De nieuwste verhalen
Pagina 30
Marketing verandert na de pandemie – Lees hier hoe je voorop kunt blijven lopen
De marketingregels zoals we die kennen, worden herschreven. Door de wereldwijde Covid-19-pandemie is de volledige marketingmix…
3 min read
Besluitvorming veranderen met realtime analyses
Als je manager bij een klantenservice bent, weet je vast hoeveel problematische klantgesprekken per week op…
Artikel
6 min read
7 tips om je supportteams door 2020 (en daarna!) heen te slepen
Tijd dus om die kristallen bol op te bergen. Als we iets hebben geleerd in 2020…
Artikel
8 min read
Hoe meet je klanttevredenheid: advies van leiders uit de sector
Het meten van klanttevredenheid is cruciaal om je bedrijf te laten groeien, maar geloof ons niet op ons woord. Experts uit de sector maken als volgt gebruik van klanttevredenheidsmetrics.
Ontdek AI-innovaties die van invloed zijn op service tijdens de Zendesk AI Summit
Doe mee met ons grootste digitale evenement van het jaar. Luister naar Reid Hoffman, medeoprichter van LinkedIn, ontdek als eerste nieuwe AI-innovaties en sluit je aan bij sessies die bij je functie passen. Bovendien kun je tijdens de live Q&A al je vragen over AI aan experts stellen. Nu bekijken.
1 min read
Aanpassing aan snelle veranderingen
De juiste persoonlijke klantervaringen aanbieden, is belangrijker dan ooit. Kleinere bedrijven moeten hun uiterste best doen…
4 min read
Hoe start-ups groeien door in klantervaring te investeren
Het ecosysteem van start-ups in Europa heeft misschien nog een lange weg te gaan om de…
Ongeldigheid Privacyschild en praktijken van Zendesk
Op 16 juli 2020 maakte het Gerechtshof van de Europese Unie (“CJEU”) haar besluit kenbaar in…
Artikel
7 min read
Je supportteam opschalen: 7 veelgestelde vragen en antwoorden
Veel kleine en middelgrote bedrijven vertrouwen op uiteenlopende systemen en meerdere tools om klantinformatie vast te…
Artikel
5 min read
Personaliseer je outreach bij elke schaalgrootte met geautomatiseerde betrokkenheid
Wij introduceren nieuwe automatiseringstools in Zendesk Sell om de betrokkenheid van prospects tijdens het salesproces te vergroten en salesteams te helpen gepersonaliseerde outreach-activiteiten voor leads efficiënter te maken.
1 min read
De ultieme gids voor de automatisering van salesberichten
With this ebook, you’ll learn how to use an email automation tool to build a sales outreach process that saves time, keeps your messaging consistent, and connects you with leads the moment they’re ready to buy
4 min read
Technologie inzetten om de beste service te leveren als het erop aankomt
De gevolgen van COVID-19 voor klantenserviceteams zijn verstrekkend geweest. Voor servicemedewerkers in diverse sectoren, waaronder de…
10 min read
6 manieren om de kennis in je helpcenter optimaal in te zetten
De afgelopen drie maanden hebben zoekopdrachten in zelfservicesystemen in bijna alle grote Europese landen een piek…
Artikel
5 min read
Gebruik groepsberichten om uitmuntende klantervaringen te bieden
Maar geen nood: meerdere bewegende onderdelen kunnen als een goed geoliede machine samenwerken. Groepsberichten zijn dé manier om dat te realiseren.
3 min read
Heropening van de detailhandel - het belang van een omnichannel-benadering ten aanzien van service
Nu Europa volgens een gefaseerde regeling de lockdown-beperkingen begint te versoepelen, gaan de retailers langzaamaan weer…
Artikel
7 min read
Door de CIO-lens: 5 belangrijke trends in klantervaring voor 2020
Kom meer te weten over de trends op het gebied van klantervaring in 2020 en ontdek hoe CIO's zich in een unieke positie bevinden om hun bedrijf in de richting van klantgerichtheid te sturen.
Artikel
12 min read
9 tips voor je ticketsysteem om klantenservice te verbeteren
Klanten verwachten een korte reactietijd van je supportteam. Hier zijn enkele tips om een ticketsysteem op te zetten waarmee je je workflows stroomlijnt en je efficiëntie verhoogt
Artikel
9 min read
Wat is een helpdesk en hoe zet je het effectief in?
Een helpdesk is een vaak over het hoofd geziene hoeksteen van een uitstekende klantenservice-ervaring, intern of extern. Hier is hoe deze je bedrijf ten goede kan komen
2 min read
Gartner Magic Quadrant 2020 for the CRM Customer Engagement Center
Zendesk wordt als leider aangewezen in het rapport Gartner Magic Quadrant 2020 for the CRM Customer…
Artikel
5 min read
Contentmanagement versus kennismanagement
De echte verschillen tussen contentmanagement en kennismanagement—spoilerwaarschuwing, voor het schalen van je bedrijfsvoering heb je het allebei nodig.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.