Verhalen van klanten

Ingersoll Rand

Geef distributeurs meer mogelijkheden met Zendesk Support en Guide

OLX

OLX heeft het wereldwijde ticketvolume dankzij Zendesk met 40% teruggebracht

Fossil

Fossil heeft zijn tools geconsolideerd om met Zendesk support te leveren voor 14 merken

Micro Center

Micro Center bolsters its customer-first ethos with a customer-centric support solution

JOYCITY

JOYCITY helpt gamers via helpcenters met hun eigen merk en meertalige support

Singapore Life

Singapore Life verstoort de markt voor levensverzekeringen met de omnichannel oplossing van Zendesk

Weatherford

Geen tijd voor downtime—Weatherford gebruikt Zendesk om het werk op de olievelden draaiende te houden

LINE MOBILE

De 'digital first'-support van LINE MOBILE laat klanten meeprofiteren van de besparingen

Reverb

Musici voor musici: hoe Reverb met Zendesk een proactieve, gepersonaliseerde klantervaring levert

Unleashed

Unleashed breidt omnichannel support uit, merk voor merk

Bing Lee

Met Zendesk zet Bing Lee zijn traditie voort om klanten een centrale rol te geven

Fullscript

Fullscript selecteert een Zendesk-omnichanneloplossing om bij uitbreiding te kunnen opschalen

Wrike

Omnichannel klantensupport die op tijd is en binnen uw budget blijft

LendingClub

LendingClub schrijft de betere ervaring van zijn klanten toe aan Zendesk

Catch Group

Catch Group ziet een NPS-toename na implementatie van een omnichannel supportoplossing

Viaplay

De omnichannel strategie van Viaplay is ontworpen om klanten tevreden te stellen

Catawiki

Wereldwijde onlineveiligingen verlopen prima dankzij Zendesk

MailChimp

Geautomatiseerde reacties verkorten de reactietijden en verhogen de tevredenheid

amaysim

Met Zendesk is omnichannel support wel heel eenvoudig voor amaysim

Postcode

Met Zendesk richten agenten hun aandacht op de klant, niet op de software

Circles.Life

Dankzij de omnichannel klantensupport van Zendesk halen klanten van Circles.Life meer uit hun telefonische vergaderingen

Bill.com

Hoe Bill.com™ problemen van klanten oplost nog voordat ze ontstaan

First Utility

First Utility realiseerde een jaarlijkse winst van £2 miljoen sinds de overstap op Zendesk

Mediaocean

Terugkeren naar Zendesk verhoogt de tevredenheid van klanten en agenten

Het Leger des Heils

Het IT-team van het Leger des Heils heeft de juiste middelen om te helpen en anderen zichzelf te laten helpen

De staat Tennessee

De staat Tennessee heeft een verbetering van 35% gerealiseerd in telefonische klanttevredenheid met de omnichannel oplossing van Zendesk

FINALCAD

FINALCAD ondersteunt meer dan 30 talen en verdient een perfecte score voor wat betreft naleving van SLA's

Lincoln Investment

Lincoln Investment heeft 18 afzonderlijke helpdesks vervangen door Zendesk Support

Nexon

Nexon realiseerde een toename van 114% in klanttevredenheid met de Zendesk omnichannel oplossing

Carsales

Bij Carsales is de verhouding zelfservice/tickets 30:1 dankzij Zendesk Guide

RSi

Retail Solutions verwerkt elke maand 30.000 tickets en heeft een tevredenheidsscore van 99%

Ola

Ola zag een verbetering van de klanttevredenheid van 40% na de introductie van de omnichannel oplossing van Zendesk

Ebates

Ebates realiseerde een klanttevredenheidsscore van 93% met de omnichannel oplossing van Zendesk

Starling Bank

Starling Bank koos voor Zendesk om omnichannel support aan te bieden

99designs

99 designs verving 3 systemen door één omnichannel oplossing van Zendesk

Minor Hotels

Minor Hotels verbeterde zijn tijd tot een oplossing met 55% dankzij Zendesk

NYX Gaming

NYX Gaming biedt omnichannel klantenservice met Zendesk

Peloton

Peloton biedt leden gepersonalieerde support met Zendesk

Monese

Monese heeft zijn snelheid tot een eerste reactie met 59% weten te verhogen met een oplossing van Zendesk

ACLU

Klanttevredenheid van ACLU is dankzij Zendesk Support gestegen tot 90,5%

Weldbend

Dankzij Zendesk Support heeft Weldbend een kostenbesparing van 30% gerealiseerd

TrackR

TrackR heeft 10,4% minder tickets ontvangen dankzij Answer Bot van Zendesk Guide

Lightspeed

Lightspeed realiseert een klanttevredenheid van 93% met Zendesk Support en Guide

Tony Bianco

Schoenmerk Tony Bianco biedt klanten een omnichannel ervaring

Handy

Handy bespaarde 60% aan klantervaringskosten door over te stappen op Zendesk-producten

NatureBox

NatureBox heeft support via de telefoon met 60% kunnen terugdringen dankzij Zendesk Chat

Evernote

Evernote zag een afname van 17% in ticketvolume na configuratie van zijn helpcenter

BrowserStack

BrowserStack heeft 36.000 klanten en een klanttevredenheid van 98% dankzij Zendesk Support

SlicePay

Dankzij Zendesk Support kan SlicePay gemakkelijk meer dan 150.000 klanten helpen met een team van vijf personen

PAS Group

De PAS Group dankt een toename van 39% in de onlineverkoop deels aan live chat en de uitmuntende klantenservice die zij leveren

Instacart

Dankzij Zendesk Support verwerkt Instacart meer dan 175.000 tickets per maand en halen zij een klanttevredenheid van 90%

Harry’s

Harry's heeft zijn klantenservice opgeschaald en tijd bespaard dankzij Zendesk Support

Spartan Race

Spartan Race heeft zijn responstijden drastisch kunnen inkorten dankzij Zendesk Support

Datto

Datto werkt samen met Zendesk aan intelligente supportoplossingen

Udemy

Udemy heeft een klanttevredenheidsscore van 97% gekregen van de 14 miljoen studenten die zij ondersteunen

Rovio

Ontdek hoe Rovio probleemloze in-game klantenservice verleent dankzij de Zendesk Mobile SDK

Play Telecom

Play Telecom is zeer te spreken over het gebruiksgemak van Zendesk Support

PaperCut

PaperCut is lovend over het gebruiksgemak en de geavanceerde rapportages van Zendesk Support

Upwork

Bij Upwork is het aandeel zelfservice 90% van alle support dankzij Zendesk Guide

Fairfax Media

Met Zendesk Support heeft Fairfax Media de kosten met 25% weten terug te dringen

Agoda

Dankzij Zendesk Support is Agoda flexibel en met alle uithoeken van de wereld verbonden

TAFE NSW

TAFE NSW biedt zijn studenten geweldige zelfservice met Zendesk Guide

Deliveroo

Deliveroo gebruikt Zendesk Support om drie afzonderlijke klantgroepen te bedienen

GO-JEK

GO-JEK heeft zijn tijd tot een eerste reactie met 69% verbeterd na de implementatie van Zendesk Support

Dreams

Dreams maakt gebruik van de analyse- en klanttevredenheidsfunctie van Zendesk Support om betere klantensupport te verlenen

Serato

Dankzij Zendesk Support kan Serato zijn support flexibel opschalen

O2 Arena

O2 Arena maakt gebruik van Zendesk Support, Chat en Guide om tienduizenden concertbezoekers te helpen

De gemeente Surrey County

Surrey County biedt haar burgers naadloos, proactief support via meerdere kanalen

GHD

GHD heeft zijn klantenservice opgeschaald en geoptimaliseerd met Zendesk Support

Movile

Movile is Zendesk Support gaan gebruiken om zijn klantenservice op te schalen

Connective

Het supportteam van Connective realiseert een klanttevredenheidsscore van 99% en live chat is nu hun populairste supportkanaal

Tesco

Het wereldwijde helpdeskteam van Tesco gebruikt Zendesk Support om per week meer dan 40.000 tickets te verwerken

Foodpanda

Foodpanda realiseert de hoogste tevredenheidsscore met live chat, die zij online en ingesloten in hun app aanbieden

USC Annenberg

Het TechOps-team van de USC Annenberg School voor communicatie en journalistiek heeft een klanttevredenheidsscore van 98%

Skyscanner

Met Guide heeft Skyscanner een toename van 18 procent in klanttevredenheid gerealiseerd en is de tijd tot een eerste reactie met 76% ingekort

Acquia

Acquia heeft een verbetering van de klanttevredenheid, naleving van SLA's en productiviteit van agenten gerealiseerd met Zendesk Support

John Lewis Partnership

John Lewis Partnership ondersteunt meer dan 70.000 werknemers met Zendesk Support

Coursera

Coursera noemt Zendesk Support als een systeem waarmee ze kunnen groeien

Trustpilot

Trustpilot heeft door het gebruik van Zendesk-producten zijn algehele klanttevredenheid met 20 procent weten te verhogen

Tango

Door Zendesk Support en Upwork met elkaar te combineren, bespaart Tango maar liefst 70% op supportkosten, en de snelheid tot de eerste reactie is met 67% verbeterd

UGG®/Deckers Brands

UGG® en Deckers Brands hebben het kader voor hun "Click and Collect"-scenario in één dag geschreven

Harris Farm Markets

Zie hoe Harris Farm Markets gebruikmaakt van Zendesk Support om oprecht naar klanten te luisteren en erop te reageren

InVision

InVision koos Zendesk Support vanwege zijn uitbreidbaarheid en ingebouwde integraties

Fiverr

Zie hoe Fiverr gebruikmaakt van Zendesk Support om zijn florerende marktplaats te ondersteunen

Animoto

Zie hoe Animoto light agenten en een kennisbank hebben ingezet om support op te schalen

Box

Ontdek hoe Box is opgeschaald met Zendesk Support en klanten nu een volledige omnichannel service biedt

Groupon

Groupon koos voor Zendesk Support om het opschalen van hun omvangrijke internationale activiteiten te ondersteunen

FCC

Zendesk Support verving 18 verouderde klachtenformulieren

BaubleBar

BaubleBar koos Zendesk Support voor zijn integratie met Magento

Lazada Group

Dankzij Zendesk Support zag de Lazada Group een toename van 31% in klanttevredenheid

LE TOTE

De webwidget Embeddables heeft het live chatvolume van Le Tote met 60% verlaagd

Ohio Wesleyan University

OWU koos Zendesk Support vanwege zijn betaalbaarheid en efficiëntie

NSW Government Licensing Service

Het team maakt gebruik van de mobiele app van Support om op afstand tickets te beheren

De stad Hampton

De stad Hampton gebruikt Zendesk Support om de interne betrokkenheid te vergroten

JustGiving

's Wereld grootste fundraiser wordt ondersteund met Zendesk Support

goed doel: water.

De gebruikerservaring wordt opnieuw vormgegeven door Zendesk Guide

Nottingham Trent University

Apps voor mobiele apparaten en forums resulteren dankzij Zendesk Support in een tevredenheidsscore van 96%

Miinto

Miinto heeft met Zendesk Chat het belvolume met 40% teruggedrongen

SwiftKey

Swiftkey maakt gebruik van de Mobile SDK om in-app support te leveren voor 300 miljoen apparaten

JibJab

JibJab maakt gebruik van Zendesk Support en ModSquad om aan SLA's te voldoen, zelfs bij een 10-voudige toename van het volume

Prezi

Prezi is erg te spreken over de eenvoud en de flexibele mogelijkheden van Zendesk Support

Open Table

OpenTable heeft zijn interne support helemaal opnieuw opgezet met Zendesk Support

The Royal Children’s Hospital

Zendesk Support leidt tot betere samenwerking en effectievere resultaten

Twilio

Met Zendesk Support houdt Twilio alles eenvoudig voor zijn klanten

VanMeijel

Ontdek hoe VanMeijel reactietijden wist in te korten ondanks een toename van het aantal tickets

Xerox

Xerox maakt gebruik van triggers en groepen om zijn workflow te ondersteunen

Zuora

Ontdek hoe Zuora de benchmark in de sector versloeg met support via meerdere kanalen

Zoosk

Zendesk Support gaf de agenten van Zoosk de juiste zet om hun productiviteit te verdubbelen

Forever New

Tijd tot eerste reactie bij 250 winkels met 73% verbeterd

Wintec

Wintec profiteert van een klanttevredenheid van 97% op meerdere afdelingen

University of Lincoln

Ontdek wat de universitaire focusgroep vindt van Zendesk Support

REA Group

Ontdek hoe REA Group support in 10 landen heeft gecentraliseerd

NHS

Een gestroomlijnde inkoopworkflow voor 10.000 leveranciers

Lonely Planet

Lonely Planet heeft nu op één plaats heel gemakkelijk toegang tot alle door gebruikers gegenereerde inhoud

L’Oréal

L'Oréal Deutschland monitort trends binnen de onderneming met Zendesk Support

Vodafone

Vodafone heeft het ticketvolume van 15.000 medewerkers met 70% verlaagd dankzij Zendesk Support

LJ Hooker

Met Zendesk Support behaalt LJ Hooker 99% tevredenheid

Adslot

Dankzij Zendesk Talk houdt Adslot zijn klanttevredenheid van 95% vast

De Cotton On Group

De Cotton On Group zet Meerdere merken in Zendesk Support in om support te bieden voor 8 verschillende merken

AllSaints

AllSaints zag een NPS-toename van 14 punten in circa 12 maanden

Sure

Sure vertrouwt op de mobiele apps van Zendesk voor naadloze support

Rapha

Ontdek hoe Rapha geweldige service verleent via sociale netwerken

MADE.COM

MADE.COM biedt klanten multichannel support met Zendesk Support

Walker & Company

NPS heeft geresulteerd in een tevredenheid van 98% over de klantenservice

Aurora Fashions

Aurora Fashions ondersteunt meerdere merken via meerdere kanalen

uncommongoods

UncommonGoods heeft zijn volume aan e-mail met 72% teruggedrongen dankzij Zendesk Support

The Wharton School

Met de iPad-app van Zendesk Support kan het team van Wharton Computing onderweg tickets beantwoorden

Tourico Holidays

Tourico Holidays zag een verbetering van 600% op het gebied van efficiëntie

Expedia

Expedia Affiliate Network heeft de introductieperiode van nieuwe partners met 60% ingekort

Republic Wireless

Republic Wireless zag een verbetering van 90% in de tijd tot een eerste reactie

UTi

Het HR-team van UTi maakt gebruik van aangepaste analyses in Zendesk Support en heeft een tevredenheidsscore van 98%

AdRoll

AdRoll heeft zijn tijd tot een eerste reactie gehalveerd met Zendesk Support

Foursquare

Foursquare heeft zelfservice geïntroduceerd en helpt nu meer klanten in minder tijd

WePay

Dankzij de inzichten van Support kan WePay snel service verlenen en de tevredenheid verhogen

Boe

De tevredenheid van agenten verdubbelde na introductie van Zendesk Support