Verhalen van Klanten

Deliveroo

Deliveroo gebruikt Zendesk Support om drie afzonderlijke klantgroepen te bedienen

Mediaocean

Terugkeren naar Zendesk verhoogt de tevredenheid van klanten en agenten

Foursquare

Foursquare heeft zelfservice geïntroduceerd en helpt nu meer klanten in minder tijd

First Utility

First Utility realiseerde een jaarlijkse winst van £2 miljoen sinds de overstap op Zendesk

Kreditech

Kreditech biedt klanten leningen en verleent klantenservice met Zendesk

Unleashed

Unleashed breidt omnichannel support uit, merk voor merk

Udemy

Udemy heeft een klanttevredenheidsscore van 97% gekregen van de 14 miljoen studenten die zij ondersteunen

Trustpilot

Trustpilot heeft door het gebruik van Zendesk-producten zijn algehele klanttevredenheid met 20 procent weten te verhogen

Tesco

Het wereldwijde helpdeskteam van Tesco gebruikt Zendesk Support om per week meer dan 40.000 tickets te verwerken

Slack

Altijd een gesprek van mens tot mens, zelfs op grote schaal

OLX

OLX heeft het wereldwijde ticketvolume dankzij Zendesk met 40% teruggebracht

O2 Arena

O2 Arena maakt gebruik van Zendesk Support, Chat en Guide om tienduizenden concertbezoekers te helpen

Monese

Monese heeft zijn snelheid tot een eerste reactie met 59% weten te verhogen met een oplossing van Zendesk

MADE.COM

MADE.COM biedt klanten multichannel support met Zendesk Support

Lonely Planet

Lonely Planet heeft nu op één plaats heel gemakkelijk toegang tot alle door gebruikers gegenereerde inhoud

Fossil

Fossil heeft zijn tools geconsolideerd om met Zendesk support te leveren voor 14 merken

Evernote

Evernote zag een afname van 17% in ticketvolume na configuratie van zijn helpcenter

Ebates

Ebates realiseerde een klanttevredenheidsscore van 93% met de omnichannel oplossing van Zendesk

Catawiki

Wereldwijde onlineveiligingen verlopen prima dankzij Zendesk

99designs

99 designs verving 3 systemen door één omnichannel oplossing van Zendesk

Handy

Handy bespaarde 60% op klantervaringskosten door over te stappen op Zendesk-producten