De nieuwste verhalen
Pagina 27
8 min read
Overstappen van live chat naar messaging
Stap met slechts een paar klikken in Zendesk over van live chat naar messaging. Hier vertellen we je alles wat je moet weten om te beginnen.
1 min read
De R.O.I. van CX-transformatie
Dit rapport van Forrester geeft CX- en IT-leiders de tools die ze nodig hebben om de voordelen, kosten en return on investment (R.O.I.) te berekenen voor een complete CX-transformatie van hun bedrijf.
Artikel
4 min read
Medewerkerservaring: interne helpdesks en het nieuwe werken
Werkgevers moeten zich aanpassen aan nieuwe werkwijzen, zodat medewerkers over de nodige tools beschikken om goed te presteren en efficiënt samen te werken.Naar de interne helpdesk
Klantenservice gaat om gesprekken
Er is veel veranderd in 2020, ook in het gedrag van klanten. Niet alleen namen ze…
Ontdek AI-innovaties die van invloed zijn op service tijdens de Zendesk AI Summit
Doe mee met ons grootste digitale evenement van het jaar. Luister naar Reid Hoffman, medeoprichter van LinkedIn, ontdek als eerste nieuwe AI-innovaties en sluit je aan bij sessies die bij je functie passen. Bovendien kun je tijdens de live Q&A al je vragen over AI aan experts stellen. Nu bekijken.
4 manieren om in te spelen op de grote, blijvende veranderingen in de detailhandel
Hoewel de detailhandel gewend is aan grote veranderingen, zijn de wensen en het koopgedrag van klanten nog nooit zo snel veranderd als in 2020.
6 min read
Waarom CX cruciaal is voor de nieuwe digitale wereld van financiële dienstverleners
De aanvaarding van mobiele apparaten de afgelopen 20 jaar heeft het beeld van de financiële dienstverlening…
6 min read
CX bevindt zich op een kantelpunt – lees hier hoe IT-leiders zich kunnen voorbereiden
Nu bedrijven steeds meer investeren in CX-technologie, kunnen IT-leiders dankzij hun unieke positie innovaties in CX bevorderen.
7 min read
Een nieuwe definitie van wat klantervaring is voor een nieuw tijdperk - Trends op het gebied van klantervaring in Europa in 2021
In tijden van grote onzekerheid is communicatie het belangrijkste wat mensen willen. In het afgelopen jaar…
9 min read
Hoe speel je in op nieuwe gewoontes in 2021
Veel bedrijven passen zich nu aan de enorme verandering in consumententrends aan die we in 2020 zagen.
1 min read
Gartner's voorspellingen voor 2021: CRM-klantenservice en -ondersteuning
Naarmate je benadering van klantenservice volwassener wordt, neemt de complexiteit van de problemen van je klanten toe.
Artikel
6 min read
Hoe verzorg je de toestroom van nieuwe digitale shoppers?
Wij zeggen welkom tegen de nieuwste digitale generatie. Als gevolg van de wereldwijde pandemie is er…
3 min read
Zo realiseer je bedrijfsgroei met Zendesk Suite
Klantervaring is de nieuwe motor voor bedrijfsgroei. Lees verder en ontdek hoe je je kunt voorbereiden op succes.
7 min read
Zendesk messaging: klantenservice in een digitale wereld
Met Zendesk Messaging kun je waardevolle, menselijke gesprekservaringen aanbieden op je website, via mobiele apparaten en social media-apps.
Artikel
5 min read
Hoe klantenserviceteams profiteren van op kennis gerichte service
Wat is kennisgerichte support en waarom is dit zo belangrijk? Ontdek waarom een strategische inspanning om KCS op te bouwen je gehele bedrijf sterker maakt
Artikel
2 min read
Bied klanten betere e-commerce-ervaringen met Zendesk en Shopify
Geef je agenten direct toegang tot alle details en bestelinformatie van klanten, allemaal binnen Zendesk.
Artikel
4 min read
Manieren om te innoveren in 2021 - en daarna
Laten we eerlijk zijn. De manier waarop we begin 2020 werkten, komt nooit meer terug. De…
Artikel
3 min read
Ondersteuning van mobiele gamers daar waar zij zich bevinden, in de apps waar ze van houden
Unity en Zendesk werken samen voor ononderbroken klantenservice in mobiele games met de Zendesk SDK voor Unity
Artikel
7 min read
Sluit sneller deals met automatisering van je salesprocessen
Ontdek hoe teams dankzij automatisering van salesprocessen 52% productiever zijn, 47% meer leads omzetten en 45% meer verwijzingen genereren.
Artikel
10 min read
5 soorten selfservice op het web (en hoe je die instelt)
Leer hoe je selfservice via het web implementeert om de ervaring en tevredenheid van je klanten aanzienlijk te verbeteren.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.