De nieuwste verhalen
Pagina 28
Artikel
8 min read
Zie hoe de toekomst van retail er mogelijk uit gaat zien
Virtual Reality en Augmented Reality hebben de afgelopen jaren geleidelijk hun weg in de retailsector gevonden,…
7 min read
Hoe gamification de klantenservice naar een hoger niveau brengt
Guest blog vaan Christoph Auer-Welsbach, CEO & medeoprichter van Kaizo Exponentiële groei van de klantverwachtingen, een…
Artikel
8 min read
Een gids voor ondernemers over het leveren van gepersonaliseerde service
Ondernemingen krijgen vaak een slechte reputatie als ze niet de juiste persoonlijke service bieden. Het is aan jou om dat verhaal te veranderen.
7 min read
Aan de slag met salesmanagement: alles wat je moet weten
Een uitgebreide gids voor nieuwe salesmanagers.
Ontdek AI-innovaties die van invloed zijn op service tijdens de Zendesk AI Summit
Doe mee met ons grootste digitale evenement van het jaar. Luister naar Reid Hoffman, medeoprichter van LinkedIn, ontdek als eerste nieuwe AI-innovaties en sluit je aan bij sessies die bij je functie passen. Bovendien kun je tijdens de live Q&A al je vragen over AI aan experts stellen. Nu bekijken.
De staat van je bedrijf aan de hand van gegevens
Een optimale klantervaring wordt aangestuurd door gegevens. Daarom is het belangrijk om sales-, support- en klantgegevens te integreren.Ontdek hier hoe dat werkt.
5 min read
Aanpassen aan veranderingen in de customer journey: conversational business wordt gemeengoed
De manier waarop mensen communiceren verandert voortdurend. Van het moment dat e-mail en sms-berichten via de…
Rapport: CX Kampioenen van Europa
Zendesk werkte samen met ESG Research om een framework rond de rijpheid van klantervaring te ontwikkelen. Ontdek hoe de CX Kampioenen van Europa CX-succes stimuleren.
Artikel
6 min read
Waarom tech-managers zich moeten richten op zowel de klant- als de werknemerservaring
Colleen Berube was iets meer dan een jaar als CIO en SVP of Operations bij Zendesk aan het…
Is je klantenserviceteam klaar voor de kerstperiode?
Het is de mooiste tijd van het jaar, tenzij je in de wacht staat aan de…
Artikel
4 min read
Bouw aan de beste klantervaringen met Facebook en Zendesk
De apps van Facebook zijn bekende tools in ons dagelijks leven geworden. De overstap naar messaging is een natuurlijke verschuiving in de communicatie voor bedrijven. Zendesk maakt het gemakkelijker dan ooit om aan de slag te gaan.
Artikel
11 min read
Sterkere klantrelaties opbouwen met messaging
Graag introduceren wij Zendesk Messaging voor het web en mobiele apparaten, zodat je veelzijdige, moderne en geautomatiseerde gesprekservaringen in je website en apps kunt opnemen.
14 min read
Een bedrijfsgids voor Facebook Chat
Kanttekeningen bij Facebook Chat. Voor sommige bedrijven is Facebook Chat een geweldige opstap naar social en embedded messaging
Artikel
8 min read
Hoe je je waardevolste klantsegmenten kunt identificeren en ondersteunen
Met segmentering ben je je beste klanten beter van dienst.
Artikel
15 min read
Zo gebruik je Instagram voor bedrijven: Een beginnershandleiding
Instagram is meer dan alleen een sociaal netwerk. Het een krachtige tool voor het opbouwen van een sterkere band met klanten. Hier lees je hoe je Instagram kunt gebruiken voor zakelijk succes.
Artikel
5 min read
Klanten blij maken met een moderne klantervaring
De klant is veranderd, en dat geldt ook voor wat hij of zij verwacht van een…
1 min read
Kies de klantenserviceoplossing die bij jouw bedrijf past
Je klantenserviceorganisatie klaarmaken voor succes is de eerste stap in de richting van het bieden van…
Artikel
1 min read
Hoe CX-leiders die hun klantervaring naar een hoger niveau tillen hun zakelijke succes vergroten
Zendesk werkte samen met ESG Research om een framework rond de rijpheid van klantervaring te ontwikkelen. Ontdek hoe de leiders hun CX-succes vergroten.
Artikel
1 min read
Hoe CX-leiders in het mkb die hun klantervaring naar een hoger niveau tillen hun zakelijke succes vergroten
Zendesk werkte samen met ESG Research om een framework rond de rijpheid van klantervaring en CX-succes in het mkb te ontwikkelen. Download het volledige rapport.
Artikel
8 min read
Je hebt een meer klantgerichte servicestrategie nodig. Ontdek waarom.
Steeds meer bedrijven concurreren op het gebied van klantenservice, en uit onderzoek blijkt dat investeringen op dit gebied vruchten kunnen afwerpen. Ontdek hoe je CX kunt inzetten om je concurrentie voor te blijven.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.