Overslaan naar belangrijkste inhoud

Zendesk Community

Je bent op de goede plek

Welkom bij de Zendesk-community, een plek waar je in contact kunt komen met andere gebruikers. Ontmoet collega’s, leer van hen, breid je netwerk uit en verbeter de manier waarop je Zendesk gebruikt.

Netwerk

Ontmoet andere CX-professionals van over de hele wereld en bouw je supportnetwerk op.

Meer informatie

Leer alle ins en outs van Zendesk en word een echte CX-goeroe.

Doe mee

Discussieer mee op onze communityforums, laat feedback achter en krijg onbeperkt toegang tot best practices.

ZENDESK GEBRUIKERSGROEPEN

Verbind, leer en deel

Verbeter je vaardigheden. Netwerk met andere gedreven en ervaren Zendesk-gebruikers. Doe mee aan evenementen door gebruikers, vóór gebruikers. En maak misschien zelfs een paar nieuwe vrienden.

Training en certificering

Doe een spoedcursus

Leer Zendesk beter gebruiken. Of je nu een supportmedewerker, admin of ontwikkelaar bent, we hebben voor iedereen een training op maat. Als je er klaar voor bent kun je ons laten zien wat je weet en een Zendesk-certificering ontvangen.

Productondersteuning

Maak gebruik van onze expertise

Maak gebruik van onze uitgebreide bibliotheek met helpcenter-artikelen. Of je nu op zoek bent naar advies, tips om problemen op te lossen of antwoorden op vragen over producten, dankzij ons team is alles wat je nodig hebt binnen handbereik.

Zendesk Luminaries-programma

Zet je ervaring in de schijnwerpers

Met het Luminaries-programma kun je op verschillende manieren aan de slag: spreken op een Zendesk-evenement, je kennis gebruiken om anderen te helpen, conferentiemogelijkheden en nog veel meer. We erkennen en belonen je.

“De community is één van de eerste plekken waar ik heen ga om andere mensen te vinden met dezelfde ervaringen als ik. Het gebeurt maar zelden dat ik als eerste ergens tegenaan loop. Soms vind ik nuttig commentaar op het forum, maar vaker nog vind ik oplossingen waar ik niet aan had gedacht. De door gebruikers gemaakte gidsen helpen me enorm. De mods steunen elkaars werk en zijn vaak de eersten die hun ervaringen op het forum delen, waardoor ze van onschatbare waarde zijn als ik hulp nodig heb.”

Chris Bulin

Support Services Enablement Manager bij Ithaka

Meer informatie over Chris

Aanvullende bronnen

Deze hulpbronnen mag je niet missen

Updates

Meld je aan voor onze productaankondigingen en wekelijkse nieuwsbrief.

Ga naar onze updates

Start-ups

Begin op de juiste voet en sluit je aan bij onze community voor start-ups. Krijg deskundige begeleiding, leer best practices, en meer.

Ga naar start-ups

Ontwikkelaars

Onze kennis is jouw kracht. Blader door onze bibliotheek met documentatie voor ontwikkelaars en leer op een slimmere manier te bouwen.

Ga naar documentatie voor ontwikkelaars

Onze deur staat altijd open