De R.O.I. van CX-transformatie

Dit rapport van Forrester geeft CX- en IT-leiders de tools die ze nodig hebben om de voordelen, kosten en return on investment (R.O.I.) te berekenen voor een complete CX-transformatie van hun bedrijf.

Gepubliceerd 8 maart 2021
Laatst gewijzigd 8 maart 2021

Nu digitale tools door de pandemie steeds sneller worden ingevoerd, is het niet eenvoudig om te zorgen dat je bedrijf bij de tijd blijft. Twee derde van de besluitvormers zegt dat investeren in klantervaring (CX) tot een hogere omzet leidt, maar hoe bepaal je als IT-leider wat de belangrijkste aandachtsgebieden zijn? Hoe besluit je in welke hulpmiddelen en technologie je moet investeren, zonder een fortuin uit te geven?In dit rapport van Forrester, 'De R.O.I. van CX-transformatie', ontdek je nieuwe ideeën en best practices over hoe je je omzet kunt verhogen en je klantenservice-kosten kunt verlagen. Lees het volledige verslag (inclusief verschillende casestudy's) om erachter te komen hoe je:

  • Bepaalt welke financiële voordelen CX heeft voor jouw organisatie
  • Kunt inschatten hoeveel je moet investeren aan de hand van een kostenoverzicht
  • R.O.I.-modellen opstelt en met statistieken je succes kunt meten