trend 3

Blijf flexibel

Door constante veranderingen moeten teams een manier vinden om de nieuwe behoeften van hun klanten en medewerkers bij te houden.85% van de teams moest veranderingen aanbrengen in hun klantenservice in 2020.

Trend 4

Het nieuwe werken is hier

Supportteams hebben veel veranderingen meegemaakt en door de nieuwe situatie moeten bedrijven heroverwegen hoe hun medewerkers kunnen werken.50% van de teams werkte volledig vanuit huis in 2020.

Trend 5

Het digitale omslagpunt

Bedrijven voegen in een rap tempo tools toe om hun activiteiten te optimaliseren, conversaties een persoonlijk tintje te geven, personeel meer aandacht te geven en klanten te ontmoeten daar waar ze zich bevinden.75% van de besluitvormers zegt dat COVID het gebruik van digitale technologie heeft versneld.

Doe de quiz: Welke trend ben jij?

Een pak of joggingbroek?Avontuurlijk of praktisch ingesteld?Kies je beste match en ontdek op welke trend je het meest lijkt.

Start de quiz
Fuzzy wedges

Bekijk de gegevens

Neem deel aan Zendesk Benchmark Gratis testperiode
Verzenden
Zendesk

Kampioenen in Klantenservice

Onze producten
  • Zendesk voor klantenservice
  • Zendesk voor sales
  • Platform en API's
  • Apps Marketplace
  • Productupdates
Belangrijkste functies
  • Ticketsysteem
  • Messaging en live chat
  • Helpcenter
  • Voice
  • Communityforums
  • Rapporten en analyses
  • Answer Bot
  • klantenservice software
  • Ticketsysteemsoftware
  • Live chatsoftware
  • Kennisbank
  • Forumsoftware
  • Helpdesksoftware
  • Beveiliging
Informatiebronnen
  • Productondersteuning
  • Een demo aanvragen
  • De bibliotheek
  • Training
  • Partners
  • Webinars
  • Webinars
  • Verhalen van klanten
  • Services
Bedrijf
  • Over ons
  • Pers
  • Investeerders
  • Evenementen
  • Carrières
  • Diversiteit en inclusie
  • Social Impact
  • Contact
  • Sitemap
  • Systeemstatus
  • Help bij producten
  • Juridisch
Favorieten
  • Zendesk voor grote ondernemingen
  • Zendesk voor starters
  • Zendesk Benchmark
  • Zendesk voor kleine bedrijven
  • Gartner CRM Magic Quadrant
  • Trends op het gebied van klantervaring

Doe mee

Abonneer je op onze nieuwsbrief.

Geef een geldig e-mailadres op
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (Je kunt je op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Welkom bij de club!

Er is iets fout gegaan.

Laad de pagina opnieuw en probeer het nog een keer, of e-mail ons rechtstreeks op support@zendesk.com.

Gebruiksvoorwaarden Privacybeleid Cookiebeleid ©Zendesk 2021