De nieuwste verhalen
Pagina 35
Artikel
2 min read
Zendesk Benchmark: hoe snelgroeiende digitale bedrijven kunnen innoveren en opschalen
Grote ondernemingen die de stap naar de digitale technologie al hebben gezet, krijgen met een unieke reeks kansen en uitdagingen te maken.
Artikel
2 min read
Zendesk Benchmark: hoe gevestigde bedrijven winnen met de digitale transformatie
Wanneer klanten met bedrijven spreken, willen ze dat via dezelfde digitale kanalen doen als waarmee zij met familie en vrienden communiceren.
E-BOEK
1 min read
Aan de slag met Zendesk Guide: strategieën en aanbevolen werkwijzen
Zelfservice is hard op weg onmisbaar te worden voor bedrijven, en is al lang niet meer alleen maar een aardige bijkomstige vorm van dienstverlening.
Artikel
5 min read
13 manieren om een klantgericht bedrijf te zijn
De meeste bedrijfsleiders begrijpen dat focussen op de behoeften van klanten cruciaal is als het gaat…
Artikel
6 min read
10 helpdeskmetrics voor servicedesks en interne helpdesks
Het is soms lastig om te bepalen welke helpdesk- of servicedeskmetrics voor je organisatie echt belangrijk zijn, maar deze 10 vormen een goed uitgangspunt.
Artikel
2 min read
Je guide voor omnichannelsupport
Uw deur staat altijd open, ongeacht de kantooruren die u hanteert.
Artikel
2 min read
Het ROI-aspect van omnichannel support
Support aanbieden via meerdere kanalen is populairder dan ooit, omdat bedrijven op zoek zijn naar nieuwe manieren om de klantervaring te verbeteren.
Artikel
2 min read
Het magische kwadrant 2018 van Gartner voor het CRM Customer Engagement Center
In de wereldmarkt voor klantenservicesoftware is Zendesk wederom bekroond als leider in het Magische kwadrant van Gartner in 2018 voor het CRM Customer Engagement Center
E-BOEK
1 min read
Rechtvaardigheid in de klantrelatie
Maak winst door rechtvaardigheid—versterk de relatie met uw klanten.
Video
De Zendesk-benadering van omnichannel support
Als het om support gaat, verwachten klanten dat ze altijd welkom zijn. Met Zendesk is dat ook zo.
E-BOEK
1 min read
Klantloyaliteit cultiveren door het keuzeproces te begeleiden
Elke klant heeft graag een groot aantal keuzemogelijkheden, toch? Nou, misschien toch niet.
Artikel
2 min read
De beste zelfservice-ervaring voor klanten samenstellen
Het is algemeen bekend dat de voordelen van zelfservice voor uw klanten, team en bedrijf, aanzienlijk kunnen zijn.
E-BOEK
1 min read
Het tijdperk van de klant: hoe bedrijven hun klantervaring transformeren met Zendesk
"De klant is koning" is een waarheid die Zendesk zeer serieus neemt. Wat een klant wil en nodig heeft? Dat is de kern van alles wat Zendesk doet.
Artikel
2 min read
Het magische 2019 kwadrant van Gartner voor CRM
See how you can master change management, a structured approach to organizing people, processes, and technology in order to smoothly implement change within a company
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.