Overslaan naar belangrijkste inhoud

Kwaliteitsborging (voorheen Klaus)

Geef AI de leiding over de gesprekskwaliteit

We beoordelen elk gesprek en geven je direct inzicht in je supportprestaties. Klanten krijgen een consistentere ervaring, wat zorgt voor loyaliteit en inkomsten op de lange termijn.

Voordelen

Relaties met klanten verstevigen met uitstekende CX

Betere antwoorden bieden

Licht probleemgebieden uit zodat je in de toekomst consistentere CX-ervaringen kunt bieden.

Een strakke organisatie leiden

We analyseren 100% van je tickets via AI om je tijd te besparen en operationele kosten te verlagen.

Service verbeteren

Ontvang nauwkeurige inzichten in de hiaten van supportmedewerkers, zodat je de servicekwaliteit kunt verbeteren en het personeelsverloop kunt terugdringen.

Coach je supportmedewerkers

Meer gegevens betekent meer manieren om trainingsbehoeften vast te stellen. Coach supportmedewerkers en geef complimenten.

Functies

Haal het giswerk uit kwaliteitsborging

AutoQA analyseert elke interactie - ook met AI-supportmedewerkers - en laat je vervolgens zien welke extra ondersteuning ze nodig hebben. Je besteedt minder tijd aan het doorzoeken van een stapel tickets en meer tijd aan het oplossen van problemen.

Beoordelingen van klanten


94%

CSAT

1

Week om Zendesk QA in te stellen

Elke klant die contact opneemt met support, moet een perfect antwoord krijgen, ongeacht de supportmedewerker. Met de kwaliteitsborging van Zendesk kunnen we dat kwaliteitsniveau handhaven.

Kate Barsuk

QA Engineer, PandaDoc

Lees een klantverhaal

Veelgestelde vragen

Op dit moment kunnen klanten met elk Basic of Suite plan Zendesk QA gebruiken. Als je een gratis proefversie wilt starten, neem dan hier contact met ons op.

Aan de slag

Probeer kwaliteitsborging gratis uit