Klanten delen hun ervaringen Zie hoe bedrijven zoals het uwe oplossingen hebben gevonden met Zendesk Zoek uw oplossingLuminaries-programma Swapfiets Een sterke groei hanteren en tegelijkertijd een naadloze service-ervaring aanbieden Lees het hele verhaal Verhalen van klanten Bedrijfstak Detailhandel en e-commerce Energie Financiële dienstverlening Gezondheidszorg Handel en e-commerce Internet en mobiel Media en entertainment Onderwijs Reizen en hospitality Software en technologie Telecommunicatie Regio Azië/Oceanië Europa Noord- en Zuid-amerika Alles wissen Ingersoll Rand Ingersoll Rand + Zendesk: meer mogelijkheden voor distributeurs Startselect Juiste balans tussen klantgerichtheid en schaalbaarheid Chupi Hoe een supportteam € 1 miljoen omzette in sales dankzij social messaging BAUHAUS BAUHAUS + Zendesk: de kracht van WhatsApp Leapp Groei in productie door gebruik data Saretec Saretec en Zendesk: een uitzonderlijke interne en externe supportervaring Decathlon Decathlon: hoe verbeter je de klantervaring zodat iedereen tevreden is GitHub GitHub + Zendesk: Samen aan een gezamenlijk supportplatform werken Renson Renson behaalt met Zendesk een indrukwekkende CSAT score van 96% Printful Printful stapt over op Zendesk voor betere rapportage, betrouwbaarheid en innovatie DPG Media DPG Media houdt medewerkers en publiek tevreden met Zendesk Swapfiets Een sterke groei hanteren en tegelijkertijd een naadloze service-ervaring aanbieden Vimeo Vimeo's zelfvoorzienende supportteam herdefinieert wat mogelijk is met een CRM-platform Foursquare Foursquare heeft zelfservice geïntroduceerd en helpt nu meer klanten in minder tijd Mediaocean Terugkeren naar Zendesk verhoogt de tevredenheid van klanten en agenten Deliveroo Deliveroo gebruikt Zendesk Support om drie afzonderlijke klantgroepen te bedienen 99designs 99 designs verving 3 systemen door één omnichannel oplossing van Zendesk Evernote Evernote zag een afname van 17% in ticketvolume na configuratie van zijn helpcenter Homebridge Hypothecaire leningen die staan als een huis MADE.COM MADE.COM biedt klanten multichannel support met Zendesk Support Monese Monese heeft zijn snelheid tot een eerste reactie met 59% weten te verhogen met een oplossing van Zendesk O2 Arena O2 Arena maakt gebruik van Zendesk Support, Chat en Guide om tienduizenden concertbezoekers te helpen OLX OLX heeft het wereldwijde ticketvolume dankzij Zendesk met 40% teruggebracht Shopify Zendesk Support: de one-stop-shop van Shopify om klanten te helpen Slack Altijd een gesprek van mens tot mens, zelfs op grote schaal Stanley Black and Decker Stanley Black and Decker kiest Zendesk voor zijn omnichannel support Tesco Het wereldwijde helpdeskteam van Tesco gebruikt Zendesk Support om per week meer dan 40.000 tickets te verwerken Trustpilot Trustpilot heeft door het gebruik van Zendesk-producten zijn algehele klanttevredenheid met 20 procent weten te verhogen Uber Uber koos voor Zendesk Support om zijn klantenservice op te schalen Udemy Udemy heeft een klanttevredenheidsscore van 97% gekregen van de 14 miljoen studenten die zij ondersteunen Unleashed Unleashed breidt omnichannel support uit, merk voor merk Xero Xero draagt bij aan het succes van ITSM Kreditech Kreditech biedt klanten leningen en verleent klantenservice met Zendesk Veeva Zendesk helpt Veeva met de verwerking van 35.000 tickets per maand Reverb Musici voor musici: hoe Reverb met Zendesk een proactieve, gepersonaliseerde klantervaring levert Squarespace Squarespace + Zendesk: geweldige klantreizen creëren voor miljoenen mensen Handy Handy bespaarde 60% op klantervaringskosten door over te stappen op Zendesk-producten VanMeijel VanMeijel + Zendesk: de responstijd verbeteren terwijl het aantal tickets toeneemt UTi Het HR-team van UTi maakt gebruik van aangepaste analyses in Zendesk Support en heeft een tevredenheidsscore van 98% Meer laden Meer laden