De nieuwste verhalen
Pagina 27
Artikel
7 min read
Eenhoorns achterna: hoe de meest succesvolle startups omgaan met klantervaring
We hebben meer dan 4000 startups onderzocht om te bepalen of er een verband bestaat tussen de groei van starters en investeren in de klantervaring. Spoiler alert. Ja, dat verband bestaat.
Artikel
7 min read
Hoe je je klantenbestand laat groeien
Leer de beste manieren om nieuwe klanten te winnen en bestaande klanten te behouden.
Artikel
5 min read
Klantervaring en COVID-19: welke flexibele bedrijven doen het anders?
Ontdek wat de gegevens zeggen over hoe de succesvolste bedrijven zich aanpassen en innoveren om aan de behoeften van de klant te voldoen terwijl de pandemie voortschrijdt.
Artikel
11 min read
Vijf essentiële aandachtspunten bij het beoordelen van een messagingpartner
Zakelijke messaging is nog steeds nieuw, waardoor je bij het zoeken naar een messagingpartner niet altijd weet waar je op moet letten. Hieronder lees je wat belangrijk is.
Artikel
6 min read
Van 3 jaar tot 8 weken: de digitale transformatie in een stroomversnelling
"We hadden het altijd over een brandend platform", zei Scott Engler, VP of Advisory voor CFO/CHRO…
Artikel
6 min read
7 tips om je supportteams door 2020 (en daarna!) heen te slepen
Tijd dus om die kristallen bol op te bergen. Als we iets hebben geleerd in 2020…
Artikel
8 min read
Hoe meet je klanttevredenheid: advies van leiders uit de sector
Het meten van klanttevredenheid is cruciaal om je bedrijf te laten groeien, maar geloof ons niet op ons woord. Experts uit de sector maken als volgt gebruik van klanttevredenheidsmetrics.
Artikel
7 min read
Je supportteam opschalen: 7 veelgestelde vragen en antwoorden
Veel kleine en middelgrote bedrijven vertrouwen op uiteenlopende systemen en meerdere tools om klantinformatie vast te…
Artikel
5 min read
Personaliseer je outreach bij elke schaalgrootte met geautomatiseerde betrokkenheid
Wij introduceren nieuwe automatiseringstools in Zendesk Sell om de betrokkenheid van prospects tijdens het salesproces te vergroten en salesteams te helpen gepersonaliseerde outreach-activiteiten voor leads efficiënter te maken.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.