De nieuwste verhalen
Pagina 29
Artikel
5 min read
Bied wereldwijd premium klantervaringen dankzij automatisering
De afgelopen twintig jaar hebben klanten hogere verwachtingen gekregen. En deze nemen nog verder toe nu…
Artikel
5 min read
Hoe digitale klantbetrokkenheid een stimulans voor je bedrijf kan zijn
Leer hoe je met een strategie voor digitale klantbetrokkenheid betere klantrelaties kunt opbouwen en een beter financieel eindresultaat kunt realiseren
Artikel
9 min read
Klantretentie: klanten tevreden houden en het verloop beperken
Ontdek hoe je een klantervaring creëert die bestaande klanten tevreden houdt en het verloop vermindert
Artikel
7 min read
Steun kleine bedrijven ruimhartig
Sinds de introductie van de anderhalve meter afstand die we moeten houden en winkelsluitingen, is de omzet in kleine winkels tot nieuwe diepteniveaus gedaald. Om onze steun te betuigen, volgen nu enkele voorbeelden van helden onder kleine bedrijven die unieke producten en diensten aanbieden gedurende deze veranderende tijden.
Artikel
3 min read
Gesprekken voor betere klantrelaties
Support, sales en marketing profiteren van messaging-strategieën die klanttevredenheid, klantbehoud en de betrokkenheid van klanten verhogen
Artikel
1 min read
5 Belangrijke opkomende technologieën en hun impact op de klantervaring, volgens Gartner
Bij Zendesk ontwikkelen we service-first CRM-oplossingen waarmee bedrijven overal ter wereld innovatieve en naadloze ervaringen kunnen…
Artikel
3 min read
Genereer snel leads met Sell en Reach
Verkopers kunnen urenlang kanalen zoals LinkedIn doorzoeken op potentiële leads om aan hun pipeline toe te voegen. En zelfs dan is er geen garantie dat ze de juiste contactgegevens vinden voor de leads die ze genereren.
Artikel
3 min read
Boost de productiviteit van agents en de tevredenheid van klanten met een compleet klantoverzicht
Klanten stellen hoge eisen aan de snelheid en kwaliteit van de support die ze krijgen – een slecht beheerde omnichannel-omgeving is niet alleen frustrerend voor agents, maar uiteindelijk ook voor de klant
Artikel
5 min read
Ontdek hoe je een CRM vindt die aansluit op de behoeften van je bedrijf
Lees hier enkele tips over hoe je een CRM-platform vindt dat aansluit op je behoeften en helpt om je klantervaringen te optimaliseren
Artikel
7 min read
Wat klantbetrokkenheid daadwerkelijk inhoudt
Beheers de kunst van klanten betrokken houden en zet een enorme stap naar het onderhouden van een langdurige relatie met je klanten. Lees verder voor de beproefde werkwijzen voor het betrokken houden van klanten
Artikel
9 min read
Hoe live chatsupport de klantervaring verbetert
Ontdek de best practices voor live chatsupport, hoe je hiermee een betere klantervaring kunt bieden en waarom live chat een waardevol klantenservicekanaal is
Whitepaper
1 min read
De uitdagingen van een moderne klantbeleving in de financiële dienstverlening
Het opbouwen van positieve, langdurige klantrelaties is altijd al belangrijk geweest voor zakelijk succes. De manier…
Whitepaper
1 min read
De uitdagingen van een moderne klantbeleving
Voor grote organisaties kan het lastig zijn om op grote schaal aan de verwachtingen van de…
Whitepaper
1 min read
De uitdagingen van een moderne klantbeleving in de productiesector
Vroeger hoefde je als fabrikant alleen maar producten van hoge kwaliteit te maken en deze tegen…
Whitepaper
1 min read
De uitdagingen van een moderne klantbeleving in de detailhandel
De retailsector maakt een enorme verschuiving door. Klanten verwachten de allerbeste digitale en instore beleving van…
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.