Overslaan naar belangrijkste inhoud

4 manieren om in te spelen op de grote, blijvende veranderingen in de detailhandel

Hoewel de detailhandel gewend is aan grote veranderingen, zijn de wensen en het koopgedrag van klanten nog nooit zo snel veranderd als in 2020.

Laatst gewijzigd 20 mei 2021

Hoewel de detailhandel gewend is aan grote veranderingen, zijn de wensen en het koopgedrag van klanten nog nooit zo snel veranderd als in 2020.

In dit gratis op data gebaseerde rapport bekijken we hoe bedrijven het beste kunnen inspelen op grote, blijvende veranderingen in de detailhandel.

In dit rapport vind je:

  1. Hoe en waarom het koopgedrag is veranderd

  2. Manieren om je klanten te laten zien dat je ze waardeert

  3. Tips om via alle touchpoints een optimale klantervaring te creëren

Verwante verhalen

Artikel
4 min read

Hoe immersive CX met AI retailers kan helpen de loyaliteit van klanten voor zich te winnen

We kunnen minder met ons geld kopen dan voorheen. Prijzen blijven stijgen – de prijs van…

Artikel
6 min read

De nieuwe grens in finserv: waardevole CX met conversationele AI

Artikel oorspronkelijk gepubliceerd in het Altfi-rapport, gezamenlijk gesponsord door Zendesk. Het landschap van klantenservice heeft er…

Infographic

Belangrijkste trends om in het oog te houden in de CX in de gezondheidszorg

Ontdek hoe toonaangevende bedrijven in de gezondheidszorg hun technologie transformeren om moderne, veilige ervaringen te leveren voor veel verschillende groepen belanghebbenden.

Artikel
9 min read

5 trends in de klantervaring bij digitaal bankieren om te overwegen voor 2024

Banken die consequent de klantervaring optimaliseren, groeien sneller. Hier volgen trends en best practices om je CX-strategie te sturen en blijvende klantrelaties te stimuleren.