Guide

Vijf tekenen dat het tijd is om van Freshdesk op Zendesk over te stappen

Bied je de best mogelijke klantervaring?

Gepubliceerd 6 november 2014
Laatst gewijzigd 20 november 2020

Een geweldige klantervaring bieden is moeilijk, vooral als je niet over de juiste tools of begeleiding beschikt. Biedt Freshdesk je wat je nodig hebt om succesvol te zijn?

Wees eerlijk. Is het gemakkelijk voor klanten om problemen op te lossen of kost het veel tijd en moeite? Kunnen klanten hun voorkeurskanaal gebruiken om contact met je supportteam op te nemen? Moeten agenten veel tussen verschillende schermen schakelen om de informatie die ze zoeken op te sporen?

Om de support die je klanten verwachten te bieden, heb je de juiste technologie en tools nodig.

In deze handleiding lees je over vijf tekenen die aangeven dat het tijd is voor een andere oplossing en hoe Zendesk je kan helpen bij het bieden van betere klantervaringen.

  1. De rapportage van Freshdesk biedt niet de inzichten die je nodig hebt voor het optimaliseren van je bedrijf.
  2. Je agenten zijn gefrustreerd over de gebroken interface van Freshdesk.
  3. Je hebt moeite om Freshdesk met andere systemen te verbinden.
  4. Je Freshdesk-helpcenter helpt niet.
  5. Je krijgt niet de support die je nodig hebt om succesvol te zijn.