Overslaan naar belangrijkste inhoud

Artikel 5 min read

Welkom bij Showcase: waar we een licht werpen op het intelligente hart van klantervaring

De Zendesk Relate-buzz is nog niet voorbij. We brengen lokale edities van ons vlaggenschipevenement, bekend als 'Showcase', naar Europa. Experts uit de branche, klanten en prospects krijgen hier de kans om nieuwe Zendesk-aanbiedingen zelf te ervaren en te genieten van leuke en meeslepende ervaringen. Lees verder om te ontdekken wat er in de verschillende steden gepland is!

Door Lilia Krauser, Geschreven door een medewerker van Zendesk

Laatst gewijzigd 20 juni 2023

Klantervaring geeft nu vorm aan de manier waarop bedrijven over de hele wereld zaken doen. We hebben bedrijven zien gedijen op basis van hun vermogen om naar de behoeften van hun klanten te luisteren en op de hoogte te blijven van de nieuwste trends. De nieuwste ontwikkelingen op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI) bieden een overvloed aan kansen en mogelijkheden voor bedrijven om de uitdaging aan te gaan en hun consumenten naadloze, gepersonaliseerde en meeslepende ervaringen te bieden.

Daarom hebben we aangekondigd dat we ons inzetten om de toekomst van intelligente CX met Zendesk AI vorm te geven, evenals onze recente samenwerking met Open AI, die functies tot leven wekt die bij onze producten van revolutionaire generatieve AI gebruikmaken. We hebben deze spannende aankondigingen gedaan op Zendesk Relate, onze belangrijkste jaarlijkse conferentie, waar we marktleiders, experts en onze klanten in het hart van San Francisco samenbrachten.

En we hebben nog meer spannend nieuws! We zijn verheugd om aan te kondigen dat we in verschillende Europese steden, waaronder München, Parijs, Utrecht en Londen, een reeks evenementen organiseren op basis van Relate. Deze regionale evenementen bieden onze klanten de mogelijkheid om dieper in de nieuwste trends op het gebied van klantervaring te duiken en te leren van experts uit de branche. Elk evenement bevat boeiende keynotes over onze visie op intelligente CX, interactieve workshops, leuke activiteiten en de kans om het nieuwste productaanbod van Zendesk zelf te verkennen.

Zet in je agenda en ontdek welke spannende en unieke activiteiten elke stad heeft gepland!

CX update – München

Ons eerste Europese evenement vond plaats op 25 april in Duitsland, waar we meeslepende ervaringen naar een hoger niveau tilden. Van innovatieve productaankondigingen tot virtuele games, live-cooking food stations, netwerkmogelijkheden en zelfs een after-event party met een dj, deelnemers genoten van een dag vol power en voedsel voor ziel en geest, terwijl ze geïnspireerd en enthousiast over generatieve AI in CX konden raken.

Het evenement werd afgetrapt door onze eigen CEO, Tom Eggemeier, die zijn visie deelde over de toekomst van intelligente CX en hoe Zendesk bijdraagt aan het helpen van klanten bij het leveren van unieke CX. Hij deelde ook een voorproefje van de opwindende brand refresh van Zendesk om onze nieuwe kenmerken te weerspiegelen: zelfverzekerd, gedistilleerd, fris en genereus.

Matthias Goëhloer, EMEA CTO, betrad vervolgens het podium om verder te praten over onze nieuwste AI-mogelijkheden die in onze nieuwste producten beschikbaar zijn en het dringende belang van investeringen in AI. In feite stellen de nieuwste ontwikkelingen in AI ons in staat om naadloze en gepersonaliseerde ervaringen te leveren, evenals, naast intelligentie, rekening te houden met empathie om klanten zich gewaardeerd te laten voelen. Tanja Hilpert, DACH VP bij Zendesk, organiseerde vervolgens een klantenpanel met Breuninger, Bergfreunde en tesa, waarbij ze best practices van Zendesk deelden met betrekking tot het gebruik van aspecten van generatieve AI op Zendesk-producten.

Bekijk het CX Trends-rapport voor meer informatie over hoe bedrijven over de hele wereld AI gebruiken om superieure en meeslepende klantervaringen te bieden.

Zendesk Showcase Frankrijk

Het volgende Europese evenement vond op 1 juni plaats in Le Cercle d'Aumale in Parijs. Het evenement werd georganiseerd door Sophie Pietremont van Zendesk, Marketing Director bij Zendesk en Jean-Pierre Giannetti, Vice President van Zendesk Frankrijk. Het evenement bestond uit leuke activiteiten zoals industrieworkshops, drankjes, eten (inclusief crêpes natuurlijk) en een optreden van komiek Caroline Vigneaux, waarvan we op 22 juni ook een digitale versie uitbrengen.

De online versie van ons evenement omvat een rondetafelgesprek over de rol die kunstmatige intelligentie speelt bij het leveren van betere klantervaringen. We zullen ook het belang bespreken van het centraal stellen van uw klanten binnen je strategie, omdat het afstemmen van je ervaringen op hun behoeften een grote onderscheidende factor kan worden. Ons webinar bevat ook een live demo van ons nieuwste productaanbod, zoals Zendesk AI, en bevat meerdere klantinterviews. Bij deze interviews worden klanten zoals Nickel en Mirakl betrokken. Ze nemen deel aan een rondetafelgesprek over hoe AI kan worden gebruikt om klanten binnen hun strategie centraal te stellen.

Als je meer wilt weten over de inhoud van de Parijs Showcase, meld je dan aan voor ons webinar om het laatste nieuws over de toekomst van klantervaringen te krijgen.

Zendesk Showcase Utrecht

Op 8 juni organiseren we ook een van onze Showcase-evenementen in The Fabrique in Nederland. Dit specifieke evenement wordt georganiseerd door Michel van der Meulen, Enterprise Sales, en Martine Niermans, Customer Success Director bij Zendesk, en aanwezigen zijn onder meer Levi's, Pathé, Bosch en nog veel meer!

Showcase Utrecht bevat een rondetafelgesprek, waar deelnemers bespreken of ze de juiste tools hebben om AI-mogelijkheden in hun CX-strategie te integreren en hoe ze het meeste uit hun AI-investeringen kunnen halen. Daarnaast hebben we ook benadrukt hoe belangrijk het is om je klanten op de eerste plaats te zetten en hoe deze mindset bedrijven kan helpen een concurrentievoordeel te behalen. Daarom hebben we Frans Reichardt uitgenodigd voor een sessie met de titel ‘Kissing a cactus’, waarin hij de verborgen krachten van het luisteren naar je klanten onthult en hoe merken hun luistervaardigheden naar een hoger niveau kunnen tillen. Het evenement zal ook een panel bevatten van Zendesk, Ultimate en Rob van den Boogaard, Director Client Onboarding Services bij GEC Digital om te bespreken wat consumenten van AI in klantenservice verwachten. Onze panelleden zullen ingaan op het gebruik van AI om hiaten in de ervaring op te vullen, directe personalisatie te bieden en communicatie met chatbots en spraakassistenten te stimuleren, terwijl ze tegelijkertijd empathisch zijn.

Download hier onze whitepaper als je meer wilt weten over de verwachtingen van consumenten ten aanzien van AI.

Zendesk Showcase Londen

Onze volgende Showcase vindt plaats op 22 juni in 180 Studios in Londen waar meer dan 200 CX-leiders en hun teams bijeenkomen. Een middag van kennisdeling met keynotes, spannende AI en productupdates van de leiders van Zendesk, waaronder Tom Eggemeier, CEO, Pat Copeland, Chief Engineering Officer, Cristina Fonseca, VP of Product, om er maar een paar te noemen… De schijnwerpers zullen het meest gericht zijn op AI, vooral hoe deze kan helpen bij het aanpakken van complexe problemen, evenals het oplossen van nieuwe problemen. Zelfs problemen die we nog nooit eerder hebben gezien.

Tijdens het evenement kunnen deelnemers ook leren van Zendesk Partners (Ultimate, Capgemini, Five9) en luisteren naar een klantenpanel. Maak je klaar voor dat inzicht uit de eerste hand en inspiratie van je collega's bij Moonpig.com, Mercer en dfs!

Er zal ook een happy hour zijn met productdemo's (meer AI in actie!), veel netwerken en verrassende live muziekoptredens om ons allemaal in de stemming te brengen voor het komende festivalseizoen!

Verwante verhalen

Artikel
3 min read

Nieuwe standaard voor de CX-meting van klantemoties

Denk eens aan je meest recente koopervaring. Kun je je herinneren een product impulsief vanwege enthousiasme…

Artikel
5 min read

De rol van reviewbeheer in het transformeren van klantenservicebeheer

Terwijl bedrijven blijven verbeteren en concurreren in de zeer digitale, verbonden wereld van vandaag de dag,…

Artikel
4 min read

De belangrijkste trends achter de CX-revolutie van fabrikanten

Fabrikanten hebben een optimistische blik bij het voorspellen van hun prestaties voor de komende jaren. Met…

Artikel
6 min read

De nieuwe grens in finserv: waardevole CX met conversationele AI

Artikel oorspronkelijk gepubliceerd in het Altfi-rapport, gezamenlijk gesponsord door Zendesk. Het landschap van klantenservice heeft er…