Guide

De ultieme gids voor de automatisering van salesberichten

Gepubliceerd 30 juni 2020
Laatst aangepast 24 juli 2020

Uit recente gegevens van Dimensional Research blijkt dat 46% van de consumenten de voorkeur geeft aan digitale communicatie en 78% verwacht een snelle reactie van een verkoper op een vraag die de consument heeft gesteld. Om de concurrentie te verslaan, moeten je verkopers communiceren op een manier en met een snelheid die je leads van je verwachten. Hoe? Door een consistente sales outreach en door tijdig per e-mail te reageren. Zonder automatisering is dat in feite vrijwel onmogelijk.

Handmatig gepersonaliseerde e-mails opstellen voor elke lead in uw pipeline is zowel tijdrovend als omslachtig. Met een tool die het opstellen en verzenden van salesberichten automatiseert, kun je dit proces opschalen zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit of de personalisatie. Het enige wat nodig is, is een goed begrip van de best practices op het gebied van de automatisering van salesberichten en een strategie om die best practices te implementeren. In dit e-book leer je hoe je een tool voor de automatisering van berichten kunt gebruiken voor je sales outreach en tegelijkertijd tijd bespaart, je berichtgeving consistent houdt en contact maakt met leads op het moment dat ze bereid zijn om tot aankoop over te gaan.

Wij bespreken het volgende:

  1. Zoeken naar hoogwaardige leads en contact maken

  2. Een ritme instellen voor de automatisering van follow-upberichten

  3. Overtuigende en gepersonaliseerde berichten opstellen, ongeacht je schaalgrootte