Overslaan naar belangrijkste inhoud

2 min read

Gartner Magic Quadrant 2020 for the CRM Customer Engagement Center

Laatst gewijzigd 28 juli 2021

Zendesk wordt als leider aangewezen in het rapport Gartner Magic Quadrant 2020 for the CRM Customer Engagement Center.

Elk jaar voert Gartner een grondige analyse uit van serviceproviders voor klantenservice en supporttoepassingen. Wij zijn van mening dat het rapport Gartner Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center waardevolle informatie bevat voor bedrijfsleiders die op zoek zijn naar technologische oplossingen om contact te onderhouden met hun klanten.

Gartner Magic Quadrant CRM 2020

 

Zendesk wordt in het rapport van 2020 wederom genoemd in het leiderskwadrant. Wij beschouwen dit als een afspiegeling van het succes van onze 160.000+ internationale klanten. We erkennen bij Zendesk dat het afgelopen jaar niet gemakkelijk was. We hebben voor vele unieke uitdagingen gestaan wat betreft de ondersteuning van en communicatie met klanten op nieuwe en onbekende manieren. Wendbaarheid en ‘time to value’ zijn niettemin altijd de kern van ons DNA geweest, omdat wij inzien hoe belangrijk het is om klanten op het juiste ogenblik te woord te kunnen staan op momenten dat ze dit het meest nodig hebben.

Terwijl de markt zich blijft ontwikkelen, houden wij ons bezig met het uitbrengen van updates die onmiddellijk effect hebben, waaronder verbeteringen aan onze uitgebreide Support Suite die nu een verbeterde omnichannel-ervaring voor agenten biedt om met klanten te communiceren via traditionele en nieuwe sociale kanalen. Het is ook gemakkelijker dan ooit tevoren om je klantgegevens uit verschillende systemen bijeen te brengen met uitbreidingen naar ons flexibele open CRM-platform Sunshine, zodat je in de hele organisatie de klant volledig in beeld hebt.Het rapport Gartner Magic Quadrant 2020 for the CRM Customer Engagement Center is tijdelijk gratis te downloaden. Vanuit ons oogpunt, het volledige PDF-rapport:

  • Hoe Gartner het huidige ecosysteem van CEC-technologieën ziet
  • Wat overwegingen van bedrijven zijn om CRM- en CEC-technologieën te implementeren
  • Welke mogelijkheden leveranciers hebben om te voorzien in de behoeften van de CEC’s van nu
  • Hoe Gartner-analisten Zendesk vergelijken met andere technologieën en serviceproviders

Gartner steunt geen leveranciers, producten en services die in haar onderzoekpublicaties worden vermeld en geeft technologiegebruikers geen advies om alleen de leveranciers te selecteren met de hoogste beoordelingen of andere aanduidingen. De onderzoekpublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoekorganisatie van Gartner en mogen niet worden opgevat als constateringen van feiten. Gartner geeft geen garanties, uitdrukkelijk of stilzwijgend, betreffende dit onderzoek, ook niet betreffende verhandelbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Deze grafiek is gepubliceerd door Gartner, Inc. als onderdeel van een groter onderzoeksdocument en moet in de context van het gehele document worden geëvalueerd. Het Gartner-document is op verzoek verkrijgbaar bij Zendesk.

Gartner Magic Quadrant 2020 for the CRM Customer Engagement Center