Een gids voor retailers over hoe u op de juiste manier omnichannel klantenservice levert
Laatst gewijzigd 28 juli 2021
Hoera! U hebt toegang. En dit is de link waarmee u toegang krijgt.
Omnichannel klantenservice voor retailers
Nu klanten via meer kanalen dan ooit winkelen, zijn retailers gedwongen om met de ontwikkelingen mee te bewegen. Alles draait om het op elkaar afstemmen van uw bedrijfsactiviteiten om ervoor te zorgen dat het winkeltraject van de klant naadloos, snel en zo probleemvrij mogelijk is.
En toch weten wij allemaal dat er problemen zullen optreden als klanten contact met u hebben en van hun mobiele apparaat overstappen op een bezoek aan uw winkel en daarna uw website, en weer terug. Daarom is het hebben van het juiste omnichannel klantenserviceprogramma zo belangrijk. Als u uw klanten snel en doelmatig kunt helpen bij de kanalen van hun keuze, zijn uw klanten tevredener en op de lange termijn ook loyaal aan uw merk.
Download dit e-book en ontdek:
- Hoe u een audit van uw klantenservice uitvoert
- Stappen voor het uitvoeren en realiseren van een omnichannel strategie
- Tips voor het optimaliseren van omnichannel serviceniveaus
- Van merken die succesvol zijn