Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 28

Artikel
8 min read

Zie hoe de toekomst van retail er mogelijk uit gaat zien

Virtual Reality en Augmented Reality hebben de afgelopen jaren geleidelijk hun weg in de retailsector gevonden,…

7 min read

Hoe gamification de klantenservice naar een hoger niveau brengt

Guest blog vaan Christoph Auer-Welsbach, CEO & medeoprichter van Kaizo Exponentiële groei van de klantverwachtingen, een…

Artikel
8 min read

Een gids voor ondernemers over het leveren van gepersonaliseerde service

Ondernemingen krijgen vaak een slechte reputatie als ze niet de juiste persoonlijke service bieden. Het is aan jou om dat verhaal te veranderen.

7 min read

Aan de slag met salesmanagement: alles wat je moet weten

Een uitgebreide gids voor nieuwe salesmanagers.

Ontdek AI-innovaties die van invloed zijn op service tijdens de Zendesk AI Summit

Doe mee met ons grootste digitale evenement van het jaar. Luister naar Reid Hoffman, medeoprichter van LinkedIn, ontdek als eerste nieuwe AI-innovaties en sluit je aan bij sessies die bij je functie passen. Bovendien kun je tijdens de live Q&A al je vragen over AI aan experts stellen. Nu bekijken.

De staat van je bedrijf aan de hand van gegevens

Een optimale klantervaring wordt aangestuurd door gegevens. Daarom is het belangrijk om sales-, support- en klantgegevens te integreren.Ontdek hier hoe dat werkt.

5 min read

Aanpassen aan veranderingen in de customer journey: conversational business wordt gemeengoed

De manier waarop mensen communiceren verandert voortdurend. Van het moment dat e-mail en sms-berichten via de…

Rapport: CX Kampioenen van Europa

Zendesk werkte samen met ESG Research om een framework rond de rijpheid van klantervaring te ontwikkelen. Ontdek hoe de CX Kampioenen van Europa CX-succes stimuleren.

Artikel
6 min read

Waarom tech-managers zich moeten richten op zowel de klant- als de werknemerservaring

Colleen Berube was iets meer dan een jaar als CIO en SVP of Operations bij Zendesk aan het…

Is je klantenserviceteam klaar voor de kerstperiode?

Het is de mooiste tijd van het jaar, tenzij je in de wacht staat aan de…

Artikel
4 min read

Bouw aan de beste klantervaringen met Facebook en Zendesk

De apps van Facebook zijn bekende tools in ons dagelijks leven geworden. De overstap naar messaging is een natuurlijke verschuiving in de communicatie voor bedrijven. Zendesk maakt het gemakkelijker dan ooit om aan de slag te gaan.

Artikel
11 min read

Sterkere klantrelaties opbouwen met messaging

Graag introduceren wij Zendesk Messaging voor het web en mobiele apparaten, zodat je veelzijdige, moderne en geautomatiseerde gesprekservaringen in je website en apps kunt opnemen.

14 min read

Een bedrijfsgids voor Facebook Chat

Kanttekeningen bij Facebook Chat. Voor sommige bedrijven is Facebook Chat een geweldige opstap naar social en embedded messaging

Artikel
8 min read

Hoe je je waardevolste klantsegmenten kunt identificeren en ondersteunen

Met segmentering ben je je beste klanten beter van dienst.

Artikel
15 min read

Zo gebruik je Instagram voor bedrijven: Een beginnershandleiding

Instagram is meer dan alleen een sociaal netwerk. Het een krachtige tool voor het opbouwen van een sterkere band met klanten. Hier lees je hoe je Instagram kunt gebruiken voor zakelijk succes.

Artikel
5 min read

Klanten blij maken met een moderne klantervaring

De klant is veranderd, en dat geldt ook voor wat hij of zij verwacht van een…

1 min read

Kies de klantenserviceoplossing die bij jouw bedrijf past

Je klantenserviceorganisatie klaarmaken voor succes is de eerste stap in de richting van het bieden van…

Artikel
1 min read

Hoe CX-leiders die hun klantervaring naar een hoger niveau tillen hun zakelijke succes vergroten

Zendesk werkte samen met ESG Research om een framework rond de rijpheid van klantervaring te ontwikkelen. Ontdek hoe de leiders hun CX-succes vergroten.

Artikel
1 min read

Hoe CX-leiders in het mkb die hun klantervaring naar een hoger niveau tillen hun zakelijke succes vergroten

Zendesk werkte samen met ESG Research om een framework rond de rijpheid van klantervaring en CX-succes in het mkb te ontwikkelen. Download het volledige rapport.

Artikel
8 min read

Je hebt een meer klantgerichte servicestrategie nodig. Ontdek waarom.

Steeds meer bedrijven concurreren op het gebied van klantenservice, en uit onderzoek blijkt dat investeringen op dit gebied vruchten kunnen afwerpen. Ontdek hoe je CX kunt inzetten om je concurrentie voor te blijven.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.