Veelgestelde vragen
1. In welke toepassingen/services kan Zendesk worden geïntegreerd?
Zendesk kan worden geïntegreerd in honderden andere systemen en tools. Een volledige lijst met alle apps en integraties die door Zendesk worden ondersteund, vindt u hier: https://www.zendesk.com/apps
2. Wat voor klanten heeft Zendesk?
Wij hebben meer dan 100.000 betalende klanten in allerlei sectoren die Zendesk gebruiken. Hier vindt u verhalen van onze klanten: https://www.zendesk.com/why-zendesk/customers/
3. In welke talen is Zendesk beschikbaar?
Zendesk is beschikbaar in heel veel talen, zowel extern voor uw klanten als intern voor uw medewerkers. Voor een overzicht van de talen die wij ondersteunen in elk van onze producten, verwijzen wij u naar: https://support.zendesk.com/hc/en-us/articles/203761906-Language-codes-for-Zendesk-supported-languages
4. Hoeveel plannen zijn er? Wat is het verschil tussen de plannen? Ik weet niet welk plan het beste voor mij is.
Voor meer informatie over onze plannen, verwijzen wij u naar de pagina waarop wij onze plannen vergelijken: https://www.zendesk.com/support/compare/#compare. Stuur een e-mail naar demo@zendesk.com https://support.zendesk.com/hc/en-us/articles/203761906-Language-codes-for-Zendesk-supported-languages als u de plannen met een accountmedewerker wilt bespreken. Wij zorgen er dan voor dat iemand u hierbij kan helpen.
5. Hoe lang duurt het om Zendesk in te voeren in mijn bedrijf?
Hoe lang het duurt om een Zendesk Support-account in te stellen in uw bedrijf hangt helemaal af van de wensen van uw organisatie. De meeste organisaties hebben het systeem binnen de evaluatieperiode van 30 dagen helemaal live.
6. Hoe aanpasbaar is Zendesk?
Zendesk kan op veel manieren worden aangepast. Zendesk wordt gebruikt door eenmanszaken en grote supportorganisaties. Zendesk is schaalbaar, van slechts enkele agenten tot organisaties met tienduizenden agenten.
7. Hoe wordt de kennisbank samengesteld?
De kennisbank wordt gemaakt met ons product Guide. Het kader voor de kennisbank is kant-en-klaar. U hoeft alleen de inhoud te maken en de pagina aan te passen. Er hoeft niets geprogrammeerd te worden.
8. Heeft Zendesk een optie in de rapportagefunctie die de klanttevredenheid meet?
Ja, Zendesk heeft klanttevredenheid in het Professional-plan en hoger ingebouwd: https://support.zendesk.com/hc/en-us/articles/203662256-Using-customer-satisfaction-ratings-Professional-and-Enterprise-
9. Kan ik mijn eigen domein gebruiken? Kan ik meerdere helpcenters instellen?
Ja, u kunt uw eigen domein gebruiken. Dit gaat via hostmapping: https://support.zendesk.com/hc/en-us/articles/203664356-Changing-the-address-of-your-Help-Center-subdomain-host-mapping-. U kunt meerdere helpcenters instellen met onze functie genaamd Meerdere merken: https://support.zendesk.com/hc/en-us/articles/204579233-Multibrand-resources-Professional-Add-on-and-Enterprise-
10. Bestaat er een demo van Zendesk Chat?
Hier vindt u een video met een demo van Zendesk Chat: https://www.zendesk.com/resources/guided-demo-zendesk-chat/
11. Ondersteunt Zendesk Support een [gratis] telefoonnummer dat naar het ticketsysteem wordt gerouteerd?
Zendesk ondersteunt een gratis telefoonnummer binnen Talk, evenals IVR om oproepen te routeren: https://support.zendesk.com/hc/en-us/articles/218004987-Adding-Zendesk-Talk-numbers
IVR: https://support.zendesk.com/hc/en-us/articles/214630317-Route-incoming-calls-with-IVR-Talk-Advanced-
Zendesk is erg nuttig voor zowel grote als kleine teams. Bij Zendesk hebben wij kleine groepen die elke dag met Zendesk werken en tienduizenden van onze klanten zijn kleine bedrijven.
13. Kan Zendesk inkomende oproepen routeren? Zo ja, kunnen wij een telefonisch antwoordsysteem instellen met een menu dat bellers doorstuurt?
Ja, in Zendesk Talk Advanced is IVR-oproeproutering ingebouwd: https://support.zendesk.com/hc/en-us/articles/214630317-Route-incoming-calls-with-IVR-Talk-Advanced-
Bekijk onze on-demand demo van Zendesk Support en andere producten van Zendesk.
In de demo van 30 minuten wordt het volgende besproken:
- Zendesk 101: ons bedrijf, onze producten en hoe u het beste haalt uit onze helpdesk voor meerdere kanalen.
- Hoe u klanten een betere ervaring biedt met producten van Zendesk, waaronder de basisbeginselen van zelfservice en chatten.
- Hoe u een effectievere toonaangevende aanbieder van support wordt met de analysefuncties van Zendesk, en hoe u klanttevredenheid meet.
- Handige informatie om ervoor te zorgen dat u succesvol aan de slag kunt met Zendesk.
Bekijk hieronder onze demo: