Schaalbare, gebruiksvriendelijke klantenservicesoftware
Haal alles eruit wat erin zit
Beheer alle klantinteracties op één plek
Geef je team de software in handen die ze nodig hebben om vragen en problemen van klanten snel op te lossen via messaging, live chat, social media, e-mail en telefoon.
Onbeperkt toegang
tot onze community
Sluit je aan bij onze community van oprichters en leiders op het gebied van klantervaring. Leer best practices, breid je netwerk uit en verstevig je bedrijfsstrategie onder deskundige begeleiding.
De kosten voor jou?
Helemaal niks
We begrijpen dat startups op hun portemonnee moeten letten. Daarom krijg je de eerste zes maanden van ons. Tijdens de duur van het programma heb je onbeperkt toegang tot Zendesk-producten en -training.
Krachtige functies
Bouw een serviceoplossing
die voor je werkt
Ga aan de slag met AI-chatbots
Krijg meer voor elkaar zonder extra personeel. Met onze AI-gedreven functies kun je chatbots instellen en zo ook support bieden wanneer je zelf offline bent. Gebruik kunstmatige intelligentie om helpcenter-artikelen op te stellen en te reageren op veelgestelde vragen.
Werk met automatisering en workflows
Multitasken is je tweede natuur, maar met krachtige automatisering kun je nóg meer voor elkaar krijgen. Zo kun je een klant automatisch naar het juiste teamlid routeren of meteen op een ticket reageren met vooraf geformuleerde antwoorden.
Integreer de apps die je gebruikt
Integreer en koppel meer dan 1.000 apps, zoals Slack, Jira, Segment en Mailchimp, zodat je een compleet beeld krijgt van je klanten. Je kunt zelfs aangepaste apps bouwen met onze eenvoudige API's.
Verzamel realtime analyses
Aan de hand van rapporten en analyses kun je kijken hoe je team het doet of kun je terugkerende klantentrends signaleren. Op basis daarvan kun je vervolgens weloverwogen zakelijke beslissingen nemen.




Meer informatie over het programma
Alles wat je moet weten
Lees voordat je je aanmeldt de drie voorwaarden waaraan je moet voldoen om in aanmerking te komen:
Zendesk for Startups-programma
Krijg onbeperkt toegang tot alle producten van Zendesk, bouw aan je netwerk in onze community en leer best practices van onze eigen experts.
Zes maanden gratis
Meer informatie nodig? Bekijk onze veelgestelde vragen
Na afloop van het programma heb je keuze uit onze pakketten vanaf €49/maand
Suite Team
Zorg voor een solide basis. Lever ondersteuning op elk kanaal, allemaal vanuit één plek.
Suite Growth
Bereik meer, met wat extra hulp. Profiteer van de voordelen van selfservice en andere automatiseringen.
Suite Professional
Werk nog beter samen. Profiteer van betere samenwerking, routering en analyses.
Alumni van het programma
Merken die al vanaf het begin op Zendesk vertrouwen
“Al vanaf dag één is CX een topprioriteit voor Freshly. Nadat we onze eerste maaltijd hadden verzonden, wisten we dat we snel vragen en opmerkingen van onze klanten zouden krijgen. De manier waarop we deze contactmomenten aanpakten, zouden tekenend zijn voor onze reputatie als klantgedreven merk.”
Michael Wystrach
CEO en medeoprichter, Freshly
Alleen beschikbaar in het Engels.
Klanttevredenheidsscore (CSAT)
Verworven door Nestlé
“Nadat we de tools van Zendesk hadden geïmplementeerd, losten onze supportagents gemiddeld 3870 tickets per maand op. Hiervan bestond 91,93% uit one-touchtickets, en de gemiddelde selfserviceratio was 1,23.”
Lydia Freeman
Hoofd van Student Success, Microverse
Alleen beschikbaar in het Engels.
Tickets die met 1 contact zijn opgelost
YCombinator
“Bij Impossible Foods werken veel mensen met een tech-achtergrond, en toen ze hier kwamen vroegen ze meteen: ‘Waar is de data?’ Zendesk kwam dus echt goed van pas. Ieder jaar verzamelen we enorm veel feedback voor ons productteam. Dat is niet alleen ontzettend nuttig voor ze, maar zo krijgen onze klanten ook inspraak in de ontwikkeling van onze producten.”
Gabrielle McCobin
Sr. Manager of Customer Advocacy, Impossible Foods
Alleen beschikbaar in het Engels.
Voorkomen tickets
Totaal opgehaalde financiering
“Voordat we met Zendesk werkten, verspilden we veel tijd aan het zoeken naar informatie en het bouwen van tools om onze klanten en partners te helpen, terwijl we deze daarna soms nooit meer gebruikten. Nu hebben we een robuuste basis om wereldwijd te groeien.”
Gib Lopez
Medeoprichter en COO, PayJoy
Alleen beschikbaar in het Engels.
WhatsApp SLA
Verworven door Greylock
Samenwerkingen voor startups
Samen sta je sterk
We werken samen met vooraanstaande investeerders, accelerators en technologiepartners om startups op weg te helpen. Startups die zich via onze partners aanmelden, profiteren van exclusieve Zendesk-voordelen.
Word partner van ons
Antwoorden op veelgestelde vragen
Vereisten en goedkeuring
Hoe werkt het tegoed voor het Zendesk for Startups-programma precies?
Zendesk for Startups biedt zes (6) maanden lang een maandelijks tegoed voor maximaal vijftig (50) agents en kan gratis worden ingewisseld voor elke combinatie van Zendesk Support, Sell, Talk, Chat, Guide en Explore. Adviesdiensten, add-ons, integraties en Zendesk Talk-minuten zijn niet inbegrepen. Gebruik van en toegang tot Zendesk-diensten via dit programma zijn onder voorbehoud van de Zendesk Master Subscription Agreement en andere toepasselijke beleidsregels die je op onze website vindt.
Wat zijn de vereisten om deel te nemen aan het programma?
De vereisten voor het programma zijn als volgt:
- Moet een nieuwe Zendesk-abonnee zijn (eerdere klanten of actieve, betalende klanten komen niet in aanmerking).
- Moet minder dan 50 medewerkers hebben
- Moet durfkapitaal hebben verworven (tot Serie A)
Hoe kom ik erachter of ik ben goedgekeurd?
Nadat je je hebt aangemeldt, houdt Zendesk je via e-mail op de hoogte van de status van je aanmelding en ontvang je alles wat je nodig hebt om aan de slag te gaan.
Wat heeft Zendesk verder te bieden als ik niet word goedgekeurd?
Als je niet in aanmerking komt voor het Zendesk for Startups-programma, kun je je alsnog aanmelden voor een gratis proefperiode. Bekijk hier onze flexibele prijzen.
Hoe activeer ik de promotiecode?
Zorg ervoor dat je factureringscyclus op 'maandelijks' staat wanneer je je promotiecode voor het Zendesk for Startups-programma gebruikt.
Wat als ik deel uitmaak van een startup-accelerator of venture capital?
Als je deel uitmaakt van een startup-accelerator of venture capital, kom je mogelijk in aanmerking voor extra voordelen wanneer je je aanmeldt via hun link. Neem contact op met je accelerator of VC om erachter te komen of ze een Zendesk-partner zijn. Zo niet, dan kunnen ze zich hier opgeven voor ons partnerprogramma.