Zo realiseer je bedrijfsgroei met Zendesk Suite

Klantervaring is de nieuwe motor voor bedrijfsgroei. Lees verder en ontdek hoe je je kunt voorbereiden op succes.

Door Jeff Titterton, Chief Marketing Officer

Gepubliceerd 31 januari 2021
Laatst gewijzigd 6 april 2022

Bedrijven die erin slagen indruk te maken op hun klanten, hebben een enorme voorsprong op hun concurrenten. Maar hoe moet je te werk gaan om een eersteklas klantervaring (CX) te leveren? De eerste stap is je agents de juiste tool in handen te geven om de klus te klaren.

Realiseer bedrijfsgroei met CX

Tijdens de pandemie zijn je klanten niet vergevingsgezinder geworden. Volgens ons rapport over trends op het gebied van klantervaring 2022 zegt meer dan 60% van de ondervraagden dat ze nu hogere normen hanteren voor klantenservice. Deze trend is waarschijnlijk blijvend, en ook in de nieuwe bedrijfsrealiteit zal klantenservice een belangrijke rol spelen. Bedrijfsleiders willen alle gebruikservaringen verbeteren, sneller bedrijfsgroei realiseren en de kosten verlagen, en willen dit doen met dezelfde hoeveelheid aan middelen, een toenemend aantal tickets en nieuwe technologie. Maar die geweldige ervaringen leveren is niet altijd gemakkelijk. Uit ons onderzoek blijkt dat meer dan de helft van de agents en klantenserviceteams niet het gevoel heeft over de juiste middelen te beschikken om te slagen, laat staan te concurreren. Met Zendesk geef je je teams de tools voor succes. “Wij zijn niet naar Zendesk verhuist; het is altijd de kerntoepassing geweest voor ons bedrijf. Het is een musthave,” aldus CJ Antipuna, Operations Director bij Aimably. “Andere softwaretools van deze aard zijn vaak veel te complex en verwarrend in gebruik en beheer, maar Zendesk werkt vlekkeloos. Met Zendesk kunnen we duidelijk met onze klanten communiceren. En wat nog belangrijker is: we kunnen dat doen met volledige aansprakelijkheid en zichtbaarheid.”

“Andere softwaretools van deze aard zijn vaak veel te complex en verwarrend in gebruik en beheer, maar Zendesk werkt vlekkeloos..” CJ Antipuna, Operations Director bij Aimably

De nieuwe Zendesk Suite gaat nog een stap verder: het brengt al onze krachtige, uitgebreide servicemogelijkheden (plus messaging, analyses, communityforums, samenwerken, en nog veel meer) samen in één compleet aanbod. Deze nieuwe editie van de Suite geeft bedrijven de beste CX-technologie in handen om aan de behoeften van je klanten te kunnen voldoen. We hebben de Suite ontworpen met drastische eenvoud als uitgangspunt, zodat bedrijven hun klanten gemakkelijk de ondersteuning kunnen bieden die ze willen. Met Zendesk geef je je teams de tools voor succes met de geïntegreerde werkruimte voor agents, waar je moeiteloos kunt communiceren met je klanten via verschillende kanalen. Ook helpt ons open en flexibele platform je bedrijf soepel te draaien en kun je snel en efficiënt aanpassingen doorvoeren.

Ontmoet de nieuwe Zendesk Suite

De nieuwe Zendesk Suite brengt al onze krachtige, uitgebreide servicemogelijkheden (plus messaging, analyses, communityforums, samenwerken, en nog veel meer) samen in één compleet aanbod. Deze nieuwe editie van de Suite geeft bedrijven de beste CX-technologie in handen om aan de behoeften van je klanten te kunnen voldoen. Onderscheid jezelf van de concurrentie, verhoog je omzet en profiteer van nog meer meer waarde met Zendesk:

  • Bied support op alle kanalen. Toegankelijke gesprekservaringen helpen je onmiddellijk in contact te komen met je klanten, waar ze ook zijn en hoe ze ook contact opnemen.
  • Verhoog je productiviteit. Onze krachtige Werkruimte voor agents brengt alle gesprekken samen en voorziet je agents van de nodige tools om problemen elke keer nog efficiënter op te lossen. Je team kan gemakkelijker samenwerken, sneller reageren op klanten en ontvangt de juiste verzoeken op het juiste moment.
  • Bespaar tijd en kosten. Dit is allemaal gebouwd op ons open, flexibele en veilige platform, dat op te schalen is naar ELK formaat, waarmee je effectief kunt bijsturen en complexe use cases kunt afhandelen zonder je kosten te verhogen.

Het moment om prioriteit te geven aan je klantenservice is nu. Wij helpen je hierbij.

Je klantenservicesoftware mag niet in de weg staan van het bieden van een geweldige ervaring. Met de juiste tools kun je je klantrelaties verbeteren. Investeren in klantenservice zorgt niet alleen voor betere klantervaringen, maar stimuleert ook je omzet.

Klaar om je CX een boost te geven?

Hier vind je meer informatie over Zendesk Suite.

Klaar om je CX een boost te geven?

Hier vind je meer informatie over Zendesk Suite.

Ga vandaag nog aan de slag