Een volledig nieuwe Suite, drastisch eenvoudig

Met dat doel voor ogen hebben we vandaag onze nieuwe Zendesk Suite gelanceerd, samen met onze uitgebreide messaging-oplossing.

Door Jeff Titterton, Chief Marketing Officer

Gepubliceerd 31 januari 2021
Laatst gewijzigd 22 februari 2021

Als ik het belangrijkste thema van het afgelopen jaar zou moeten noemen, dan zou ik zeggen: constante verandering. Wat mij betreft is het thema voor dit jaar drastische eenvoud. Zendesk is de afgelopen jaren druk bezig geweest met het ontwerpen, ontwikkelen en implementeren van haar klantenservice-oplossingen.Naarmate we groeien, realiseren we ons steeds weer hoe belangrijk het is terug te blijven keren naar onze missie om drastische eenvoud aan te brengen in bedrijfssoftware. Het afgelopen jaar heeft ons leidinggevende team een duidelijk doel gesteld voor heel Zendesk: "Schrap alles dat overbodig is". Wij definiëren dit als zaken die overdreven (en vaak onnodig) gecompliceerd zijn geworden en die alleen maar afleiden van datgene waar onze klanten het meeste aan hebben. Deze inspanningen beginnen zijn vruchten af te werpen, want zo waren we in staat om al onze energie te richten op wat écht belangrijk is: onze klanten helpen de beste klantervaring te creëren voor hun eigen klanten.Met dat doel voor ogen hebben we vandaag onze nieuwe Zendesk Suite gelanceerd, samen met onze uitgebreide messaging-oplossing. De nieuwe Suite brengt een compleet pakket krachtige communicatietools samen in één drastisch eenvoudige oplossing die gemakkelijk aan te schaffen, in te stellen, te implementeren en te gebruiken is.

Welkom bij Zendesk Suite

Toen we in 2018 de eerste versie van de Zendesk Suite lanceerden, was het ons belangrijkste doel om dingen makkelijker te maken.Door de populairste klantenservicekanalen samen te brengen in één eenvoudig pakket helpen we bedrijven een verbonden, consistente ervaring te bieden. Zo zorgen we voor een transformatie in de manier waarop bedrijven hun klanten helpen.

Ons leidinggevende team stelde als doel voor heel Zendesk: "Schrap alles dat overbodig is". Dit zijn zaken die overdreven gecompliceerd zijn geworden en die alleen maar afleiden van datgene waar onze klanten het meeste aan hebben. Jeff Titterton, Chief Marketing Officer, Zendesk

De nieuwe Zendesk Suite gaat nog een stap verder: het brengt al onze krachtige, uitgebreide servicemogelijkheden (plus messaging, analyses, communityforums, samenwerken, en nog veel meer) samen in één compleet aanbod. Deze nieuwe editie van de Suite geeft bedrijven de beste klantervaring-technologie in handen om aan de behoeften van hun klanten te kunnen voldoen.We hebben de Suite ontworpen met drastische eenvoud als uitgangspunt, zodat bedrijven hun klanten eenvoudig de ondersteuning kunnen bieden die ze willen. Bedrijven kunnen hun teams daarnaast klaarstomen voor succes met de geïntegreerde werkruimte voor agents, waar ze naadloos kunnen communiceren met klanten via verschillende kanalen. Ook helpt dit open en flexibele platform je bedrijf soepel te functioneren en om snel en efficiënt aanpassingen door te voeren.En deze drastische eenvoud gaat veel verder dan alleen de prijsstelling en pakketopties. We combineerden onze uitgebreide oplossingen en mogelijkheden in één gemakkelijk te begrijpen totaalpakket met vijf nieuwe pakketten, elk geoptimaliseerd voor bedrijven van verschillende groottes en leeftijden.Ons uitgangspunt: het jou zo gemakkelijk mogelijk maken om het juiste pakket te kiezen voor je bedrijf, met alles wat je nodig hebt om te slagen.

De nieuwe mijlpaal in klantenservice: messaging

Zendesk was één van de eerste SaaS-bedrijven die de manier waarop bedrijven e-mailondersteuning boden wist te vereenvoudigen. Met de nieuwe Suite lopen we nu voorop in de overgang naar messaging-gedreven klantenrelaties.Onze krachtige messaging-tools zijn ontworpen om bedrijven in staat te stellen verbonden, persoonlijke ervaringen aan te bieden via web-, mobiele en sociale kanalen. Deze zijn kant-en-klaar in te zetten en kunnen worden gecombineerd met geavanceerde automatiseringsmogelijkheden. Integreer en pas ze aan naar behoefte. Door messaging op grote schaal beschikbaar te maken voor bedrijven van alle groottes en in alle sectoren blijven we onze missie voortzetten om klantenservicesoftware te vereenvoudigen.Bovendien wijzen onze studies op een trend die niet te stoppen is: klanten geven er steeds meer de voorkeur aan om realtime geholpen te worden.Met Zendesk messaging kan je het probleem van de klant meteen oplossen, maar er ook later op terugkomen als er nog vervolgvragen zijn – allemaal zonder dat de klant in herhaling hoeft te vallen.Bedrijven kunnen er ook voor kiezen om tijdens kantooruren op klanten te reageren en buiten kantooruren chatbots in te schakelen om zo altijd ondersteuning te kunnen bieden.

Kampioenen in uitmuntende klantenservice

Zendesk is opgericht vanuit de overtuiging dat software voor klantenservice niet in de weg mag staan van het bieden van een geweldige ervaring. Het wegnemen van onnodige barrières brengt je bedrijf dichter bij je klanten en zorgt ervoor dat jij je kunt concentreren op het leveren van de ervaring die je klanten verwachten en verdienen.Goede klantenservice kan vele vormen aannemen (ik raad je aan onze recente video Many Happy Returns te bekijken als je die nog niet hebt gezien). Wij staan voor je klaar om je harde werk makkelijker te maken en je aan te moedigen.Nu dit nieuwe jaar van drastische eenvoud van start gaat, zijn we blij en dankbaar dat we deze reis met je mogen maken.

Wat is er Nieuw bij Zendesk

Lees meer over de nieuwe Suite en onze uitgebreide messaging-oplossing.