Klantverhalen
De beste bedrijven gebruiken de beste tools voor hun service
Je favoriete bedrijven delen hun ervaring met Zendesk

ROI of Zendesk

Northmill Bank + Zendesk: omnichannel, gepersonaliseerde, schaalbare ondersteuning
Lees het hele verhaal
Azerbaijan Airlines + Zendesk: continu een voorsprong van 10 procentpunt wat betreft uitstekende klantenservice
Lees het hele verhaalROI of Zendesk

Zendesk helpt Lush om te groeien door middel van ethische waarden en positiviteit
Lees het hele verhaal
Printful stapt over op Zendesk voor betere rapportage, betrouwbaarheid en innovatie
Lees het hele verhaalMedia en entertainment

DPG Media houdt medewerkers en publiek tevreden met Zendesk
Lees het hele verhaalInternet en mobiel

Een sterke groei hanteren en tegelijkertijd een naadloze service-ervaring aanbieden
Lees het hele verhaalInternet en mobiel

Vimeo's zelfvoorzienende supportteam herdefinieert wat mogelijk is met een CRM-platform
Lees het hele verhaalDetailhandel en e-commerce

Deliveroo gebruikt Zendesk Support om drie afzonderlijke klantgroepen te bedienen
Lees het hele verhaalSoftware en technologie

Terugkeren naar Zendesk verhoogt de tevredenheid van klanten en agenten
Lees het hele verhaalInternet en mobiel
Foursquare heeft zelfservice geïntroduceerd en helpt nu meer klanten in minder tijd
Lees het hele verhaalInternet en mobiel

99 designs verving 3 systemen door één omnichannel oplossing van Zendesk
Lees het hele verhaalInternet en mobiel

Evernote zag een afname van 17% in ticketvolume na configuratie van zijn helpcenter
Lees het hele verhaalFinanciële dienstverlening

Monese heeft zijn snelheid tot een eerste reactie met 59% weten te verhogen met een oplossing van Zendesk
Lees het hele verhaalMedia en entertainment

O2 Arena maakt gebruik van Zendesk Support, Chat en Guide om tienduizenden concertbezoekers te helpen
Lees het hele verhaalDetailhandel en e-commerce

OLX heeft het wereldwijde ticketvolume dankzij Zendesk met 40% teruggebracht
Lees het hele verhaalDetailhandel en e-commerce
Zendesk Support: de one-stop-shop van Shopify om klanten te helpen
Lees het hele verhaalInternet en mobiel

Altijd een gesprek van mens tot mens, zelfs op grote schaal
Lees het hele verhaalDetailhandel en e-commerce

Stanley Black and Decker kiest Zendesk voor zijn omnichannel support
Lees het hele verhaalDetailhandel en e-commerce

Het wereldwijde helpdeskteam van Tesco gebruikt Zendesk Support om per week meer dan 40.000 tickets te verwerken
Lees het hele verhaalInternet en mobiel

Trustpilot heeft door het gebruik van Zendesk-producten zijn algehele klanttevredenheid met 20 procent weten te verhogen
Lees het hele verhaalInternet en mobiel

Uber koos voor Zendesk Support om zijn klantenservice op te schalen
Lees het hele verhaalInternet en mobiel

Udemy heeft een klanttevredenheidsscore van 97% gekregen van de 14 miljoen studenten die zij ondersteunen
Lees het hele verhaalGezondheidszorg

Zendesk helpt Veeva met de verwerking van 35.000 tickets per maand
Lees het hele verhaalDetailhandel en e-commerce

Musici voor musici: hoe Reverb met Zendesk een proactieve, gepersonaliseerde klantervaring levert
Lees het hele verhaalDetailhandel en e-commerce

Handy bespaarde 60% op klantervaringskosten door over te stappen op Zendesk-producten
Lees het hele verhaal
VanMeijel + Zendesk: de responstijd verbeteren terwijl het aantal tickets toeneemt
Lees het hele verhaalHet HR-team van UTi maakt gebruik van aangepaste analyses in Zendesk Support en heeft een tevredenheidsscore van 98%
Lees het hele verhaal6 van de 41 verhalen worden getoond
Meer laden6 van de verhalen worden getoond
Meer laden
Er zijn geen resultaten gevonden die overeenkomen met deze filters.

Vertrouwde bedrijven gebruiken Zendesk







Test Zendesk uit
Je hebt gezien hoe andere bedrijven Zendesk gebruiken. Probeer het nu zelf.