Overslaan naar belangrijkste inhoud

De supportmedewerkerervaring verbeteren met de nieuwste functies van Tymeshift

Bekijk de nieuwste functies van Tymeshift, klaar om grotere serviceteams te helpen en de kosten te verlagen.

Door José Palhares, Director, Product Management

Laatst gewijzigd 16 februari 2024

Kunstmatige intelligentie heeft de potentie om niet alleen de klantervaring te verbeteren, maar ook aanzienlijk de ervaring van de admin en servicewerkzaamheden. Wij geloven dat AI servicewerkzaamheden veel sneller en efficiënter kan maken, zodat serviceteams zich kunnen richten op het leveren van betere CX in plaats van te worden opgezadeld met tijdrovend administratief werk. Daarom hebben we in juni 2023 Tymeshift overgenomen om organisaties die Zendesk gebruiken een eenvoudigere manier te bieden om hun teams te beheren.

Tymeshift is de ideale oplossing voor personeelsbeheer, omdat het supportmedewerkers automatisch inroostert om te voldoen aan AI-voorspelde behoeften op basis van historische en realtime gegevens. Het biedt ook een uitgebreid overzicht van de prestaties en capaciteit van teams, zodat managers de personeelsbezetting kunnen optimaliseren en de kosten kunnen beheren. Op zijn beurt kan de oplossing voor personeelsbeheer de productiviteit en het geluk van de medewerkers verhogen, waardoor het personeelsverloop afneemt.

Per 1 februari lanceren we spannende nieuwe updates voor Tymeshift – allemaal bedoeld om organisaties te helpen hun teams effectiever te managen en kosten te verlagen. Dit is wat je kunt verwachten van onze nieuwste releases.

Sneller planningen maken en bewerken

Door gebruik te maken van ticketgegevens en activiteiten van supportmedewerkers, genereert Tymeshift automatisch planningen, waardoor er geen handmatige en omslachtige tools (zoals spreadsheets) meer nodig zijn om de planning van supportmedewerkers te beheren. Hierdoor wordt er minder tijd besteed aan managementtaken.

Onze laatste verbeteringen hebben de bruikbaarheid van deze functie uitgebreid naar grotere bedrijven, die vaak complexere workflows hebben. Met de functie voor bulkbewerking kunnen managers planningen aanpassen, verwijderen of genereren. Managers kunnen werkstromen ook prioriteren om ervoor te zorgen dat het juiste werk wordt gedaan in geval van over- of onderbezetting.

Klik hier voor meer informatie over het verbeterd genereren en bewerken van planningen en andere EAP's.

Back-office-activiteiten bijhouden met een Chrome-extensie

Voor teams die Zendesk gebruiken, biedt Tymeshift de meest uitgebreide en nauwkeurige rapportage over de activiteiten en prestaties van supportmedewerkers in vergelijking met andere oplossingen voor personeelsbeheer op de markt. Managers konden voorheen echter niet de activiteiten van hun supportmedewerkers bijhouden terwijl ze werkten aan taken buiten Zendesk.

Met de nieuwe Chrome-extensie kunnen organisaties nu URL's koppelen aan algemene taken, zodat hun supportmedewerkers nauwkeurig kunnen worden gevolgd wanneer ze aan taken buiten Zendesk werken. Hierdoor zijn managers volledig op de hoogte wanneer ze hun teams evalueren en kunnen ze onderwerpen voor training en coaching identificeren. De nieuwe functie geeft managers een beter inzicht in hoe supportmedewerkers hun tijd besteden en helpt supportmedewerkers erkenning te krijgen voor het werk dat ze buiten het Zendesk-platform verrichten.

BI-gegevens (Business intelligence) uitbreiden met WFM API's

Met onze verbeterde openbare API's kunnen organisaties nu analyses van personeelsbeheer integreren met CRM-, HR- en financiële systemen, wat resulteert in verbeterde operationele efficiëntie, betere prestaties en een grotere betrokkenheid van teams.

HR-teams in grotere organisaties kunnen bijvoorbeeld profiteren van deze API's door gegevens over de activiteiten en prestaties van supportmedewerkers te verbinden met hun centrale personeelssysteem. Dit kan HR-teams weer helpen om het aantal uren dat hun werknemers werken bij te houden, zodat ze een beter inzicht krijgen in de arbeidskosten.

Grotere flexibiliteit bij voorspellingen

Bedrijven die Zendesk gebruiken, kunnen nu profiteren van negen verschillende algoritmes (in plaats van één algemeen algoritme), elk afgestemd op specifieke bedrijfsbehoeften.

Het beste voorspellingsalgoritme voor elke werkstroom wordt automatisch geselecteerd door de historische gegevens van klanten te analyseren. Het test alle algoritmen om te bepalen welke het beste presteert voor een bepaalde werkstroom. Klanten kunnen echter ook de automatische algoritmeselectie overschrijven en elk algoritme kiezen dat Tymeshift aanbiedt. Elke algoritmeoptie heeft een andere logica voor voorspellingen en heeft dus verschillende sterke punten voor verschillende soorten ondersteunende activiteiten en werkstromen.

Klik hier voor meer informatie over de nieuwste algoritmen van Tymeshift.

Meer taalondersteuning

Tymeshift ondersteunt nu meer dan 30 talen, waardoor teams over de hele wereld meer taalopties hebben.

Lees voor meer informatie over de beschikbare talen dit artikel.

De laatste updates van Tymeshift betekenen een aanzienlijke vooruitgang in personeelsbeheer voor Zendesk. Deze verbeteringen zijn bedoeld om teams uit te rusten met de benodigde hulpmiddelen om de efficiëntie van hun activiteiten te vergroten. Omdat bedrijven blijven zoeken naar manieren om de productiviteit en tevredenheid van supportmedewerkers te optimaliseren, bieden de nieuwe functies van Tymeshift een robuuste oplossing die is afgestemd op de complexe behoeften van grotere, meer dynamische serviceteams, zodat gebruikers van Zendesk voorop blijven lopen op het gebied van klantenservice-innovatie.