Guide

Aanpassing aan snelle veranderingen

Hoe kleine bedrijven betere klantervaringen kunnen bieden met kleinere teams

Gepubliceerd 3 augustus 2020
Laatst gewijzigd 17 augustus 2020

De juiste persoonlijke klantervaringen aanbieden, is belangrijker dan ooit. Kleinere bedrijven moeten hun uiterste best doen om aan de behoeften van hun klanten te voldoen, zelfs nu budgetten krapper worden en de werklast omhoog gaat.

Hoe kunnen kleinere teams zichzelf overtreffen om uitzonderlijke klantenservice te kunnen leveren, zelfs in tijden van snelle veranderingen? We hebben gekeken hoe meer dan 13.000 midden- en kleinbedrijven (mkb's) wereldwijd de uitdagingen van 2020 het hoofd hebben kunnen bieden en zijn opgedoken met sterkere, kleinere ondersteuningsteams.

Inzichten die uit dit rapport naar voren komen, zijn onder andere:

  • De drie belangrijkste trends die invloed hebben op kleine teams (en eenvoudige tips om deze aan te pakken)
  • Welke kanalen naar hogere klanttevredenheid leiden
  • Hoe kleine en middelgrote bedrijven mee kunnen draaien als koopgedrag van consumenten verandert
  • Een diepe duik in hoe wendbare mkb's oplostijden laag houden