Verhalen van Klanten
Swapfiets
Een sterke groei hanteren en tegelijkertijd een naadloze service-ervaring aanbieden
Vimeo
Vimeo's zelfvoorzienende supportteam herdefinieert wat mogelijk is met een CRM-platform
Deliveroo
Deliveroo gebruikt Zendesk Support om drie afzonderlijke klantgroepen te bedienen
Mediaocean
Terugkeren naar Zendesk verhoogt de tevredenheid van klanten en agenten
Foursquare
Foursquare heeft zelfservice geïntroduceerd en helpt nu meer klanten in minder tijd
First Utility
First Utility realiseerde een jaarlijkse winst van £2 miljoen sinds de overstap op Zendesk
Kreditech
Kreditech biedt klanten leningen en verleent klantenservice met Zendesk
Udemy
Udemy heeft een klanttevredenheidsscore van 97% gekregen van de 14 miljoen studenten die zij ondersteunen
Trustpilot
Trustpilot heeft door het gebruik van Zendesk-producten zijn algehele klanttevredenheid met 20 procent weten te verhogen
Tesco
Het wereldwijde helpdeskteam van Tesco gebruikt Zendesk Support om per week meer dan 40.000 tickets te verwerken
Stanley Black and Decker
Stanley Black and Decker kiest Zendesk voor zijn omnichannel support
Shopify
Zendesk Support: de one-stop-shop van Shopify om klanten te helpen
OLX
OLX heeft het wereldwijde ticketvolume dankzij Zendesk met 40% teruggebracht
O2 Arena
O2 Arena maakt gebruik van Zendesk Support, Chat en Guide om tienduizenden concertbezoekers te helpen
Monese
Monese heeft zijn snelheid tot een eerste reactie met 59% weten te verhogen met een oplossing van Zendesk
MADE.COM
MADE.COM biedt klanten multichannel support met Zendesk Support
Lonely Planet
Lonely Planet heeft nu op één plaats heel gemakkelijk toegang tot alle door gebruikers gegenereerde inhoud
Fossil
Fossil heeft zijn tools geconsolideerd om met Zendesk support te leveren voor 14 merken
Evernote
Evernote zag een afname van 17% in ticketvolume na configuratie van zijn helpcenter
Ebates
Ebates realiseerde een klanttevredenheidsscore van 93% met de omnichannel oplossing van Zendesk
99designs
99 designs verving 3 systemen door één omnichannel oplossing van Zendesk
Reverb
Musici voor musici: hoe Reverb met Zendesk een proactieve, gepersonaliseerde klantervaring levert
Handy
Handy bespaarde 60% op klantervaringskosten door over te stappen op Zendesk-producten